CzCustoms Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) cati ml de ulei trebuie sa bag la furca de XT 600? niste burdufuri pt furca are cineva?? ca mi-e tarsa sa dau comanda pe louis doar pt ele.. si la smaeb era 150 ron setu Editat Aprilie 21, 2009 de TheIceman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 am nevoie urgenta de un cilindru(nou sau sh) pentru yamaha xt 550..e model mai vechi cu o bascula mai ciudata si telescopul vine de sub revervor!cilindrul meu e zgariat si segmentii zob.am nevoie de astea 2!o sa revin cu mai multe detali serie sasiu poze.. dar in mare pe unde as putea gasi?motorul pare identic cu cel de pe xt 600... dar na nu merg pe yamaha asta e doar in service!va salut si numai bine!! asta e modelul..segmenti am gasit deja mai am nevoie doar de cilindru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) am nevoie urgenta de un cilindru(nou sau sh) pentru yamaha xt 550..e model mai vechi cu o bascula mai ciudata si telescopul vine de sub revervor!cilindrul meu e zgariat si segmentii zob.am nevoie de astea 2!o sa revin cu mai multe detali serie sasiu poze.. dar in mare pe unde as putea gasi?motorul pare identic cu cel de pe xt 600... dar na nu merg pe yamaha asta e doar in service!va salut si numai bine!!asta e modelul..segmenti am gasit deja mai am nevoie doar de cilindru... User-ul mihai_prd face asa ceva la ora actuala : Cumparaturi de pe eBAY - fara comisioane sau procente Cred ca e cea mai buna optiune. cati ml de ulei trebuie sa bag la furca de XT 600?niste burdufuri pt furca are cineva?? ca mi-e tarsa sa dau comanda pe louis doar pt ele.. si la smaeb era 150 ron setu Din ce an e XT-ul tau ? Ca sa iti pot spune despre ulei. Iar burdufuri sunt la LOUIS si ti le aduce Romi acasa la pretul de pe site fara sa platesti nici macar transportul. Editat Aprilie 21, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 am nevoie urgenta de un cilindru(nou sau sh) pentru yamaha xt 550..e model mai vechi cu o bascula mai ciudata si telescopul vine de sub revervor!cilindrul meu e zgariat si segmentii zob.am nevoie de astea 2!o sa revin cu mai multe detali serie sasiu poze.. dar in mare pe unde as putea gasi?motorul pare identic cu cel de pe xt 600... dar na nu merg pe yamaha asta e doar in service!va salut si numai bine!! asta e modelul..segmenti am gasit deja mai am nevoie doar de cilindru... Mai exista posibilitatea sa aduci cilindru la o cota mai mare. Apoi, piston si segmenti se pot confectiona. Asta ar fi varianta mai complicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Din ce an e XT-ul tau ?Ca sa iti pot spune despre ulei. Iar burdufuri sunt la LOUIS si ti le aduce Romi acasa la pretul de pe site fara sa platesti nici macar transportul. e din 92, cine e romi.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) Manual pentru modelul tau gasesti la pagina 23 a topicului : /index.php?...t&p=1022505 sau aici: http://www.manualedereparatie.info/ (dai un search dupa Yamaha XT 600, pentru a ajunge mai repede unde ai nevoie) Te pui pe citit si vezi cat iti trebuie. Cred ca as putea sa jur ca si la tine va scrie 507 ml (la mine asa e). Eu am pus 500 ml. Uleiul pentru telescoape are diverse vascozitati. Eu am intalnit de 5, 10, 15, 20 si 25. (Vorbind liber si fara minima documentatie) Din ce imi amintesc eu, cu cat cifra este mai mica cu atat este mai moale furca. Vezi ce zice si manualul. Vara, din cauza caldurii, poti folosi cifre mai mari. Cand se va lasa frigul, uleiul va avea insa usoara tendinta de a se intari, suspensiile devenind astfel mai rigide. Ai doua variante : - prima (mai rudimentara) implica un drum la piata/supermarket (sau un raid in bucatarie) de unde cumperi o cana sau un con gradat ce are si gradatii pentru ulei (au de obicei pentru zahar, faina, gris, apa, etc) si te folosesti linistit de el. - te folosesti de linkurile de mai jos si iti cumperi de la Louis : Cana gradata - 1L - 5 Euro Cilindru gradat - 100 sau 500 ML - 4 Euro cine e romi.? Blasfemieee . . Glumeam. Romi3 este cel mai serios si rentabil "aducator" de piese pentru motociclete din Germania. In special de la Louis si Polo. Baga un ochi si aici : http://www.romimoto.ro/ Pentru burdufe ai 2 variante: - Louis : 15 Euro perechea - negre - 35/37 mm diametru - 27 cm lungime (nu cred ca de ele ai nevoie) 33 Euro perechea - negre - 40/43 mm diametru - 37 cm lungime (cred ca astea sunt dimensiunile de care ai nevoie) - Downloadezi catalogul CeMoto Italia de la acest link (vezi stanga jos), dupa care iei legatura cu cei de la MaxiScooter Timisoara (importatorul CeMoto in Romania), le spui ce marime si culoare vrei si va hotarati cum faceti in legatura cu trimisul si plata. Editat Aprilie 22, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 (editat) Later edit : Fantastic! Aseara mergea optiunea "MERGE POSTS" si se alipeau postarile consecutive. Acum nu mai merge... M-am uitat acum pe site la Louis si zice 538 ml pe furca, ulei 10W. Nu iau 100 % de bun Louis-ul (recomand manualul), dar s-ar putea sa trebuiasca sa mai cumperi un litru in plus, desi vei folosi din el doar 100 ml maxim.. Editat Aprilie 22, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 am rezolvat. ms MULT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 si eu am cam rezolvat...cilindru meu avea o zgarietura..il alezez la cota mai mare adica la 94 mm avant acum putin peste 92.apoi am piston de suzuki dr e la fel ca al ei cel vechi doar ca e de 93 mm.am si segmenti noi acasa..si ii bag pistonu de dr ca e identic si alezez cilindrul la 93,5.. cam cat trebuie sa ramana coeficientul de dilatare intre piston si cilindru??adica pistonu are cam 93 si ceva...cilindru il fac de 94mm..mam gandit eu ca se dilata la caldura mai ales ca moto o sa mearga numai pe coclau!asta mai am nedumerirea asta si sambata ma apuc de alezat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 si eu am cam rezolvat...cilindru meu avea o zgarietura..il alezez la cota mai mare adica la 94 mm avant acum putin peste 92.apoi am piston de suzuki dr e la fel ca al ei cel vechi doar ca e de 93 mm.am si segmenti noi acasa..si ii bag pistonu de dr ca e identic si alezez cilindrul la 93,5.. cam cat trebuie sa ramana coeficientul de dilatare intre piston si cilindru??adica pistonu are cam 93 si ceva...cilindru il fac de 94mm..mam gandit eu ca se dilata la caldura mai ales ca moto o sa mearga numai pe coclau!asta mai am nedumerirea asta si sambata ma apuc de alezat! Manualul, Lewa ! Vezi ce zice acolo. Uita-te pe site-ul lui Bogdan/@Lebadake - www.manualedereparatie.info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 o sa iau si manualul...deci mam uitat la pistoane merg la fix..cel de il are e la fel k ala de il am eu..si ii fac alezajul sambata.acu nu stiu sa reglez distributia la xt..am vazut ca are semne pe ax ca si la dr..tot ala e principiul??semnele paralele cu chiuloasa si pe volanta linia pe centru gaurii de vizitare?si camele in jos ..cand e semnele paralele..sau pe linie ca nu stiu fix cum cade.tot asa e??ca dupa ce fac alezajul tre sa ii bag astea la loc si sa o pornesc.mie mia fost adusa desfacuta. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chaby_date Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 cati ml de ulei trebuie sa bag la furca de XT 600?niste burdufuri pt furca are cineva?? ca mi-e tarsa sa dau comanda pe louis doar pt ele.. si la smaeb era 150 ron setu De ce vrei sa schimbi uleiul in furca? Ai avut pierderi ? erau duse simeringule ? Era bun pretul la SMAEB.... Eu am luat de pe Louis prin Kronau Moto. Au costat 32 Eur(+curierat), sun Ariette si sunt f multumit de ele.... Grija in momentul in care le alegi , sa dai codul corect pentru ca sunt de doua feluri (dimensiuni diferite). Numa'bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 (editat) erau duse semeringurile si aveam pierderi.. Acum de care ulei sa pun in motor? Am 2 bidoane nedesfacute. Editat Aprilie 24, 2009 de TheIceman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 erau duse semeringurile si aveam pierderi..Acum de care ulei sa pun in motor? Am 2 bidoane nedesfacute. Sper ca nu ai de gand sa pui ulei de motor in furci. In furci iti trebuie Fork Oil 10W. In ceea ce priveste uleiul de motor (pentru motor), e bine sa folosesti ulei de motor pentru motociclete. 20W40 daca e mineral si 15W50 daca e semisintetic. Uleiurile din poze cred ca sunt bune pt Tico, Niva sau alte masini cu tehnologie mai veche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 pai eu am intrebat ce ulei sa pun in motor, in furca am pus deja ulei, nu dasta de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 pai eu am intrebat ce ulei sa pun in motor, in furca am pus deja ulei, nu dasta de motor. OK. Dar 15W40 mineral e cam subtire pentru vara ce va veni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 In manual scrie si 15w40 , la diagrama aia cu temperaturi. Acum il incerc, oricum am sa il schimb repede, ca ma dau mai mult prin padure, pe deal, urcari mai dese. strada vede rar cand are tata chef de o tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 (editat) oricum am sa il schimb repede [...] ma dau mai mult prin padure, pe deal, urcari mai dese. strada vede rar cand are tata chef de o tura. Pai tocmai, deci schimba-l cat de repede poti fiindca astea sunt motive in plus sa se incinga mai rau decat la exploatare normala! Are dreptate Andrei. Incearca mai degraba un Yacco 15W50 semisintetic, special de moto. Editat Aprilie 27, 2009 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Sper ca nu ai de gand sa pui ulei de motor in furci. In furci iti trebuie Fork Oil 10W.In ceea ce priveste uleiul de motor (pentru motor), e bine sa folosesti ulei de motor pentru motociclete. 20W40 daca e mineral si 15W50 daca e semisintetic. Uleiurile din poze cred ca sunt bune pt Tico, Niva sau alte masini cu tehnologie mai veche. Salut Andrei. Ce ar putea sa aiba daca pui ulei de motor in furci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 Salut Andrei.Ce ar putea sa aiba daca pui ulei de motor in furci? Pai, strici uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 pt furca merge ulei hidraulic. daca nu gasesti ulei special pt furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 pt furca merge ulei hidraulic. daca nu gasesti ulei special pt furca. Mai degraba. Cand aveam MZ ETZ, stiu ca se punea 50% ulei hidraulic si 50% ulei de amestec. Pe vremuri, motociclistii puneau tot felul de uleiuri, ce le pica in mana, in suspensile de Mobra sau alte comuniste. Oferta de uleiuri era redusa si, oricum, motoretele nu erau foarte performante. Vorba romanului: "Merge si asa." Dar noi, cu "motociclete straine" (occidentale sau japoneze), nu are rost sa facem experimente aiurea si sa ne intrebam apoi de ce merg prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 pt furca merge ulei hidraulic. daca nu gasesti ulei special pt furca. tind sa cred ca afirmatia de mai sus este un ... pleonasm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 nu dau cu sama.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Si eu si Lebadake folosim cu deosebit succes (comportament mult imbunatatit al suspensiei) ulei de motor 15W50 in furca. Cel putin eu folosesc de vreo 30.000km si merge perfect, iar la fiecare schimb uleiul e curat si limpede. Fiecare crede ce vrea, dar eu spun ca uleiul de motor e MULT superior uleiului de furca, din TOATE punctele de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.