cristache Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 (editat) Salutare, urmandu-mi ideea de a avea o motocicleta enduro-touring usoara si capabila, mi-am luat o Yamaha WR 450 din 2008. As fi vrut una pe injectie, dar sunt mult mai scumpe, era cat pe aci sa ma fortez pt una noua, dupa un test drive incredibil...multumesc pe aceasta cale lui Ciprian, dealer Yamaha, care a fost foarte amabil si m-a ajutat sa ma dau la Ciopani cu ultimul model. Deci am gasit un WR cu Km putini, pret rezonabil si ma apuc sa il "adventurizez" pt urmatoarea iesire in Caucaz. Poze cu motorul cand l-am cumparat: » Post actualizat in 11 May 2017 11:25Poze dupa ce am montat kit-ul de semnale, claxon, etc. si am luat RAR-ul: Multumesc lui ERU pentru contactul de frana fata... » Post actualizat in 11 May 2017 11:26Nu pot pune pozele cum vreau eu... :-( Editat Mai 11, 2017 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 ce ai in plan pt ea? pt inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 culmea, nu se zicea ca unele modele de cross gen nu se pot inmatricula? (sau asta doar pt ca nu au lumini etc? si daca le pui tu cum le-ai pus e ok?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 La prima inmatriculare, nu s-a pus niciodata problema sa se uite la lumini/semnale, doar serii si frane. Verificarile tehnice ulterioare presupun intr-adevar ce zici tu. (mai mult am postat din ratiuni de a ma abona la topic; pune poze cu progresul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 culmea, nu se zicea ca unele modele de cross gen nu se pot inmatricula? (sau asta doar pt ca nu au lumini etc? si daca le pui tu cum le-ai pus e ok?) pai este WR450F... adica enduro/road legal si a completat cu ce nu mai avea in peisaj. ala neinmatriculabil este YZ450F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 WRF din cate stiu nu prea e road legal. WRR e road legal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Eu zic ca da. Am vazut inmatriculate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 (editat) enduro = inmatriculabil (conditie de posibilitate de participare la majoritatea competitiilor sau de utilizare in ceva ce nu este circuit dedicat)... pana la urma si cross-urile pot fi daca le pui tot ce trebuie doar ca ai mai mult de lucru si mai depinde de niste chestii... daca vine din start pregatit pt asta in conditii de UE e alta poveste. dar exista posibilitati. daca respecta normativele de poluare (pt ceva ce n-a fost inmatriculat vreodata in UE, daca a fost deja o data nu mai trebuie partea asta) SI are far, semnale, lumina de pozitie, stop de frana, lampa de numar, claxon si o oglinda se poate inmatricula... Editat Mai 11, 2017 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 11, 2017 Autor Share Postat Mai 11, 2017 Din cate stiu eu exista doar WRF de 450, care din fabrica vin cu lumini pe fata si cu stop rosu pe spate... Sunt o gramada inmatriculate. Pe bune. Si ce daca producatorul nu a prevazut toate elementele pentru a fi inscrisa in circulatie? daca tu o echipezi si treci testele, care e problema? Eu am pregatit-o pe bune: semnale fata spate cu led si releu, faza scurta/lunga, claxon, stop pe frana spate/fata, DB killer,oglinzi, tot ce trebuie...si am luat RAR-ul si am Carte si am sa o inmatriculez... Dar asta, pentru carcotasi... Asaaa...Am de gand sa fac urmatoarele modificari: Rezervor mai mare - 13.6 litri Protectie motor serioasa- aluminiu Inaltatoare pentru ghidon Foaie mai mica-48 dinti Radiator pe furtunul de apa Kit de coborare 3cm Retapitat sa Proiector 2000lm pt offroad Rezervor/radiator ulei Portbagaj mic pe spate Genti "textile" Giantloop Parbriz mic Si altele...Cele ingrosate le am deja... Asa as vrea sa arate , dar pe albastru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Frumos Poate gasesti un kit de rally raid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 11, 2017 Autor Share Postat Mai 11, 2017 Rezervor mare+carena din Australia: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Rezervor mare+carena din Australia: eu incep sa fiu convins ca nu prea merita fairing de rally raid daca nu faci rally raid... adica daca n-ai un 'turn' de navigatie de ascuns... pt planul care e nu o sa ai ore in sir de mers cu 100+ ca sa ai nevoie sa te ascunzi dupa fairing » Post actualizat in 11 May 2017 19:12 cons ar fi cost (cat costa el + schimbi si farul ca nu mai tine far mobil legat de furca in turn) + posibile comportamente ciudate de la curentii de aer pe 'panza' si greutatea mica + cotzcarii de relocare instrumente de bord daca e cazul, etc etc... mai bine dezbatem la niste chacha cu care faci cinste din banii salvati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 11, 2017 Autor Share Postat Mai 11, 2017 .. mai bine dezbatem la niste chacha cu care faci cinste din banii salvati Asta mi-a placut... Oricum nu vreau rally raid...dar, putem avea o discutie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Low fender. Carena rally. Scut serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 (editat) Abonat si eu la topic . Cea cumparata de tine am salvat-o si eu acum ceva timp la bookmark-uri . Sa o stapanesti cu placere si sa ai spor la modificat! Sunt curios referitor la proiectoarele pe care le vei adauga. La cea din poza de mai jos as mai adauga un suport de bagaje pe spate, custom made, sub el o cutie de plastic tip Pelican/valiza mica (pentru scule - avea Switch ceva de genul pe 1100 Gs-ul lui), un rezervor mai mare, oglinzi pliabile si probabil un scut mai serios. Si claxonul l-as ascunde undeva mai sus bine. Aa...si o sa mai confortabila, bineinteles. Am inteles ca Dan mai lucreaza din cand in cand, in functie de cum il prinzi. Oricum, chiar si asa cum o are respectivul, este o motocicleta super faina. » Post actualizat in 11 May 2017 20:46Din ce imi dau seama din pozele tale (cat de cat), pari sa fi scapat de grija protectiilor pentru radiatoare. Citeam pe un alt topic, referitor la kiturile de coborare, cum ca ar trebui ulterior modificat si cricul. Cel putin la modelul in cauza.Cred ca era un Freewind, Pegaso sau F650. Nu imi mai amintesc. Un adventure de 650 sa zic... Editat Mai 11, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Oricum nu vreau rally raid...dar, putem avea o discutie... da da, stiu, eu zic chacha tu zici sprit » Post actualizat in 11 May 2017 21:05 Citeam pe un alt topic, referitor la kiturile de coborare, cum ca ar trebui ulterior modificat si cricul. Cel putin la modelul in cauza.Cred ca era un Freewind, Pegaso sau F650. Nu imi mai amintesc. Un adventure de 650 sa zic... se taie si se sudeaza o talpa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 da da, stiu, eu zic chacha tu zici sprit » Post actualizat in 11 May 2017 21:05 se taie si se sudeaza o talpa... * Chacha rules! * Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 scutul, handguard-urile si crashbar-urile sunt overrated sa zic asa, parerea mea... o mobra fara baie de ulei in general e 'putin sensibila' pe dedesubt, pe tenere am ala stock de plastic si a rezistat bine, poate mai bine ca metal... pe wrr am dat jos un bartamai scutul si am lasat doar o foaie de aluminiu intre bratele cadrului.... referitor la handugards: am trantit mobra grea cu handguards de plastic de 990 de i-au sarit mucii si nu am avut nici pe drac, crashbars le-am dat jos acu doi ani si in afara de aliniere totala de planete cred ca e cam greu sa damage ceva mai rau decat crashbarul propriu zis... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 (editat) Eu am luat pe Tenere, rar ce-i drept, niste pietroaie, cred, destul de mari. A bubuit scutul de m-a speriat in mers. Nu vreau sa ma gandesc cum ar fi fost fara el. Nu s-au comparat cu pietricelele pe care le luam in mod constant. Un scut mai mare deviaza si jetul de apa/namol, scutind motorul de un soc termic serios. Mai ales daca te dai mult in off, cu viteza mica si ai temperatura mai mare decat de obicei. Enervante si baile de abur in mijlocul baltilor - traita, cu tot cu scut. All in all, eu sunt pro. De plastic, carbon, aluminiu... de care o fi. Lat si aerisit sa fie. Cand nu ai scut, deloc sau partial, risti (si) capacele laterale. Presupun ca si la WR in momentul in care demontezi capacul dreapta expui ambreiajul in toata splendoarea lui, implicit pierzi uleiul in cazul unei fisuri/gauri. Decat cu concediul stricat in mijlocul pustiului, mai bine cu un kg si ceva in plus. Subiectiv. Protectiile de maini - cu dus si intors. Daca ai motor care se aseaza pe sau polisheaza rezervorul super lat sau crash-bar-ul, raman intacte pe viata. Experimentat asta la Tenere. Cum am achizitionat XT350 s-a schimbat povestea. Nu l-am tinut nici un sezon, dar dupa cateva iesiri a trebuit sa ii schimb ghidonul si maneta de frana. Primul s-a indoit ca plastelina. Motorul era ingust in zona rezervorului si fara crashbar, motiv pentru care s-a sprijinit pe ghidon din prima. Crashbar, da, nu ai cum sa pui pe WR-ul in discutie. As pune, preventiv, niste crashpad-uri la un rezervor de plastic. Am vazut EXC luind foc instant la Romaniacs acum ani buni. Rezervor de plastic si accident minor la prolog. Nu s-a mai putut alege nimic din el. Pe de alta parte, la drum, a lui Cristi cred ca se va sprijini pe bagaje si ghidon, deci sansele de a sparge rezervorul sunt, probabil, minime. Editat Mai 11, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 clar, barele sunt din alt film pt wr ziceam referitor la ce cred eu de minimul care zice lumea ca e 'must'... altfel, da... protectie pe rezervor frana fatza, spate, protectie pe etrier, protectie pe amortizor, protectie pe surub, protectie pe protectie... etc... bam bam... e o industrie cu protectiile astea ca sa zic asa... eu pt scut si handguards inca cred ca minimal e ok... mobrele astea ar fi trebuit sa fie gandite sa incaseze in zona asta... pe de alta parte unde nu-s gandite sa incaseze trebuie lucrat (gen subframe spate pt bagajel). » Post actualizat in 11 May 2017 21:58A bubuit scutul de m-a speriat in mers. Nu vreau sa ma gandesc cum ar fi fost fara el. rigid, facand corp comun cu cadrul - da, posibil. posibil sa fi iesit naspa cu un scut de plastic? 'incasa' si revenea la forma lui? poate da, poate nu. drac stie.... treaba cu scutul teapan e cam ca faza cu garda la sol enorma... cazurile in care isi face treaba sunt exceptii atat de rare incat merita sa te intrebi daca abordarea ca trasa, tehnica, manevra sau 'stiu ce poate mobra', trec pe dincolo sau trec pe langa, nu e mai ok... in general vs particular. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 (editat) clar, barele sunt din alt film pt wr ziceam referitor la ce cred eu de minimul care zice lumea ca e 'must'... altfel, da... protectie pe rezervor frana fatza, spate, protectie pe etrier, protectie pe amortizor, protectie pe surub, protectie pe protectie... etc... bam bam... e o industrie cu protectiile astea ca sa zic asa... eu pt scut si handguards inca cred ca minimal e ok... mobrele astea ar fi trebuit sa fie gandite sa incaseze in zona asta... pe de alta parte unde nu-s gandite sa incaseze trebuie lucrat (gen subframe spate pt bagajel). Daca te uiti la competitiile de (hard/extrem) enduro, o sa vezi cam peste tot protectii de discuri si etrieri. Si acolo minimizarea greutatii este religie. Una dintre ele. Pe motiv de sanse 100% sa mai ai frane pana la sfarsitul zilei. Eu am topit un set nou, fata, intr-o zi. Brenta, ieftineala italiana, drept ii. Pentru cei carora le place namolul nu sunt marketing. Me included. Pe la competitii toata lumea are multe seturi de placute de rezerva in masinile de asistenta. Sau in borsetele cu scule. Protectie la suspensia spate (si fata), iarasi, nu as zice moft. Tot pe baza de impachetari cu namol. Depinde de posesor pana la urma. Daca esti genul de rupator de fâșuri... Prelungesc durata de exploatare, nu salveaza. Sunt motoare care parca dinadins nu au din fabrica o "fusta"/prelungire a aripii spate care sa nu lase namolul sa ajunga direct in telescopul spate. La un motor rutier, care vede ploaie de 2 ori intr-un sezon, nu ar fi mare bai. La un enduro-adventure mers pe macadam mare parte din viata lui... Si acum vine acel moment in care este musai sa zic ca sunt, of corz , subiectiv. Si ca ma retrag, pe motiv de odihna. Il astept pe Cristache cu update-uri. I`m just keeping the topic up, fiindca are potential peste maxim . Editat Mai 11, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 ok, i'll bite... daca ar fi sa compar cum merg eu sau cum se merge adventure vs regim de cursa hard.... e diferit... chestii gen brake fade... ce brake fade, ca le racim cand facem o poza, fumam o tigara, schimbam o impresie ca exemplu. acum, referitor la protectii si lista mea partial fictiva (desi nu exclud sa existe fiecare pt o mobra mai grea ca imagine sa nu zic altceva)... eu ma rant-uiam in gen vs. catalogul touratech... care daca-l parcurgi si vezi cate chestii pot fi protejate pt o mobra gen, touratech catalog, te ia rasul.... poate nu m-am exprimat bine... nu neg ca e fain sa te simti protejat... si sa stii ca mobra e in siguranta... doar, nu stiu... poate iti cedeaza mai repede un os si mobra cu 0 protectii e in stare sa mai mearga mii de km... been there, mobra a mers imediat dupa si inca merge fara interventii, eu am avut vreo 3 si mai urmeaza. damn, am dat-o in balarii si o sa trebuiasca sa dau macar apa de la spritz ca sa-mi cer scuze de zgomot pe topic » Post actualizat in 11 May 2017 22:40acum, dupa ce am postat am vazut ca ai editat una alta, in mare ce am comentat se aplica la initial Si acum vine acel moment in care este musai sa zic ca sunt, of corz , subiectiv. clar, toata lumea. important e schimbul de opinii chiar daca sunt subiective *). *) gen ce ... mea discutati voi de troacele astae neinmatriculabile pe aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 12, 2017 Autor Share Postat Mai 12, 2017 A m gasit poza pe albastru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 (editat) http://advrider.com/index.php?threads/yamaha-wr450f-adventure-bike.537684/ Editat Mai 12, 2017 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.