RuffrydeR90 Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Salutare. Aveti idee de unde pot cumpara o furca fata pentru un xtz 660 din 91?Sau daca merge pusa alta furca de la alt model de motocicleta.Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 (editat) Salutare.Aveti idee de unde pot cumpara o furca fata pentru un xtz 660 din 91?Sau daca merge pusa alta furca de la alt model de motocicleta.Va multumesc Cunosc Tenere 600 3AJ (1988-1990) cu furca de 3YF (1990-1995). Cred ca merge orice furca de Tenere (1986 - 1998) si XT (? - 2002). Cere-i vanzatorului sa iti masoare (mai ales) diametrul suspensiei si lungimea. Tot ce este posibil sa se potriveasca cu tot cu juguri. Nu am o certitudine, dar nu m-ar mira, avand in vedere stilul de lucru al celor de la Yamaha, la modelele Tenere si XT. De cumparat cel mai ok ar fi de pe E-bay Germania. Spune-ne de unde esti, ca sa te putem indruma undeva. Editat Septembrie 1, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuffrydeR90 Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Iti multumesc pentru raspuns Am gasit furca si roata fata pe ebay italia.Partea proasta e ca nu gasesc deloc carena din fata unde vine faru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Iti multumesc pentru raspuns Am gasit furca si roata fata pe ebay italia.Partea proasta e ca nu gasesc deloc carena din fata unde vine faru. aia se cam sparge, de aia nu o gasesti. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 (editat) aha.....am sa verific si asta.....mssi am mai observat inca o chestie.........la rece cand o pornesc:trag socul la maxim,dau cheie,o ia din prima se tureaza in 3000 dar da vreo 3 4 rateuri in carburatoare......am schimbat bujia si tot la fel...... bujia e alburie tare si din cate stiu eu asta inseamna amestec sarac in benzina....sa fie de la asta oare? daca ii faci incalzirea la 3000 ture, nu stiu cat vor rezista segmentii si altele. Socul trebuie folosit numai cat e necesar pt mers in gol. Vei vedea ca la temperaturi mai mici(iarna) se va tura mai putin. Editat Septembrie 4, 2008 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 nu ii fac incalzirea in 3000......stiu si eu ce inseamna asta.. doar ca trag socul la maxim si se tureaza in 3000 dupa care il dau inapoi pana in 1500 sa mearga pana se incalzeste rateurile erau din cauza unui manson dintre carb si chiulasa fisurat....... l-am reparat dar totusi imi trebe unul nou.....stie careva de unde as putea cumpara asa ceva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 gata, am dat motoreta, sa speram ca o sa am noroc mai mult cu urmatoarea Asa ca donez manual de service pentru 3yf printat (413 pagini) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Septembrie 7, 2008 Share Postat Septembrie 7, 2008 gata, am dat motoreta, sa speram ca o sa am noroc mai mult cu urmatoarea Asa ca donez manual de service pentru 3yf printat (413 pagini) Salut bogdan zimi te rog din ce localitate esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 (editat) Salut! Rog pe cine stie sa imi spuna care sunt simtomele defectarii bobinei de inductie sau cdi-ului. Pot functiona anormal numai a turatii mari?. Parca are limitator. Meseriasul a verificat si reglat carburatoru (fara efect major)si m-a trimis sa probez cdi-ul la cineva care are unul identic. Cum se manifesta o dereglere a supapelor? Multumesc! Editat Septembrie 8, 2008 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 zi ce simptome are moto. S-a umblat la carburator - deci e carburatorul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 (editat) zi ce simptome are moto. S-a umblat la carburator - deci e carburatorul . s-a umblat la carburator dar problema e aceesi ca si inainte de a desface carburatorul. Porneste foarte usor, merge rotund, dar intrerupe la(si dupa) 5000ture, bujie noua ,filtru nou. CDI-ul sau bobina pot functiona defectuos? Editat Septembrie 8, 2008 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 Asa face si a mea. O sa mai umblu la surubul de reglat clapeta carburatorului 2. Sa se deschida mai tarziu. Dar mie tema ca au obosit membranele de cauciuc din carburator. Arata OK dar eu le-am bagat in decarbusolv si s-au dilatat. Dupa 20 min au revenit la forma initiala dar poate nu mai sunt prea bune. Ar mai fi pompa de benzina. Nu mai da debit suficient la turatii mari. Problema e ca nu-mi dau seama daca e insuficient combustibil sau se ineaca. Tot asa, peste 5000 rot/min. CDI-ul sau bobina daca se duc, se opreste motorul. La supape ai umblat. Reglat sau chiar rectificat? Eu am facut asta. Daca tu nu si motoretele noastre au aceleasi simptome, inseamna ca nu e de la supape. Deci e alimentarea: pompa de benzina + carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 Asa face si a mea. O sa mai umblu la surubul de reglat clapeta carburatorului 2. Sa se deschida mai tarziu. Dar mie tema ca au obosit membranele de cauciuc din carburator. Arata OK dar eu le-am bagat in decarbusolv si s-au dilatat. Dupa 20 min au revenit la forma initiala dar poate nu mai sunt prea bune.Ar mai fi pompa de benzina. Nu mai da debit suficient la turatii mari. Problema e ca nu-mi dau seama daca e insuficient combustibil sau se ineaca. Tot asa, peste 5000 rot/min. CDI-ul sau bobina daca se duc, se opreste motorul. La supape ai umblat. Reglat sau chiar rectificat? Eu am facut asta. Daca tu nu si motoretele noastre au aceleasi simptome, inseamna ca nu e de la supape. Deci e alimentarea: pompa de benzina + carburator. un nene "putin" mai experimentat decat noi mi-a zis ca cel mai naspa ar putea fi senzoru de pe volanta care comanda CDI-ul. Zicese ca il poate afecta uleiul. Probabil ca nu te-ai gandit la asta, dar cdi-ul trebuie sa "stie" in ce pozitie se afla pistonul pentru a da scanteea. Te mai tin la curent, daca aflii ceva spune-mi si mie. un nene "putin" mai experimentat decat noi mi-a zis ca cel mai naspa ar putea fi senzoru de pe volanta care comanda CDI-ul. Zicese ca il poate afecta uleiul. Probabil ca nu te-ai gandit la asta, dar cdi-ul trebuie sa "stie" in ce pozitie se afla pistonul pentru a da scanteea. Te mai tin la curent, daca aflii ceva spune-mi si mie. am probat pe rand cdi-ul (/tci-ul) si apoi bobina de la un motor identic si problema e aceeasi, deci sunt bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Yuk, la supape ai umblat? Adica dat jos chiulasa si slefuit supapele cu pasta abraziva. Eu asa am fcut la a mea si acum cred ca inchid mai bine. Asta ca sa nu te apuci si tu de aceeasi chestie doar pt gasirea defectului. Poti s-o faci in liniste la iarna, daca vrei. Ai mai putea verifica, asa cum ai facut cu cdi-ul si bobina, si senzorul de la rotorul magnetoului. Daca nu e nici asta, atunci sigur defectul e pe lantul de alimentare cu combustibil. Eu am filtru de aer nou nout. Deci carburatorul sau pompa de benzina sunt de vina. Mai sunt si cuiele de la suberele carburatoarelor. Cand le-am demontat, nu am fost atent la pozitia lor si n-am gasit nici in carte. Asa ca le-am pus la mijloc. Daca as fi convins ca se ineaca, le-as mai cobora. Daca nu-i ajunge benzina cat ii trebuie, le-as mai ridica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Salut bogdan zimi te rog din ce localitate esti? sunt din Bucuresci. Daca vrea cineva manualul, il rog sa imi spuna pe privat ca nu prea urmaresc forumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 (editat) De astazi incepand, sunt un om putin mai fericit. Mi-a ajuns acasa manualul de reparatii GERMAN pentru Tenere 3 AJ. Zeci de poze mari si clare, microfise cu cotele de strangere pentru cheie dinamometrica iar la sfarsit toate cotele motorului/motocicletei + scheme ale instalatiei electrice. Include toate modelele Tenere si XT 600 din perioada 1983 pana in 1990. 114 pagini. Cei interesati - PM. Later edit : Coperta, ca sa va faceti o mai buna idee. Editat Septembrie 12, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Septembrie 12, 2008 Share Postat Septembrie 12, 2008 De astazi incepand, sunt un om putin mai fericit. Mi-a ajuns acasa manualul de reparatii GERMAN pentru Tenere 3 AJ. Zeci de poze mari si clare, microfise cu cotele de strangere pentru cheie dinamometrica iar la sfarsit toate cotele motorului/motocicletei + scheme ale instalatiei electrice. Include toate modelele Tenere si XT 600 din perioada 1983 pana in 1990. 114 pagini. Cei interesati - PM. Later edit : Coperta, ca sa va faceti o mai buna idee. Opa ... poate daca il scanezi ni-l dai si noua ca sa il punem pe site Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Salut Teneristi.problema mare la manz.ieri dimineata ridic motorul pe cric pt a curata si unge lantul cind pun mana pe roata spate se misca din spite.pun mana pe ele toate destranse.tre sa ma pun sa centrez roata neaparat.inca un bai la ea atinge saboti de frana spate discul fara a pune frana.numai bine centrez roata si rezolv si frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi T Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 Salut,as vrea sa-mi cumpar un XTZ 660 din '94 (modelul din poza),am fost sa vad unul si am auzit un zgomot ciudat in viteza 1-a,atuci cand ma jucam putin cu ambreiajul,la momentul de cuplare al cutiei de viteze,ca un crancanit,ca si cum ar scapa putin lantul de pe dintii pinionului (lucru care nu s-a intamplat,desi era lantul cam larg).Ce poate fi?Vreun rulmet?Cum e la acest model cutia,are bucse la capatul axelor unde intra in cadru sau e doar ax pe metalul capacului (am auzit ca la Yamaha se cam obisnuieste la unele modele sa nu se foloseasca bucse peste tot).Asta ar fi singura problema ingrijoratoare cu adevarat,motocicleta are cam 43mii km pe bune si motorul merge foarte frumos,suspiciunea mea ar fi acel zgomot care nu mai apare la plecatul usor,cu ambreiajul patinat. Multumesc,Cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 daca se poate pune o poza cu pinionul mare eu am pinionul foarte uzart si daca lantul e larg la pornirea de pe loc mai agresiv se aude un clancanit ca si cum ar cupla motorul in reprize, e o senzatie ciudata daca intind lantul si pornesc usor fenomenul dispare oricum noul kit de lant e pe drum una din problemele tale ar putea fi asta salutare si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi T Postat Septembrie 20, 2008 Share Postat Septembrie 20, 2008 Asta e singura poza in care apare pinionul spate,motocicleta nu e a mea,as vrea sa o cumpar ,de aceea nu am alta poza.Totusi nu cred ca e de la lant sau pinioane,mi s-au parut in stare destul de buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 (editat) Am fost cu Cristi sa vedem motocicleta de mai sus si am observat urmatoarele : Dupa ce cuplam viteza 1a, daca dadeam drumul foarte lin la ambreiaj, totul era in regula. Daca dadeam drumul repede la ambreiaj (plecare rapida, in forta, in genul celor cand pleci primul de la semafor) imediat in momentul in care motocicleta intra in sarcina, in primii centimetrii ai deplasarii, se auzea un "clonc" usor in motor. Am repetat operatiunea in mai multe randuri (cuplat-decuplat de 4-5 ori) si fenomenul era acelasi. Eu suspectez un ax din cutia de viteze sau roata dintata din motor care nu mai sta la locul ei. Voi ? P.S. Nu era vorba de sunetul lantului intins brusc, soc in foaia lantului sau tampoanele de cauciuc de la angrenajul foii lantului cu roata spate. Editat Septembrie 21, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 (editat) Sigur nu e combinatia lant/pinion de vina, care nu se mai imbina corect in sarcina (lantul se agata de dinti sau calca putin aiurea) ? PS Mi-am luat motor de TDM Editat Septembrie 21, 2008 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Am fost cu Cristi sa vedem motocicleta de mai sus si am observat urmatoarele :Dupa ce cuplam viteza 1a, daca dadeam drumul foarte lin la ambreiaj, totul era in regula. Daca dadeam drumul repede la ambreiaj (plecare rapida, in forta, in genul celor cand pleci primul de la semafor) imediat in momentul in care motocicleta intra in sarcina, in primii centimetrii ai deplasarii, se auzea un "clonc" usor in motor. Am repetat operatiunea in mai multe randuri (cuplat-decuplat de 4-5 ori) si fenomenul era acelasi. Eu suspectez un ax din cutia de viteze sau roata dintata din motor care nu mai sta la locul ei. Voi ? P.S. Nu era vorba de sunetul lantului intins brusc, soc in foaia lantului sau tampoanele de cauciuc de la angrenajul foii lantului cu roata spate. daca ai lantul uzat neuniform exact asa se aude Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 ce marci de ulei folositi pentru yamaha xt.......o recomandare din partea unor cunoscatori mi-ar fi de folos... eu acumam motul semisintetic 15w-50 dar as dori sa stiu si ce alte marci de ulei mai sunt bune.... ms mult.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.