Sari la conținut

Yamaha XT si Yamaha TENERE - 600/660


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

cine stie sa-mi spuna si mie cum s-ar putea adapta o toba Leo Vince SBK la un Tenere 660 din '97 (pot s-o iau de la o Honda de 600cmc)? Exista toba si cotul suficient de lung pt a ajunge la teava de la galerie, dar si cu diametrul ceva mai mare, suficient pt a nu se aseja bine.

intrebare : si-a modificat cineva toba de la Tenere astfel? cum s-a comportat motorul, au existat probleme de vreun fel? ce riscuri implica (ma gandesc la reglaje carburator etc)?

ideea e ca vreau neaparat sa schimb toba originala cu una moderna, iar 300 euro pt una noua si dedicata mi se par cam multi.

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aici. catalog parts 3yf

 

 

 

Iti multumesc, dar nu pot sa il downloadez . Am incercat cu login facebook dar imi cere cont scribd premium. Poti sa il uploadezi tu? este voie? iti multumesc inca odata! Am si eu materiale legate de 3yf, si daca este permis le-as urca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc, dar nu pot sa il downloadez . Am incercat cu login facebook dar imi cere cont scribd premium. Poti sa il uploadezi tu? este voie? iti multumesc inca odata! Am si eu materiale legate de 3yf, si daca este permis le-as urca.

 

http://www.sendspace.com/file/qyq2eg

Da-i click pe "Click here to start download from sendspace" si ar trebui sa-ti mearga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceleasi cu cele din poza mea de la avatar?unsure.gif

 

cam asa pare... uite, compare cu TKC80 pe mobra mea /index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=837076

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auuu... si eu care ma gandeam sa imi iau un topcase ....maricel de peste 50 L.....asa sa am loc....:( . Nu trebuie incarcat cu lucruri grele, clar..

 

Al meu a cedat dupa 1 an de offroad. Inainte sa se rupa am luat vreo 3 gropi urate pe un forestier, pe la 80km/h. Pe asfalt nu mi-as face probleme nici cu 2 topcase-uri, unu' peste altu'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am un topcase de plastic, model chinezesc ieftin. Cand am fost la offroad a sarit din prindere de 3 ori...noroc ca nu s-a facut bucati, dar acum sunt bucuros ca a sarit topcase-ul si nu cadrul.

 

Am avut si eu o chinezarie, am reusit sa-i rup partea care se prinde de placa. In vreo 2 sau 3 iesiri. Dupa am zis ca-mi pun un topcase serios, care nu se rupe => s-a rupt suportul. Oricum, o tinut mai mult decat ma asteptam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa am patit eu, si tocmai din aceasta cauza ma gandeam sa cumpar un topcase de firma, sa fie si metalic, sa pun bagaje in el si sa le stiu in siguranta, sa pot sa il las pe motor,dar dupa ce am vazut problema ta cred ca o sa imi cumpar doar genti metalice. Poti sa estimezi cam cate kilograme aveai in topcase atunci cand a cedat?

Editat de vpower16v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa am patit eu, si tocmai din aceasta cauza ma gandeam sa cumpar un topcase de firma, sa fie si metalic, sa pun bagaje in el si sa le stiu in siguranta, sa pot sa il las pe motor,dar dupa ce am vazut problema ta cred ca o sa imi cumpar doar genti metalice. Poti sa estimezi cam cate kilograme aveai in topcase atunci cand a cedat?

 

O geanta de laptop, plina cu scule/camere fata-spate/leviere ~8-9 Kg + 2L de apa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine stie sa-mi spuna si mie cum s-ar putea adapta o toba Leo Vince SBK la un Tenere 660 din '97 (pot s-o iau de la o Honda de 600cmc)? Exista toba si cotul suficient de lung pt a ajunge la teava de la galerie, dar si cu diametrul ceva mai mare, suficient pt a nu se aseja bine.

intrebare : si-a modificat cineva toba de la Tenere astfel? cum s-a comportat motorul, au existat probleme de vreun fel? ce riscuri implica (ma gandesc la reglaje carburator etc)?

ideea e ca vreau neaparat sa schimb toba originala cu una moderna, iar 300 euro pt una noua si dedicata mi se par cam multi.

multumesc!

salut! eu pe a mea am un akrapovic carbon.nu i-am facut nici un fel de modificare.te-ai saturat de sunetul de scuter in 4 timpi? :)) mergi linistit!

post-54162-0-38000000-1346138754_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am 2 variante : montez Leo Vince-ul luat de la un Hornet sau comand o toba noua de la /index.php?/topic/669319-evacuari-moto-romania/ .In ambele situatii am nevoie de intermediara, care ma duce pe la 200-250 lei. Adauga la asta vreo 400-450 lei toba si imi da un total undeva la 6-7 mil. Tipul din Jimbolia care comercializeaza tobele alea noi produse in Serbia, mi-a zis ca nu sunt omologate si nu-mi garanteaza faptul ca se incadreaza in limita celor 87 decibeli inscrisi in CI a mobrei. In plus, mi-a spus ca se obtine un plus de 2-4 CP, dar si un consum suplimentar de benzina, pe la 200-300ml.Pe de alta parte, o toba noua si dedicata XTZ-ului de 660, produsa de Marving si GPR, costa undeva pe la 12-13mil cu tot cu transport, dar e omologata, include cotul si toate celelalte elemente de fixare (coliere, suruburi, garnituri grafit). Am sa analizez situatia si voi lua o decizie.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact asa am patit eu, si tocmai din aceasta cauza ma gandeam sa cumpar un topcase de firma, sa fie si metalic, sa pun bagaje in el si sa le stiu in siguranta, sa pot sa il las pe motor,dar dupa ce am vazut problema ta cred ca o sa imi cumpar doar genti metalice. Poti sa estimezi cam cate kilograme aveai in topcase atunci cand a cedat?

prin manual era undeva o greutate maxima pt suportul ala de plastic, una mica bineinteles, daca vrei ceva sa reziste trebuie cadru metalic pe care prinzi placa, dar e recomandabil decat sa acrosezi lateralele prin diverse balarii sau coloana la semafor :D

Oricum cadrul de plastic are bucsile praf (coapte) de intra in rezonanta. Altfel, nici producatorii de rucsacuri nu vor muri de foame ;)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am nevoie de comanda de pe partea stanga pentru xtz 660 95' (banuiesc ca e la fel si din 91 incoace),tare m-as bucura sa gasesc una buna,la a mea s-a rupt plasticul ala cu contacte care jongleaza de la pozitie la faza scurta si vad ca nu tine nici un fel de lipeala. multumesc anticipat!

 

am nevoie de comanda de pe partea stanga pentru xtz 660 95' (banuiesc ca e la fel si din 91 incoace),tare m-as bucura sa gasesc una buna,la a mea s-a rupt plasticul ala cu contacte care jongleaza de la pozitie la faza scurta si vad ca nu tine nici un fel de lipeala. multumesc anticipat!

se pare ca cea de pe tenere 91-94 n-are nici o legatura cu comanda de pe al meu :))), intamplarea a facut sa gasesc o comanda identica pe o yamaha diversion accidentata.pont pentru cine mai are tenere cu 2 ochi.

ps: AM LUMINAAAA! :cheers:

 

are cineva idee ce fel de amortizor are mobra asta? ceva de genul urmaresc si eu. intr-o vreme era de vanzare pe bikeshop pe zona cluj,poate il cunoaste cineva pe proprietar ca la telefon nu raspunde,se vede clar ca e mai intaltata decat una stock. sper sa mai fie cineva pe aici :unsure: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=459622&selpic=1&zoom=1#foto

post-54162-0-30240900-1347957988_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E al userului MANTOS de pe forum. Sunt amortizoare Ohlins fata spate din cate stiu eu. Mai multe detalii iti poate da proprietarul . Foarte faina mobra. Parca pluteste pe off cu amortizoarele alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detin un Tenere 660 (1997) si vreau sa-i pun gume noi. Daca exista cineva printre voi care a avut Pirelli MT90 Scorpion a/t si Michelin Sirac, sa-mi spuna si mie care i s-au parut mai bune. Pe site-ul Michelin http://www.michelinmotorcycle.com/index.cfm?event=DualSport Siracurile lipsesc din prezentare, iar pe diverse forumuri se spune ca se fabrica in Asia si America de Sud. Scorpionii exista pe site-ul oficial Pirelli, iar pt mine asta inseamna un control al calitatii mai ridicat http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/scorpion_mt_90_a-t.html?url=%3Fsubtype%3Doff-road .

 

Voi pt care ati opta? E important sa-si spuna parerea cei care le-au avut si pot emite pareri pertinente, nu doar asa, din auzite. Multumesc!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detin un Tenere 660 (1997) si vreau sa-i pun gume noi. Daca exista cineva printre voi care a avut Pirelli MT90 Scorpion a/t si Michelin Sirac, sa-mi spuna si mie care i s-au parut mai bune. Pe site-ul Michelin http://www.michelinmotorcycle.com/index.cfm?event=DualSport Siracurile lipsesc din prezentare, iar pe diverse forumuri se spune ca se fabrica in Asia si America de Sud. Scorpionii exista pe site-ul oficial Pirelli, iar pt mine asta inseamna un control al calitatii mai ridicat http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/scorpion_mt_90_a-t.html?url=%3Fsubtype%3Doff-road .

 

Voi pt care ati opta? E important sa-si spuna parerea cei care le-au avut si pot emite pareri pertinente, nu doar asa, din auzite. Multumesc!

 

Eu am avut Pirelli MT90 Scorpion. Sunt niste stradale foarte bune, inclusiv pe ploaie sau pe asfalt rece, insa nu ai ce cauta cu ele pe iarba, noroi, off road in general. Acum depinde pe unde vrei tu sa folosesti motocicleta. Vezi ca este un topic dedicat cauciucurilor on/off road chiar in sectiunea asta a forumului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...