LCA Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 foarte fain site-ul asta http://www.660er.de/Tenere/frame.htm .poate nu stie toata lumea de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 (editat) foarte fain site-ul asta http://www.660er.de/Tenere/frame.htm .poate nu stie toata lumea de el Da, pt. cine nu stie germana, isi poate da seama in mare despre ce ii vb. folosind Google Translate. Astazi am rezolvat-o cu electromotorul. L-am dat pe al meu jos, nu invarte nici pe direct. L-am pus pe cel de la moto_dan si merge perfect. Editat August 22, 2012 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 cine stie sa-mi spuna si mie cum s-ar putea adapta o toba Leo Vince SBK la un Tenere 660 din '97 (pot s-o iau de la o Honda de 600cmc)? Exista toba si cotul suficient de lung pt a ajunge la teava de la galerie, dar si cu diametrul ceva mai mare, suficient pt a nu se aseja bine. intrebare : si-a modificat cineva toba de la Tenere astfel? cum s-a comportat motorul, au existat probleme de vreun fel? ce riscuri implica (ma gandesc la reglaje carburator etc)? ideea e ca vreau neaparat sa schimb toba originala cu una moderna, iar 300 euro pt una noua si dedicata mi se par cam multi. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Aici. catalog parts 3yf Iti multumesc, dar nu pot sa il downloadez . Am incercat cu login facebook dar imi cere cont scribd premium. Poti sa il uploadezi tu? este voie? iti multumesc inca odata! Am si eu materiale legate de 3yf, si daca este permis le-as urca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Iti multumesc, dar nu pot sa il downloadez . Am incercat cu login facebook dar imi cere cont scribd premium. Poti sa il uploadezi tu? este voie? iti multumesc inca odata! Am si eu materiale legate de 3yf, si daca este permis le-as urca. http://www.sendspace.com/file/qyq2eg Da-i click pe "Click here to start download from sendspace" si ar trebui sa-ti mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat August 24, 2012 Share Postat August 24, 2012 Sar'mna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 imi poate spune cineva ce cauciucuri sunt astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 25, 2012 Share Postat August 25, 2012 imi poate spune cineva ce cauciucuri sunt astea? TKC80? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 aceleasi cu cele din poza mea de la avatar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 aceleasi cu cele din poza mea de la avatar? cam asa pare... uite, compare cu TKC80 pe mobra mea /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=837076 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 dap astea sunt , multumesc frumos man.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat August 26, 2012 Share Postat August 26, 2012 La offroad luati cat mai putine bagaje. Bine ca am un suport extra, m-am gandit ca o sa am nevoie odata si odata de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Intotdeauna mi s-a parut fragil portbagajul la Tenere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Auuu... si eu care ma gandeam sa imi iau un topcase ....maricel de peste 50 L.....asa sa am loc.... . Nu trebuie incarcat cu lucruri grele, clar.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Auuu... si eu care ma gandeam sa imi iau un topcase ....maricel de peste 50 L.....asa sa am loc.... . Nu trebuie incarcat cu lucruri grele, clar.. Al meu a cedat dupa 1 an de offroad. Inainte sa se rupa am luat vreo 3 gropi urate pe un forestier, pe la 80km/h. Pe asfalt nu mi-as face probleme nici cu 2 topcase-uri, unu' peste altu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Acum am un topcase de plastic, model chinezesc ieftin. Cand am fost la offroad a sarit din prindere de 3 ori...noroc ca nu s-a facut bucati, dar acum sunt bucuros ca a sarit topcase-ul si nu cadrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat August 27, 2012 Share Postat August 27, 2012 Acum am un topcase de plastic, model chinezesc ieftin. Cand am fost la offroad a sarit din prindere de 3 ori...noroc ca nu s-a facut bucati, dar acum sunt bucuros ca a sarit topcase-ul si nu cadrul. Am avut si eu o chinezarie, am reusit sa-i rup partea care se prinde de placa. In vreo 2 sau 3 iesiri. Dupa am zis ca-mi pun un topcase serios, care nu se rupe => s-a rupt suportul. Oricum, o tinut mai mult decat ma asteptam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 (editat) Exact asa am patit eu, si tocmai din aceasta cauza ma gandeam sa cumpar un topcase de firma, sa fie si metalic, sa pun bagaje in el si sa le stiu in siguranta, sa pot sa il las pe motor,dar dupa ce am vazut problema ta cred ca o sa imi cumpar doar genti metalice. Poti sa estimezi cam cate kilograme aveai in topcase atunci cand a cedat? Editat August 28, 2012 de vpower16v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Exact asa am patit eu, si tocmai din aceasta cauza ma gandeam sa cumpar un topcase de firma, sa fie si metalic, sa pun bagaje in el si sa le stiu in siguranta, sa pot sa il las pe motor,dar dupa ce am vazut problema ta cred ca o sa imi cumpar doar genti metalice. Poti sa estimezi cam cate kilograme aveai in topcase atunci cand a cedat? O geanta de laptop, plina cu scule/camere fata-spate/leviere ~8-9 Kg + 2L de apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Aceleasi "accesorii" le pun si eu cand plec la un drum.....este o greutate usor realizabila....pacat....trebuie mers incet sau lasate la hotel/cabana/cazare daca este in apropierea locului de joaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 cine stie sa-mi spuna si mie cum s-ar putea adapta o toba Leo Vince SBK la un Tenere 660 din '97 (pot s-o iau de la o Honda de 600cmc)? Exista toba si cotul suficient de lung pt a ajunge la teava de la galerie, dar si cu diametrul ceva mai mare, suficient pt a nu se aseja bine. intrebare : si-a modificat cineva toba de la Tenere astfel? cum s-a comportat motorul, au existat probleme de vreun fel? ce riscuri implica (ma gandesc la reglaje carburator etc)? ideea e ca vreau neaparat sa schimb toba originala cu una moderna, iar 300 euro pt una noua si dedicata mi se par cam multi. multumesc! salut! eu pe a mea am un akrapovic carbon.nu i-am facut nici un fel de modificare.te-ai saturat de sunetul de scuter in 4 timpi? ) mergi linistit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat August 29, 2012 Share Postat August 29, 2012 Salut ! Am 2 variante : montez Leo Vince-ul luat de la un Hornet sau comand o toba noua de la /index.php?/topic/669319-evacuari-moto-romania/ .In ambele situatii am nevoie de intermediara, care ma duce pe la 200-250 lei. Adauga la asta vreo 400-450 lei toba si imi da un total undeva la 6-7 mil. Tipul din Jimbolia care comercializeaza tobele alea noi produse in Serbia, mi-a zis ca nu sunt omologate si nu-mi garanteaza faptul ca se incadreaza in limita celor 87 decibeli inscrisi in CI a mobrei. In plus, mi-a spus ca se obtine un plus de 2-4 CP, dar si un consum suplimentar de benzina, pe la 200-300ml.Pe de alta parte, o toba noua si dedicata XTZ-ului de 660, produsa de Marving si GPR, costa undeva pe la 12-13mil cu tot cu transport, dar e omologata, include cotul si toate celelalte elemente de fixare (coliere, suruburi, garnituri grafit). Am sa analizez situatia si voi lua o decizie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 (editat) Exact asa am patit eu, si tocmai din aceasta cauza ma gandeam sa cumpar un topcase de firma, sa fie si metalic, sa pun bagaje in el si sa le stiu in siguranta, sa pot sa il las pe motor,dar dupa ce am vazut problema ta cred ca o sa imi cumpar doar genti metalice. Poti sa estimezi cam cate kilograme aveai in topcase atunci cand a cedat? prin manual era undeva o greutate maxima pt suportul ala de plastic, una mica bineinteles, daca vrei ceva sa reziste trebuie cadru metalic pe care prinzi placa, dar e recomandabil decat sa acrosezi lateralele prin diverse balarii sau coloana la semafor Oricum cadrul de plastic are bucsile praf (coapte) de intra in rezonanta. Altfel, nici producatorii de rucsacuri nu vor muri de foame Editat Septembrie 3, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 am nevoie de comanda de pe partea stanga pentru xtz 660 95' (banuiesc ca e la fel si din 91 incoace),tare m-as bucura sa gasesc una buna,la a mea s-a rupt plasticul ala cu contacte care jongleaza de la pozitie la faza scurta si vad ca nu tine nici un fel de lipeala. multumesc anticipat! am nevoie de comanda de pe partea stanga pentru xtz 660 95' (banuiesc ca e la fel si din 91 incoace),tare m-as bucura sa gasesc una buna,la a mea s-a rupt plasticul ala cu contacte care jongleaza de la pozitie la faza scurta si vad ca nu tine nici un fel de lipeala. multumesc anticipat! se pare ca cea de pe tenere 91-94 n-are nici o legatura cu comanda de pe al meu )), intamplarea a facut sa gasesc o comanda identica pe o yamaha diversion accidentata.pont pentru cine mai are tenere cu 2 ochi. ps: AM LUMINAAAA! are cineva idee ce fel de amortizor are mobra asta? ceva de genul urmaresc si eu. intr-o vreme era de vanzare pe bikeshop pe zona cluj,poate il cunoaste cineva pe proprietar ca la telefon nu raspunde,se vede clar ca e mai intaltata decat una stock. sper sa mai fie cineva pe aici http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=459622&selpic=1&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mezutu Postat Septembrie 18, 2012 Share Postat Septembrie 18, 2012 E al userului MANTOS de pe forum. Sunt amortizoare Ohlins fata spate din cate stiu eu. Mai multe detalii iti poate da proprietarul . Foarte faina mobra. Parca pluteste pe off cu amortizoarele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.