Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Am si eu o nelamurire ce dimesiune are discul de fata yamah xtz 660 modelu 90 -95 . eu la xt stiu ca e 267 parca atata scrie si in carte si am pus o data o roata de xtz 660 si venea la fix acuma caut sa cumpar disc de xtz 660 si vad la dimensiuni 280 parca sau ceva de genu . imi trebe sa pun o roata de xtz660 xt 600 an 93

Editat de Aragon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu o nelamurire ce dimesiune are discul de fata yamah xtz 660 modelu 90 -95 . eu la xt stiu ca e 267 parca atata scrie si in carte si am pus o data o roata de xtz 660 si venea la fix acuma caut sa cumpar disc de xtz 660 si vad la dimensiuni 280 parca sau ceva de genu . imi trebe sa pun o roata de xtz660 xt 600 an 93

Da, discul frana fata la XT600 E este 267. La XTZ 660 este de 282.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveam eu xt 600 3tb si mi-am cumparat roti de xtz 660 si discul fata era mai mare la roata de xtz, dar am vandut rotile unui prieten cu xt 600 de prin 98 si la modelul ala e la fel discul si cred ca e la fel si pana in 2003 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveam eu xt 600 3tb si mi-am cumparat roti de xtz 660 si discul fata era mai mare la roata de xtz, dar am vandut rotile unui prieten cu xt 600 de prin 98 si la modelul ala e la fel discul si cred ca e la fel si pana in 2003 .

 

De la modelul cu facelift (cred ca 95 sau 96) au marit diametrul discului de frana pe fata la dimensiunea discului de pe XTZ.

Editat de Alexandru Mos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveam eu xt 600 3tb si mi-am cumparat roti de xtz 660 si discul fata era mai mare la roata de xtz, dar am vandut rotile unui prieten cu xt 600 de prin 98 si la modelul ala e la fel discul si cred ca e la fel si pana in 2003 .

Corect! Mea culpa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar parca butucul e accelasi adica merge si discul de diametru 267 ? nu mai stiu sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi da dar parca difera doar la diametrul exterior la pridnderi merge sa pui disc de xt 600 pe roata de xtz 660 ., dar nu e buba aia ca support pentru etrier se poate face si ma cam tenteaza sa pun discul de xtz 660 pentru o frana mai buna .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Am la dezmembrat o Yamaha XT 600 E 2002.Toate piesele disponibile inclusiv din motor.Toba sport Arrow,roti supermoto etc.Are probleme la cutie.

Pentru orice info va stau la dispozitie la tel: 0756 235 216 sau pe mail: adyfikus@yahoo.com

 

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt sigur daca aici e locul intrebarii mele, parca era un thread dedicat 660z insa nu reusesc sa il gasesc. Sunt posesori de 660z ce au avut inainte F650GS? Ma intereseaza o comparatie intre cele doua mobre, in special legat de comfortul pasagerului (seaua pasager de pe 660z pare mai mica decat pe F650, asa e?) si capacitatea de a cara bagaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt sigur daca aici e locul intrebarii mele, parca era un thread dedicat 660z insa nu reusesc sa il gasesc.

 

cred ca l-a sters vreun moderator ori ceva de genul... era, da... nu mai e...

 

Ah, gasit... l-a mutat vreun disperat la "Motoreta mea"... /index.php?/topic/585881-yamaha-xt-660-z-tenere-2008/

 

Ba nu... asta e mai vechi... era unul mai dezvoltat - nu mai e... multimim echipei de moderatori.

 

Rezolvat... tehnic esti pe topicul care trebuie... le-a amestecat cineva complet... xt660z > 2008 e tot aici acum.

 

Inteligenta moderatoare, asta e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

User-ul Adi Torpan. A scris cateva randuri pe tema asta, aici:

/index.php?/topic/700877-albania-offroad-adventure/

Cred ca cele mai concrete raspunsuri, respectiv topicuri pe tema asta le vei gasi pe advrider.com.

Mersi frumos de indicatii. I-am scris si lui un PM dupa ce am scris aici. Daca mai sunt pareri as fi bucuros sa le aud. De asemenea, cu amortizorul spate dat pe low c-am cu cat coboara la sea sub greutatea pilotului?

Mobra mea e dauna totala si pana imi recuprez banii de la Euroins :angry2: am timp sa rezolv dilema 660z vs. 650gs/Dakar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi frumos de indicatii. I-am scris si lui un PM dupa ce am scris aici. Daca mai sunt pareri as fi bucuros sa le aud. De asemenea, cu amortizorul spate dat pe low c-am cu cat coboara la sea sub greutatea pilotului?

 

dat pe low face si treaba de dat pe low. adica se bottom out usor. nu recomand. poate pt cineva care are 50kg cu tot cu bagaj sa mearga. schimb de oase si lasat din juguri e mai bine daca ai probleme cu inaltimea. este seminificativ mai inalta ca un gs de 650 chiar si dakar fiind ala.

 

Mobra mea e dauna totala

 

sorry

 

pana imi recuprez banii de la Euroins

 

spor, bafta, acatiste...

 

:angry2: am timp sa rezolv dilema 660z vs. 650gs/Dakar.

 

sper sa nu insemne mult timp, bafta din nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

xt-urile vechi au pe 18, dar frana e pe tambur....xt-urile fabricate dupa 90 au roticele pe 17 si frana pe disc (fata/spate). |Cauta-ti TT-ul pe bikez si vezi daca roata ta e cea originala sau i-a schimbat-o fostul proprietar (punandu-i pe 18 ii gasea mai usor gume de cross)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

In afara de XT600 2KF/2NF (1998-1990) despre care ti-a spus si @LCA, mai gasesti roata de 18 cu disc si pe XT600Z Tenere 3AJ, fabricat si el tot intre 1988 si 1990. Cum am eu.

Din 90 incolo toate XT-urile (pana in 2002) si Tenereurile de 660 (pana in 1998) au roti de 17 si, daca nu ma insel, sunt din fier cromat, nemaifiind din duraluminiu.

3TB din 98 am vazut alaltaieri cu roata spate cu crom exfoliat si urme mari de rugina sub el.

Ce s-a intamplat din 2003 nu are legatura cu discutia noastra - alte motociclete, alte bascule, roti, etc

Cred ca se potrivesc si cele de 17 de care vorbeam mai sus pe TT, asa, ca experiment, dar as incerca cu roata de la un prieten, nu as cumpara din prima.

Cu cele de 18 eu am avut probleme la butucul rotii.

Am cumparat de pe Ebay Germania roata de 18 de XT600 2KF in ideea de a avea o roata spate full cramponata si una full strada si m-am trezit ca butucul (implicit bascula) de XT600 era mai putin ingust cu 1.5 cm fata de cel al Tenere-ului din aceeasi ani. In conditiile in care "toata lumea" spunea ca Tenerele este doar un XT cu rezervor de 23 de litri.

Vineri dimineata plecam un w-e pe forestiere, montasem crampoane, tot, si a trebuit sa ma apuc sa pun o groaza de saibe pe partea cu lantul, intre foaie si bascula.

Lantul puteam sa il las putin nealiniat. Insa discul trebuia sa intre perfect aliniat in etrier.

Pentru un w-e nu a fost tragedie, a mers, dar, ajuns acasa, am dat-o jos si gata. Atat a durat distractia mea cu 2 randuri de roti spate.

Try before you buy!

 

P.s - Ce este "defect" la roata spate a TT-ului tau?

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nu cred treaba cu jentile de otel. De la Mobra lui taica-miu n-am mai vazut jenti de otel Poate doar la Harley-uri

Pune un magnet pe rotile Tenereului si zi-mi si mie, fiindca si eu sunt curios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tenere-ul de 660 are cercurile de duraluminiu (DID). Am citit mai demult pe HUBB ca XT 90-03 au cercurile dintr-un metal putin maleabil (nu mai retin ce era) si unii chiar le laudau pt. asta. Le poti indrepta sau suda oriunde pe planeta asta, pe cand cele din duraluminiu chiar daca sunt mai rezistente cand cedeaza nu mai ai ce sa le faci.

Eu cred ca are legatura cu pretul de vanzare a motocicletei...

Editat de Alexandru Mos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am googalit si, intradevar, XT-urile se pare ca au jenti de fier. Cu toate astea, XTZ-ul meu are jenti de aluminiu. Surprinzator, chiar daca sunt de aliaj de aluminiu, janta spate a fost indreptata cu succes dupa ce am indoit-o in buza unei gropi din asfalt. Dar inca o data, e din aluminiu, cu urme de oxidare specifica aluminiului, nu rugina de fier. Pe forumuri, multi si-au inlocuit jentile originale XT cu diverse Excel-uri si DID-uri pe considerente de rugina si reducere de greutate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a luat-o razna mobra mea , troaca asta a mea merge zilnic de cand inca era zapada afara si azi a tampit. ce se intampla?

-a avut bateria slaba (s-a mai intamplat , incarcare slaba) am redresat bateria am montat-o , a pornit sfert am lasat-o sa mearga , la un moment dat am accelerat-o un pic , s-a accelerat si a murit , am dat din nou la buton nimic mort

-am verificat bujia : buna , uscata , da scanteie fara probleme

-pompa vacuum buna (scuipa benzina pe tavan la garaj )

Am avut cv probleme cu socul in sensul ca il trageam foarte greu , dar pana la urma il trageam azi s-a tras f usor a pornit direct elegant la 3 mii de ture . I-am dat si cu soc si fara in toate modurile care le stiu nu vrea si gata

oare sta acolo un fir de gunoi si blocheaza benzina , n-as crede asa cv .

CIUDAT . nu se uda bujia !!! oricat as da la automat . nu ar trebui ? ce naiba se poate intampla in carb incat sa nu mai ajunga benzina in cilindru ?

ps. urasc sa scot carburile VA ROG cititi poate e ceva simplu . mersi



se pare ca a fost o fantoma in carburator , a venit un prieten pe la mine am dat cu spray de pornire tot nimic , nici macar un rateu ceva , am zis ca ba s-o impingem oleaca cine stie ? a pornit intr-un metru , deci mergem la carpathians meeting in calimani . vine cineva incolo?

Editat de LCA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...