dot977 Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 ar trebui sa fie ori 5.6 ori 5.0. eu am una metrica de 6 si e putin cam mare. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 eu am in trusa de scule a motorului cheie de spite stantata yamaha , o sa ma uit cand ajung acasa diseara daca o sa mai ai nevoie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dot977 Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 o sa am nevoie, ca nu dau comanda pana nu sunt sigur ca e cea potrivita. am vazut poze cu cheia de spite oem, dar nu parea stantata marimea metrica. multumesc oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 @yuk ....la carburatie ma pricep asa ...amator....n-am umblat si imi este teama sa nu-l dereglez. Dupa mine carburatia e ceasornicarie.... Ciudat este ca si eu stiam la fel...cand amestecul e sarac merge mai cald......dar din celelalte simptome rezulta ca e prea bogat, opusul.... Cel mai nasol este ca n-am un mecanic bun de carburatie in bucuresti. Cu toti amicii cu care am vorbit, toti s-au plans de mecanicii de carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 25, 2013 Share Postat Martie 25, 2013 @yuk ....la carburatie ma pricep asa ...amator....n-am umblat si imi este teama sa nu-l dereglez. Dupa mine carburatia e ceasornicarie.... Ciudat este ca si eu stiam la fel...cand amestecul e sarac merge mai cald......dar din celelalte simptome rezulta ca e prea bogat, opusul.... Cel mai nasol este ca n-am un mecanic bun de carburatie in bucuresti. Cu toti amicii cu care am vorbit, toti s-au plans de mecanicii de carburatie. Si cand amestecul este prea sarac da rateuri. Am avut intr-o perioada carburatorul dereglat si facea fix ca la altitudine mai mare: nu tragea liniar (dadea in nas) si in frana de motor dadea rateuri. Bujia alba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Eu ma gandesc ca la altitudine amestecul se imbogateste (cu benzina ca sa fiu mai clar). Adica, daca la sol amestecul era deja destul de bogat pentru ca dadea rateuri cum luam mana din acceleratie, odata ajuns la altitudine (unde aerul se rarefiaza si saraceste in oxigen) va deveni si mai bogat, ajungand pana la saturatie (inecare), cred, fenomen petrecut la mine. Mi-am mai amintit o reactie. La oras sub 3k ture nu trage, e subturat motorul, primul carburator nu face fata, la altitudine tragea super de la sub 2k ture. Cum treceam de 3k si incepea si a-l doilea carburator sa deschida, se imbogatea amestecul si ineca. Eu asta cred ca s-a intamplat. Va rog sa ma corectati daca gresesc. In acest moment, dupa ce m-am intors din acel drum pe transalpina, carburatorul este setat sa nu mai dea rateuri, deci amestescul este putin mai sarac fata de cum era daca inteleg corect fenomenul, dar imi este teama ca odata ajuns la altitudine cu aceste setari sa nu aibe iar reactii sau alte tipuri de reactii. Mentionez ca acum sunt super multumit de setarile carburatorului, la oras, trage linear fara zmucituri si socuri si fara kalashnikovul din evacuare. Cum poate seta mecanicul corect carbul ca sa simuleze altitudinea? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 (editat) Eu ma gandesc ca la altitudine amestecul se imbogateste (cu benzina ca sa fiu mai clar). Adica, daca la sol amestecul era deja destul de bogat pentru ca dadea rateuri cum luam mana din acceleratie, odata ajuns la altitudine (unde aerul se rarefiaza si saraceste in oxigen) va deveni si mai bogat, ajungand pana la saturatie (inecare), cred, fenomen petrecut la mine. Mi-am mai amintit o reactie. La oras sub 3k ture nu trage, e subturat motorul, primul carburator nu face fata, la altitudine tragea super de la sub 2k ture. Cum treceam de 3k si incepea si a-l doilea carburator sa deschida, se imbogatea amestecul si ineca. Eu asta cred ca s-a intamplat. Va rog sa ma corectati daca gresesc. In acest moment, dupa ce m-am intors din acel drum pe transalpina, carburatorul este setat sa nu mai dea rateuri, deci amestescul este putin mai sarac fata de cum era daca inteleg corect fenomenul, dar imi este teama ca odata ajuns la altitudine cu aceste setari sa nu aibe iar reactii sau alte tipuri de reactii. Mentionez ca acum sunt super multumit de setarile carburatorului, la oras, trage linear fara zmucituri si socuri si fara kalashnikovul din evacuare. Cum poate seta mecanicul corect carbul ca sa simuleze altitudinea? Numai bine! Il poate regla pe Transalpina Chiar are asa mare importanta cum merge la altitudini inalte (atata timp cat merge) ? Sezonul trecut m-am tot dat pe la munte, dar la peste 1500m nu cred ca am facut mai mult de cateva zeci de km (si m-am dat pe Transalpina de 2 ori, am facut Strategica...). Daca merge, lasa-l asa. Editat Martie 26, 2013 de alex_xt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 (editat) Cum poate seta mecanicul corect carbul ca sa simuleze altitudinea? Numai bine! pentru jigloare standard (scrie pe ele, verifici manualul sa vezi de care ai !!!! ) reglajul standard este cand acele de dozaj sunt reglate la pozitia din mijloc (3 din 5) , daca amestecul e bogat cobori acele diminuand sectiune prin care vine benzina, daca amestecul este sarac ridici acele ca sa maresti debitul . Relantiul este separat - desfiletezi surubul 2,5 rotatii . Mai ai un reglaj pt sincronizarea secundarului cu principalul si inca unu reglaj pt plutitor. Lasi joc la cablul de acceleratie si gata! Este indicat sa faci teste din treapta in treapta daca tuburile emulsoare sunt uzate. Nu il freca la icre pe mester daca nu cunosti principiul de functionare dar pune-i la dispozitie manualul. Il poate regla pe Transalpina Chiar are asa mare importanta cum merge la altitudini inalte (atata timp cat merge) ? Sezonul trecut m-am tot dat pe la munte, dar la peste 1500m nu cred ca am facut mai mult de cateva zeci de km (si m-am dat pe Transalpina de 2 ori, am facut Strategica...). Daca merge, lasa-l asa. daca face probleme sesizabile la 2000 m , atunci nu-i bine nici la 300m ... . Editat Martie 26, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 care ma poate ajuta in urmatoarea problema : detin o yamaha xt 600 model 1vj din 89 si nu vrea sa mai porneasca,am scos bujia i am dat vreo 2,3 pedale si am constatat ca nu da scanteie.am schimbat bujia apoi bobina de inductie si tot simtomul ala il are adica nu am scanteie deloc.care ar fi problema de nu am schanteie?orice sfat sau sugestie sunt bine venite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 curent electric la bobina este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 este curent la bobina dar numai cand vrea "ea" sigur am un caontact imperfect undeva.ma uit maine,azi nu mai am timp pt ea.multumesc pt sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Pai curentul (de fapt tensiunea) la bobina nu depide de bobina. Exista sau nu exista. Cum adica "numai cand vrea ea"? Plus ca ai spus ca ai incercat si cu alta bobina. O data demontata de pe motoreta, vechea bobina nu mai poate sa-si impuna vointa, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 problema ii ca sunt anumite momente cand are scanteie,porneste pt o clipa si se opreste brusc,undeva am un scurt pe instalatie sau un conctact imperfect.la dimineata ma duc iar la ea si o sa vad cu exactitate ce anume imi taie alimentarea bobinei de inductie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 pentru jigloare standard (scrie pe ele, verifici manualul sa vezi de care ai !!!! ) reglajul standard este cand acele de dozaj sunt reglate la pozitia din mijloc (3 din 5) , daca amestecul e bogat cobori acele diminuand sectiune prin care vine benzina, daca amestecul este sarac ridici acele ca sa maresti debitul . Relantiul este separat - desfiletezi surubul 2,5 rotatii . Mai ai un reglaj pt sincronizarea secundarului cu principalul si inca unu reglaj pt plutitor. Lasi joc la cablul de acceleratie si gata! Este indicat sa faci teste din treapta in treapta daca tuburile emulsoare sunt uzate. Nu il freca la icre pe mester daca nu cunosti principiul de functionare dar pune-i la dispozitie manualul. daca face probleme sesizabile la 2000 m , atunci nu-i bine nici la 300m ... . Nu vreau sa-i frec la icre pe mesteri dar ma enerveaza cand dai 150 roni x 2 / sezon .....nu merge bine....si le spui.....hai sa-ti dau manualul ca poate nu-l ai...si ti se raspunde : Las' donle' ca stim noi, nu e prima motocicleta ...haha (rade) .....pai atunci in chizda ma-tii fa-l sa mearga bine..... Il poate regla pe Transalpina Chiar are asa mare importanta cum merge la altitudini inalte (atata timp cat merge) ? Sezonul trecut m-am tot dat pe la munte, dar la peste 1500m nu cred ca am facut mai mult de cateva zeci de km (si m-am dat pe Transalpina de 2 ori, am facut Strategica...). Daca merge, lasa-l asa. Daca ar fi mers cat de cat ok..nu ma stresam....dar nu am reusit sa prind mai mult de 25-30 km/h....am stat in treapta 1 si 2. Anul acesta vroiam sa fac transalpina cu pasager si bagaje ..imi este frica ca nu urca !! Apropo de nervi si bani.....janta spate are o mica oscilatie fara lovituri si indoituri etc, doar din spite... am cautat mesteri.... preturi de la 100 pana la 200 roni....DOAR centrat din spite ....si trebuie sa le duci tu personal cu masina, janta goala fara cauciuc pe ea ....ca ei nu au cum domle'......concluzia...merge si asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 mufele unde se leaga statorul in instalatie, mufele care intra si ies din tci si "intreruperile"(contact cu cheie, etc) pana la bobina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nasty Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 m-ajuta si pe mine cineva? Caut piston pentru Xt600 din 97. Eventual daca stiti pe ce alte modele mai merge pistonul asta. 0721250202 sau aici pe forum Respect!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 (editat) Nu vreau sa-i frec la icre pe mesteri dar ma enerveaza cand dai 150 roni x 2 / sezon .....nu merge bine....si le spui.....hai sa-ti dau manualul ca poate nu-l ai...si ti se raspunde : Las' donle' ca stim noi, nu e prima motocicleta ...haha (rade) .....pai atunci in chizda ma-tii fa-l sa mearga bine..... poti sa ma suni cand ai carburatorul demontat si manualul in fata ... manualul numai pt dimensiunile inscriptionate pe jigloare ca nu imi incarc memoria. Ai nevoie se surubelnite de calitate(2mari, 2 mici), patent de calitate si cateva chei fixa-inelara 6-13mm si de un loc curat unde sa poti recupera o piesa minuscula cazuta accidental. Singurul lucru unde poti gresi este sa iti ramana mizerie undeva, de asta ai nevoie si de o lanterna . PS - eu am gasit in manual capitol cu masurarea compresie, dar mesteru' meu zice ca "nu se poate" la decompresor automat ... plm Editat Martie 27, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Ori invarti motorul cumva cu turatie mare astfel incat sa anulezi decompresorul, ori demontezi decompresorul, ori masori compresia cu decompresorul actionand. In manual cum zice sa masori compresia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 nu zice de anulat nimic, dar zice sa fie bateria incarcata full. Probabil ca un curent puternic obtine o turatie mai mare si decompresorul nu mai influenteaza ... cred ca daca legi o baterie auto invarte de ala(decompresorul) "crede" ca a pornit si isi vede de treaba lui . Apoi vine povestea cu ulei in cilindru Standard 1.100kPa (11kg/cmc, 156 psi) minim 900kPa (9kg/cmc, 129 psi) maximum 1.200kPa (12kg/cmc,171psi) cap. 3 pag 17-19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Yuk, mersi pentru ajutor. Cand o sa prind curaj si timp sa desfac carburatorul o sa te caut pentru sfaturi. Multam colegii pentru sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 am rezolvat lipsa scanteie la yamaha,ceva contacte oxidate in conctac putin spray de conctacte si gata "mobra"functioneaza din nou.multumesc pt sfaturile si sugestiile primite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 (editat) salut baieti, avem un xt600 de prin 94 cu compresie 7 care scoate fum mai ceva ca un trabant, de fapt trabantul e minciuna. scoate fum de cand il pornesti si pana la 2 ore de mers tot scoate. porneste la sfert cu o baterie aproape moarta. daca mergi mult cu ea ai sa vezi cum iti curge ulei din toba, si daca te gandesti bine poti sa il reciclezi cu un decantor si il pui inapoi ) intrebarea mea catre voi cei mai experimentati, de unde ar putea scoate atat de mult fum avand in vedere ca are compresie si porneste la sfert? exista supape vacuumatice sau alte prostii pe el la care ar trebui sa fim atenti ? motorul a fost desfacut pentru inspectie, valvele nu sunt strambe, semeringurile de supape sterg, nu pierde benzina pe la chiuloasa distanta intre buza segmentilor este decenta, foarte putin peste limita de uzura. in orice caz la nivelul de fum care il scoate un motor in 2t este minciuna, ma gandesc ca trebuie sa fie ceva simplu ce am omis. Editat Aprilie 6, 2013 de Purice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Poate segmentii nu au fost orientati cu crestaturile in pozitia corecta sau pur si simplu cilindru+piston uzati(e). Simeringurile de la supape nu mai pot fi refolosite daca au fost scoase. Chiar daca "sterg". Sunt precum garnitura de chiulasa. Daca motorul a fost desfacut de ce intrebi de supape vacumatice? Nu ai vazut ce e inauntru? Sau sa intrebi pe cel ce l-a desfacut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 de la 7 la 11 ii cale lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danimalu Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Salut, imi poate spune cineva,ca eu nu am gasit in manual.Am desfacut sa schimb semeringurile la supape si m-am uitat cu ocazia asta la segmenti, au 1.05. Care este cota maxima,adica cand trebuie schimbati? Mai merg vara asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.