cristache Postat Mai 12, 2017 Autor Share Postat Mai 12, 2017 Va trebui sa asteptati un pic pana o inscriu si pana cand vor veni piesele... Am gasit poza pe albastru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Salutare, urmandu-mi ideea de a avea o motocicleta enduro-touring usoara si capabila, mi-am luat o Yamaha WR 450 din 2008. Dar... cam care e partea de "touring" la motocicleta asta? "Touring"-ul vine odata cu accesorizarea enumerata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 La prima inmatriculare, nu s-a pus niciodata problema sa se uite la lumini/semnale, doar serii si frane. Verificarile tehnice ulterioare presupun intr-adevar ce zici tu. ...si tu doara stii pasii de inmatriculare, cum ai inmatriculat si un cross KTM (mai mult am postat din ratiuni de a ma abona la topic ) +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 (editat) Dar... cam care e partea de "touring" la motocicleta asta? "Touring"-ul vine odata cu accesorizarea enumerata? C'mon, Vlad ! Touring = tura/distanta lunga. Unora le place pe șosele. Noua ne plac (si) kilometrii mulți în sălbăticie și pe suprafețe care implica cât mai puțin asfalt. Și @Cristache a fost și cât se poate de corect. A zis ca vrea motor enduro-touring, nu invers, adică touring-enduro (aka trail sau big trail/adventure). Dar sunt sigur ca știi ce a vrut sa zică omul și ca ai dat și tu, asemeni noua, un mare up topicului . @Cristache: Si noi așteptăm să vină piesele acelea odată. Poza pe albastru e incredibila ))). Ai uitat partea interioara de la aripa (nu mai pot adaugă "smaili-uri") Editat Mai 12, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 12, 2017 Share Postat Mai 12, 2017 Dar... cam care e partea de "touring" la motocicleta asta? "Touring"-ul vine odata cu accesorizarea enumerata? dar care e partea rally din motocicleta de la tine de la profil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 13, 2017 Autor Share Postat Mai 13, 2017 (editat) @KHK In excursiile in care merg de obicei exista si partea de asa zis touring, adica partea de asfalt pana pe forestiere si drumuri de pamant... Avem un prieten care a venit cu noi cu WR-ul de 250 si s-a tinut f bine dupa vacile noastre...deci 450-ul se va descurca onorabil+ca am sa schimb pinionul spate cu unul mai mic pentru a ma ajuta la mersul pe sosea. As vrea sa subliniez ca aceasta motoreta o voi imbunatatii dupa necesitatile si adaptata cerintelor mele...dar nu ma supar daca va spuneti parerile personale Stiu ca o sa se lungeasca topicul asta, dar nu am ce face...dureaza pana mai fac cate ceva...deci putem doar povesti... Cam asa o sa arate rezervorul de 13 litri: Editat Mai 13, 2017 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Nu este cam putin 13 L? Adica este destul daca vrei sa te plimbi p-aci prin semi-civilizatie, dar la o tura mai lunga in teritorii necunoscute pare putin. A mea, la un mers potolit, pe la 150km intra pe rezerva si incep sa ma stresez daca nu stiu sigur unde-i urmatoarea gazarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 13, 2017 Autor Share Postat Mai 13, 2017 Inca nu am facut consumul, dar cu 13l fac cam 250km, deci pot realimenta in distanta asta...sau iau cu mine o sticla de 2 litri... Pe unde am umblat am gasit tot timpul benzina... Rezervoarele after market sunt cam asa: 12,13.6, si alea mari care nu imi plac, butucanoase, de peste 20litri... Gabi, dar tu de cat ai rezervoru'? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 650R-ul are standard putin sub 10 litri. Consumul intre 4,5 - 9. Are oarece avantaj ca rezervorul este asimetric si ramane cam jumatate de litru pe partea stanga dupa ce consuma rezerva, culci mobreta pe dreapta si mai ai vreo 10-15 km rezerva rezervei. Cel putin 3-4 situatii am avut in diverse ture in care cu asta am ajuns la urmatoarea gazarie, asa ca in general caut sa fac plinul la 150-170 km, ceea ce uneori pare cam des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 13, 2017 Share Postat Mai 13, 2017 Nu este cam putin 13 L? depide de ce lichide vorbim Adica este destul daca vrei sa te plimbi p-aci prin semi-civilizatie, dar la o tura mai lunga in teritorii necunoscute pare putin. daca sunt oameni pe acolo e si benzina... din butoi sau pet sau pana la urma, din alt rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 14, 2017 Share Postat Mai 14, 2017 Dar... cam care e partea de "touring" la motocicleta asta? "Touring"-ul vine odata cu accesorizarea enumerata? cred ca se refera la faptul ca nu vrea sa care motocicleta de remorca de acasa pana in locul unde se termina soseaua» Post actualizat in 14 May 2017 09:51 @KHK In excursiile in care merg de obicei exista si partea de asa zis touring, adica partea de asfalt pana pe forestiere si drumuri de pamant... Avem un prieten care a venit cu noi cu WR-ul de 250 si s-a tinut f bine dupa vacile noastre...deci 450-ul se va descurca onorabil+ca am sa schimb pinionul spate cu unul mai mic pentru a ma ajuta la mersul pe sosea. As vrea sa subliniez ca aceasta motoreta o voi imbunatatii dupa necesitatile si adaptata cerintelor mele...dar nu ma supar daca va spuneti parerile personale Stiu ca o sa se lungeasca topicul asta, dar nu am ce face...dureaza pana mai fac cate ceva...deci putem doar povesti... Cam asa o sa arate rezervorul de 13 litri: 235056tr-4.jpg cat costa chitul complet de rr ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 14, 2017 Share Postat Mai 14, 2017 Inca nu am facut consumul, dar cu 13l fac cam 250km, deci pot realimenta in distanta asta...sau iau cu mine o sticla de 2 litri... Pe unde am umblat am gasit tot timpul benzina... Rezervoarele after market sunt cam asa: 12,13.6, si alea mari care nu imi plac, butucanoase, de peste 20litri... Gabi, dar tu de cat ai rezervoru'? Pt benzina mai multa, stiu ca se folosesc rezervoare suplimentare montate in spate. Nu trebuie sa te chinui cu unul singur, in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 14, 2017 Share Postat Mai 14, 2017 Legat de rezervoare suplimentare, exista unele care se monteaza sub codita, vizavi de toba. Poti folosi o toba goala pentru modelul tau de mobra si atunci ai si design dar cred ca ti-ar intra cam putina benzina. Sau gasesti ceva de cumparat. Vezi pe advrider ca sa-ti faci o idee. » Post actualizat in 14 May 2017 13:30 Ps. Exact ce zice colegu' mai sus si eu n-am mai citit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 14, 2017 Autor Share Postat Mai 14, 2017 Stiu ca sunt multe solutii sa cari mai multa benzina cu tine, dar cred ca mi-ar ajunge rezervorul de 13.6 litri. Nu voi pleca in Mongolia sau sa traversez Africa, unde as avea distante mari intre localitati...cu toate ca in tura de Tajikistan, am gasit benzina la localnici peste tot si nu au fost probleme cu alimentarea... @Yuk Nu m-a interesat cat ar fi un kit de RR, pentru ca nu am nevoie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 14, 2017 Share Postat Mai 14, 2017 Din cate stiu, WR450F este o motocicleta destinata competitiilor, cu intervale de intretinere, calculate in ore de functionare. Cum se impaca asta, cu ceea ce vrei tu, o motocicleta pentru trasee foarte lungi? Nu era mai bine sa te fi orientat spre un enduro-touring usor (250-300 cmc), care au inceput sa apara pe piata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 14, 2017 Autor Share Postat Mai 14, 2017 Nu doresc sa fac multi km...cam 2000-max 3000km, si daca ar trebui sa schimb uleiul, nu este o problema la doar 1 litru cat are in motor...o data la 1000 km. Tu la ce enduro-touring usor (250-300 cmc), te-ai gandit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 14, 2017 Share Postat Mai 14, 2017 Din cate stiu, WR450F este o motocicleta destinata competitiilor, cu intervale de intretinere, calculate in ore de functionare. Cum se impaca asta, cu ceea ce vrei tu, o motocicleta pentru trasee foarte lungi? Nu era mai bine sa te fi orientat spre un enduro-touring usor (250-300 cmc), care au inceput sa apara pe piata? pt regim hobby mentenanta e mai lejera. din cate imi aduc aminte in manualul american de wrf pt hobby revizia era la 1800 mile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 14, 2017 Share Postat Mai 14, 2017 Pai ma gandesc la Honda 250 CRF Rally, la Kawasaki Versys 300X, BMW 310GS... Din punctul meu de vedere, cel mai interesant mi se pare Versys-ul. Il poti cumpara direct accesorizat pentru varianta "adventure" dar si in varianta "urbana"(daca vrei sa ti-l dotezi tu, dupa gust), plus ca are si ceva dotari interesante. Doua dintre ele, aici: Pentru Versys informatii aici: http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/Kawasaki_versys-x_17.htm si aici: https://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/kawasaki/2017-kawasaki-versys-x-300-ar170964.html (daca dai cautare, gasesti dstul de multe despre el) Pentru CRF 250 Rally: Pentru BMW este deja facut un topic si mai poti gasi acolo ceva informatii. Bine, ar mai fi si CCM 450 GP, dar are un pret, de adventurizezi doua bicle. Daca tii neaparat sa modifici o motoreta, cred ca se preteaza mai bine WR250R (din cate stiu exista rezervor aftermarket de 15 l, pentru ea + alte accesorii) Mai vezi si topicurile dedicate modelelor de mai sus, de pe advrider.com » Post actualizat in 14 May 2017 16:42pt regim hobby mentenanta e mai lejera. din cate imi aduc aminte in manualul american de wrf pt hobby revizia era la 1800 mile. Da, destul de ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 14, 2017 Share Postat Mai 14, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 14, 2017 Share Postat Mai 14, 2017 ihi. eu ma gandesc intre 450f injected si asta. Daca tii neaparat sa modifici o motoreta, cred ca se preteaza mai bine WR250R (din cate stiu exista rezervor aftermarket de 15 l, pentru ea + alte accesorii) daca nu te apuca si amokul... daca te apuca amokul cu wrr-ul pe asfalt e ca si cum te dai racing cu 1.5dci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 15, 2017 Autor Share Postat Mai 15, 2017 (editat) @xt600 Am studiat si eu oferta de motoare, dar sunt putine care indeplinesc cerintele mele: - sub 140kg - roata fata de 21 - cursa suspensii f mare - peste 40-45 CP - rezistenta si fiabila - pret Si cred ca am mai spus iesiri de max 2500-3000km... M-am dat cu WR250, e fun, dar ii mai trebuie niste caluti... Editat Mai 15, 2017 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evol Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Foarte faina idea . Eu mi-am preparat pentru asa ceva, anul trebut un DRZ-400S. din pacate nu prea am doritori in zona pentru drumuri lungi pe Off-road .. asa ca am facut 9800 km mai mult singur. Eu am pus un safari tank de 28l si am scapat de bidoane ... cautat peco and shit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 sunt putine care indeplinesc cerintele mele: - sub 140kg - roata fata de 21 - cursa suspensii f mare - peste 40-45 CP - rezistenta si fiabila - pret Mda, chiar daca acum e tardiv , raspunsul e simplu. Bmw g650 xchallenge -144 kg la gol, doar 4kg peste limita impusa de tine -21 fata -nu mai stiu cursa da' e mare -54 cai -am avut si zic ca e f rezistenta si fiabila -nu stiu ce insemna pret la tine, da' prin italia le gasesti de pe la 3000euro -autonomie 250km cu rezervorul de fabrica O alta alegere as zice mai buna decat a ta e drz400s. Cum spuneam, acum e tardiv. Si pana la urma cel mai important e sa fii tu multumit de alegerea facuta. In concluzie, s-o stapanesti sanatos si sa ai parte de aventuri frumoase cu ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 15, 2017 Autor Share Postat Mai 15, 2017 Ai dreptate, Angi, WR-ul la plin ar avea max 130kg, si este mai puternic decat DRZ-ul... Acum lucram cu ce avem... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 pana la urma care este ideea topicului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.