florinelu07 Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Mai bine sticker cu GS in loc de R... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Elikratos Postat Septembrie 5, 2017 Autor Share Postat Septembrie 5, 2017 Fata de postarea mea initiala, s-au vehiculat si adaugat alte cateva alternative. Africa Twin, Vstrom, Super Tenere, Multistrada 950, KTM 1050 (aici am modificat eu din 1090). Alaturi de initialele 1200GS nonLC si Tiger 800. Toate acestea pot fi accesate, noi sau SH, cu diversi si diferiti ani de fabricatie, carand la bord mai multi sau putini kilometri. Sper ca nu gresesc. Intrebarea este - voi ce ati alege (intr-un buget de 9.5kEUR) si de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 (editat) Sa spunem ca iau in calcul schimbarea categoriei. Imi place si prefer asfaltul, insa caut un plus de flexibilitate pe care motorul actual, un R1200R foarte dragalas, nu mi-o poate oferi sau nu am eu inima sa il chinui. Portiuni de asfalt degradat, un drum forestier and stuff, nimic hardcore. So. Compar mere cu pere. GS-ul este mai greu, niscaiva potentiale probleme cu risc financiar crescut, scumput la mentenanta si pret achizitie. El Tigre este exotic la noi, unii spun ca este top heavy, nu am mers cu tricilindrul, nu stiu cum se prezinta dpdv reliability si costuri mentenanta. De asemenea, ma intreb daca, la revanzare, nu risti sa ai probleme. Pareri, opinii, sugestii si reclamatii? Voi ce ati alege si de ce? Stiti vreun Tiger 800 prin Brasov sau imprejurimi? Multam. De ce nu iti iei tu un F800 Gs de la BMW ? la 8-9 mii deja te invarti printre modelele 2013-2015 Triumph.. .logic ca pierzi la revanzare. E ca si cum ai spune MV Agusta sau Moto Guzzi sau naiba sa le bata ca sunt atatea raritati aparute pe piata. Nu zic ca nu sunt fiabile sau ca sunt proaste, insa lumea de regula se fereste de raritati. Doar la prima cautare am gasit pe olx un anunt recent cu un KTM 1050 Adventure din 2015 cu ABS la 9150 euro : https://www.olx.ro/oferta/ktm-1050-adventure-an-fabricatie-2015-abs-ID9ekHb.html#655f4eebff » Post actualizat in 05 Sep 2017 18:35 https://www.olx.ro/oferta/bmw-r-1200-gs-2011-ID8L9Tj.html#c640943ecf ia ca exemplu anuntul asta, poate gasesti sa cumperi un BMW non-LC care l-a avut de nou si ai toate sansele sa nu bagi bani in el pe viitor cel putin 5-6 ani, sunt foarte fiabile. Editat Septembrie 5, 2017 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 voi ce ati alege (intr-un buget de 9.5kEUR) si de ce? N-am inteles niciodata fazele de genu. Ce-ti pasa ce ar alege altu, TU iti iei motor nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 si cam la 9500 te atingi si de Africa Twinul 2016 vad pe Germania pe mobile.de faptul ca ajung la 9500-10.000 euro, asadar ai de unde alege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Fata de postarea mea initiala, s-au vehiculat si adaugat alte cateva alternative. Africa Twin, Vstrom, Super Tenere, Multistrada 950, KTM 1050 (aici am modificat eu din 1090). Alaturi de initialele 1200GS nonLC si Tiger 800. Toate acestea pot fi accesate, noi sau SH, cu diversi si diferiti ani de fabricatie, carand la bord mai multi sau putini kilometri. Sper ca nu gresesc. Intrebarea este - voi ce ati alege (intr-un buget de 9.5kEUR) si de ce? Pai...in primul rand daca as fi in locul tau as cauta sa ma dau pe modele astea. La noi sau in afara. De exemplu iti iei un city break in Italia, inchiriezi sambata un model, duminica altul, te dai pe acelasi traseu. Acu la bani...EU cu 9.5k euro in buzunar n-as lua SH decat ceva de max 2-3 ani vechime, eventual cu garantie. As mai imprumuta 3-4k si as cumpara noua. Dar nah, asta e doar parerea mea. Din ce-ai enumerat mai sus, la ce drumuri as vrea sa fac (momentan doar sosea, dar as vrea un 10% forestiere), as exclude modele cu 21" pe fata (AT, F800GS), fiindca oricum ai da-o, n-ai cum sa faci din k.k.t bici care sa pocneasca si pe sosea si in off. Vezi review AT vs R1200GS postat pe topicul de versus. Deci cu alte cuvinte as lua ceva mai road oriented (17/19). Apoi, urmatoarea exclusa ar fi Super10, e o mobra grea, e prea mare de mine, pt categoria asta mi se pare la fel de "appealing" ca un Tiger Explorer XC. As avea ceva retineri si in legatura cu KTM, am vazut un comparativ pe moto.it KTM 1090 vs MTS 950 si desi KTM-ul iesea mai bine pe off (cica roata aia de 19 pe fata se simtea ca un 21), MTS-ul castiga la capitolul comfort, protectie vant, adica ceea ce caut eu. Bun, ar ramane MTS 950 (la Metrotehnica), V-Stromul mare (in showroom la Motorteam e, dar nush daca si la test), KTM 1090/1050 (aici nu ma bag, nu stiu ce gasesti la dementor), Tiger 800 si celebrul R1200GS. Pe astea vezi cum stai, cum se aseaza la drum, etc. Degeaba iti zic ca as inclina pt una dintre ele fiindca mi se pare ok pt gabaritul meu, daca pt tine e prea mare sau mica. Sau daca iti dai seama ca nu are suficienta putere pt nevoile tale. Si dupa toate astea (presupunand ca reduci lista la 2 modele) vezi la finante cum stai, pe care o gasesti sh in stare mai buna, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 (editat) "tell him to buy a Honda...." Editat Septembrie 6, 2017 de 1xu1xf1xu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Septembrie 17, 2017 Share Postat Septembrie 17, 2017 Fata de postarea mea initiala, s-au vehiculat si adaugat alte cateva alternative. Africa Twin, Vstrom, Super Tenere, Multistrada 950, KTM 1050 (aici am modificat eu din 1090). Alaturi de initialele 1200GS nonLC si Tiger 800. Toate acestea pot fi accesate, noi sau SH, cu diversi si diferiti ani de fabricatie, carand la bord mai multi sau putini kilometri. Sper ca nu gresesc. Intrebarea este - voi ce ati alege (intr-un buget de 9.5kEUR) si de ce? Alege in functie de nevoile tale in bugetul tau iti iei un Tiger800 2015 si cu ceva extra/aftermarket pe el. Am oscilat si eu intre F800Gs si Tiger, am cautat, si desigur m-au pus pe ganduri intervalele de sevice, ca e Triumph si ce stim noi romanii de Triumph(mama cand a vazut-o m-a intrebat dc mi-am luat motocicleta de la aia de fac chiloti si sutiene...) de faptul ca e top-heavy, ca nu e Bmw, ca cine mi-o mai cumpara mie daca nu imi place, ca nu e BMW, ca dc nu e XC tre'sa vada doar asfalt, ca nu e BMW, cum 3 cilindrii? Etc. Dupa primele drumuri cu el prin oras, pe serpentine, pe drumuri proaste, pe ace de par, pe autostrada, dupa un mix de genul asta pot sa o recomand oricarui gen de motociclist. E foarte agila, motorul asta in 3 e foarte elastic si trage bine,la viteze mici e supermanevrabila, pe curbe sta f bine, e comoda, nu se simte grea( si nu's deloc voinica:)) la viteza sta f bine150/+ croaziera lejer, consum ok, chiar mi se pare cea mai buna alegere pe care am facut-o pana acum la motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Alege in functie de nevoile tale in bugetul tau iti iei un Tiger800 2015 si cu ceva extra/aftermarket pe el. Am oscilat si eu intre F800Gs si Tiger, am cautat, si desigur m-au pus pe ganduri intervalele de sevice, ca e Triumph si ce stim noi romanii de Triumph(mama cand a vazut-o m-a intrebat dc mi-am luat motocicleta de la aia de fac chiloti si sutiene...) de faptul ca e top-heavy, ca nu e Bmw, ca cine mi-o mai cumpara mie daca nu imi place, ca nu e BMW, ca dc nu e XC tre'sa vada doar asfalt, ca nu e BMW, cum 3 cilindrii? Etc. Dupa primele drumuri cu el prin oras, pe serpentine, pe drumuri proaste, pe ace de par, pe autostrada, dupa un mix de genul asta pot sa o recomand oricarui gen de motociclist. E foarte agila, motorul asta in 3 e foarte elastic si trage bine,la viteze mici e supermanevrabila, pe curbe sta f bine, e comoda, nu se simte grea( si nu's deloc voinica:)) la viteza sta f bine150/+ croaziera lejer, consum ok, chiar mi se pare cea mai buna alegere pe care am facut-o pana acum la motociclete. Suptzin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Salutari.Ma bag si eu in vorba pt ca vorbiti si despre Tiger. Am avut si am calatorit suficient pe aceasta marca.Este vorba de Tiger 900 ,mai vechiut decat cel din discutie.Mi-a placut asa mult incat dupa ce l-am vandut am luat tot Tiger.Tiger-ul este o motocicleta pe care merita sa o ai , doar ca daca vei dori sa o vinzi va fi mai greu Motor f bun , parca ar fi electric , ciclistica buna , intretinere normala fara varfuri , cutiile bine etajate si ingaduitoare .Cilindrii fiind in linie , motorul este mai simplu , mai exact doar un lant de distributie , patine mai putine , axe cu came , etc.Daca ar trebui sa optez , fiind in sit ta , mi-as lua triumph. » Post actualizat in 21 Sep 2017 05:40 Singurul motiv pt care m-am despartit de Triumph si am trecut la Varadero a fost ca , aveam nevoie de un motor pe care sa-l incarc bine pt drumuri lungi. » Post actualizat in 21 Sep 2017 05:56 Am cochetat un an cu un R1100rt.M-am lecuit. » Post actualizat in 21 Sep 2017 06:04 Bmw-ul il pot compara cu o femeie foarte atragatoare , inteligenta , dar fitoasa , scumpa la intretinere si cam prea fierbinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Eu fac touring cu Vstrom 650 k4, 30 kile peste MMA, iar alții nu știu cum să arunce cu banii... Luați ce vă place, adunați km, altfel trece vremea și tot cu netul se rămâne... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Eu fac touring cu Vstrom 650 k4, 30 kile peste MMA, iar alții nu știu cum să arunce cu banii... Luați ce vă place, adunați km, altfel trece vremea și tot cu netul se rămâne... Eu n-o inteleg pe asta cu "aruncatul cu banii", daca nu-s banii tai. Daca faci abstractie de cost (prin absurd), tot 2 roti are utilajul. Asa pot sa vin si eu sa zic ca eu fac touring cu un 125 si altii arunca bani pe V-strom. Mai era unul pe aici care echivala purtatul unei casti scumpe gen Arai cu posing-ul. E relativa, atata timp cat iti faci treaba cu scula respectiva n-ar trebui sa intereseze pe nimeni cat costa, in afara de tine, ala care dai banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Dar initiatorul topicului ce zice ? Ai reusit bre sa faci macar un test cu ceva din mobrele selectate de tine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RuInCV Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Eu n-o inteleg pe asta cu "aruncatul cu banii", daca nu-s banii tai. Daca faci abstractie de cost (prin absurd), tot 2 roti are utilajul. Asa pot sa vin si eu sa zic ca eu fac touring cu un 125 si altii arunca bani pe V-strom. Mai era unul pe aici care echivala purtatul unei casti scumpe gen Arai cu posing-ul. E relativa, atata timp cat iti faci treaba cu scula respectiva n-ar trebui sa intereseze pe nimeni cat costa, in afara de tine, ala care dai banii. +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 (editat) Iarna se cumpără mobrele, până la primăvară este timp. Înainte să iau utilajul am mers cu el câțiva km. In două săptămâni îi puneam omului banii în mână. În concluzie: dacă se vrea și un light-enduro, roată față de 19, doi cilindri. Pentru asfalt e destul 17". Ciclistica pentru mine e foarte importantă. Și m-am îndrăgostit de motoarele Twingo, in special V2. Inițiatorul să facă ride-test, altfel vine vara și cresc prețurile. Editat Septembrie 21, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.