mary_bobitza Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 poate cineva sa reia partea cu schimbatul uleiului? sau macar sa-mi dea mie in privat .ramana dator!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) Problema e asa: am dat unui cunoscut in Iasi capacul cu statorul, electromotorul, comanda de pornire la buton, plus ce pinioane a vut nevoie si a reusit sa modifice un XT 600 de dinainte de '90 din kickstart in pornire la electromotor. Problema e ca porneste numai cu CDI-ul si releul de incarcare de pe un alt 3AJ din oras sau cu CDI-ul lui original numai daca motorul e cald. Intre timp eu am vandut tot ce aveam pe electric in tara si nu mai am cum sa-l ajut sa-si termine modificarea. Intrebarea: Ar porni cu CDI si releu de incarcare de la XT 600 E cu pornire la electromotor (sau XTZ 660)? Si daca da, care vinde? Editat Martie 20, 2014 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 nu-i de la decompresor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) Nu stiu ca nu i-am facut eu modificarea, nici nu ma pricep asa bine. Poti elabora te rog, sa stiu ce sa-l intreb pe nea' care i-a facut? (mecanic amator) Editat Martie 20, 2014 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 xtz660 are decompresor automat , mai mult nu stiu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Si XT600 are d-ala pe cablu. Schimba-i si axa cu came de la un XT cu demaror. Nu XTZ ca asta are 5 came. Sau doar pinionul de pe axa, daca se potriveste. Apropos, cand zici ca nu porneste, de fapt invarte greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Am intrebat, cu cdi-ul lui invarte la fel (nu mai greu) insa are scanteia slaba. Daca pune cdi-ul de 3AJ o ia din prima. Dupa ce se incalzeste motorul, daca schimba din nou cu cdi-ul original, porneste la cald. Cum se raceste motorul, nu mai porneste cu cdi-ul original. Nu pricep ce legatura are pinionul de pe axa cu came, dar modelul lui intr-adevar are decompresor automat (cablu pe partea dreapta a motorului). Eu la 3AJ nu am avut acel cablu pe partea dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) Pai daca a eliminat pedala de pornire, cum se mai face acum decompresarea la pornirea motorului? La XTZ si probabil si la XT-urile cu demaror, pinionul de pe axa cu came contine un decompresor centrifugal. O fi si ceva electric, curent insuficient la CDI la pornire, dar si eliminarea decompresarii duce la pornire greoaie, sau absenta. Editat Martie 20, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) Nu a eliminat pedala de pornire si nici nu s-a umblat la decompresorul lui; capacul dreapta, kickstarterul, cablul si chiulasa sunt la locul lor. S-a schimbat doar pe partea stanga, jumatate de carter de la motorul meu cu tot ce e inauntru si electromotor deasupra (carterul lui nu avea prindere de electromotor) + capacul din stanga cu stator. Deci a ramas sistemul automat de decompresie, electromotorul invarte normal dar nu porneste decat la cald. / la rece, cu cdi si releu de 3AJ porneste la sfert. Revin cu intrebarea: CDI-urile si releurile de incarcare de xtz 660 / xt 600 e (cu pornire la buton) au aceleasi "proprietati" ca cele de 3AJ? Nu stiu unde sa caut chestia asta ca sa nu comand de pe net aiurea. Editat Martie 20, 2014 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Decompresorul ala automat actioneaza numai cand dai la pedala. E legat de pedala de pornire. Cand dai la buton, nu mai actioneaza. Deci.... Poti sa te uiti pe oemmotorparts la codurile componentelor ca sa vezi diferentele. Sau pe orice pdf cu scheme explodate "Yamaha XT600 parts", etc. Se gasesc pe net cu duiumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Multam fain, eu inca mai am chiulasa, axul cu came si capacul de 3AJ, am sa incerc sa le pun la el poate se rezolva problema. Are sens ce spui, tot nu inteleg de ce porneste cu cdi si releu schimbat, dar merita incercat. Editat Martie 21, 2014 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 are cineva idee care este inaltimea maxima a inaltatoarelor de ghidon pe care le suporta cablurile/comenzile de la XTZ660 ? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Daca pui cabluri de la baterie auto nu porneste la rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mary_bobitza Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 salutare!!! intr-o graba prosteasca am conectat bateria invers..(stiu, sunt bou).. nu am apucat sa pun contactul, dar o mica scanteie tot a iesit!... rezultatul: totul mort!! dati-mi o idee, un sfat ce s-a ars (pp ca e o rezistenta) si pe unde se afla ... caci nu am habar... (yamaha xt600). multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 are cineva idee care este inaltimea maxima a inaltatoarelor de ghidon pe care le suporta cablurile/comenzile de la XTZ660 ? multumesc! am eu inaltatoare heavy duties de 6 cm , si e in regula am modoficat un pic pozitia conductei la frana fata , dar ai suficiente variante ca sa ma castigi lungime salutare!!! intr-o graba prosteasca am conectat bateria invers..(stiu, sunt bou).. nu am apucat sa pun contactul, dar o mica scanteie tot a iesit!... rezultatul: totul mort!! dati-mi o idee, un sfat ce s-a ars (pp ca e o rezistenta) si pe unde se afla ... caci nu am habar... (yamaha xt600). multumesc! ai o siguranta principala de 20 de amperi , aia e probabil puscata , in rest verifica fire topite chestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) La mine, la Tenere - XT600z 1989, este o singura siguranta, in partea stanga, sub plasticul lateral, mai in fata, in dreptul pilotului. Editat Martie 30, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 probabil nu o sa mai gasesti sa cumperi siguranta de tipul ala/soclu. La magazine de electronice gasesti soclu pt sigurante auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Si eu mi-am improvizat un alt soclu, fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 Salut, sunt proaspat posesor de XT600 '90, am prins unu in stare foarte buna, am doua probleme cu el: - Pornirea la rece imi da batai de cap, dau de pedala aia pana imi rup piciorul si nu porneste, e normal sa opuna asa multa rezistenta ? La cald porneste imediat. - La viteze mici, in curbe, ghidonul este foarte greu de manevrat (se comporta ca si cum ar fi prea strans, desi nu este). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 - E de bine daca opune rezistenta atata timp cat ii functioneaza decompresorul. Pornitul la pedala e destul de anevoios in perioada de inceput a relatiei proprietar-mobra. Eu am avut probleme cu toate mobrele la inceput. Dupa un timp le prindeam spiel-ul - Daca zici ca ghidonul nu e strans, verifica sa nu tina niste cabluri prost route-ate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 La viteze mici, in curbe, ghidonul este foarte greu de manevrat (se comporta ca si cum ar fi prea strans, desi nu este). Eu am patit asa la Dominator cand am pus anvelope Mitas E09. /index.php?/topic/18117-honda-nx650-dominator/?view=findpost&p=3440692 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Probabil cu pornirea o sa ma obisnuiesc, insa cu ghidonul nu stiu ce are, cabluri aiurea nu are.. toate ofera libertatea de miscare, de pe loc, ghidonul merge foarte usor si bine, in schimb la viteza mica devine foarte tapan si se simte ca opune rezistenta mare daca incerc sa ma las stanga-dreapta... parca ceva il tine drept.... am verificat telescoapele si merg bine.. nu curg, etc... la viteza mare nu se mai simte asa tapan. Dar daca vreau sa intru intr-o curba cu el la ~20km/h risc sa imi rup gatul. Editat Aprilie 1, 2014 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 singura diferenta care o vad intre stat pe loc si dat de ghidon si dat de el la viteze mici e greutatea… daca o tii intre craci si dai de ghidon stanga drepta si merge usor dar nu merge cand o calaresti, o fi ceva legat de asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TimeStreamer Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) Chiar nu-mi dau seama, inainte de acest motor am avut un CBR 600 F1 si n-am avut probleme.... gumele sunt noi, de strada. am si de cross rezerva, greutatea mea este 65kg.. dar nu cred ca afecteaza cu ceva asta. Editat Aprilie 1, 2014 de TimeStreamer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 1, 2014 Share Postat Aprilie 1, 2014 (editat) am aceeasi problema, dar la mine este din cauza anvelopei 21 bridgestone tw301 ... crampoanele "agata" asfaltul la viteze mici... parca se calaresc bilele rulmentului de la jug, dar cauza este guma, sigur! Editat Aprilie 1, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.