Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Am apucat sa vad si cum arata instalatia electrica, si n-am gasit cutiuta cu sigurante cum aveam la XJ, doar o siguranta (dupa schitele din manual, pare sa fie cea de la instalatia de racire). Main fuse inca nu am gasit-o. Este normal? Am vazut destul de multe improvizatii la instalatia electrica, va trebui sa o refac. Am vazut parca in Kedo instalatii electrice pt tot felul de motociclete, cred ca era si XTZ-ul pe lista. Se merita sa cumpar, sau ies mai castigat sa o refac eu, sa cumpar cabluri, papuci, mufe si sa o rezolv eu in cateva zile. Cred ca as iesi mai castigat asa, dpdv al cunostintelor. Macar va fi facuta de mine, si daca voi avea probleme stiu de unde sa incep.

 

La Tenere exista doar 2 sigurante electrice: una pt ventilator aflata de-a lungul cadrului si alta pentru restul circuitelor electrice aflata langa baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna, sunt nou in forum si am de gind sami iau si eu un XT600 din 1990 ...si defapt nustiu ce trebuie sa verific cind il cumpar-ca e destul de vechi.Si care ar fi punctele slabe la acest model?

As vrea defapt pe parcurs sal transform intrun Super moto asa mai soft.Ce pareri aveti?

Am si foto a motocicletei:

post-48350-1243331926_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- etrierul trebuie sa aiba putin joc, pe o anumita directie numai

- carena principala nici nu vrei sa stii cat costa, celelalte (4 buc = 2 perechi) costa cam 25euro dar la tine cel mai probabil vor ajunge spre 50 eur bucata

 

Cu un manual foarte stufos si catalogul de piese cu coduri originale si imagini "explodate" te ajut eu

 

- jocul de la etrier este doar in sensurile de rotatie ale discurilor, deci cred ca e bine.

- o sa rezov eu carena, se poate face. Renunt la partile laterale, imi place mai mult cum arata doar cu cea centrala. Capacul care acopera in jurul bordului o refac din fibra ... am tot ce-mi trebuie sa ma apuc, mai putin timp... costul estimat, fara vopsit: 80RON :).

- lantul se mai poate folosi sezonul asta

 

 

La Tenere exista doar 2 sigurante electrice: una pt ventilator aflata de-a lungul cadrului si alta pentru restul circuitelor electrice aflata langa baterie.

 

M-am uitat intre timp pe schema electrica si am vazut. M-am speriat prima data, ma gandeam ca sunt ceva componente care nu functioneaza ok si se ardeau sigurantele... sau nu a gasit sigurante, de asta l-a trecut pe direct.

 

Vad ca toti ma sfatuiti sa tin XJ-ul. Vroiam sa-l schimb pt ca ma omoara la drumuri lungi. Ma dor mainile de la pozitie, spatele, saua e prea joasa si stau putin ghemuit (am 1.86). Plus ca nici pt pasager nu era foarte comod, eu de cele mai multe ori in ture lungi merg cu pasager. Imi trebuia multa ambitie sa fac mai mult de 3-400km/zi. Cu Tenere-ul am eliminat o mare parte din problemele astea.

Nici XJ-ul nu era impecabil, lantul uzat (~25.000km), carena sparta/crapata in mai multe parti, tobe zgariate si putin lovite, niste probleme la carburatie pe care nu a reusit sa le rezolve niciun mecanic, pierde ulei pe la furca, nici discurile de frana nu mai duc mult, ambreiajul este cam gata. Bateria, filtrul de aer, bujiile, cauciucul pe spate le-am schimbat in primavara. Tenere-ul are bujie cu iridiu noua, filtru de aer nou, cauciuc pe fata aproape nou si pe spate in stare buna. Plus ca are genti laterale si topcase.

Stiu ca pierd ceva la targul asta, dar incerc de la inceputul anului sa vand Diversion-ul si n-am reusit. Plus ca am vazut unele impecabile, cu mult mai multe accesorii decat al meu, la preturi foarte bune care stau la vanzare cu lunile/anii. Diferenta de bani care o pierd, nu foarte mare, sa zicem ca se justifica in cazul asta. Mari sanse sa fiu incapatanat si sa-l pastrez, macar este un motor care-mi place si o sa ma folosesc (destul de mult, nu obisnuiesc sa abuzez de motor) de banii bagati in piese/consumabile noi. Un tenere in germania este peste buget-ul meu, cu tot cu inmatriculare, drumuri, plus alte consumabile care oricum trebuie schimbate.

 

Multam' de sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LE: am rezolvat problema cu pornitul, am miscat de ceva cabluri cand am desfacut in graba plasticele laterale sa vad ce-i pe sub ele. WD40 pe contacte si a luat-o.

 

LLE: scuze de dublu post, n-am gasit EDIT-ul.

Editat de x86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesc la cineva un geam de semnalizare pentru Super Tenere??? (de fapt e aceeasi semnalizare ca si pe XT si Tenere)

 

 

http://www.motomike.eu/autonet/category/10...4/article/84583

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- jocul de la etrier este doar in sensurile de rotatie ale discurilor, deci cred ca e bine.

- o sa rezov eu carena, se poate face. Renunt la partile laterale, imi place mai mult cum arata doar cu cea centrala. Capacul care acopera in jurul bordului o refac din fibra ... am tot ce-mi trebuie sa ma apuc, mai putin timp... costul estimat, fara vopsit: 80RON :cheers:.

- lantul se mai poate folosi sezonul asta

 

 

 

 

 

place si o sa ma folosesc (destul de mult, nu obisnuiesc sa abuzez de motor) de banii bagati in piese/consumabile noi. Un tenere in germania este peste buget-ul meu, cu tot cu inmatriculare, drumuri, plus alte consumabile care oricum trebuie schimbate.

 

Multam' de sfaturi!

-capacul din jurul ceasurilor cred ca iese bine si dintr-o bucata de plastic

-lantul trebuie sa aiba maxim 150 mm intre rola 1 si rola 11 , adica 10 intervale+9role, vorbesc 520

- atentie la culoarea plasticelor de sus (daca le comanzi), eu am primit albastru in loc de violet (mov), numai de unul aveam nevoie . Nu le prinde prea tare de principala, in cazul unui accident usor se desprind si asta este un avantaj fata de modelul cu 2 faruri

 

Tenere e un motor bun, mai putin Âşaua ... ma doare-n fund de ea ... :)

:P

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tenere e un motor bun, mai putin Âşaua ... ma doare-n fund de ea ... :)

:P

 

Pai, bag-o la coclau mai des si mergi in picioare :cheers: . Saua arata asa pt ca, banuiesc, au vrut sa pastreze aerul mai spartan al modelului Yamaha al lui Peterhanssel. Oricum, Tenere nu e un tourer pur.

 

PS In WE merg la Paltinis la intrunire moto. Imi pare rau pt Cluj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oho cam scump domnle :))

 

Ms mult .. aici nu m-am uitat .. am omis ... pe kedo 12 euro ... cam mult ... iar altii pe SH-uri imi cereau mult mai mult decat asta nou:|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oho cam scump domnle :))

 

Ms mult .. aici nu m-am uitat .. am omis ... pe kedo 12 euro ... cam mult ... iar altii pe SH-uri imi cereau mult mai mult decat asta nou:|

saptamana trecuta am primit gentile de textil si agrafa de lant de la Romimoto la Posta am platit exact pretul de pe site si nimic mai mult. La 9 lei x2 ambalajul si posta ar costa tot cam atat dar cred ca firma va respecta blazonul.

 

PS

Stie cineva site-ul magazinului de unde aduc europenii piesele originale Yamaha????... Genuine parts... altele decat consumabile...

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-capacul din jurul ceasurilor cred ca iese bine si dintr-o bucata de plastic

-lantul trebuie sa aiba maxim 150 mm intre rola 1 si rola 11 , adica 10 intervale+9role, vorbesc 520

- atentie la culoarea plasticelor de sus (daca le comanzi), eu am primit albastru in loc de violet (mov), numai de unul aveam nevoie . Nu le prinde prea tare de principala, in cazul unui accident usor se desprind si asta este un avantaj fata de modelul cu 2 faruri

 

Tenere e un motor bun, mai putin Âşaua ... ma doare-n fund de ea ... :)

:D

 

Capacul din jurul bordului il am, doar ca arata cam urat. O sa incerc sa refac altul, mai ingust ca vreau sa renunt la partile laterale, care sunt cat de cat intregi. In jurul suruburilor de prindere mai sunt crapate, dar se pot rezolva. Sa vedem ce o sa iasa, inca nu m-am gadit ce si cum fac exact.

 

Saua mie-mi place, e mai comoda decat pe XJ, unde ma durea in fund dupa 60-80km, trebuia sa fac pauza de tigara ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut pe toti..

 

Mi s a bulit releul de pornire! Unul nou costa 156 ron, momentan nu dispun de banii astia.........Am gasit unul second de XTZ 750 si la un pret bun ...

 

eu cred ca se potriveste... voi ce ziceti?

 

 

 

 

 

PS: vine cineva la intrunirea moto din Bacau?

 

 

Numa' bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut pe toti..

 

Mi s a bulit releul de pornire! Unul nou costa 156 ron, momentan nu dispun de banii astia.........Am gasit unul second de XTZ 750 si la un pret bun ...

 

eu cred ca se potriveste... voi ce ziceti?

 

 

 

 

 

PS: vine cineva la intrunirea moto din Bacau?

 

 

Numa' bine!

http://linux2.sgr-it.com:8181/sgr/ricerca....produttore=NULL

...regolatore...

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

am ajuns sa postez si eu aici in lipsa de alte optiuni :cheers:

 

evident am o problema cu un xt 600 model 2kf din `89...

 

roata din spate s-a cam facut praf, adica mi s-au rupt 4 spite si a trebuit sa continui drumu asa ca sa ajung in wend acasa, timp in care restu s-au slabit rau de tot, au prins joc in butuc si din ce am inteles cel mai indicat ar fi sa schimb roata spate. Deci caut roata spate cu frana pe disc pentru xt 600 (discu si cupla+pinionle am deci am nevoie de janta goala)

 

pe langa asta mi s-a spart unu din furtunele de la ulei dintre motor si rezervorul de ulei

 

cine are sau stie de unde pot face rost de piesele astea sa`mi zica si mie ;)

 

ms

lucian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
salutare,

am ajuns sa postez si eu aici in lipsa de alte optiuni :cheers:

evident am o problema cu un xt 600 model 2kf din `89...

roata din spate s-a cam facut praf, adica mi s-au rupt 4 spite si a trebuit sa continui drumu asa ca sa ajung in wend acasa, timp in care restu s-au slabit rau de tot, au prins joc in butuc si din ce am inteles cel mai indicat ar fi sa schimb roata spate. Deci caut roata spate cu frana pe disc pentru xt 600 (discu si cupla+pinionle am deci am nevoie de janta goala)

pe langa asta mi s-a spart unu din furtunele de la ulei dintre motor si rezervorul de ulei

cine are sau stie de unde pot face rost de piesele astea sa`mi zica si mie ;)

ms lucian

 

Pe Ebay Germania gasesti lejer roata.

Eu mi-am cumparat una, cu toate accesoriile (disc, suport foaie, tampoane amortizare din cauciuc, camera, cauciuc, ax, distantoare) la aprox. 90 euro (platiti la usa casei).

Acum, in locul tau sa fiu, nu as face asta. 4 spite rupte si o roata descentrata nu suna bine dar nici capat de lume nu este. Faptul ca ti s-au rupt cele 4 inseamna ca pe undeva aveai tu ceva probleme si ai mers asa totusi. Roaga-te sa nu ai probleme din perioada asta.

Eu zic ca mai bine sa iti comanzi de la Kedo (www.kedo.de) numarul de spite lipsa, sa dai jos cauciucul si camera si sa iei roata, axul si distantoarele in brate si sa mergi cu ea la completat si centrat. Prin Bucuresti am vazut ca il lauda lumea pe Dragonu (sper ca am nimerit-o; daca nu, vezi ca era pe undeva un topic pe tema asta deschis de cineva din Bucuresti).

Cum in Timisoara mecanicii si legendele nu nasc decat basme de groaza sau comedii por.., eu am mers la un magazin de biciclete unde am platit 60 de ron pentru fiecare roata. Ca sa ai un termen de comparatie in materie de costuri.

De la Kedo iti recomand sa dai jos catalogul de pe site daca nu te stii cu germana (pentru a putea intelege cum functioneaza formularul de identificare a pieselor si codurilor acestora).

Il rasfoiesti si vei gasi spitele pe undeva. Anul trecut m-am uitat si eu dupa ele si costau aprox. 1,7 Euro cele fata si 1,3 Euro cele spate. Sau invers.

De adus piese de la KEDO ti-l recomand pe user-ul @ROMI3. Din ce stiu, o sa iti mai ceara in plus 6 Euro + 15% din costul coletului.

Cel mai bine vorbesti cu el, fiindca nu am mai comandat cam de mult ceva de la Kedo.

Sau daca vrei ti le poti comanda direct acasa.

 

Furtunul pentru ulei - Ebay. Ieftine. Vorbeste cu user-ul @mihai_prd. E din Bucuresti si aduce de pe Ebay fara nici un comision (vrea sa isi faca istoric de cont cat mai mare si 100 % pozitiv).

La fel de bine insa cred ca este imposibil sa nu existe in Bucuresti firme care sa nu faca furtune de presiune pe comanda.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe Ebay Germania gasesti lejer roata.

Eu mi-am cumparat una, cu toate accesoriile (disc, suport foaie, tampoane amortizare din cauciuc, camera, cauciuc, ax, distantoare) la aprox. 90 euro (platiti la usa casei).

Acum, in locul tau sa fiu, nu as face asta. 4 spite rupte si o roata descentrata nu suna bine dar nici capat de lume nu este. Faptul ca ti s-au rupt cele 4 inseamna ca pe undeva aveai tu ceva probleme si ai mers asa totusi. Roaga-te sa nu ai probleme din perioada asta.

Eu zic ca mai bine sa iti comanzi de la Kedo (www.kedo.de) numarul de spite lipsa, sa dai jos cauciucul si camera si sa iei roata, axul si distantoarele in brate si sa mergi cu ea la completat si centrat. Prin Bucuresti am vazut ca il lauda lumea pe Dragonu (sper ca am nimerit-o; daca nu, vezi ca era pe undeva un topic pe tema asta deschis de cineva din Bucuresti).

Cum in Timisoara mecanicii si legendele nu nasc decat basme de groaza sau comedii por.., eu am mers la un magazin de biciclete unde am platit 60 de ron pentru fiecare roata. Ca sa ai un termen de comparatie in materie de costuri.

De la Kedo iti recomand sa dai jos catalogul de pe site daca nu te stii cu germana (pentru a putea intelege cum functioneaza formularul de identificare a pieselor si codurilor acestora).

Il rasfoiesti si vei gasi spitele pe undeva. Anul trecut m-am uitat si eu dupa ele si costau aprox. 1,7 Euro cele fata si 1,3 Euro cele spate. Sau invers.

De adus piese de la KEDO ti-l recomand pe user-ul @ROMI3. Din ce stiu, o sa iti mai ceara in plus 6 Euro + 15% din costul coletului.

Cel mai bine vorbesti cu el, fiindca nu am mai comandat cam de mult ceva de la Kedo.

Sau daca vrei ti le poti comanda direct acasa.

 

Furtunul pentru ulei - Ebay. Ieftine. Vorbeste cu user-ul @mihai_prd. E din Bucuresti si aduce de pe Ebay fara nici un comision (vrea sa isi faca istoric de cont cat mai mare si 100 % pozitiv).

La fel de bine insa cred ca este imposibil sa nu existe in Bucuresti firme care sa nu faca furtune de presiune pe comanda.

poate aia care fac furtune pt buldoexcavatoare, etc :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spitele au jucat in butuc si au largit gaurile.

De gasit am gasit cine sa mi-o faca cu 50 de ron dar mi-a zis ca nu mai tine foarte mult si ca varianta cea mai buna ar fi sa o schimb...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
spitele au jucat in butuc si au largit gaurile.

De gasit am gasit cine sa mi-o faca cu 50 de ron dar mi-a zis ca nu mai tine foarte mult si ca varianta cea mai buna ar fi sa o schimb...

 

Eu am roata de 2KF asa ca si la tine merge roata de 3AJ.

Era una pe Ebay la 90 Euro + 4 transport.

La fel, poti sa pui si roata de XT/XTZ 1983-1990 sau de 17" de la XT/XTZ > 1990.

Ia legatura cu user-ul @lupu_shui. Daca nu incurc borcanele el stia pe cineva cu o roata de XT de vanzare.

 

spitele au jucat in butuc si au largit gaurile.

De gasit am gasit cine sa mi-o faca cu 50 de ron dar mi-a zis ca nu mai tine foarte mult si ca varianta cea mai buna ar fi sa o schimb...

 

Eu am roata de 2KF asa ca si la tine merge roata de 3AJ.

Era una pe Ebay la 90 Euro + 4 transport. Si una de XT600 din 2000 la 120 + transport (tipla).

Era un baiat cu o Yamaha XT600 de dupa 1998 izbita bine pe forumul posesorilor de Yamaha Tenere/Super Tenere (www.tenereclub.ro) si o vindea pentru piese. Roata spate era ok.

Poti sa pui si roata de XT/XTZ 1983-1990 sau de 17" de la XT/XTZ > 1990.

Ia legatura cu user-ul @lupu_shui. Daca nu incurc borcanele si el stia pe cineva cu o roata de XT pe 18" de vanzare.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era un baiat cu o Yamaha XT600 de dupa 1998 izbita bine pe forumul posesorilor de Yamaha Tenere/Super Tenere (www.tenereclub.ro) si o vindea pentru piese. Roata spate era ok.

.

mai este si un TT :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...