Atti the Hun Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Nu poti sa pui cablurile in asa fel incat sa fie mai libere? Nu-i mai simplu sa inlocuiesti pinionul din spate? Eu am avut 40 in loc de 45 si era ok pe asfalt, doar ca in a 5-a nu mai avea putere sa accelereze peste 120 km/h. In vreo 2 saptamani plec in concediu si o sa bag multi km pe asfalt, dar dupa vreau sa-mi schimb pinionul de pe spate cu unul de 47. Caut sa-i mai scurtez putin a II-a. Pai normal ca nu e mai simplu in plus e mai scump pinionul spate din motive evidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 am rezolvat cu ghidonul , am avut eu halucinati ) nu se misca prea tare nu e problema , si la chesti cu viteza si eu vreau sa fac si care e faza in a 5 nu mai accelera ? nu inteleg mergea doar 120 sau ? al meu merge 120 daca il tin in blana poate mere si 130 dar nu merg chiar asa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 alex cate ture ai la 120? la mine sunt 5000...sunt curios ce valori ai tu.configuratie cred ca e 15-45. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 la mine 135 la 5000 ture pinioane 16- 45 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 la mine 90 la 4000 ture pinioane 14-45 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) la mine 90 la 4000 ture pinioane 14-45 Acum am 15-45. Pe la 4500 ture am 100 km/h. Oare cu 15-47 reusesc sa-l fac sa traga mai jos in a II-a, dar totusi sa pot tine croaziera la 100 fara sa-l turez mai mult de 5000 ture? LE. Oricum modificarea o s-o fac in 2 pasi. Primul pas, Heidenau K60 si poate nu o sa mai fie nevoie de pinion pt ca o sa merg mai cu incredere decat acum, cu slick-urile. Editat Mai 15, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 15/45=0.333 15/47=0.319 14/45=0.311 Daca micsorezi raportul o sa traga "mai jos" in toate treptele, nu numai intr-a doua. XTZ-ul trage de jos dar se balbaie enervant. Dintre monocilindre, lui ii place cel mai mult mai turat. Micsorand raportul am scapat de balbaitul asta la ture joase, am demaraj mai bun la semafoare si, pe urcari dificile mai mult sau mai putin offroad, am treapta intai mai scurta, asa ca pot urca cu viteza mai mica. In schimb am pierdut la consum (a crescut), schimb treptele mai des si uzez mai repede patina de pe bascula pentru ca am micsorat pinionul de atac. Urmatorul kit va fi 15-47. Pentru mine, in materie de cauciucuri, exista doar E09, T63 si Karoo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 Acum am 15-45. Pe la 4500 ture am 100 km/h. Oare cu 15-47 reusesc sa-l fac sa traga mai jos in a II-a, dar totusi sa pot tine croaziera la 100 fara sa-l turez mai mult de 5000 ture? Salut Alex, Daca ai chef sa te joci cu pinioanele, poti sa faci o simulare inainte aici: http://www.gearingcommander.com/ Din cate am vazut, nu are datele pentru motorul tau, dar le poti introduce dupa datele din Service sau Owner Manual. Daca vrei poti sa dai: "Add Bike" si trimiti datele, plus ca poate o sa iti ceara si o poza din manual ca sa se asigure ca datele sunt reale si atunci vor fi disponibile direct pe site. Eu am introdus datele pentru Honda Dominator si Andrei pentru Suzuki Freewind. Enjoy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) 15/45=0.333 15/47=0.319 14/45=0.311 Daca micsorezi raportul o sa traga "mai jos" in toate treptele, nu numai intr-a doua. XTZ-ul trage de jos dar se balbaie enervant. Dintre monocilindre, lui ii place cel mai mult mai turat. Micsorand raportul am scapat de balbaitul asta la ture joase, am demaraj mai bun la semafoare si, pe urcari dificile mai mult sau mai putin offroad, am treapta intai mai scurta, asa ca pot urca cu viteza mai mica. In schimb am pierdut la consum (a crescut), schimb treptele mai des si uzez mai repede patina de pe bascula pentru ca am micsorat pinionul de atac. Urmatorul kit va fi 15-47. Pentru mine, in materie de cauciucuri, exista doar E09, T63 si Karoo. salut andrei! stiind ca avem acelasi bord te intreb daca nu cumva ai si tu problema mea. si anume acul de la kilometraj joaca stanga dreapta la viteze mai mari,in general cea de croaziera 110.se mai cuminteste si sta cuminte acolo dupa care daca decelerez sau accelerez intra dracii in el si danseaza pe acolo.are cineva idee cum as putea remedia problema asta? Culmea in poza sta cuminte )) Editat Mai 16, 2012 de LCA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 salut andrei! stiind ca avem acelasi bord te intreb daca nu cumva ai si tu problema mea. si anume acul de la kilometraj joaca stanga dreapta la viteze mai mari,in general cea de croaziera 110.se mai cuminteste si sta cuminte acolo dupa care daca decelerez sau accelerez intra dracii in el si danseaza pe acolo.are cineva idee cum as putea remedia problema asta? Culmea in poza sta cuminte )) La fel face si al meu. De la vibratii/inclinatie se misca acul. Eu m-am obisnuit, fac o medie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 De curand am achizitionat un xt din 93 are roti de supermoto pe ea si vreau rotile originale rotile de supermoto sunt in stare foarte buna, cauciucurile la fel as vrea sa fac schimb cu un set de roti originale de 21 cu 17 daca sunt cu gume ok - parte in parte daca nu sunt cu gumele ok (rotile originale) atunci voi dori o diferenta ( la intelegere) sau daca sunt doritori ca sa le cumpere (rotile de supermoto, sunt pe 17 si fata si spatele).... tel 0721734243 si 0743210272 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocu' Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 vine bine cricul central...nu ia din garda dar mi se pare cam aproape de lant (aprox 1cm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 salut andrei! stiind ca avem acelasi bord te intreb daca nu cumva ai si tu problema mea. si anume acul de la kilometraj joaca stanga dreapta la viteze mai mari,in general cea de croaziera 110.se mai cuminteste si sta cuminte acolo dupa care daca decelerez sau accelerez intra dracii in el si danseaza pe acolo.are cineva idee cum as putea remedia problema asta? Culmea in poza sta cuminte )) Al meu parca tremura nitel pe la 30-40 km/h. Mai unge-i si tu melcul si toarna-i ulei pe cablu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Al meu parca tremura nitel pe la 30-40 km/h. Mai unge-i si tu melcul si toarna-i ulei pe cablu. e uns si rasuns.e din mecanismul din bord jocul http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=448958&selpic=3&zoom=1#foto uite o mobra ca a noastra cu galerii de alea faine de inox,si ce ma intereseaza pe mine amortizorul spate se vede ca e mai lung,uite cum sta spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drapeanu Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Si mie mi s-a parut cam aproape initial. L-am tot verificat si pana acum nu am vazut nici o urma de la lant pe cric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocu' Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 tot modelul de la sw il ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drapeanu Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Dap, acelasi model este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 e uns si rasuns.e din mecanismul din bord jocul http://bikeshop.ro/h...c=3&zoom=1#foto uite o mobra ca a noastra cu galerii de alea faine de inox,si ce ma intereseaza pe mine amortizorul spate se vede ca e mai lung,uite cum sta spatele. apropo de tenere-le ce l-ai indicat pe bikeshop.....nu e cam ieftin ? ....eu m-am uitat pe mobile.de si sub 2000 nu prea am gasit si mai vechi decat asta de pe bikeshop... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Ce e sigur e ca in 2000 nu se mai fabricau XTZ-uri de vreo 2 ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 * la drum intins, 90-105km/h, cateva depasiri cu varfuri spre 130-140 - 4.6% Consumul l-am facut din plin in plin. 110 afara si 70 prin sate si al meu consuma 4.5 (SB-TL) ambele ace erau la jumate, l-am coborat pe ala mare o treapta, inainte bujia era putin afumata si consuma 6 +/- 0.5 am rezolvat cu ghidonul , am avut eu halucinati ) nu se misca prea tare nu e problema , si la chesti cu viteza si eu vreau sa fac si care e faza in a 5 nu mai accelera ? nu inteleg mergea doar 120 sau ? al meu merge 120 daca il tin in blana poate mere si 130 dar nu merg chiar asa . cablul de acceleratie se regleaza cu joc tocmai ca sa nu creasca relantiul la viraj maxim (dreapta parca) cand se tensioneaza putin camasa la mine 90 la 4000 ture pinioane 14-45 100 la 4000 cu 15 / 45 ... adica standard , iar daca motorul e reglat corect, cu pinioane standard trebuie sa se ridice po o roata numai din gaz, fara sa tragi de ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 110 afara si 70 prin sate si al meu consuma 4.5 (SB-TL) ambele ace erau la jumate, l-am coborat pe ala mare o treapta, inainte bujia era putin afumata si consuma 6 +/- 0.5 La mine era cu pasager si bagaje considerabile. Singur pe motor cred ca scoteam putin mai bine. Weekendul trecut am scos 5.7 la offroad/drumuri de sate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 (editat) Acum am 15-45. Pe la 4500 ture am 100 km/h. Oare cu 15-47 reusesc sa-l fac sa traga mai jos in a II-a, dar totusi sa pot tine croaziera la 100 fara sa-l turez mai mult de 5000 ture? poate am gresit eu , dar la ultima plimbare chiar m-a rugat unu' cu LC4 sa-i spun cate ture am la 100 si erau 4000 cu 15/45 apropo de tenere-le ce l-ai indicat pe bikeshop.....nu e cam ieftin ? ....eu m-am uitat pe mobile.de si sub 2000 nu prea am gasit si mai vechi decat asta de pe bikeshop... in Italia sunt mai ieftine si mai multe pt ca si clima este mai calda Pai normal ca nu e mai simplu in plus e mai scump pinionul spate din motive evidente. si nu numai , cu cat pinionul e mai mare , uzura lantului e mai mica plus ca poti strica sigurantele de la foaie - apropos : Romi mi-a adus una singura cu 25 lei originala Pentru mine, in materie de cauciucuri, exista doar E09, T63 si Karoo. al naibii, karoo ! exista minim 140 latime si trece ff aproape de cutia de scule Salut Alex, Daca ai chef sa te joci cu pinioanele, poti sa faci o simulare inainte aici: http://www.gearingcommander.com/ pai daca sti cum e standard, nu se aplica regula de 3 simpla ? salut andrei! stiind ca avem acelasi bord te intreb daca nu cumva ai si tu problema mea. si anume acul de la kilometraj joaca stanga dreapta la viteze mai mari,in general cea de croaziera 110.se mai cuminteste si sta cuminte acolo dupa care daca decelerez sau accelerez intra dracii in el si danseaza pe acolo.are cineva idee cum as putea remedia problema asta? Culmea in poza sta cuminte )) pe teren ma dau mai des cu Suzuki Samurai (un fel de ATV cu reductor) si prin craci tot rup cablul de kilometraj, iar cand pun nou fie numai axul fie cu tot cu camasa acul km nu este stabil pana se rodeaza... in cazul tau cred ca aripa aia ridicata deranjeaza cumva camasa cablului si d'aia sare ala-n cadran Editat Mai 18, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 pe teren ma dau mai des cu Suzuki Samurai (un fel de ATV cu reductor) si prin craci tot rup cablul de kilometraj, iar cand pun nou fie numai axul fie cu tot cu camasa acul km nu este stabil pana se rodeaza... in cazul tau cred ca aripa aia ridicata deranjeaza cumva camasa cablului si d'aia sare ala-n cadran cu 15/45 tot 100 am si eu la 4 mii ...cablul de km e nou Japan =70 lei...era si de ala ieftin la 40 lei la romi-moto,dar am zis ca hai sa fie bine,desi pun pariu ca sunt la fel.si sta chiar pe traseul lui original nu-l deranjeaza deloc aripa. cu pinioane standard trebuie sa se ridice po o roata numai din gaz, fara sa tragi de ghidon cu 1-a o ridic foarte usor lumanare. cu a 2-a daca folosesc o cocoasa de aia de redus viteza la pietoni tot se ridica )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 19, 2012 Share Postat Mai 19, 2012 al naibii, karoo ! exista minim 140 latime si trece ff aproape de cutia de scule Atentie: Karoo. Nu Karoo T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Mai 20, 2012 Share Postat Mai 20, 2012 poate am gresit eu , dar la ultima plimbare chiar m-a rugat unu' cu LC4 sa-i spun cate ture am la 100 si erau 4000 cu 15/45 Chiar am fost atent astazi sa vad. La mine, la 100 (care coincide cu +2km la 100 pe GPS), turatia ii peste 4000. Din pozitia normala a rider-ului se vede ~4250, daca ma uit din dreptul ei, putin sub. Sa fie oare de la pasager? Fara nu m-am uitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.