andrei belcic Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Hm. Verifici bujia dupa un drum lung, fara a lasa mobra sa mearga la relanti dupa ce opresti. Dar ce nu-ti place la ea? Ca accelereaza mai rapid? Ca are consum mic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Salut . poi ce ai tu in poza poate e ceva modificat ala nu e yamaha xt 600 sau o fi ceva ce nu stiu eu , si eu ma dau in vant dupa accest model , Pentru inceput e un motor foarte bun intretinerea ieftina , foarte rezistent chiar si la nesimtire adica daca tragi de el ca si cum nu e al tau sau e furat si nu se supara prea tare . o sa mai revin cu detali , Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Pai...tu stii cum e ...cand merge prea bine ii cauti nod in papura ....revenind la lucruri serioase. In primul rand ar trebui sa verific ce consum am pe 100km singur in sa...nu ma facut asta dupa ce am umblat la carburatie....Intentia ar fii evident sa consume cat mai putin in conditii safe pt motor, nu mergand sarac samd Ce urmaresc.....sa elimin, daca este nefiresc mirosul de benzina la pornirea de dimineatza....tind sa cred ca e normal dar pana nu ma conving ca asa este...nu ma las. - sa elimin daca nu e normal tremuratul pe reprizele de accelerare -- as tinde sa cred ca acum tremura mai mult decat e necesar. Vreau doar sa o stiu ca e totul perfect. Am tendinta sa fac cam totul la motocicleta in asa fel incat sa fie ca la carte...revizii verificari samd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serbanvrl Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Salut ARAGON , ai dreptate poza reprez. o yam.xt600 modificata , asa ca revin cu o poza a uneia de serie , care usor poate fi modificata sa arate ca in prima imagine . Cu multa stima tuturor , SERBAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 Paste fericit tuturor, Nu stiu daca a mai fost postat pe undeva dealungul topicului, insa am facut o comenda de niste oringurile de la motor si voiam sa postez dimensiunile asa ca altadata, altcineva sa poata cumpara direct de la un magazin de o ringuri si nu de pe original sau alte magazine specializate. Asadar. - o ring mare de la filtrul de ulei: 63,5 x 3,53 -- singurul la care nu sunt absolut sigur de cota. E masurata de mine pe unul nou - o ring de la capac culbutori admisie: 63,5 x 3,53 - o ring de la capac culbutori evacuare: 31,5 x 2.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T I M B E R L A N D Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 sa nu actioneze decompresoru' cand virezi stanga dreapta ... ca ala de acceleratie asa pateam eu la honda xr cand viram ghidonul si nu stiam de ce murea motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achilles Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Salut. Am un xt 600 si am un consum relativ mare ~8l/100km, in conditiile in care nu am fortat/turat motorul Banuiam ca se pierde benzina pe undeva si cu rezervorul aproape plin am culcat motorul. Pe langa golirea normala a carburatorului, la buson a inceput sa curga incet benzina. Ce pot face pentru a etansa busonul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Dupa ce cu ceva vreme in urma am refacut carburatia la al meu TTu, azi am montat noua toba si am facut un drum mai lung ca sa vad cum merge -- imi era o oarecare teama ca ar putea merge prea sarac fiind toba fara db killer. am scos un consum de 3.86 la 100km cu o viteza de 90 100km/h Atasez mai jos 2 poze cu bujia scoasa sa va dati si voi cu parerea dc este amestecul nimerit sau poate prea sarac! Pozele sunt cu blit si poate putin din culoarea electrodului e stearsa.... PS2: bujia are cca 1000km de cand e pusa pe motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Salut. Am un xt 600 si am un consum relativ mare ~8l/100km, in conditiile in care nu am fortat/turat motorul Banuiam ca se pierde benzina pe undeva si cu rezervorul aproape plin am culcat motorul. Pe langa golirea normala a carburatorului, la buson a inceput sa curga incet benzina. Ce pot face pentru a etansa busonul? Pe la buson trebuie sa curga benzina cand culci mobra. E normal. Dar asta nu are legatura cu consumul ridicat. Ce? Ai mers pe tavan? Dupa ce cu ceva vreme in urma am refacut carburatia la al meu TTu, azi am montat noua toba si am facut un drum mai lung ca sa vad cum merge -- imi era o oarecare teama ca ar putea merge prea sarac fiind toba fara db killer. am scos un consum de 3.86 la 100km cu o viteza de 90 100km/h Atasez mai jos 2 poze cu bujia scoasa sa va dati si voi cu parerea dc este amestecul nimerit sau poate prea sarac! Pozele sunt cu blit si poate putin din culoarea electrodului e stearsa.... PS2: bujia are cca 1000km de cand e pusa pe motor! Mie mi se pare OK culoarea. Daca e un pic sarac amestecul te va avantaja la ture la altitudine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Imi fac doar griji daca pot spune asa ca, fiind un motor racit pe aer are o sensibilitate ridicata la mersul cu amestec sarac -- stiu ca poate crea probleme mari un asemenea amestec. Cand am cumparat motocicleta imi inrosea tobele de cat de sarac mergea....finala si ea era gaurita si sufla peste tot, Am umblat la carburatie, azi am schimbat toba cu un leo vince sbk si asa arata bujia. Vreau doar sa fiu sigur ca nu merge sarac, stiu ca asta o incinge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Pare o tzara sarac amestecul. Bujia ta nu e nici caramizie, nici alba. Pare curatzata la electrozi desi nu e. Ori urmaresti incingerea motorului/tobei, ori mai imbogatesti amestecul cu o crestatura (corpul principal) si vezi culoarea bujiei dupa aceea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Tocmai...incerc sa evit incingerea motorului de asta o si caut in dos atata! Ca sa ajung la setup ul asta am verificat si reglat nivelul la 6mm in camera de nivel constant, am curatat tot carb ul si l am suflat gospodareste, si am mai coborat cu o crestatura (-- pe pozitia 4 de sus in jos) saiba pe acul de dozaj Toba era cea originala dar fusese desfacuta de un proprietar anterior si sufla in draci asa ca acum am inlocuit o cu un Leo Vince SBK fara db killer. Din nou, din teama ca nu cumva sa fie prea sarac amestecul am scos bujia si am verificat. Cateva intrebari acum: - cum ar trebui sa arate o bujie dp un XT600 care merge "perfect" - cum fac sa mai imbogatesc amestecul? Multam mult si mi de scuze ca va tot bazai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achilles Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Pe la buson trebuie sa curga benzina cand culci mobra. E normal. Dar asta nu are legatura cu consumul ridicat. Ce? Ai mers pe tavan? Nu am mers pe tavan, inca. Multumesc de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 - cum ar trebui sa arate o bujie dp un XT600 care merge "perfect" - cum fac sa mai imbogatesc amestecul? - presupun ca la fel ca toate bujiile: caramizie - de la acul de dozaj sau alte jicloare (avand in vedere ca ai schimbat toba) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 sa te bucuri de ea cat mai multi km cineva pe langa jud sibiu care are suportii laterali (xt 660 z tenere)pt a lua niste masuratori ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 voiam ca alte jiglere sa fie ultima varianta.... AM umblat azi la surubul de amestec aer benzina. De la 2.75 ture il pusei la 3. am sa revin cu detalii candva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Vezi ca surubul ala nu are treaba cu reglajul amestecului. Se refera strict la circuitul de relanti al carburatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Da stiu, dar din ce am inteles dc mai sesfaci putin surubul ii mai dai putina benzina pe circuitul de relanti si prima parte de gaz -- parte pe care eu fol motorul destul de des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Dragi colegi...cand nu ai de lucru iti faci!. Cum diagnostichez un amestec sarac la motocicleta. Cand am cumparat o aveam amestecul sarac clar, la mers constant 100kmh imi inrosea tobele -- nu rosii rosii dar oricum incepeau sa se faca caramizii. Am pus pe acul de dozaj saiba dp pozitia 3 pe pozitia 4 (privit de la capatul drept catre cel ascutit) si s a imbogatit amestecul. Nivelul de benzina este de 6mm citire cu furtunul pe carburator montat pe motocicleta. Acum cand pornesc dimineatza motocicleta cu socul miroase a benzina. La drum intins scoate un consum cu pasager de 4.5 la 100kmh. Cand trag de gaz pe reprize de accelerare tremura si dupa accelereaza. Daca ii dau gaz maxim am impresia ca accelereaza mai rapid si mai dornic -- nu mai tremura atat de mult. Sunt doar paranoic sau sunt semne ca amestec bogat. PS: Nujia era usor neagra dar nu am verificat o dupa un drum lung! Cum as putea sa diagnostichez un amestec sarac? daca pozitia 1 este cea de la capatul bont al acului si tu ai mutat de la 3 la 4 practic ai ridicat acul marind sectiunea prin care trece benzina. Daca bujia este neagra (cel putin pe exterior), clar amestecul este prea bogat in sarcina. Daca mijlocul bujiei are culoarea buna si exteriorul este afumat, cel mai probabil relantiul are amestecul corect , iar bujia afumata se curata cand "trece" prin relanti, de aia trebuie oprit motorul direct de la functionarea in sarcina ... stiu! cam arde la gherutze daca nu ai rabdare sa se raceasca. TTul are carburator corp simplu sau dublu ? adica are un ac de dozaj ori 2 ca 660 in concluzie o incingi bine si opresti motorul direct din ture , apoi vezi ce culoare are bujia Da stiu, dar din ce am inteles dc mai sesfaci putin surubul ii mai dai putina benzina pe circuitul de relanti si prima parte de gaz -- parte pe care eu fol motorul destul de des. compensarea este infima - presupun ca la fel ca toate bujiile: caramizie - de la acul de dozaj sau alte jicloare (avand in vedere ca ai schimbat toba) pai jicloare numai daca esti pe ultima pozitie a acului, or' el mai are o treapta (sau filtru sport,toba, ori galerie gatuita) ... asta in contextul in care toate maruntisurile alea de la acul de dozaj sunt montate in ordinea corecta Editat Mai 14, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Parerea mea, dar nu o sustin cu nici un fapt...e doar personala...este ca daca cu ea in sarcina ...dupa sa zicem 30 50 km...o tura oricat ar fii ea....o tai direct....ea sigur va fii "curata" si te ar putea face sa crezi ca e sarac oricum....nu stiu ma gandesc. Eu am mers vreo 100km tura de exterior dupa care am mers direct acasa si am dat bujia afara....poze....ce se vede mai sus. Insa....cum mai taote bujiile pe care le am verificat dealungul timpului la motoare diverse erau scoase acasa...in conditii aleatoare...am refuzat sa trag concluzia ca e totusi rpea deschisa si prea saraca. Presupun ca dc il scot dupa o tura de 10km prin oras.....trafic...samd ...are sa fie mai neagra....caramizie...daca pot spune asa Teoria asta e usoara....dar variablilele's atat de multe...ca uneori iti vine sa te lasi. Cred ca mai scot si azi o data ...sa o vad doar pe ture de oras cum arata. Daca o scot "neagra" sau cat de cat afumata...e clar...e amestecul ok dc nu chiar bogat....si culoarea aia prea deschisa e doar pt ca sunt eu genul care in afara merge f constant si cu gazul tras putin ---de ..100km/h si atunci inchei povestea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Da stiu, dar din ce am inteles dc mai sesfaci putin surubul ii mai dai putina benzina pe circuitul de relanti si prima parte de gaz -- parte pe care eu fol motorul destul de des. Prin surubul "de aer" trece amestecul aer-benzina. Surubul regleaza debitul de amestec aer-benzina necesar functionarii cand acceleratia este inchisa (modul relanti). Surubul NU regleaza proportia aer/benzina a amestecului. Daca nu ma crezi uita-te pe schema din manual. http://arrc.ebscohost.com/ebsco_static/repair-tips/8852CH15_CARBURETOR_CIRCUITS.htm Pentru vizualizarea corecta a culorii bujiei, motorul trebuie oprit in ture, in sarcina, cand functioneaza circuitul principal al carburatorului. Acest regim iti inroseste tobele, nu circuitul de relanti sau circuitul de mers la rece (choke). Editat Mai 14, 2013 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Baieti va multumesc foarte mult pt ajutor si raspunsurile prompte...in special andrei -- daca ne vom intalni vreodata poate....sunt dator cateva beri. Revenind la amestecurile noastre...sau ale mele cel putin..... Ce concluzii am tras eu pana acum, ce stiam pana acum, si ce s-a schimbat din ce fusesem invatat pana acum: - exista un circuit de relanti, ce poate fi reglat cu surubul de relanti (idle screu....) care daca este mai deschis lasa mai multa benzina sa intre atunci cand nu e tras gazul. Asta imbunatateste pornirile presupun. Nu influenteaza cu nimic mersul unui motor in sarcina...adica atunci cand roata se invarte pt ca influenteaza doar ciruitul de idle. - exista zona de reglaje din timpul mersului si ca pt a obtine o citire corecta tre sa opresc motorul in sarcina ca sa pot face o citire corecta. Aici vine o intrebare?! Bujia trebuie sa fie caramizie ca in imaginea de mai jos atunci cand este orpit motorul din mers si carburatia este buna?! vorebsc de pozitia 14 La acest amestec "de mers" influenteaza cel putin: -- nivelul in camera de nivel constant -- pozitia saibei pe acul de dozaj (inclusiv pe carb2...asadar daca constat dupa o citire de bujie ca vreau sa o mai imbogatesc, pot ridica acum si in carb2)? -- jiglerele poate sunt si altele. Daca am gresit cu ceva va rog corectati ma Editat Mai 14, 2013 de marius.roibu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 - exista un circuit de relanti, ce poate fi reglat cu surubul de relanti (idle screu....) care daca este mai deschis lasa mai multa benzina sa intre atunci cand nu e tras gazul. Asta imbunatateste pornirile presupun. Nu influenteaza cu nimic mersul unui motor in sarcina...adica atunci cand roata se invarte pt ca influenteaza doar ciruitul de idle. Surubul nu lasa sa treaca mai multa benzina daca este mai deschis. Lasa sa treaca mai mult amestec. Proportia amestecului pe circuitul de relanti este reglata de dimensiunea jiclorului de relanti. Nu imbunatateste pornirile la rece (pentru asta exista circuitul de mers la rece - choke - socul). Imbunatateste pornirile la cald si, bineinteles, mersul la relanti. Contributia circuitului de relanti scade dramatic o data cu deschiderea acceleratiei, cand intervine circuitul de mers normal care are sla randul lui zona de turatii mici, de turatii medii si turatii ridicate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) http://www.drpiston.com/Cvcarbs.html Surubul nu lasa sa treaca mai multa benzina daca este mai deschis. Lasa sa treaca mai mult amestec. . eu stiu ca benzina are acelasi debit(poate gresesc), desfiletarea surubului permite trecerea aerului, practic asa se realizeaza amestecul pt relanti ... iar socul face cam acelasi lucru Editat Mai 15, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danimalu Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Salut baieti! Tocmai mi-am segmentat motoreta,cateva sfaturi? ce trebuie sa fac si ce nu trebuie sa fac? Mersi anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.