yuk Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Incerc sa fug azi mai rapid de la lucru si sa o desfac. Gaturile respective cred ca stiu cum sa le verific....prima data ma uit din exterior daca au crapaturi si in cazul in care au crapaturi le verific si din interior sa vad cat is de profunde. Nivelul stiu cum se regleaza, socul in schimb nu prea stiu cum sa il verific, dar cred ca daca il desfac ma prind eu Am sa mai consult si capitolul cu carburatoare din manualul de reparatie si sper sa-i dau de capat. Mersi! Intrebare: Stie cineva ce dracu poate avea?[/b] baga benzina intr-un puf de ala pt geamuri si pulverizeaza peste tubulatura (de la filtru pana la chiulasa)in timp ce mobra functioneaza la relanti, daca nu se modifica turatia, atunci este etans , daca se modifica turatia inseamna ca pe o fisura trage aer sau benzina din flacon. Nu se va intampla nimic, dar ca sa fi asigurat tine pe langa tine un stingator (obligatoriu daca ai autoturism ). La ce pozitie stau acele de dozaj ? cu filtru standard ar trebui sa fie la mijloc. La mine acele erau la mijloc, dar fiind bujia putin inegrita l-am cobaorat o trepta pe cel de la carburatorul secundar (cel mare, fara plutitor) , daca plec de pe loc, e rece si accelerez brus da in nas(chiar si cu socul la jumate), dar numai prima daca ulterior nu se mai intampla asta ... nu ma deranjeaza deloc asa cum nu ma deranjeaza consumul de 4.5 comparativ cu 6.5 Apropos - decand e canicula relantiu mi-a scazut de la 1300 la 1100 nu mai stiu daca aerul este 2 si 1/2 (cum cere manualul) sau numai 2 ture. Editat Iunie 27, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 Revin cu noutati: am verificat daca trage aer fals cu ajutorul unui spray de lant...turatia nu s-a modificat deloc si am incercat in repetate randuri si cu motorul rece si cu motorul cald. Lucrul ciudat e ca la rece porneste extrem de usor, in maxim 2-3 pedale o ia, dar apoi nu trage calumea nici cand e rece si nici dupa ce se incalzeste. In plus, dupa incalzire, porneste fff greu. Inca o chestie pe care mi-o face si am uitat sa o precizez (dar chestia asta o facea si inainte la fel cum o face si acuma): dupa ce accelerez si revin cu acceleratia imi da bombite-se intampla si in frana de motor, dar si stand pe loc daca o turez si dau drumul brusc la acceleratie. Ma gandesc sa ii imbogatesc amestecul, insa daca ar fi asta problema, atunci nu ar porni usor la rece si greu la cald ci invers. Momentan nu am posibilitatea sa ii verific nici jocul supapelor, nici compresia...daca o sa mai am noutati am sa le scriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 30, 2012 Share Postat Iunie 30, 2012 La rece iti porneste usor pt ca actionezi socul. Adica intra in actiune circuitul de pornit la rece care se pare ca la tine functioneaza bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 revin cu problema bicicletei mele...dupa cum spuneam si mai devreme, pentru cine a deschis televizorul mai tarziu: XT 600 K din 1992-> porneste normal la rece (la prima pedala), insa imediat dupa pornire, pentru o perioada de 10-15 minute de functionare, nu are deloc vlaga; deci trage un pic mai tare decat un scooter. Dupa 10-15 minute de functionare isi revine BRUSC, fara ca eu sa-i fac nimic deosebit. De exemplu, ieri urcam o panta cu a treia si tragea extrem de greu, acceleratia o tineam in capat (motorul fiind cam la 1/2 din turatia maxima)...dintr-o data si-a revenit si a inceput sa traga de parca as fi apasat un "buton rosu". Pana acuma am facut urmatoarele: Am verificat carburatorul, l-am curatat, am modificat debitul de benzina (mutand cuiul pe prima treapta ca sa il tina cat mai sus), am verificat toate contactele electrice, am verificat bujia (iriudium-maroniu inchis, curat), am verificat daca trage aer fals (nu trage)...toate astea fara sa simt nicio schimbare semnificativa in comportamentul ei...adica tot ca p*#@ merge in primele 10-15 minute dupa care isi revine. Mentionez faptul ca nici la pornirea la rece, nici la cald, nu simt o schimbare a compresiei cand dau la pedala..deci se da fix la fel de greu...din pacate nu am cum verifica compresia. Daca mai are cineva idei...astept cu nerabdare Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 am un releu de incarcare de pe un xt 600 din 91 functional si o pedala care a fost rupta si sudata. e ok. iuliu 0755012789 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 revin cu problema bicicletei mele...dupa cum spuneam si mai devreme, pentru cine a deschis televizorul mai tarziu: XT 600 K din 1992-> porneste normal la rece (la prima pedala), insa imediat dupa pornire, pentru o perioada de 10-15 minute de functionare, nu are deloc vlaga; deci trage un pic mai tare decat un scooter. Dupa 10-15 minute de functionare isi revine BRUSC, fara ca eu sa-i fac nimic deosebit. De exemplu, ieri urcam o panta cu a treia si tragea extrem de greu, acceleratia o tineam in capat (motorul fiind cam la 1/2 din turatia maxima)...dintr-o data si-a revenit si a inceput sa traga de parca as fi apasat un "buton rosu". Pana acuma am facut urmatoarele: Am verificat carburatorul, l-am curatat, am modificat debitul de benzina (mutand cuiul pe prima treapta ca sa il tina cat mai sus), am verificat toate contactele electrice, am verificat bujia (iriudium-maroniu inchis, curat), am verificat daca trage aer fals (nu trage)...toate astea fara sa simt nicio schimbare semnificativa in comportamentul ei...adica tot ca p*#@ merge in primele 10-15 minute dupa care isi revine. Mentionez faptul ca nici la pornirea la rece, nici la cald, nu simt o schimbare a compresiei cand dau la pedala..deci se da fix la fel de greu...din pacate nu am cum verifica compresia. Daca mai are cineva idei...astept cu nerabdare Mersi! Nu stiu daca s-a mai zis, sau nu. Ceva de genu' pateam si eu la XTZu, din cauza infundarii orificiului de la busonul rezervorului. Ca sa-mi dau seama, cand nu mai aveam multa benzina in rezervor am mers fara buson si mergea mult mai bine. La mine se simtea aproape la fel, fara vlaga (nu chiar ca un scuter, dar se simtea) si mergea in hopuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 si a mea merge in hopuri....benzina are cam juma de rezervor, dar am sa ii fac plinul, ii schimb si filtrul si apoi mai vad ce zice...dar nu ma astept sa fie numai atat...pentru ca i-am modificat si pozitia cuiului sa ii dea mai multa benzina si i-am curatat si carbul f bine...si nu cred ca face vacuum in rezervor...dar incerc si asta. mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 (editat) Cand am spus ca aerul fals se poate verifica cu orice spray, nu am luat in calcul spray-urile de lant . Alea nu cred ca se aprind la flacara. Daca vrei, poti relua testul folosind un spray deodorant, ala merge sigur. Ziceai ca poti lua piese dupa alt XT. Ai nevoie doar de TCI, restul componentelor se pot masura cu un multimetru si valorile obtinute le compari cu ce zice manualul. ========================================================= Este ciudat daca spui ca isi revine brusc. Asta inseamna mai mult problema electrica decat mecanica...Fa topic la service. Editat Iulie 4, 2012 de Andrei_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Iulie 4, 2012 Share Postat Iulie 4, 2012 ok, am sa reincerc treaba cu spray-ul si am sa ii dau cu deodorant sa puta fain, insa gaturile alea arata foarte bine si isi revine chiar brusc...ieri de exemplu m-a speriat ca mergea ca un moped intr-a 3-a si de-odata a inceput sa traga zburdalnic la deal de parca s-ar fi trezit inca 30 de cai in momentul ala...si dupa ce isi revine nu mai face probleme chiar de o opresc si o repornesc la scurt timp (inainte de racire). Am sa vorbesc cu un prieten sa ma ajute cu o aprindere sa incerc saptamana asta ca in weekend as avea nevoie de mobra sa fac o tura pe transalpina pana la urma am facut topic separat la sectiunea service...daca are cineva sfaturi->poluam acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Iulie 6, 2012 Share Postat Iulie 6, 2012 Am piese pentru Tenere 660,se dezmembreaza si motorul,cele mai bune preturi,0761326424 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 8, 2012 Share Postat Iulie 8, 2012 Inima noua... bate bine Inima noua... bate bine Detalii la ideea mai criptica de mai sus... Cilindru, piston, bolt ( sa fie ca nu-i scump), segmenti, semeringuri de supape ( evacuarea cica ar fi meritat ) noi. Din pacate, no big bore... din cauza de constrangeri de timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Inima noua... bate bine Detalii la ideea mai criptica de mai sus... Cilindru, piston, bolt ( sa fie ca nu-i scump), segmenti, semeringuri de supape ( evacuarea cica ar fi meritat ) noi. Din pacate, no big bore... din cauza de constrangeri de timp... Asa de tanara? La cati kilometrii o fost necesar schimbul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 9, 2012 Share Postat Iulie 9, 2012 Asa de tanara? La cati kilometrii o fost necesar schimbul? eh, tinerete zbuciumata... aproape 42K. Segmentarea era necesara, cu restu' se mai putea "trai" dar nu stiam cat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 oare sa fie minarelli de vina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 oare sa fie minarelli de vina? Din ce tin minte ca am citit pe forumurile din afara, si motorul de pe 3YF este facut tot de Minarelli - de asta nu s-ar fi vandut prin SUA, vama si alte complicatii. Iar, tot de pe forumuri, am inteles ca motoarele astea de 660 (chiar si versiunea veche) duc cu primul piston pana aproape de 100 mii km. Dupa mai merge, dar consuma la greu ulei. Eu am chinuit primul piston (cota originala) pana la aproape 140 mii, dar spre final ardea mai mult de 1L de ulei (mineral gros, 20w50) la 1000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 (editat) oare sa fie minarelli de vina? discutabil, pe xt660.com sunt motoare sarite de 100k la care se face operatia asta... motoreta se vede ca e cam doar cu numele japoneza, uneori bine, uneori rau dar n-as pune problema mea pe seama asta, in cazul asta raportandu-ma la kilometrajul de la alte X/R/Z-uri... cel mai probabil vina e la ghidon... n-o sa stiu decat cand vad cum se comporta setul curent. Regretul mare e ca nu am avut timp de big bore option. Discutabil si daca mai mergea cilindru, piston si doar segmentare dar am preferat full fix decat sa desfac iar motor cand e cazul de mers si nu de tinut in service... otoh, cele mai apropiate variante care sa permita mix-ul pe care-l vreau (F800GS sau 990) duc, stock sau dupa accesorizarile care le-as vrea, cam cat doua Tenere la pret... basca, stiu ca rezista bine la tavaleala adica greutatea e si structurala - deci in momentul de fatza pt o motoreta pt orice situatie cam tot asta as fi ales... Editat Iulie 11, 2012 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 eh, tinerete zbuciumata... aproape 42K. Segmentarea era necesara, cu restu' se mai putea "trai" dar nu stiam cat... La al meu 3YF (piese japoneze dar asamblat in Italia, din cate am inteles) am schimbat doar segmentii la circa 32000 km. Operatie inutila pentru ca segmentii originali erau inca in parametrii iar consumul de ulei nu a scazut deloc. Cilindrul prezenta zgarieturi fine longitudinale. Urme de uzura as zice. Precizez ca am luat moto din Germania cu 19998 km la bord. Nu stiu cat de reali erau acesti kilometri (personal am dubii) si nici altceva despre trecutul motoretei. Tinerete zbuciumata... aproape 42K!!! Nu i-ar trebui RK decat daca s-a mers fara ulei suficient, as zice.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Cine si-a schimbat pinionul mic? In ce directie se desface piulita, normal sau are filet invers? Maine imi vine un kit de lant nou. Btw, oare cu un Thermo-Bob s-ar rezolva problema cu racirea prea eficienta a motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Cine si-a schimbat pinionul mic? In ce directie se desface piulita, normal sau are filet invers? Maine imi vine un kit de lant nou. Are filet normal. Se desface spre stanga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Cine si-a schimbat pinionul mic? In ce directie se desface piulita, normal sau are filet invers? Maine imi vine un kit de lant nou. Btw, oare cu un Thermo-Bob s-ar rezolva problema cu racirea prea eficienta a motorului? la pinion atentie sa pui siguranta si sa fie rasfranta cum trebuie, filet normal cum a zis andrei Racirea este 1/2 cu aripa Acerbis, initial am dat 4 perechi de gauri in ea, cu venirea verii mi s-a parut insuficient si le-am unit rezultand 4 fante de aprox 1,5x7 cm care sunt suficiente pt endurache pe canicula, mai porneste ventilatorul, relativ rar, dar e ok pt ca se opreste repede. Garantez! pt ca zilele astea calduroase am facut cateva zeci de km numai pe drumuri de tractor in padure si pasuni ok, am sa reincerc treaba cu spray-ul si am sa ii dau cu deodorant sa puta fain, insa gaturile alea arata foarte bine si isi revine chiar brusc...ieri de exemplu m-a speriat ca mergea ca un moped intr-a 3-a si de-odata a inceput sa traga zburdalnic la deal de parca s-ar fi trezit inca 30 de cai in momentul ala...si dupa ce isi revine nu mai face probleme chiar de o opresc si o repornesc la scurt timp (inainte de racire). da-i cu benzina, nu fi capos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Postez pentru un prieten care are un XT 600 3TB si a constatat urmatoarea problema : porneste motorul,totul e ok ,dar cand baga in viteza si lasa ambreiajul ,motorul moare instant . Ce sa fie ? Unde sa ma uit ,ca el saracul nu are nicio treaba si i-am zis sa aiba rabdare sa nu mai incerce nimic ,ca poate strica mai multe. Sa fie cutia de viteze ? Ca eu unul ,altceva nu vad sa fie... Postez pentru un prieten care are un XT 600 3TB si a constatat urmatoarea problema : porneste motorul,totul e ok ,dar cand baga in viteza si lasa ambreiajul ,motorul moare instant . Ce sa fie ? Unde sa ma uit ,ca el saracul nu are nicio treaba si i-am zis sa aiba rabdare sa nu mai incerce nimic ,ca poate strica mai multe. Sa fie cutia de viteze ? Ca eu unul ,altceva nu vad sa fie... S-a gasit ...era un "senzor" sau ce naiba o fi care este montat pe maneta ambreiajului si firul lui facea scheme,s-a decuplat si merge . Acuma intrebarea e : ce e acel "senzor" ce rol are si ce se intampla daca merge cu el decuplat ? Sarumana ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Postez pentru un prieten care are un XT 600 3TB si a constatat urmatoarea problema : porneste motorul,totul e ok ,dar cand baga in viteza si lasa ambreiajul ,motorul moare instant . Ce sa fie ? Unde sa ma uit ,ca el saracul nu are nicio treaba si i-am zis sa aiba rabdare sa nu mai incerce nimic ,ca poate strica mai multe. Sa fie cutia de viteze ? Ca eu unul ,altceva nu vad sa fie... S-a gasit ...era un "senzor" sau ce naiba o fi care este montat pe maneta ambreiajului si firul lui facea scheme,s-a decuplat si merge . Acuma intrebarea e : ce e acel "senzor" ce rol are si ce se intampla daca merge cu el decuplat ? Sarumana ! mergi linistit senzorul respectiv cat si cel de la cric sunt senzori de siguranta merge si fara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 Postez pentru un prieten care are un XT 600 3TB si a constatat urmatoarea problema : porneste motorul,totul e ok ,dar cand baga in viteza si lasa ambreiajul ,motorul moare instant . Ce sa fie ? Unde sa ma uit ,ca el saracul nu are nicio treaba si i-am zis sa aiba rabdare sa nu mai incerce nimic ,ca poate strica mai multe. Sa fie cutia de viteze ? Ca eu unul ,altceva nu vad sa fie... Senzorul de la ambreiaj, nu te lasa sa pornesti motorul cand se afla in viteza. Ca sa il pornesti, cand se afla in viteza, trebuie sa tragi ambreiajul. Singurul senzor care iti taie scanteia, este cel de la cric. Ai pornit motorul, bagi in viteza si lasi ambreiajul, ca sa pornesti de pe loc, dar nu ai ridicat cricul, motorul se opreste instant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Iulie 14, 2012 Share Postat Iulie 14, 2012 Ok,multumesc pentru raspunsuri ,am mai si studiat intre timp ;m-am lamurit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ACHIMOTO Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Ok,multumesc pentru raspunsuri ,am mai si studiat intre timp ;m-am lamurit ! Daca te intereseaza acel senzor de la maneta , ti-l pot aduce cam la 20 -40 ron / bucata . ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Am o problema , care a aparut de curand , si am multi km de facut in perioada asta , si inca nu am apucat sa o bag in garaj sa o verific ,si am zis poate stie cineva problema , si e mai simplu sa merg la punct ochit punct lovit : - Indiferent de treapta de viteza , undeva intre 4100 - 4200 turatii , apare o vibratie care mie mi-se pare a fi de la motor , dar nu pot fi sigur 10% ??? Se simte mai puternic in ultimele 2 trepte superioare . Aceasta virbatie apare , doar in mers , si doar in timpul aceleratie !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.