superbec Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Mai comanda si tu si altceva decat chicken strips. uite ca baietu vine cu 1 deget jumate... pai nu inteleg nimic din asta ... trebuie si un piept si 2 shaorme ... Nu inteleg ce tot va agitati sa desfintati pe toata lumea ca sa pareti voi mai destepti si mai buni. erai funny daca se si incalzeau gumele alea ... like ever... asa cum arata in poza sunt mai mult triste aceleasi tampenii de ani de zile "racerii" versus "touring girls" fiecare o stie pe a lui ... nici unu nu a mers pe ce are alalt dar spune cum ii merge lui caruta ... cei mai tari raman totusi aia cu manualul ce sfant in fata . 2.5 -2.9 e LEGE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 cei mai tari raman totusi aia cu manualul ce sfant in fata . 2.5 -2.9 e LEGE ! becule .... e mah in strainezia la vulcanizari amestec azot oxigen?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Inca nu s-a straduit nici un istet sa inteleaga cum, cu presiune mare anvelopa se toceste si mai repede dar si aiurea. Se vede usor pe gumele fata dar... e mai usor sa te smiorcai pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 (editat) aceleasi tampenii de ani de zile "racerii" versus "touring girls" fiecare o stie pe a lui ... nici unu nu a mers pe ce are alalt dar spune cum ii merge lui caruta ... Pai si ce te-ai astepta pentru o intrebare pe un topic pe forum? Dat cu parerea, fiecare zice cum ii merge lui carutza... tot e de apreciat ca nu se dau sfaturi despre "cum ar trebui sa mearga" carutele de alta categorie... In rest, n-o sa vina Pascota sau Mihai Barbu sa scrie aici cu ce presiuni merg ei pe strada vs pe circuit vs touring. I rest my case, nu mai zic nimic. Doar nu stiu despre ce vorbesc, nu? Editat Iunie 22, 2017 de northern_freyja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 incepatorii ar trebui sa asculte de cei mai inaintati in ale motoretismului ca stiu ei ce zic. auzi 2.5 cu 2.9. eventual pe autostrada. eu folosesc 2.2 fata 2.4 - 2.3 spate. peste 2.5 spate nu ma mai simt in siguranta. mi se pare prea rigid pe curbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_Ste90 Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 uite ca baietu vine cu 1 deget jumate... pai nu inteleg nimic din asta ... trebuie si un piept si 2 shaorme ... erai funny daca se si incalzeau gumele alea ... like ever... asa cum arata in poza sunt mai mult triste aceleasi tampenii de ani de zile "racerii" versus "touring girls" fiecare o stie pe a lui ... nici unu nu a mers pe ce are alalt dar spune cum ii merge lui caruta ... cei mai tari raman totusi aia cu manualul ce sfant in fata . 2.5 -2.9 e LEGE ! Nu stiu care parte din "folosesc motorul zi de zi'' nu ai inteles, adica in oras si in weekend in afara orasului. Unde vrei sa se incalzeasca ? pe asfaltul de pe strada ? am sustinut eu ca le dau capat ?. Ia pune si tu o poza cu gumele tale fericite ca alea mele sunt prea triste. Ma gandesc ca tu iti freci genunchiul de asfalt cand mergi pe strada. Plm de atotstiutori si piloti imaginari..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 @Paulynos - n-a zis unde merge. M-am uitat la locatie si scrie Bucuresti + motoreta de 600. Faptul ca are gume de touring pe mine nu ma duce la concluzia ca face touring cu motoreta, pentru ca dupa cum stii si tu noi suntem tara care cumpara gume "road" pe sportive, baga cat scrie pe bascula si-o culca prin bucuresti "i didn't expect". Cred ca Balamuc i-a zis presiuni pentru oras. Banuiesc ca nu trebuie sa mai aducem in discutie ca la drum lung cu pasager trebuie sa ai presiuni un pic mai mari decat cele pentru oras. Cand am zis mai scazi de la tine 0,2bar ma refer la ce scrie in carte. Trebuie sa compensezi cumva ca suntem tara bananiera. Noi n-avem asflat rugos ca prin tarile cu apa calda, de te tine in picioare la presiuni de 2.9. Si sunt sigur ca Japan n-a facut presiunile pentru asfaltul de pe Magheru. Da altfel e stupefiant cum vin unii sa zica sa pui presiunile de pe bascula(care erau facute pentru ebonitele din 2003) cand iti iei gume noi tehnologie 2017 la inceput de sezon ca un flacau ce te afli. @keenon - si eu umblu pe 1290 cu 2.4 & 2.9, dar aia e alta mancare de peste pentru ca omu' nostru are motoreta de 600. --- si nu uita ca autobuzele mentioante de tine au ABS. Daca rupi aderenta pentru ca n-ai presiune corecta te salveaza calculatorul. Pe cand la cele fara, o culci? O cam culci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 intrebare serioasa pt adeptii presiunii mici (gen 1.9 pe spate): - la un set Pilot Power (carcasa flexibila), 120/180. pe o mobra sport touring de 200 kg, ~110 cp si 100 nM, cu pasager si bagaje, mers normal spre alert (50-80 localitate, curbe/serpentine, 110-140 DN, 130-180 Autostrada) ce presiune recomandati? Producatorii mobrei si Michelin ambii recomanda 2.5 fata, 2.9 spatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Nu stiu care parte din "folosesc motorul zi de zi'' nu ai inteles, adica in oras si in weekend in afara orasului. Unde vrei sa se incalzeasca ? pe asfaltul de pe strada ? am sustinut eu ca le dau capat ?. Ia pune si tu o poza cu gumele tale fericite ca alea mele sunt prea triste. Ma gandesc ca tu iti freci genunchiul de asfalt cand mergi pe strada. Plm de atotstiutori si piloti imaginari..... Prietene tu nu simti cum pierzi aderenta cu presiunea aia? nu inteleg cum poate functiona la presiunea aia. Dar ce gume sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_Ste90 Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Prietene tu nu simti cum pierzi aderenta cu presiunea aia? nu inteleg cum poate functiona la presiunea aia. Dar ce gume sunt? Prietene nu am simtit ca fuge de sub mine, probabil eram pe jos deja daca nu aveam aderenta. Gumele sunt Metzeler M5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 intrebare serioasa pt adeptii presiunii mici (gen 1.9 pe spate): - la un set Pilot Power (carcasa flexibila), 120/180. pe o mobra sport touring de 200 kg, ~110 cp si 100 nM, cu pasager si bagaje, mers normal spre alert (50-80 localitate, curbe/serpentine, 110-140 DN, 130-180 Autostrada) ce presiune recomandati? Producatorii mobrei si Michelin ambii recomanda 2.5 fata, 2.9 spatele Eu as merge pe 2.2-2,3 fata-spate in afara de autostrada unde as baga 2.5 pe spate poate si mai mult daca e bagajul mare si n-am dat pe la baie. Acuma depinde foarte mult ce inseamna alert pt tine. Eu cand zic alert ma refer la accelerari si franari mai hotarate intre doua curbe, indifierent de viteza, asta cand sunt singur, mers mai smucit si inclinari oleaca mai mari. Cand sunt cu pasager merg mai rotund si abia daca o scot din a 3-a pe curbe, poate deloc, aici nici nu prea ma intereseaza presiunea si nici viteza, ma ajut mult de frana de motor la plimbari relaxate, doar pe accelerari/franari hotarate ma intereseaza, din alea de iti joaca spatele sau ridicat de fata intr-a 2a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Prietene tu nu simti cum pierzi aderenta cu presiunea aia? nu inteleg cum poate functiona la presiunea aia. Dar ce gume sunt? Sportec M5 Interact. Daca merge cu ele pe asfalt abraziv posibil sa nu sesizeze. intrebare serioasa pt adeptii presiunii mici (gen 1.9 pe spate): - la un set Pilot Power (carcasa flexibila), 120/180. pe o mobra sport touring de 200 kg, ~110 cp si 100 nM, cu pasager si bagaje, mers normal spre alert (50-80 localitate, curbe/serpentine, 110-140 DN, 130-180 Autostrada) ce presiune recomandati? Producatorii mobrei si Michelin ambii recomanda 2.5 fata, 2.9 spatele Eu as merge cu: 2.3/2.5 - pasager+ bagaje 2.1/2.2 - singur sportiv 2.2/2.3 - singur dorm pe mine pana munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 (editat) Prietene nu am simtit ca fuge de sub mine, probabil eram pe jos deja daca nu aveam aderenta. Gumele sunt Metzeler M5. Nu stiu de gumele alea...dar de obicei cand mergi cu asemenea presiuni pe asfaltul patriei ...se simte cum pierzi aderenta Editat Iunie 22, 2017 de Ribo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_Ste90 Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Sportec M5 Interact. Daca merge cu ele pe asfalt abraziv posibil sa nu sesizeze. In zonele unde merg mai tare intr-adevar asfaltul e destul de abraziv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 becule .... e mah in strainezia la vulcanizari amestec azot oxigen?? da, dar doar azot natural... a nu neaparat azot depinde ce a mancat montoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mianmar23 Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 becule .... e mah in strainezia la vulcanizari amestec azot oxigen?? Aerul este un amestec de gaze. El conține 78,09% azot, 20,95% oxigen, 0,94% gaze inerte(argon, neon, heliu ș. a.), 0,03% bioxid de carbon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Aerul este un amestec de gaze. El conține 78,09% azot, 20,95% oxigen, 0,94% gaze inerte(argon, neon, heliu ș. a.), 0,03% bioxid de carbon. Noroc cu tine, BO$$, ca altfel...doamnefereste...dadeam banii pe aer bogat in azot si oxigen... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 In zonele unde merg mai tare intr-adevar asfaltul e destul de abraziv. tu nu mergi tare... nicaieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_Ste90 Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 (editat) tu nu mergi tare... nicaieri Lasa superbou ca mergi tu tare, peste tot in lumea ta, cand tragi pe nas. Editat Iunie 22, 2017 de Alex_Ste90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 22, 2017 Share Postat Iunie 22, 2017 Eu as merge pe 2.2-2,3 fata-spate in afara de autostrada unde as baga 2.5 pe spate poate si mai mult daca e bagajul mare si n-am dat pe la baie. Eu as merge cu: 2.3/2.5 - pasager+ bagaje 2.1/2.2 - singur sportiv 2.2/2.3 - singur dorm pe mine pana munca. Cam 2.3 fata si 2.5-2.6 spate am mers pana acum si a fost ok... deci e bine "ca la manual" si mie mi se pae cam tare, mai ales solo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Aerul este un amestec de gaze. El conține 78,09% azot, 20,95% oxigen, 0,94% gaze inerte(argon, neon, heliu ș. a.), 0,03% bioxid de carbon. In gazele inerte intra si basinile ? Intreb pt un prieten. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Cine ma lamureste cum e cu aerul + azot? Care e treaba? Conteaza unde este compresorul? (podis, munte?) Sau trebe sa fie unul "special" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 In gazele inerte intra si basinile ? nope, basinile sunt reactive Cine ma lamureste cum e cu aerul + azot? Care e treaba? e simplu , daca ai capacele verzi la ventil inseamna ca ai azot, daca ai capacele de alta culoare ai aer ordinar sunt tot felu de explicatii pe net cum ca ar fi mai bun azotul ca are molecula mai mare si nu scapa presiune sau se supraincalzeste mai greu cauciucul sau alte retardari , in realitate toate astea au fost inventate de un lant de benzinarii din USAlezia acum multi ani ca sa ia cativa centi in plus la fiecare verificare de presiune . marketing adica , dupa 50-60 de ani inca mai exista oligofreni care cred in asta , desi s-a demonstrat stiintific si este cunoscut ca nu ajuta cu absolut nimic azotul in cauciucuri. faza cea mai tare e ca "aparatul de produs azot " este doar un compresor ordinar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.