ianachim Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 HI HI HI deci tu opresti la semafor pe borduri de aia schimba astia bordurile le pun mai inalte ai pile la primarie de...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saphira Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 (editat) nu frate opresc pe picioarele mele lungi nu ating jos perfect si fiind si grea motocicleta imi e foarte greu sa o manevrez pe loc motiv pentru care o cam scap si apropo...nici sa o ridic nu pot... Editat Octombrie 18, 2007 de b16dmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorus Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Buna in cazul in care nu a fost coborat si de fatza , coboara-l !! in cazul in care a fost coborat DEJA de fatza coboar-l mai mult !! CUM ?? Cauta raisere de ghidon ( search pe louis " lenkererhoehung") si apoi las-o din Jambe pana la ghidon ( o sa arate ca porcu dar iti faci treaba . In functie de preferinte ( cata sosea, si ce fel de off road ) se poate respitza o janta de 19 pe fata .. pe de alta parte pt o fata mica .. merge si o motocicleta mai mica .. .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saphira Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Nu sunt mica (1,72) si sunt plina de ambitie Multumesc de raspuns, nu a fost coborat pe fatza, am sa incerc. Nu se va modifica ciclistica? Precizez ca il folosesc pentru ciment, e totusi cam mare sa o scot pe camp in stadiul meu de experientza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Hm...la 1,72 ar trebui sa ajungi la sol si sa o poti controla cit de cit. Incearca sa nu pui ambele picioare jos, ci sa le lasi sa aluneci lateral pe sea si sa pui un singur picior, dar cu toata talpa. O sa vezi ca e usor sa culisezi de pe o parte pe alta a seii ca sa echilibrezi motocicleta, pentru ca de-asta e conceputa putin rotunjita. Dar, on-topic, poti sa cobori furca din juguri, cum au spus si ceilalti ( e treaba de 10 minute), insa pe spate e mai complicat, trebuie sa schimbi bieletele cu altele mai lungi (e vorba de piesele alea in forma de os). Daca nu poti sa o ridici e grav, e bine sa mergi putin la sala si eventual sa mai exersezi pina prinzi tehnica. Nu de alta, dar s-ar putea ca o data sa nu fie nimeni prin preajma sa te ajute....plus ca julesti comenzile si alte accesorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorus Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 (editat) Multumesc de raspuns, nu a fost coborat pe fatza, am sa incerc. Nu se va modifica ciclistica? Precizez ca il folosesc pentru ciment, e totusi cam mare sa o scot pe camp in stadiul meu de experientza. Indubitabil , NU ! Gandeste-te ca la un barbat cu o lungime similara a picioarelor cu ale tale dar cu o greutate aproape de 2 ori mai mare pozitia motocicletei este acceiasi (adica lungimile laturilor triunghiului format de axele rotilor si sezutul seii sunt sensibil egale ) fara a fi lasata din amortizoare ci doar de diferenta de greutate (apasarea pe sa ) . ( G=m * g ) --- Mesaj completat în 19 Oct 2007 09:30 -------------Cu scuze initiatorului pt off topic !! Editat Octombrie 19, 2007 de motorus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Glad1ator Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Salutare teneristilor Posesoare de Yamaha XTZ Tenere an 91 am o intrebare: motorul a fost coborat la maxim din suspensii, insa tot nu ajung bine jos. Cum as putea sa o cobor si mai mult? Multumesc anticipat Salutare! Bine ai vnit printre noi!! Daca o sa mai lasi putin si din fata, o sa ajungi bine. Am avut si eu un moto exact ca al tau, tare mi-a placut. De voie de nevoie dar am descoperit ca actualul XT600Tenere e mai manevrabil si mai bun pt offroad. Bafta si multi km!!! Ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Eu zic ca in general o sa te descurci dar sunt unele situatii in care nu prea o sa ai ce sa faci, cand o scapi prea inclinata, si la acele situatii exceptionale trebuie sa te gandesti. E greu la 1,72 sa ajungi mai ales ca fiind fata esti si usurica si nu prea se lasa din suspensii. Oricum, mult curaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 salutare De o saptamana si ceva am trecut de la vitezane(cbr600) pe enduro Xt600 datorita unor probleme.... ... in fine mi-am luat un xt600 din 89, 90, cu pornie la pdedala de la un taran ( ca altfel nu am cum sai zic )... , circul cu motoru 2-3 zile dupa care ma suna si-mi zice "ba vezi ca motoru nu prea are ulei",.... am desfiletat joja de ulei care era uscata.... .... in fine dupa o serie de injuraturi si alte chestii, am bagat ulei in motor... tarziu, pt ca ieri seara cand am facut o tura am avut neplacuta placere in mers sa mi se infraneze roata, , am dat la medala (care si ia era blocata), In fine, am ajuns acasa, am dat capacul de la chiulasa jos si am sesizat ca pur si simplu axul cu came era "sudat" de lagarele de la cuzinet ......ASTA A FOST POVESTEA TRISTA CARE AM PATITO CU XT-UL MEU! acum va intreb pe voi: nu aveti cumva pe acasa din gresala sau prieteni vostri o chiulasa+ capacul de chiulasa, si un ax cu came cat de cat ok DE VANZARE! pt mine? Daca ma ajutati v-asi fi recunoscator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 salutare De o saptamana si ceva am trecut de la vitezane(cbr600) pe enduro Xt600 datorita unor probleme.... ... in fine mi-am luat un xt600 din 89, 90, cu pornie la pdedala de la un taran ( ca altfel nu am cum sai zic )... , circul cu motoru 2-3 zile dupa care ma suna si-mi zice "ba vezi ca motoru nu prea are ulei",.... am desfiletat joja de ulei care era uscata.... .... in fine dupa o serie de injuraturi si alte chestii, am bagat ulei in motor... tarziu, pt ca ieri seara cand am facut o tura am avut neplacuta placere in mers sa mi se infraneze roata, , am dat la medala (care si ia era blocata), In fine, am ajuns acasa, am dat capacul de la chiulasa jos si am sesizat ca pur si simplu axul cu came era "sudat" de lagarele de la cuzinet ......ASTA A FOST POVESTEA TRISTA CARE AM PATITO CU XT-UL MEU! acum va intreb pe voi: nu aveti cumva pe acasa din gresala sau prieteni vostri o chiulasa+ capacul de chiulasa, si un ax cu came cat de cat ok DE VANZARE! pt mine? Daca ma ajutati v-asi fi recunoscator! si crezi ca aia e singura problema? poate ai ceva urat si pe la piston\cilindru ... sau si in alte locuri ... sfatul meu este sa desfaci cam tot motoru ca sa verifici absolut tot !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 si crezi ca aia e singura problema? poate ai ceva urat si pe la piston\cilindru ... sau si in alte locuri ... sfatul meu este sa desfaci cam tot motoru ca sa verifici absolut tot !!! am desfacut tot motorul Doamne-zmultumesc sint ok toate pe acolo (ambielaj, piston, camasa ).... aia mi-e singuta problema! un UP la necazu' meu ! cumpar un motor complet de xt600 model 89!...... (cutia si chiulasa+ capac si axul cu came sa fie ok! ) Va rog ajutati-ma!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
challenger Postat Octombrie 22, 2007 Share Postat Octombrie 22, 2007 Naspa camarade !! Cred ca Lebadake are dreptate ,desfa tot motorul si vezi cum stai cu cilindrul si nu numai ...Dar cum naiba de nu te-ai uitat de ulei mai frate ?? Cum se poate asa ceva ,la vitezana nu aveai ulei pe care-l verificai din cand in cand ?? Mai ales ca acuma ai cumparat-o trebuia sa te uiti la toate inclusiv la ulei..Daca te-ai uitat peste tot asa cum te-ai uitat la ulei...e naspa.Sa speram ca nu ai necazuri cu cilindrul si cu celelalte ,ca daca ai ,o sa-ti trebuiasca ceva banutzi sa-l pui la punct... Asta e,toti gresim ,de acuma inainte sa te obisnuiesti sa-ti verifici constant uleiul si celelalte sisteme ,ca sa nu mai ai surprize. Daca va fi nevoie o poate te pot ajuta cu un piston si un set de segmenti pe care le-am scos din motorul meu fiindca nu erau la cota potrivita desi erau noi ,poate tie or sa-ti foloseasca ce sa zic... Spor la treaba frate !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 d-asta mor motoarele de xt/xtz....lipsa de ulei. Altceva nu prea au ce sa patzeasca. Acum 2 schimburi de ulei ajunsesem la 5000 km (cu uleiul ala) si trebuia sa il fac pe al 3-lea...cei 5000 km ii facusem intr-o luna si m-am hotarat sa verific si eu nivelul....350 ml sub nivelul de maxim.... Acum ma uit la fiecare 500 km si mai bag cate 50-100 ml inainte de fiecare drum luuung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 apropo de uleiuri, ce ulei folositi pe vremea asta?(frig) eu nu am apucat sa-l schimb pe cel de vara, cu care am facut doar vreo 5-700km, ca nu m-am gandit ca ase face frig asa repede. Pateste ceva motorul dc il pastrez pe asta? (20w50). adica na, de mers ii clar ca merge mai greu, mai ales la pornire, dar se poate strica ceva?... mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 eu bag motul 10 w 40...tot timpul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 E cam gros 20W50, e de preferat 10Wsau 15W pentru ungerea la rece. A doua cifra e bine sa fie cit mai mare pentru ca racirea ta e pe aer. Eu bag 10W50 sintetic de la Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Octombrie 23, 2007 Share Postat Octombrie 23, 2007 stiu ca e cam gros, de asta intrebam. La voi in cartea tehnica ce e recomandat? De exemplu la mine e 20w40 si nu am gasit nicaieri de 40.... mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 stiu ca e cam gros, de asta intrebam. La voi in cartea tehnica ce e recomandat? De exemplu la mine e 20w40 si nu am gasit nicaieri de 40.... mersi eu as baga 10 w 50 daca as mai avea racire pe aer si iti sugerez sa faci si tu acelas lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 d-asta mor motoarele de xt/xtz....lipsa de ulei. Altceva nu prea au ce sa patzeasca. Acum 2 schimburi de ulei ajunsesem la 5000 km (cu uleiul ala) si trebuia sa il fac pe al 3-lea...cei 5000 km ii facusem intr-o luna si m-am hotarat sa verific si eu nivelul....350 ml sub nivelul de maxim.... Acum ma uit la fiecare 500 km si mai bag cate 50-100 ml inainte de fiecare drum luuung Oare curge pe undeva sau il consuma? Se duce ceva ulei printr-o supapa si spre filtrul de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 am vazut BMW f 650 cu filtrul de aer full de ulei, dar nu si la a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 se duce putin ulei catre filtru si la XT. Din cate stiu eu e normal, dar poate gresesc, si in orice caz, nu in cantitati mari (daca iti curge ulei pe acolo e nasol). La mine e o pelicula de ulei pe partea de jos al plasticului ala unde e filtru si tot asa o pelicula pe capac langa supapa aia la care te referi. numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 Sanatate Nou posesor de un XT din 86.Arata cam deplorabil insa merita banii cheltuitzi deocamdata..Biciclistica este buna insa motorul se pare ca are ceva nevoie de ajutor.In primul rand compresia cred ca lasa putzin de dorit...Am decuplat si cablul de la valva de decompresie si pot invartii motorul cu mana.Stiu,normal ar fii sa controlez compresia .Nu am manualul si voiam sasa reglez valvele.Aici am un dubiu.Pe volanta sant trei semne:un zero(0) taiat,un "H" si un "I".Dupa care trebuie sa ma iau?Se pare ca la zero-ul taiat toate valvele sant inchise.Poate cineva sa confirme si sa ma lumineze in problema asta?Vreun manual? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 Salutare! @dijmarescu: sunt trecute linkuri pentru manuale in pagina 3 sau 4 al acestui topic. In alta ordine de idei, am o problema si as avea nevoie de un sfat. La primul si ultimul schimb de ulei pe care l-am facut de cand detin motorul am descoperit o serie de probleme (mi s-a rupt surubul de pe cadru, cel pentru scurgerea uleiului cand am incercat sa il strang...mentionez ca nu l-am fortat , cel de jos de la scurgere am impresia ca e bagat acolo "artizanal", in sensul ca in cartea tehnica e o poza cu un surub micut in cap cruce si eu am ditamai surubu de 17...in fine) dar cea mai mare mi s-a parut faptul ca unul din cele 3 suruburi de la capacul filtrului de ulei (acelea lungi) nu mai are filet. Chestia asta am descoperit-o mai demult la o verificare de rutina, incercand sa il strang am vazut ca se invarte in gol. Probabil fostul proprietar sau vreun mecanic s-a avantat prea tare la strans suruburi. Avand in vedere ca totul mergea bine-mersi l-am lasat asa, dar acum la schimbul de filtru, dupa ce am desfacut capacul si implicit cele 3 suruburi am descoperit ca nu surubul e problema, ceea ce era oarecum logic dealtfel, ci filetul in care intra. Acum problema e urmatoarea: avand in vedere ca nu am mai putut strange surubul acela deloc si ca acele 3 suruburi au prinderea direct in capacul de la transmisie, imi scapa ulei acolo unde ar trebui sa fie surubul in cauza. (adica pe la garnitura aceea mare de la capacul de transmisie. Daca acela nu e capacul de la transmisie imi cer scuze ca vb prostii dar sper sa se inteleaga). Nu curge ulei, dar la drum lung face pelicula. Ce pot sa fac? De mers merge si asa dar e clar ca nu o sa il las asa. De schimbat cred ca ar trebui sa schimb jumate de motor pentru amaratul ala de filet ( greseala de gandire la japonezi of of). Asadar astept orice sfat/parere. Eu m-am gandit ca singura varianta ar fi sa fac un filet mai mare+surub mai mare ( cum s-a facut si la cel de jos probabil), dar nu stiu daca imi intra surub mai mare prin gaura aceea si parca nici nu as recurge la solutii de aceasta factura. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 1) nu am vazut motor cu surub de scurgere "un surub micut in cap cruce", e normal sa fie unu relativ mare, un 17...asa am avut la Cz, la suzuki si asa am la yamaha. 2) am impresia ca surubul ala de la filtrul de ulei e de 5. Daca da, majoreaza-l la 6 daca stii ca esti in stare. Daca nu crezi ca poti sa faci treaba cum trebuie, cauta pe cineva care are un set de tarozi. Se mareste gaura la 5.2 mm sau se lasa asa si se baga tarozii(ar trebui sa cauti set de 3 tarozi, nu unu cu o singura trecere). Tarozii din set sunt numerotati de a 1 la 3 si ii bagi in ordinea asta cu cate o picatura de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 (editat) Surubul de jos care lasa uleiul din cutie chiar e cu cap pentru cheie de 17 deci e OK. Iar cel din cadru (pe care l-ai rupt) de 12. Editat Octombrie 28, 2007 de nick28 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.