Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

Nu poti sa pui cablurile in asa fel incat sa fie mai libere?

 

 

 

Nu-i mai simplu sa inlocuiesti pinionul din spate? Eu am avut 40 in loc de 45 si era ok pe asfalt, doar ca in a 5-a nu mai avea putere sa accelereze peste 120 km/h.

In vreo 2 saptamani plec in concediu si o sa bag multi km pe asfalt, dar dupa vreau sa-mi schimb pinionul de pe spate cu unul de 47. Caut sa-i mai scurtez putin a II-a.

Pai normal ca nu e mai simplu in plus e mai scump pinionul spate din motive evidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am rezolvat cu ghidonul , am avut eu halucinati :)) nu se misca prea tare nu e problema , si la chesti cu viteza si eu vreau sa fac si care e faza in a 5 nu mai accelera ? nu inteleg mergea doar 120 sau ? al meu merge 120 daca il tin in blana poate mere si 130 dar nu merg chiar asa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alex cate ture ai la 120? la mine sunt 5000...sunt curios ce valori ai tu.configuratie cred ca e 15-45.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine 90 la 4000 ture pinioane 14-45

 

Acum am 15-45. Pe la 4500 ture am 100 km/h. Oare cu 15-47 reusesc sa-l fac sa traga mai jos in a II-a, dar totusi sa pot tine croaziera la 100 fara sa-l turez mai mult de 5000 ture?

 

LE. Oricum modificarea o s-o fac in 2 pasi. Primul pas, Heidenau K60 si poate nu o sa mai fie nevoie de pinion pt ca o sa merg mai cu incredere decat acum, cu slick-urile.

Editat de alex_xt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15/45=0.333

15/47=0.319

14/45=0.311

Daca micsorezi raportul o sa traga "mai jos" in toate treptele, nu numai intr-a doua. XTZ-ul trage de jos dar se balbaie enervant. Dintre monocilindre, lui ii place cel mai mult mai turat. Micsorand raportul am scapat de balbaitul asta la ture joase, am demaraj mai bun la semafoare si, pe urcari dificile mai mult sau mai putin offroad, am treapta intai mai scurta, asa ca pot urca cu viteza mai mica. In schimb am pierdut la consum (a crescut), schimb treptele mai des si uzez mai repede patina de pe bascula pentru ca am micsorat pinionul de atac. Urmatorul kit va fi 15-47.

Pentru mine, in materie de cauciucuri, exista doar E09, T63 si Karoo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am 15-45. Pe la 4500 ture am 100 km/h. Oare cu 15-47 reusesc sa-l fac sa traga mai jos in a II-a, dar totusi sa pot tine croaziera la 100 fara sa-l turez mai mult de 5000 ture?

 

Salut Alex,

 

Daca ai chef sa te joci cu pinioanele, poti sa faci o simulare inainte aici:

 

http://www.gearingcommander.com/

 

Din cate am vazut, nu are datele pentru motorul tau, dar le poti introduce dupa datele din Service sau Owner Manual.

Daca vrei poti sa dai: "Add Bike" si trimiti datele, plus ca poate o sa iti ceara si o poza din manual ca sa se asigure ca datele sunt reale si atunci vor fi disponibile direct pe site.

Eu am introdus datele pentru Honda Dominator si Andrei pentru Suzuki Freewind.

 

Enjoy!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15/45=0.333

15/47=0.319

14/45=0.311

Daca micsorezi raportul o sa traga "mai jos" in toate treptele, nu numai intr-a doua. XTZ-ul trage de jos dar se balbaie enervant. Dintre monocilindre, lui ii place cel mai mult mai turat. Micsorand raportul am scapat de balbaitul asta la ture joase, am demaraj mai bun la semafoare si, pe urcari dificile mai mult sau mai putin offroad, am treapta intai mai scurta, asa ca pot urca cu viteza mai mica. In schimb am pierdut la consum (a crescut), schimb treptele mai des si uzez mai repede patina de pe bascula pentru ca am micsorat pinionul de atac. Urmatorul kit va fi 15-47.

Pentru mine, in materie de cauciucuri, exista doar E09, T63 si Karoo.

salut andrei! stiind ca avem acelasi bord te intreb daca nu cumva ai si tu problema mea. si anume acul de la kilometraj joaca stanga dreapta la viteze mai mari,in general cea de croaziera 110.se mai cuminteste si sta cuminte acolo dupa care daca decelerez sau accelerez intra dracii in el si danseaza pe acolo.are cineva idee cum as putea remedia problema asta? Culmea in poza sta cuminte :)))

post-54162-0-56520400-1337170391_thumb.jpg

Editat de LCA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut andrei! stiind ca avem acelasi bord te intreb daca nu cumva ai si tu problema mea. si anume acul de la kilometraj joaca stanga dreapta la viteze mai mari,in general cea de croaziera 110.se mai cuminteste si sta cuminte acolo dupa care daca decelerez sau accelerez intra dracii in el si danseaza pe acolo.are cineva idee cum as putea remedia problema asta? Culmea in poza sta cuminte :)))

 

La fel face si al meu. De la vibratii/inclinatie se misca acul. Eu m-am obisnuit, fac o medie :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand am achizitionat un xt din 93

are roti de supermoto pe ea si vreau rotile originale

rotile de supermoto sunt in stare foarte buna, cauciucurile la fel

as vrea sa fac schimb cu un set de roti originale de 21 cu 17 daca sunt cu gume ok - parte in parte

daca nu sunt cu gumele ok (rotile originale) atunci voi dori o diferenta ( la intelegere)

sau daca sunt doritori ca sa le cumpere (rotile de supermoto, sunt pe 17 si fata si spatele)....

tel 0721734243 si 0743210272

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut andrei! stiind ca avem acelasi bord te intreb daca nu cumva ai si tu problema mea. si anume acul de la kilometraj joaca stanga dreapta la viteze mai mari,in general cea de croaziera 110.se mai cuminteste si sta cuminte acolo dupa care daca decelerez sau accelerez intra dracii in el si danseaza pe acolo.are cineva idee cum as putea remedia problema asta? Culmea in poza sta cuminte :)))

 

Al meu parca tremura nitel pe la 30-40 km/h. Mai unge-i si tu melcul si toarna-i ulei pe cablu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu parca tremura nitel pe la 30-40 km/h. Mai unge-i si tu melcul si toarna-i ulei pe cablu.

e uns si rasuns.e din mecanismul din bord jocul :) http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=448958&selpic=3&zoom=1#foto uite o mobra ca a noastra cu galerii de alea faine de inox,si ce ma intereseaza pe mine amortizorul spate :D se vede ca e mai lung,uite cum sta spatele. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e uns si rasuns.e din mecanismul din bord jocul :) http://bikeshop.ro/h...c=3&zoom=1#foto uite o mobra ca a noastra cu galerii de alea faine de inox,si ce ma intereseaza pe mine amortizorul spate :D se vede ca e mai lung,uite cum sta spatele. :cheers:

 

apropo de tenere-le ce l-ai indicat pe bikeshop.....nu e cam ieftin ? ....eu m-am uitat pe mobile.de si sub 2000 nu prea am gasit si mai vechi decat asta de pe bikeshop...:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* la drum intins, 90-105km/h, cateva depasiri cu varfuri spre 130-140 - 4.6%

Consumul l-am facut din plin in plin.

110 afara si 70 prin sate si al meu consuma 4.5 (SB-TL) ambele ace erau la jumate, l-am coborat pe ala mare o treapta, inainte bujia era putin afumata si consuma 6 +/- 0.5

 

am rezolvat cu ghidonul , am avut eu halucinati :)) nu se misca prea tare nu e problema , si la chesti cu viteza si eu vreau sa fac si care e faza in a 5 nu mai accelera ? nu inteleg mergea doar 120 sau ? al meu merge 120 daca il tin in blana poate mere si 130 dar nu merg chiar asa .

cablul de acceleratie se regleaza cu joc tocmai ca sa nu creasca relantiul la viraj maxim (dreapta parca) cand se tensioneaza putin camasa

 

la mine 90 la 4000 ture pinioane 14-45

100 la 4000 cu 15 / 45 ... adica standard , iar daca motorul e reglat corect, cu pinioane standard trebuie sa se ridice po o roata numai din gaz, fara sa tragi de ghidon ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

110 afara si 70 prin sate si al meu consuma 4.5 (SB-TL) ambele ace erau la jumate, l-am coborat pe ala mare o treapta, inainte bujia era putin afumata si consuma 6 +/- 0.5

 

La mine era cu pasager si bagaje considerabile. Singur pe motor cred ca scoteam putin mai bine. Weekendul trecut am scos 5.7 la offroad/drumuri de sate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am 15-45. Pe la 4500 ture am 100 km/h. Oare cu 15-47 reusesc sa-l fac sa traga mai jos in a II-a, dar totusi sa pot tine croaziera la 100 fara sa-l turez mai mult de 5000 ture?

 

poate am gresit eu , dar la ultima plimbare chiar m-a rugat unu' cu LC4 sa-i spun cate ture am la 100 si erau 4000 cu 15/45

 

apropo de tenere-le ce l-ai indicat pe bikeshop.....nu e cam ieftin ? ....eu m-am uitat pe mobile.de si sub 2000 nu prea am gasit si mai vechi decat asta de pe bikeshop...:(

in Italia sunt mai ieftine si mai multe pt ca si clima este mai calda

 

Pai normal ca nu e mai simplu in plus e mai scump pinionul spate din motive evidente.

si nu numai , cu cat pinionul e mai mare , uzura lantului e mai mica ;) plus ca poti strica sigurantele de la foaie - apropos : Romi mi-a adus una singura cu 25 lei originala

 

 

Pentru mine, in materie de cauciucuri, exista doar E09, T63 si Karoo.

al naibii, karoo ! exista minim 140 latime si trece ff aproape de cutia de scule

 

Salut Alex,

 

Daca ai chef sa te joci cu pinioanele, poti sa faci o simulare inainte aici:

 

http://www.gearingcommander.com/

 

pai daca sti cum e standard, nu se aplica regula de 3 simpla ? :scratch:

 

salut andrei! stiind ca avem acelasi bord te intreb daca nu cumva ai si tu problema mea. si anume acul de la kilometraj joaca stanga dreapta la viteze mai mari,in general cea de croaziera 110.se mai cuminteste si sta cuminte acolo dupa care daca decelerez sau accelerez intra dracii in el si danseaza pe acolo.are cineva idee cum as putea remedia problema asta? Culmea in poza sta cuminte :)))

pe teren ma dau mai des cu Suzuki Samurai (un fel de ATV cu reductor) si prin craci tot rup cablul de kilometraj, iar cand pun nou fie numai axul fie cu tot cu camasa acul km nu este stabil pana se rodeaza... in cazul tau cred ca aripa aia ridicata deranjeaza cumva camasa cablului si d'aia sare ala-n cadran ;)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe teren ma dau mai des cu Suzuki Samurai (un fel de ATV cu reductor) si prin craci tot rup cablul de kilometraj, iar cand pun nou fie numai axul fie cu tot cu camasa acul km nu este stabil pana se rodeaza... in cazul tau cred ca aripa aia ridicata deranjeaza cumva camasa cablului si d'aia sare ala-n cadran ;)

cu 15/45 tot 100 am si eu la 4 mii ...cablul de km e nou Japan =70 lei...era si de ala ieftin la 40 lei la romi-moto,dar am zis ca hai sa fie bine,desi pun pariu ca sunt la fel.si sta chiar pe traseul lui original nu-l deranjeaza deloc aripa.

 

cu pinioane standard trebuie sa se ridice po o roata numai din gaz, fara sa tragi de ghidon ;)

cu 1-a o ridic foarte usor lumanare. cu a 2-a daca folosesc o cocoasa de aia de redus viteza la pietoni tot se ridica :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al naibii, karoo ! exista minim 140 latime si trece ff aproape de cutia de scule

 

 

 

 

Atentie: Karoo. Nu Karoo T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate am gresit eu , dar la ultima plimbare chiar m-a rugat unu' cu LC4 sa-i spun cate ture am la 100 si erau 4000 cu 15/45

 

Chiar am fost atent astazi sa vad. La mine, la 100 (care coincide cu +2km la 100 pe GPS), turatia ii peste 4000. Din pozitia normala a rider-ului se vede ~4250, daca ma uit din dreptul ei, putin sub.

Sa fie oare de la pasager? Fara nu m-am uitat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...