yuk Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) incalzesti,dai drumu' la ala din cadru, apoi la ala din cutie, desfaci filtrul, schimbi filtrul, strangi CU GRIJA suruburile, pui ulei semi fara sa te grabesti cantitativ cat cere manualul +/- filtru nou, infiletezi joja, faci cativa km, verifici,faci 1000km, verifici si completezi, faci 4000km, schimbi uleiul Editat Martie 13, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 maine ajung piesele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 incalzesti,dai drumu' la ala din cadru, apoi la ala din cutie, desfaci filtrul, schimbi filtrul, strangi CU GRIJA suruburile, pui ulei semi fara sa te grabesti cantitativ cat cere manualul +/- filtru nou, infiletezi joja, faci cativa km, verifici,faci 1000km, verifici si completezi, faci 4000km, schimbi uleiul multumesc , sper sa nu dau buleala:)) aa si inca ceva, a mea din cate imi amintesc nu are ulei in cadru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 aa si inca ceva, a mea din cate imi amintesc nu are ulei in cadru man, unde verifici nivelul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 in rezervorul de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Se pare ca TT-ul are rezervor de ulei dedicat. Pt ca ti-a fost lene sa cauti manualul mobrei, uite, am tradus eu din romana in engleza pt tine Poze nu-ti pun. Google translate: Engine oil replacement (with oil filter replacement)1. Warm up the engine for a few minutes.2. Stop the engine. Place an oil pan under theengine and remove the oil filler cap.3. Remove the drain plug (1) and drain theengine oil.4. Remove two bolts (2) and O-ring of the oilhose flange, and drain the oil from oil tank.5. Remove the air bleed screw (3) attached tothe oil filter cover (4).6. Wait until the oil has completely drained.NOTE:The oil filter cover is secured by three screws (5).The lower one should be removed so that the filtercavity will drain.7. Remove the other filter cover screws andremove the oil filter cover.8. Remove the oil filter (6) and O-ring (7).9. Inspect:• All gaskets• O-ringsDamaged ➔ Replace.10. Reassemble:• (New) filter cartridge• Filter cover screw• Oil filter cover bleeder screw• Engine drain plug• Oil tank hoseFastening torques:Drain plug (engine):30 Nm (3.0 mkg)Oil tank hose (flange):10 Nm (1.0 mkg)Filter cover screw:10 Nm (1.0 mkg)Oil filter cover bleeder screw:5 Nm (0.5 mkg) 11. Fill:• Oil tank Recommended oil:SAE20W40SE or SAE10W30SERefer to the chart for selection ofthe oils suited to the atmospherictemperature.API Standard:API SE, SF, SG or higher gradeOil capacity:Total:3.0 litresPeriodic oil change:2.4 litresWith oil filter change:2.5 litres• Do not put in any chemical additives or useoils with a grade of CD (a) or higher.• Be sure not to use oils labeled “ENERGYCONSERVING II” ( or higher. Engine oilalso lubricates the clutch and additivescould cause clutch slippage.• Be sure no foreign material enters thecrankcase.CAUTION:12. Install:• Oil tank cap13. Check:• Oil levelSee section “ENGINE OIL LEVELCHECK”.• Oil pressureSee section “ENGINE OIL PRESSURECHECK”.• Oil leakage Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silvinio Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 multumesc man:D deja l-am schimbat . nu l-am cautat ca vroaim sa o duc la mecanic dar cum in " comuna" in care aveam motocicleta nu exista un mecanic sa ma ajute m-am gandit sa-l fac singur si totul s-a intamplat pe ultima suta de metri.totul a fost bine , am facut azi 300 de km dupa schimb merge brici ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mary_bobitza Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 poate cineva sa reia partea cu schimbatul uleiului? sau macar sa-mi dea mie in privat .ramana dator!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) Problema e asa: am dat unui cunoscut in Iasi capacul cu statorul, electromotorul, comanda de pornire la buton, plus ce pinioane a vut nevoie si a reusit sa modifice un XT 600 de dinainte de '90 din kickstart in pornire la electromotor. Problema e ca porneste numai cu CDI-ul si releul de incarcare de pe un alt 3AJ din oras sau cu CDI-ul lui original numai daca motorul e cald. Intre timp eu am vandut tot ce aveam pe electric in tara si nu mai am cum sa-l ajut sa-si termine modificarea. Intrebarea: Ar porni cu CDI si releu de incarcare de la XT 600 E cu pornire la electromotor (sau XTZ 660)? Si daca da, care vinde? Editat Martie 20, 2014 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 nu-i de la decompresor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) Nu stiu ca nu i-am facut eu modificarea, nici nu ma pricep asa bine. Poti elabora te rog, sa stiu ce sa-l intreb pe nea' care i-a facut? (mecanic amator) Editat Martie 20, 2014 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 xtz660 are decompresor automat , mai mult nu stiu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Si XT600 are d-ala pe cablu. Schimba-i si axa cu came de la un XT cu demaror. Nu XTZ ca asta are 5 came. Sau doar pinionul de pe axa, daca se potriveste. Apropos, cand zici ca nu porneste, de fapt invarte greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Am intrebat, cu cdi-ul lui invarte la fel (nu mai greu) insa are scanteia slaba. Daca pune cdi-ul de 3AJ o ia din prima. Dupa ce se incalzeste motorul, daca schimba din nou cu cdi-ul original, porneste la cald. Cum se raceste motorul, nu mai porneste cu cdi-ul original. Nu pricep ce legatura are pinionul de pe axa cu came, dar modelul lui intr-adevar are decompresor automat (cablu pe partea dreapta a motorului). Eu la 3AJ nu am avut acel cablu pe partea dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) Pai daca a eliminat pedala de pornire, cum se mai face acum decompresarea la pornirea motorului? La XTZ si probabil si la XT-urile cu demaror, pinionul de pe axa cu came contine un decompresor centrifugal. O fi si ceva electric, curent insuficient la CDI la pornire, dar si eliminarea decompresarii duce la pornire greoaie, sau absenta. Editat Martie 20, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) Nu a eliminat pedala de pornire si nici nu s-a umblat la decompresorul lui; capacul dreapta, kickstarterul, cablul si chiulasa sunt la locul lor. S-a schimbat doar pe partea stanga, jumatate de carter de la motorul meu cu tot ce e inauntru si electromotor deasupra (carterul lui nu avea prindere de electromotor) + capacul din stanga cu stator. Deci a ramas sistemul automat de decompresie, electromotorul invarte normal dar nu porneste decat la cald. / la rece, cu cdi si releu de 3AJ porneste la sfert. Revin cu intrebarea: CDI-urile si releurile de incarcare de xtz 660 / xt 600 e (cu pornire la buton) au aceleasi "proprietati" ca cele de 3AJ? Nu stiu unde sa caut chestia asta ca sa nu comand de pe net aiurea. Editat Martie 20, 2014 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Decompresorul ala automat actioneaza numai cand dai la pedala. E legat de pedala de pornire. Cand dai la buton, nu mai actioneaza. Deci.... Poti sa te uiti pe oemmotorparts la codurile componentelor ca sa vezi diferentele. Sau pe orice pdf cu scheme explodate "Yamaha XT600 parts", etc. Se gasesc pe net cu duiumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 (editat) Multam fain, eu inca mai am chiulasa, axul cu came si capacul de 3AJ, am sa incerc sa le pun la el poate se rezolva problema. Are sens ce spui, tot nu inteleg de ce porneste cu cdi si releu schimbat, dar merita incercat. Editat Martie 21, 2014 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 are cineva idee care este inaltimea maxima a inaltatoarelor de ghidon pe care le suporta cablurile/comenzile de la XTZ660 ? multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 Daca pui cabluri de la baterie auto nu porneste la rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mary_bobitza Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 salutare!!! intr-o graba prosteasca am conectat bateria invers..(stiu, sunt bou).. nu am apucat sa pun contactul, dar o mica scanteie tot a iesit!... rezultatul: totul mort!! dati-mi o idee, un sfat ce s-a ars (pp ca e o rezistenta) si pe unde se afla ... caci nu am habar... (yamaha xt600). multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 are cineva idee care este inaltimea maxima a inaltatoarelor de ghidon pe care le suporta cablurile/comenzile de la XTZ660 ? multumesc! am eu inaltatoare heavy duties de 6 cm , si e in regula am modoficat un pic pozitia conductei la frana fata , dar ai suficiente variante ca sa ma castigi lungime salutare!!! intr-o graba prosteasca am conectat bateria invers..(stiu, sunt bou).. nu am apucat sa pun contactul, dar o mica scanteie tot a iesit!... rezultatul: totul mort!! dati-mi o idee, un sfat ce s-a ars (pp ca e o rezistenta) si pe unde se afla ... caci nu am habar... (yamaha xt600). multumesc! ai o siguranta principala de 20 de amperi , aia e probabil puscata , in rest verifica fire topite chestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) La mine, la Tenere - XT600z 1989, este o singura siguranta, in partea stanga, sub plasticul lateral, mai in fata, in dreptul pilotului. Editat Martie 30, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 probabil nu o sa mai gasesti sa cumperi siguranta de tipul ala/soclu. La magazine de electronice gasesti soclu pt sigurante auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Si eu mi-am improvizat un alt soclu, fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.