Octav Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Salut, cum pot cobori inaltimea cu aprox 3-5cm? Multumesc! Octav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Se poate cobora maxim jumatate de cm prin taierea suporturilor de cauciuc in doua, pentru 5 cm trebuie sa cobori motocicleta cu totul din suspensii, care actiune anuleaza orice fel de avantaj al modelului in opinia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos.gry89 Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Ce inaltime ai? V-Strom-ul, daca ii cobori spatele de tot din preload (vezi knob-ul de ajustare de pe dreapta spate) ar tb sa aibe vreo 820mm inaltime in sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 cauta un set de oase (aka "lowering links") si vezi cu cat s-ar micsora inaltimea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 Ce inaltime ai? V-Strom-ul, daca ii cobori spatele de tot din preload (vezi knob-ul de ajustare de pe dreapta spate) ar tb sa aibe vreo 820mm inaltime in sa. preloadul nu ar trebui folosit ca ajustare a inaltimii ... sunt cativa coin un set de oase .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Octav Postat August 23, 2017 Autor Share Postat August 23, 2017 Salut, am 1.70, ajung pe 1/2 de talpa insa cand sunt obosit simt ca m-ar ajuta sa pot pune i treaga talpa. Cineva mi-a spus de un kit de pe louis (probabil cel mentionat mai sus), insa nu a mai dat niciun semn. Il voi cauta eu. Multumesc! » Post actualizat in 23 Aug 2017 16:55 Dragos, am rotit knobul ala st-dr, dar nu mi s-a parut sa aiba efect. Nici greu nu prea sunt, la 70kg. » Post actualizat in 23 Aug 2017 17:00 Dragos, pentru a cobori, trebuie sa rotesc knobul spre dreapta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos.gry89 Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 Te dai jos dupa motor si poti sa te uiti la amortizorul spate, la cat e setat. In capatul de sus, ai niste gradatii 5 gradatii = preload-ul la maxim, deci o sa-ti inalte saua 1 gradatie = preload la minim, ti-o coboara Rotesti spre dreapta, creste preload-ul, stanga, il reduce. Bine, vorbim aici de o cursa totala de vreo 2cm, deci nu te astepta la minuni. Daca zici ca ai doar 70kg, poti sa-l lasi undeva la 2 gradatii. In caz ca mergi cu bagaje grele / pasager(a), poti sa mai incarci preloadul. Iti pretensioneaza un pic arcul spate.. Eu am 1.75m si nici eu nu ajung cu toata talpa. Nici cu cizmele de touring, tot imi mai leviteaza calcaiul putin. Dar nu e un capat de lume, te obisnuiesti. In cel mai rau caz, da, poti sa incerci un set de coborare, a.k.a. "lowering links". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat August 23, 2017 Share Postat August 23, 2017 (editat) decat sa umbli la preload doar ca s-o cobori, mai bine iei un set de oase. sau "lowering links", daca le cauti pe ebay... Editat August 23, 2017 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 Te dai jos dupa motor si poti sa te uiti la amortizorul spate, la cat e setat. In capatul de sus, ai niste gradatii 5 gradatii = preload-ul la maxim, deci o sa-ti inalte saua 1 gradatie = preload la minim, ti-o coboara GRIGORIANEEEEE nu mai invata oamenii la belbodisme, inaltimea nu se regleaza din preload , daca ai un gunoi fara amortizare pe spate vrei sa-l lasi in jos si sa si inmoi suspensia? eu inteleg ca abia va tineti de cazanele astea dar nu mai perpetuati tampenii, ca o faci pe motocicleta si viata ta e una ca dai sfaturi gratis pe internet e cu totul alta treaba . pacat ca nu mai functioneaza selectia naturala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos.gry89 Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 GRIGORIANEEEEE nu mai invata oamenii la belbodisme, inaltimea nu se regleaza din preload , daca ai un gunoi fara amortizare pe spate vrei sa-l lasi in jos si sa si inmoi suspensia? eu inteleg ca abia va tineti de cazanele astea dar nu mai perpetuati tampenii, ca o faci pe motocicleta si viata ta e una ca dai sfaturi gratis pe internet e cu totul alta treaba . pacat ca nu mai functioneaza selectia naturala... Si uite asa se strica un topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 Si uite asa se strica un topic Pai cine o început cu Inepții ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 GRIGORIANEEEEE nu mai invata oamenii la belbodisme, inaltimea nu se regleaza din preload , daca ai un gunoi fara amortizare pe spate vrei sa-l lasi in jos si sa si inmoi suspensia? eu inteleg ca abia va tineti de cazanele astea dar nu mai perpetuati tampenii, ca o faci pe motocicleta si viata ta e una ca dai sfaturi gratis pe internet e cu totul alta treaba . pacat ca nu mai functioneaza selectia naturala... Lasa Becule, ca romanul este obisnuit sa bata cuie cu patentul. PS. Sunt ironic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 Aia cu folosirea preloadului pentru a inalta/cobora mobra e tare dar si mai eficient e sa umbli fara aer in cauciucuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Octav Postat August 24, 2017 Autor Share Postat August 24, 2017 (editat) Multumesc, cred ca imi voi comanda kitul. Sau mai bine scot aerul din roti, e mai ieftin Editat August 24, 2017 de Octav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Poti sa castigi ceva si din preload, doar vezi sa nu te duci chiar la maxim ca o sa devina cam barca. Ca sa nu se modifice prea mult manevrabilitatea (in bine sau in rau) eventual poti sa cobori si jugul ridicand un pic telescoapele din prinderi, chiar si cu un cm o sa simti diferenta de inaltime. (asta daca la TDM se poate, habar n-am) Daca ai preload-ul la minim nu prea mai ai cu ce sa te joci, dar merita sa verifici sa nu fie la maxim. Iarasi, daca umbli la preload sa tii minte sa-l dai la loc cand o sa mergi cu motoreta incarcata cu pasager/bagaje.. ca apoi o sa fie prea jos. Aia cu folosirea preloadului pentru a inalta/cobora mobra e tare dar si mai eficient e sa umbli fara aer in cauciucuri. Asta e unul din rolul preloadului, believe it or not, ca se modifica comportamentul e partea a doua. Pe unii ii deranjeaza, pe altii nu, plus ca depinde si de tipul de mobra. TDM nu e chiar raising bike iar la mersul obsinuit prin oras si alte drumuri nici Valentino Rossi nu simte unde e setat preloadul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Rolul preloadului nu este de a ridica sau cobora mobra , daca citeai cu atentie "satira" becului poate te prindeai si tu. Pretensionarea suspensiei se face ca sa permita amplitudine maxima a suspensiei, cu alte cuvinte s-o aduca la punctul median, in consecinta o pretensionare optima este cand obtin aceeasi inaltime si se regleaza in functie de sarcina. Referitor la prima afirmatie a ta cu "barca", pretensionarea nu influenteaza amortizarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 Reglarea suspensiei se face individual in functie de preferintele fiecaruia, de feelingul fiecaruia pe motocicleta proprie si personala nu cum vor unii pe forumuri sau in reviste. Unii nu regleaza nimic toata viata. Ciclistica motocicletei se va modifica (unghiul furcii fata de verticala) indiferent de cum o sa coboare motocicleta, din preload sau cu alte "oase". Asta e cel mai important lucru de avut in vedere si pentru care tipa cei ca tine sau marcone "nu se regleaza inaltimea din preload!!!". Eu l-am sfatuit pe om sa se uite si sa vada cat are preloadul acum, poate il are dracu la maxim si el nu stie. Oricat v-ati ca.ca pe voi, cel mai simplu mod de a cobora motocicleta este folosind preload-ul, apoi e la latitudinea fiecaruia daca se impaca sau nu cu o suspensie moale. Daca n-o sa-i placa feelingul atunci n-are decat sa-si cumpere alte oase. Si iar, ca sa faca o treaba calumea eu l-am sfatuit sa coboare un pic si nasul motocletei modificand pozitia telescoapelor in jug - iar, un lucru usor de facut si care e gratis. Coborand si fata si spatele se asigura ca pastreaza "ciclistica". Iar cu "barca" ma refeream la arcul moale, normal ca partea pe care nu o mai ai pre-tensionata o sa o simti intr-o amplitudine mai mare a cursei suspensiei. Nu ma-m referit la amortizor care n-are nici o legatura in discutia de fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 behold za original belbod !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Octav Postat August 29, 2017 Autor Share Postat August 29, 2017 Salut, am comandat kitul, insa nu va ajunge pana in w/e, cand am planificata iesirea. Pentru asta am lasat loadul max low (stanga), desi nu simt niciun mm mai jos iar suspensia functioneaza zeiss (nu sunt greu, cum am precizat). Si nu am TDM, ci vstrom. Multumesc pentru raspunsuri. Octav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafia01 Postat August 30, 2017 Share Postat August 30, 2017 Sa ne spui cum este dupa ce vei monta kitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Octav Postat August 31, 2017 Autor Share Postat August 31, 2017 Sigur ca da, insa trebuie sa ajung la un service. Ma oftic, daca eram minitechnicus l-as fi pus singur, dar asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 Salut, am comandat kitul, insa nu va ajunge pana in w/e, cand am planificata iesirea. Pentru asta am lasat loadul max low (stanga), desi nu simt niciun mm mai jos iar suspensia functioneaza zeiss (nu sunt greu, cum am precizat). Si nu am TDM, ci vstrom. Multumesc pentru raspunsuri. Octav Poate daca ajungi la un service sa verifici si daca reglajul ala de preload face ceva sau doar se invarte in gol. Nu mi se pare plauzibil sa nu simti chiar nimic daca intr-adevar preload-ul s-a modificat. Da, Vstrom, am scris eu gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor D Postat August 2, 2023 Share Postat August 2, 2023 Ati reușit sa schimbați,montați kitul de coborâre,cât e de lung cel standard și cât e de lung cel nou și cu cât a coborât.Sunt foarte curios,deoarece vreau să iau si eu unul,tot 1.73 am si eu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cio.infinitas Postat August 2, 2023 Share Postat August 2, 2023 https://www.cosmo-accessories.com/brands-2/suzuki/dl-650-v-strom-2017/raising-lowerig-links-dog-bones-detail Kitul de coborare de aici coboara cu 2 sau 3 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor D Postat August 2, 2023 Share Postat August 2, 2023 Mulțumesc pentru link,am să mai caut, să văd care coboară mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.