AparTeGeorge Postat Iunie 22, 2017 Autor Share Postat Iunie 22, 2017 E ok pt gumele astea la mers solo. Au carcasa rigida. 2.1-2.2 fata si spatele poti sa-l urci pana la 2.3. Daca tu crezi ca sunt multi pe aici care au experienta mai mare decat Balamuc, ai dat-o in bara. Asa ma gandeam si eu , ca nu este un "fiştecine" Balamuc ... o sa cresc putin spatele exact cum spui si tu Ms frumos , 🖒 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Chiar că e problema veșnică! Și la mine dă cartea 2.5 cu 2.9. După multe topicuri citite, lăsate cu scandal și jigniri, am ales să testez și să văd cum ma simt cu diferite presiuni. Am ales 2.3 fața cu 2.5-2.7 spatele la k12r sport și anvelope dunlop Sportsmart 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Iunie 22, 2017 Autor Share Postat Iunie 22, 2017 https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/all-tyres/fitment?brand=22912&model=667512&version=1155699#/search E "grele" cu internetul. Unde as fi putut sa selectez ? in manualul de hartie interactiv ? Ms frumos 🖒 » Post actualizat in 22 Jun 2017 10:09 O sa las 2.1 fata, si o sa cresc la 2.4 spatele , nu am cum sa bag 2.9 pe spate cum scrie la carte , mi se pare exagerat de mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_Ste90 Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Tu chiar mergi cu 2.9 pe spate cu miarul ? Nu tzopaie pe curbe... sau mai bine spus, se inclina pe curbe ? Chiar nu are nici o treaba, sta foarte bine pe curbe si nu, nu iau pozitie de drepti pe curbe ). Parerea mea e ca mai mult conteaza daca "sag-ul'' suspensiei e setat dupa greutatea omului de pe motocicleta decat presiunea cauciucului. Nu spun ca nu ar conta presiunea, dar e o chestie de feeling si fiecare ar trebui sa mearga pe o presiune care ii ofera incredere in motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Eu folosesc 2.3 fata si 2.7 spate Si nu am treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Chiar nu are nici o treaba, sta foarte bine pe curbe si nu, nu iau pozitie de drepti pe curbe ). Parerea mea e ca mai mult conteaza daca "sag-ul'' suspensiei e setat dupa greutatea omului de pe motocicleta decat presiunea cauciucului. Nu spun ca nu ar conta presiunea, dar e o chestie de feeling si fiecare ar trebui sa mearga pe o presiune care ii ofera incredere in motocicleta. ia pune o poza cu guma spate sa vedem si noi minunea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Mai comanda si tu si altceva decat chicken strips. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Pai da, bagi mai multa presiune ca la Suceava e aerul mai rarefiat ... ia citeste ce am scris mai sus Eu folosesc 2.3 fata si 2.7 spateSi nu am treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 (editat) Plm, milioane de pareri si tot nu stiu cat e bine sa bag Nu scrie nimic pe bascula spate, nu am stiker Man, respecti ceea ce recomanda producatorul motocicletei. Desigur poti face ajustari+- 0,1-0,2 bar, in functie de situatie, stil de mers, aderenta, temperatura, dar valorile date de producatorul motocicletei sunt reperele. Producatorul pneului nu face pneu dedicat pt. Suzuki Bandit, Yamaha Fazer, Kawasaki Ninja, etc, etc.. face un pneu universal. Constructorul moto este cel care, in functie de particularitatile motocicletei (greutate, putere motor, ciclistica, incarcatura, etc, etc, stabileste parametrii in care trebuie sa se incadreze presiunea, pentru o functionare optima. Ce este asa greu de inteles? Editat Iunie 22, 2017 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Iunie 22, 2017 Autor Share Postat Iunie 22, 2017 In cartea mobrei da 2.5 fata, 2.9 spatele solo si pe siteu celor de la pirelli tot aceleasi valori, iar eu am fost acum si am lasat 2.1 fata si 2.5 spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Constructorul moto este cel care, in functie de particularitatile motocicletei (greutate, putere motor, ciclistica, incarcatura, etc, etc, stabileste parametrii in care trebuie sa se incadreze presiunea, pentru o functionare optima. Pentru cauciucurile cu care vine din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_Ste90 Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 (editat) ia pune o poza cu guma spate sa vedem si noi minunea ... Nu am spus-o cu motiv de lauda, nici pe departe. Nu, nu sunt un as al motociclismului si nu voi sustine asta niciodata. Nu ma dau incat sa topesc marginea cauciucului, doar am spus cum merg eu. Uite si o poza, la nivelul asta sunt eu si cam atat pot deocamdata, motocicleta o folosesc zi de zi. Ca sa revenim la presiune, tot timpul am mers cu 2.9 pe spate si 2.5 pe fata. In poza cauciucul are un rulaj in jur de 7000km. Nu inteleg ce tot va agitati sa desfintati pe toata lumea ca sa pareti voi mai destepti si mai buni. Editat Iunie 22, 2017 de Alex_Ste90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 (editat) La 2.1 -2.2 fata, se incadreaza in valoarea standart a mai tuturor anvelopelor moto sport. Ca e race, ca e touring, cam tot 2.2bar (masurat la rece) este optim. 2.5 e cam multicel, cauciucul nu prea se mai incalzeste. Cu spatele daca derapezi, nu-i o problema prea mare, ramii pe 2 roti. Fata e importanta. Si mai e un mic "amanunt". Conteaza si pe unde mergi. Una e un drum de viteza medie orara ridicata, si alta e o plimbarica scurta, cu opriri dese. La ultima varianta, 2.0bar spatele e indicat. Pe autostrada, daca megi goneta , 2.9 nu e deloc rau. Editat Iunie 22, 2017 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Balamuc n-o fi fistecine dar omul vine din lumea curselor si evident este biased recomandand presiuni mai joase pt baeti care merg genunchi pe jos, si restul care recomanda presiunile joase au de asemenea tangente cu pista, pe cand omul nostru merge in regim touring-stradal mai tot timpul si cu pasager, pai ce facurati fratiwere? Eu as baga 2.2 fata-spate pt mers singur si mai alert oleaca, si as creste cand iau pasagerul si se intrevad si autostrazi pe traseu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Iunie 22, 2017 Autor Share Postat Iunie 22, 2017 La 2.1 -2.2 fata, se incadreaza in valoarea standart a mai tuturor anvelopelor moto sport. Ca e race, ca e touring, cam tot 2.2bar (masurat la rece) este optim. 2.5 e cam multicel, cauciucul nu prea se mai incalzeste. Cu spatele daca derapezi, nu-i o problema prea mare, ramii pe 2 roti. Fata e importanta. Si mai e un mic "amanunt". Conteaza si pe unde mergi. Una e un drum de viteza medie orara ridicata, si alta e o plimbarica scurta, cu opriri dese. La ultima varianta, 2.0bar spatele e indicat. Pe autostrada, daca megi goneta , 2.9 nu e deloc rau. Am zis sa bag 2.5 spatele sa vad cum ma inteleg cu ea , si mai ajustez de acolo in functie de cum "o simt" Fata e "corecta" si asta este fff important , ramane de "jonglat cu spatele problema este ca prodicatorul da 2.9 spate solo ceea ce mi se pare aberant iar "cunoscatorii" 1.9-2.0 si am zis sa fac si io media si pornesc de aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 (editat) Paulynos - touring stradal dar noi in bucuresti avem asfatul pe bulevarde tip oglinda (a se citi ca nu mai are pic de rugozitate) de la triliardele de masini care circula. Cine isi doreste sa mearga pe patine? Evident daca ai drum de facut de 1000km intr-un weekend la plimbare cu pasager, nu tii spatele la 1.9.La care mai adaugi la considerari ca aia pe bascula au scris presiuni pt generatia/tehnologia de cauciucuri 2005(nu mai tin minte ce an a zis OP ca e banditul).Pentru conditii de drum mizere (adica bucuresti) mai bine mai lasi de la tine 0,2bar ca nu-i moarte de om, si poate te salveaza cand ai nevoie de o frana Editat Iunie 22, 2017 de LimpTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AparTeGeorge Postat Iunie 22, 2017 Autor Share Postat Iunie 22, 2017 Si am zis sa las 2.5 pe spate ca weekendu viitor bag o transalpina si media de mers va fi destul de mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Si am zis sa las 2.5 pe spate ca weekendu viitor bag o transalpina si media de mers va fi destul de mare ai putea sa incerci o combinatie de azot/ oxigen. Cica e la moda acu. Inainte era la moda doar azot, dar au gasit baietii un amestec de azot cu oxigen care merge de minune ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 tre sa tii cont si unde esti cand bagi aer. De ex la munte la altitudine aerul e mai rarefiat, deci tre' sa bagi mai mult. Cand cobori la campie aerul e mai dens si tre sa bagi mai putin. vezi colegu, de asta se baga azot! ca haeru si stratul de hozon difera stau si ma minunez, topic de 2 ore si deja 3 pagini, despre nimic, ca si serialul Seinfeld.... @initiator: vezi ca intre 1,9 si 2,9 ai toate optiunile..... ai de unde alege succes! parerea mea: daca te dai destul de mult, o sa-ti dai seama ce presiune ti se potriveste stilului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 (editat) Chiar că e problema veșnică! Și la mine dă cartea 2.5 cu 2.9. După multe topicuri citite, lăsate cu scandal și jigniri, am ales să testez și să văd cum ma simt cu diferite presiuni. Am ales 2.3 fața cu 2.5-2.7 spatele la k12r sport și anvelope dunlop Sportsmart 2. Aceleasi discutii am avut si eu - tot 2.3 cu 2.7 pun dupa discutii. Aderenta perfecta, nu am avut probleme sa imi fuga aiurea, si merg si pe ploaie, si pe drumuri mai proaste. Dar stilul meu de mers e aproape exclusiv touring - nu prea ma dau prin oras si merg multi km odata, cu putine opriri. Am mers si cu 2.5 si 2.9, poate era nitel cam mult pentru ca s-au uzat cauciucurile mai ciudat. Cand am scazut presiunea spre 2, mi se parea ca motorul facea un efort suplimentar nejustificat (la CBF 600, cu 1000-le nu am mers cu presiune mult mai joasa). Clar nu era o solutie pentru mobra incarcata cu bagaje. Compromisul e pe undeva la mijloc, si nu am avut probleme. Pana la urma, cred ca presiunea ideala e cea la care te simti comfortabil si in functie de stilul de mers, pasager/bagaje/fara. Ideea e sa nu ai incidente pentru ca a fost o presiune total nerecomandata si a fugit mobra aiurea. De la siguranta pleaca discutia, nu? Personal nu sunt de acord ca presiunea pentru o mobra mai grea, de touring, cu alta greutate/ciclistica si alt ampatament, ar fi aceeasi cu presiunea pentru o mobra usoara, sport, cu mai multi cai. Respect opinia celor care se dau pe circuit, dar faptul ca dupa zeci de mii de km nu am avut probleme facand presiunea in parametrii despre care am ajuns singura la concluzia ca e bine (si dupa niste perechi de cauciucuri cu diverse presiuni, unele uzate mai aiurea, altele mai ok, semn ca presiunea a fost ce trebuie)... ma face sa ma gandesc "de ce sa repar un sistem functional"? Editat Iunie 22, 2017 de northern_freyja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Pentru conditii de drum mizere (adica bucuresti) mai bine mai lasi de la tine 0,2bar ca nu-i moarte de om, si poate te salveaza cand ai nevoie de o frana Pai da bro, dar uitandu-ma la motoretul omului si la stilul de mers cu pasager consider ca aia 0.2 in minus nu sunt justificati si chiar asa sa fie nu fac diferenta pt un utilizator normal, care nu rupe fasul intre semafoare. As merge si mai departe si as zice ca doar un obisnuit al pistei poate face diferenta asta de 0.2 si inclusiv isi da seama de diferentele dintre modele de pneuri, gen race vs sport-touring, un utilizator stradal f greu spre deloc poate sa faca asta, stim asta amandoi, mai degraba se prinde de diferentele dintre un cauciuc nou si acelasi dar pe sarme, dar cam atat. Omul se duce pe Transalpina... Eu merg cu 2.1/2.2 fata si 1.8/1.9 spatele pe anvelope non NTEC, fara pasager, si nu sunt vreun pilot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
keenon Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 ...prodicatorul da 2.9 spate solo ceea ce mi se pare aberant... Atentie ca ai interpretat eronat tabelul din manualul producatorului. F 2.5 - R 2.5 > singur F 2.5 - R 2.9 > cu pasager P.S. Eu umblu cu 2.9 (fata/spate) pe ambele (ST1300 si GTR 1400; masa: 300kg+), cu sau fara pasager, asa zice producatorul asa fac. De pe la 2.6 deja simt ca merge mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Pai da, bagi mai multa presiune ca la Suceava e aerul mai rarefiat ... ia citeste ce am scris mai sus Asa o fi...tu baga cat vrei ..eu bag cat stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 (editat) @Paulynos - n-a zis unde merge. M-am uitat la locatie si scrie Bucuresti + motoreta de 600. Faptul ca are gume de touring pe mine nu ma duce la concluzia ca face touring cu motoreta, pentru ca dupa cum stii si tu noi suntem tara care cumpara gume "road" pe sportive, baga cat scrie pe bascula si-o culca prin bucuresti "i didn't expect". Cred ca Balamuc i-a zis presiuni pentru oras.Banuiesc ca nu trebuie sa mai aducem in discutie ca la drum lung cu pasager trebuie sa ai presiuni un pic mai mari decat cele pentru oras.Cand am zis mai scazi de la tine 0,2bar ma refer la ce scrie in carte. Trebuie sa compensezi cumva ca suntem tara bananiera. Noi n-avem asflat rugos ca prin tarile cu apa calda, de te tine in picioare la presiuni de 2.9. Si sunt sigur ca Japan n-a facut presiunile pentru asfaltul de pe Magheru.Da altfel e stupefiant cum vin unii sa zica sa pui presiunile de pe bascula(care erau facute pentru ebonitele din 2003) cand iti iei gume noi tehnologie 2017 la inceput de sezon ca un flacau ce te afli. @keenon - si eu umblu pe 1290 cu 2.4 & 2.9, dar aia e alta mancare de peste pentru ca omu' nostru are motoreta de 600. --- si nu uita ca autobuzele mentioante de tine au ABS. Daca rupi aderenta pentru ca n-ai presiune corecta te salveaza calculatorul. Pe cand la cele fara, o culci? O cam culci Editat Iunie 22, 2017 de LimpTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celentano Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Si eu astept sa primesc acelasi model dar 120 si 180. Cred ca sunt lemn la presiunea asta recomandata de producator. https://www.pirelli.com/tyres/en-ww/motorcycle/all-tyres/fitment#/search producatorul spune pe site : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.