Marius R Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Am studiat putin problema si vreau de asemenea sa va intreb si pe voi...vis a vis de temperatura de functionare a motoarelor racite cu aer. spune cartea: la o temperatura ambianta de 28 grade, temperatura pe chiuloasa poate avea o temperatura cosiderata normala de 130 grade, pe cilindru in partea superioara de 120 grade iar temperatura uleiului 85 grade. am facut niste masuratori ieri cu un terometru cu laser dar nu mai sunt 100% sigur de rezultate asa ca am sa retestez azi si revin cu informatii.... Voi din experienta voastra, daca ati testat...masurat...ce temperaturi atingeti la motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Revin....am fost la nunta unui prieten si am facut coloana. Dupa circa 30 min de mers prin oras cu treapta 1a.....circa 140 grade 145 pe chiloasa La intoarcere acasa cu motorul rulat prin oras (deci a mai avut ocazia sa bata vantul in el dupa episodul... nunta) chiuloasa: 131 cilindru in partea de sus langa chiuloasa 115 ulei 85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Asta e, mos. Cu motoarele racite cu aer, dupa ce mergi in treapta 1-2 prin trafic sau urcari dificile, cand incepe sa se caleze te opresti si astepti juma de ora sa se mai raceasca. La raliuri gen Baja nai probleme d-astea. Cand incepe sa nu mai traga stii ca e pe cale sa se caleze. Am experimentat pe vremuri cu un MZ ETZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 A pus careva pinion de 14 dinti (in loc de 15) pe fata? Nu mai stiu pe unde am citit ca un pinion mai mic pe fata "mananca" patina mai repede. M-am gandit sa scad putin viteza pentru ca Tenere-ul are a II-a cam lunga si de multe ori mergand in gasca cu alte motoare sunt fortat sa merg ori in a I-a turat ori in a II-a subturat ca sa tin ritmul celorlalti in a II-a. Foarte mult nu vreau sa-i schimb raportul ca voi mai baga si drumuri lungi pe asfalt, dar daca reusesc sa-l fac sa traga in a II-a putin mai de jos sunt multumit. Vreau sa schimb pinionul din fata ca asta se uzeaza mult mai repede ca si cel de pe spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Eu am mers ani de zile cu pinion de 14. Dupa ce am patit faza cu rosul patinei si atacarea basculei la KTM, m-am hotarat ca si la Tenere sa revin la 15 dinti pe fata (la KTM am revenit de la 12 la 13). Dar pe spate am trecut la 47 dinti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 u am mers ani de zile cu pinion de 14. Dupa ce am patit faza cu rosul patinei si atacarea basculei la KTM, m-am hotarat ca si la Tenere sa revin la 15 dinti pe fata (la KTM am revenit de la 12 la 13). Dar pe spate am trecut la 47 dinti. 47 / 15 = 3.13 45 / 14 = 3.21 45 / 15 = 3.00 De la 15-45 nu prea merita sa trec la 15-47 doar pentru raport... Diferenta este cam mica. Cred ca o sa ma risc totusi sa pun un pinion de 14 (am patina si bascula de schimb). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Cum adica nu merita doar pentru raport? Eu as zice ca e principalul motiv. Cu 14 m-am simtit extraordinar. Singurul dezavantaj era ca mestecam cam des in cutia de viteze si crestea consumul la drum lung. Cu 70-80 km/h aveam consum minim. Dar cu 90km/h acum am consum de 5 la configuratia 15/47. Dar incearca 14-le si vezi cum te coafeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 (editat) Cum adica nu merita doar pentru raport? Eu as zice ca e principalul motiv. Cu 14 m-am simtit extraordinar. Singurul dezavantaj era ca mestecam cam des in cutia de viteze si crestea consumul la drum lung. Cu 70-80 km/h aveam consum minim. Dar cu 90km/h acum am consum de 5 la configuratia 15/47. Dar incearca 14-le si vezi cum te coafeaza. Ma gandeam ca nu are sens sa cumpar pinioane noi (15-47) doar ca sa schimb raportul, diferenta fiind mica fata de 15-45. O sa pun unul de 14 si vad cum se misca. Exact asta caut, nu prea merg mult peste 90 km/h de obicei. Am facut o simulare cu Gearing Commander: * 14-45 * 15-45 De obice la drum intins merg pe la ~4000 ture in a V-a, nu ma deranjeaza 7-8 km/h in minus daca in a II-a o sa traga mai de jos putin. Editat Iunie 12, 2013 de Alexandru Mos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Ai intrebat daca a mai folosit cineva 14/45. Ti-am zis ca eu si mi-am expus si impresiile personale. Nu am asteptat sa mi se toceasca patina de tot. Acum e in stare destul de avansata de uzura. Esti hotarat sa-ti iei pinion de 14 asa ca nu-ti trebuie parerea nimanui. Pur si simplu monteaza pinionul si vezi daca iti place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Alex eu tot ce pot sa iti spun este ca un dinte pe pinionul de atas este echivalentul a 3 pe spate...deci practic din 15 45 daca pui 14 45 ai putea la fel de bine sa te dai cu 15 48 si va fi la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Numai că modificarea pinionului este mai simplă ( montaj, nu necesită modificarea lungimii lanţului ) faţă de modificarea foii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 13, 2013 Share Postat Iunie 13, 2013 Da, ideea ii sa folosesc acelasi lant fara sa-l scurtez/lungesc. Plus ca nu gasesc foaie mai mare de 47 dinti pt. motorul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 crezi ca foaia cu 48 dinti necesita lungirea lantului ? ma refer la 110 zale; intinzatorul pare la jumatate cu kit standard. Vad ca acum nu este decat 47, dar cred ca erau si 48 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 salutare ! imi spuneti si mie un mecanic bun in bucuresti sa ma duc si eu sa reglez carburatorul asta nenorocit ?? ca eu nu vreau sa ma bag sa l repar, imi este ca il stric. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 stie cineva cati bari trebuie sa iasa minim la un test de compresie pt un motor de xt 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) imi ies 10 si e cam mult....145 psi, ideea e ca mi-am cumparat alt motor din Italia si pe chiulasa scrie 2KF.... Editat Iunie 19, 2013 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 salutare ! imi spuneti si mie un mecanic bun in bucuresti sa ma duc si eu sa reglez carburatorul asta nenorocit ?? ca eu nu vreau sa ma bag sa l repar, imi este ca il stric. Numai bine! nu este cel mai simplu carburator , dar reglajele sunt simple , practic nu are ce sa se deregleze, reglajele au rolul de a compensa uzura pieselor din carburator. Cand te duci la mecanic incalzeste bine motorul si opreste-l cand este turat , ca sa vada ala ce culoare are bujia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 mersi de pont, azi incerc sa ajung la fostul mecanic si o sa stau langa el. Daca nu rezulta nimic bun din acesta interventie, la sfarsit de sezon il desfac singur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 (editat) daca nu-i iese din prima suna-ma! garnitura de cauciuc de la capac va fi cireasa de pe tort ))))))))) daca o lasi de pe o zi pe alta se contracta la marimea normala, dar merge pusa si daca este dilatata, insa foarte greu Editat Iunie 25, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 La soft enduro în Țara Moților vine careva /index.php?/topic/694347-27-30-iunie-intrunire-soft-enduro-touring-tara-motilor-2013/ ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 @alex ....vroiam sa vin dar nu e$te timp ))) @yuk.....am auzit ca este chinul de pe lume...m-am pregatit cu una nou nouta 6 euro + tva ...firar....un cauciuc de 1mm made in japan = multe beri .....acum la capac am jumate garnitura jumate silicon negru )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 7, 2013 Share Postat Iulie 7, 2013 https://www.facebook.com/#!/events/395762053876014/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 salutare ! am o problemutza la motorul unui prieten si am zis sa intreb poate s-a mai intalnit cazul si merg direct la problema , pe scurt : a sarit lantul din mers ( mai exact siguranta ) a spart putin carena si a cazut pana la urma , insa s-ar putea sa fi fost vreun soc in cutie ? o smucitura ceva? pentru ca dupa eveniment nu mai apare neutral in bord. porneste doar cu cricul ridicat si ambreaj tras iar apoi poti lasa maneta si sta la relanti dar in momentul in care pui cricul se opreste. astept sugestii . multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 A lovit senzorul de neutru in zborul lui spre Rai. Cel mai probabil a desfacut cablul / contactul. In cel mai rau caz a lovit senzorul in plin si l-a rupt (cam greu de imaginat). XT / XTZ au senzorul exact in zona despre care spui tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Si data viitoare sa puna siguranta in directia corecta sau sa puna lant dintr-o bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.