cs-marius-b Postat August 23, 2010 Share Postat August 23, 2010 Sau fa schimb cu cs-marius-b Nu multumesc,set schimbat din 97 asta spune multe... Eu am un lucru bun,il dau tot pe ceva bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Setul motor l-am inlocuit pt ca am gasit la Raul din Timis la un pret mocca..53 euro. Imi consuma ulei pe la simeringuri, iar manopera era aproape aceeasi. Ce sens avea sa nu ii fac setul, tinand cont de anii si de nr de km? In primavara sa-l fi desfacut din nou? Mai dadeam 100 euro numai pe setul de garnituri? Si in momentul asta, XT-ul are tot 115 km de la R.K. Daca nu o sa vrea nimeni un motor zic eu in perfecta stare, nu-i bai, ca de mancare nu cere Am sa-l tin pt mine, dar macar stiu ca e un motor ca de la mama lui. Plus de asta, e in curte la cel mai mare service moto din Cluj, la o adica, accept orice fel de test doreste cumparatorul, cu exceptia turarii peste 3500 rpm a motorului inca 1000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 In ideea de a trece la ceva mai profi pentru enduro m-am hotarat sa-l dau si eu pe Yogy. Detalii on semnatura. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Cica tenere din 2011 o sa aiba si ABS si stickere noi, si alb is back... si chiar nimeni in vizita pe aici cu un xt660z? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tytus The VIRUS Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Cica tenere din 2011 o sa aiba si ABS si stickere noi, si alb is back... si chiar nimeni in vizita pe aici cu un xt660z? Unde ai citit asta?link? 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 Unde ai citit asta?link?10x MCN... link, 2 culori noi, nu stiu daca restul raman, ABS... cam atat. ST-ul cica livrabil fara accesorii si in varianta neagra extra... Mesaj completat Da, da stiu ca alb si negru nu sunt culori de fapt si ca negru era si anul trecut... da' are sticker-ele diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 In cazul in care intereseaza pe cineva...vand tiriboanta, ca n-am vreme de ea.E in perfecta stare, set motor nou (115 km ). Detalii in semnatura. Tot 115 km de la RK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 baieti , help , sunt prin cluj cu un xt 600 din 92 , si ma lasat amortizorul spate. o sa incerc maine sa caut un service , da in caz ca nu gasesc ce imi trebuie , e cineva de prin cluj sa ma ajute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herur Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Am facut si eu primul drum cu XT-ul pe sosea: Cluj-Lacul Tau (jud.Alba) - Cluj si am ramas impresionat de motor ce bine merge. In schimb subscriu la Yzu care mi-a zis ca mai mult de 80-90 km/h nu merge.....vantul e o adevarata problema. In rest, a fost foarte frumos iar motorul s-a comportat exemplar (dar o sa mai buna tot ii trebe). Pe tot drumul am vazut vreo 3 motoare si alea doar la intoarcere. Consumul mi-a iesit dupa 350 de km la 4.4%. Pun si poze, dar pe maine. V-am salutat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 (editat) Am facut si eu primul drum cu XT-ul pe sosea: Cluj-Lacul Tau (jud.Alba) - Cluj si am ramas impresionat de motor ce bine merge. In schimb subscriu la Yzu care mi-a zis ca mai mult de 80-90 km/h nu merge.....vantul e o adevarata problema. In rest, a fost foarte frumos iar motorul s-a comportat exemplar (dar o sa mai buna tot ii trebe). Pe tot drumul am vazut vreo 3 motoare si alea doar la intoarcere. Consumul mi-a iesit dupa 350 de km la 4.4%. Pun si poze, dar pe maine.V-am salutat!!! Felicitari pentru iesire si hai cu pozele! Vantul este intr-adevar o problema cand esti pe XT. Viteza insa, nu sunt de acord. Eu am mers 130 cu XT-ul si mai ducea, zic eu, macar pana la 150. Era un 3TB. Consumul nu mi-a sarit nici mie de 5.5 vreodata (forja nesimtita in oras). 4 a fost un minim legendar cand am facut 300 km, Vama Veche - Bucuresti mergand numai 120 constant. De obicei 4.5 - 5, asta este consumul XT-urilor si derivatelor, cam indiferent de locul si felul in care este exploatata. baieti , help , sunt prin cluj cu un xt 600 din 92 , si ma lasat amortizorul spate. o sa incerc maine sa caut un service , da in caz ca nu gasesc ce imi trebuie , e cineva de prin cluj sa ma ajute? Ce buba ai la el? Editat Septembrie 16, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Ce raport de transmisie ai...cel standard, adica 15/ 45 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 (editat) Cica tenere din 2011 o sa aiba si ABS si stickere noi, si alb is back... si chiar nimeni in vizita pe aici cu un xt660z? EU! Sunt nou posesor de xt660z...miine plec intr-o tura sa vad cum se comporta...revin cu poze... Ceva comentarii despre model? Puncte bune, dar care ar fi punctele slabe? Noroi uscat! Editat Septembrie 17, 2010 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 (editat) EU! Sunt nou posesor de xt660z...miine plec intr-o tura sa vad cum se comporta...revin cu poze... Cristache, numai lovituri de efect , una dupa alta . XR-ul, acum Tenerele . Bravo! Felicitari maxime ! Editat Septembrie 17, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Un mecanic de motoare bun si de incredere prin Bucuresti...sa-l dau pe yoghi la segmentat ca de cand i-am pus mineral (si dupa aia l-am trecut din nou pe 10W40) scoate fum.... asta este a venit si vremea lui, dar sa stiti ca daca are ulei, merge struna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
herur Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 Quote "yzulika: Ce raport de transmisie ai...cel standard, adica 15/ 45 ?" Deci puteti sa radeti cu ce parte anatomica vreti, dar eu unul nu am numarat dintii...cum am cumparat-o asa am folosit-o. Acum nu sunt in tara ca ma duceam sa-i numar dintii, dar asa ma dau invins...Eu am folosit pana acum motorul doar prin padure, ca nu am avut permis. Cum l-am luat am si plecat cu ea....am inghetat, m-a durut fundul, era sa ma bag intr-un prost care mi-a taiat calea, dar pentru aia as mai face-o inca o data Dar cred ca in mersul alaturi de un grup e si mai fain Este timp, mai invat si eu taine ca is incepator, mai trag cu ochiu pe forum iar la anu imi fac curaj si oi iesi si eu cu oamenii mari Pe drumul secundar de la iesirea autostrazii in Gilau Spre lacul Tau, jud. Alba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 17, 2010 Share Postat Septembrie 17, 2010 EU! Sunt nou posesor de xt660z...miine plec intr-o tura sa vad cum se comporta...revin cu poze... Ceva comentarii despre model? Puncte bune, dar care ar fi punctele slabe? Noroi uscat! Pentru moment, chestii slabe: Tampoanele de la roata spate. Varza. La mine s-au dus sub 9.000 km. Schimbare in garantie. Dupa ce expira garantia, se "repara" cu niste bucati de camera. Fara dat pe o roata sau chestii extreme. Bordul - zbarnaie dupa ceva timp - tuning tot cu bucata de camera sub amortizoarele de cauciuc originale sau ceva de genul. Loc sub sa, lula. Trusa de scule originala, cucu - nici macar cheie de 22 pt roata nu include. Accesorii - yamaha scumpe de behaie... handguards ieftine de la KTM. pt mods and stuff recomand xt660.com ( trebuie sa-ti faci cont ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 pt mods and stuff recomand xt660.com ( trebuie sa-ti faci cont ). Si pe site-ul Touratech apar destul de multe aftermarket-uri pentru ele si XT-urile 660. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Si pe site-ul Touratech apar destul de multe aftermarket-uri pentru ele si XT-urile 660. Daca ai destui bani de aruncat pe geam... ca sa zic asa... Touratech s-au facut mari pe BMW, in special GS... 'nuff said. As putea sa dau vreo 10 exemple de chestii doar de luat banii la fraieri de acolo... Sincer, partial, as zice acelasi lucuru si despre OTR - dar macar astia par axati. Poate am eu fobie... dar ma irita formulari de genul de aici http://www.touratech.com/shops/001/product...80f8c081e4777ab Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 @b374 multumesc pt raspuns...care sint tampoanele la roata spate? poti sa detaliezi? Asa este, bordul zdrangane, nu e loc sub sa, nu e cheie de 22 sa desfaci roata spate... Dar chestii mai grave, la motor cutie, electrica? M-am intors dintr-o tura de weekend de 850km si ceva drumuri fara asfalt si sunt impresionat pozitiv de acest motor (tenere 2008)... Am mers toata autostrada constant 130 si ocazional am prins 160...cred ca mi-ar trebui un parbriz mai inalt... Pe off (adica fara asfalt) merge f bine... poti sa-i dai cit te tin pe tine puterile...trebuie sa-i pun kitul de coborire...e cam inalta, doar cind stai pe loc... Consumul cred ca a fost in jur de 5 la 100... In concluzie...e foarte taaare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 ...care sint tampoanele la roata spate? poti sa detaliezi? http://www.romimoto-piese.ro/category/1010...99?show=gallery Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Merci...am inteles...sint tampoanele din butuc...cred ca ar trebui sa la verific si pe-ale mele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 @b374 multumesc pt raspuns...care sint tampoanele la roata spate? poti sa detaliezi? Asa este, bordul zdrangane, nu e loc sub sa, nu e cheie de 22 sa desfaci roata spate...Dar chestii mai grave, la motor cutie, electrica? Cutia - Yamaha, adica mai cloncane, e mai zgomotoasa, nu atat de fina. Cand era motorul nou parca intra un pic mai greu intr-a doua ( ramaneai in neutru ) si daca opreai in 3 sau 4 era dificil de adus in 1 fara sa lasi ambreiajul un pic sa se miste chestiile pe acolo. Acum pare mult mai ok, e drept ca poate si eu m-am obisnuit cu ea. Electrica - 2008 se pare ca are ceva probleme cu regulatorul. S-ar parea ca 2009 a fost rezolvat. Vezi pe xt660.com ( cauta dupa rectifier issue ). Altele - 2008 se pare ca are o problema cu ulei ajuns in airbox, la 2009 s-a schimbat un pic in zona respectiva si se pare ca la modelele 2008 s-au schimbat piesele respective in garantie. Se poate vedea diferenta comparand reperele in cataloagele de piese. O chestie de au raportat-o vreo 2-3 e cu un cablu sub rezervor care se pare ca vine de la senzorul de pe evacuare si care se roade / topeste si cica urmarea e ca ia un fel de masa pe cadru facand ECU sa bage amestec mult prea bogat... cand am timp, o sa dau jos rezervorul sa vad exact ce-i pe acolo. Am mers toata autostrada constant 130 si ocazional am prins 160...cred ca mi-ar trebui un parbriz mai inalt... 130 e cam 123-124 real, 160 e 150. Din spusele unui posesor de 2009 care a testat si 2008 se pare ca 2008 se duce mai mult. Poate o fi fost subiectiva parerea... 160 pe bord e cam max pe care te poti baza, 170 depinde de cum bate vantul. In treapta 4 ajungi pana acolo dar intri in rosu, in treapta 5 mai sus de vreo 6100-6200 de ture nu urca nici cu slujbe. Faza cu parbrizul mai inalt nu prea rezolva, mai ales ca ai zis ca esti mai scund. Rezolva doar partial. O sursa de turbulente este spatiul mare din jurul coloanei de directie... daca mergi pe ploaie, de fapt ajunge sa dai o tura imediat dupa ce speli mobra sau dupa ploaie o sa vezi cum arunca apa pe acolo in sus. La alte motorete exista chestii care blocheaza spatiul respectiv. Un tankbag amelioreaza dar pe de alta parte tankbag-urile pt tenere sunt al drac de scumpe din cz formei rezervorului ( cred ca ai vreo 2 variante acolo ). Ca fix la chestia asta sunt 2 idei - sunt cu poze pe xt660 ( o varianta cu o placa de plexiglas, alta mai interesanta - windcomb - niste chestii de plastic de se pun sub strasina sa nu faca pasarile cuib lipite pe rezervor in jurul tuburilor ) Consumul cred ca a fost in jur de 5 la 100... Cu tot cu autostrada inclusa? Alte mici chestii enervante: - suportul de gps - fain, frumos dar prea aproape de parbriz, inutilizabil fara extender sau fara sa pui gps-ul pe un ram mount. - faza lunga / scurta. era perfect daca pe lunga ramanea si faza scurta aprinsa - nu pare sa fi fost problema de consum, sunt unii de au montat becuri de 110w in loc de 55w si zic ca i-a tinut in tura de 20000km cu manere incalzite si alte accesorii. Eu noaptea cel mai bine vad cu flash-ul tinut apasat, adica lunga+scurta dar nu e o chestie ok. Se pare ca s-ar putea face ceva aici sa pastrezi si scurta aprinsa pe faza lunga dar nu stiu cat de ok e, asa ca eu merg pe varianta cu proiectoare. - pompa de apa... prost rau plasata, daca o dai pe jos pe dreapta pe ceva pietre mare lucru sa scape... daca pui crashbars uita-te dupa ceva care sa apera si pompa de apa. mai e varianta cu protectie doar pt ea daca zici ca e prea scump 150-200E pe un crashbar ca sa protejezi plasticele ieftine. Avantaj la crashbar e ca poti sa mai prinzi chestii de ele ( proiectoare plasate mai jos ). Una peste alta, totusi, e o motoreta buna si eu zic ca merita banii comparat cu alternativele. La momentul de fatza, tot asta as lua-o pt drum + forestier. Mesaj completat Merci...am inteles...sint tampoanele din butuc...cred ca ar trebui sa la verific si pe-ale mele... Simti cand se duc, smuceste. La rece la mine se vede usor cand e pusa pe central, in viteza si miscat roata, butucul misca foarte mult fatza de foaie cand foaia e blocata miscand usor cu mana roata. Cam 2 cm estimez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Din nou despre motor Cutia intradevar nu este din cea mai fina, dar schimba precis, mai face zgomot cind schimbi, dar e OK... Nu am incercat vit max, atit mi-a trebuit intr-o depasire... Eu am 1.75m, si daca ma aplecam sa ma ascund dupa parbriz parca era mai bine... Azi dimineata am spalat motorul si apa sarea de jos in sus din spre suspensii direct pe ochi... Am scut motor si crash bar ca lumea peste pompa de apa... Pina acum sint incintat de noua achizitie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Leo Vince? 2 sau 1? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Septembrie 20, 2010 Share Postat Septembrie 20, 2010 Am cumparat-o cu tobe Leo Vince 2 buc, filtru aer sport, scut si protectie motor-pompa apa si xenoane... Tobele se aud foarte bine... dar mai da si rateuri, pe decelerare...si nu am nici catalizator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.