Sari la conținut

Mortal Ploiesti


johnnyk
 Share

Postări Recomandate

Viteza nu te ucide, doar oprirea brusca. Viteza nu e neaparat cauza, mai degraba o circumstanta agravanta. Prostia insa da, e cauza multor accidente. Prostia bikerului, prostia soferului sau, de ce nu, prostia lor combinata. Sa nu uitam nici de "prostia" legislatiei rutiere: permisele de conducere, mai ales categoriile A si B se iau prea usor (si aici ma refer la luat pe bune, nu pe spaga).

 

Aici mai poate fi adaugat si dezinteresul scolilor care nu i invata mai nimic pe elevi, au dor interes sa si scoata cat mai multi bani si nimic mai mult.....multe scoli sunt varza, pornind de la dotari moto, echipamente si pana la instructori slabi pregatiti sau dezinteresati.....examenele care sunt un circ(scoaterea traseului de noapte care era foarte bun).

Ah, ca daca mergi legal poti evita (poate) un accident, sau ca reduci daunele, da, e adevarat. Dar viteza nu e cauza principala a accidentelor, nici moto, nici auto.

 

 

P.S.

 

Daca mergi legal cu niste cauciucuri de lemn, iti doresc mult succes in incercarea de a frana in siguranta de la 60km/h, chiar si pe uscat, ziua in amiaza mare.

Editat de silvian74
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Ma bag si eu in seama, ca ma plictiseam de atatea texte scrise...

La mine de exemplu farul fiind montat fix pe carena (mobra sport) intotdeauna va fi orientat inainte indiferent de directia in care merge roata,

Prientea mea are un naked pe care il folosesc eu de o saptamana, iar farul ei se misca dupa ghidon, fiind alta clasa de motocicleta.

 

Ce nu inteleg eu, sensul intrebarii tale... care este scopul?

 

Inseamna ca tu mergi cu mtb nu cu motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat de bun articolul din observatorul de Prahova, unde probabil ai citit si tu comentariul referitor la viteza... iar acolo scrie:

"Ajungând la intersecția cu un drum comunal, șoferița nu s-ar fi asigurat corespunzător la efectuarea virajului la stânga și a intrat în coliziune cu o motocicletă care circula pe același sens de mers."

 

Nu e extrem de clara exprimarea, dar presupun ca ziaristul voia sa scrie ca masina si motocicleta circulau in aceeasi directie (caz in care nu vad alta varianta decat ca motociclistul depasea, iar soferita a facut stanga peste el). Deci implicit il depasise si pe martorul aflat la 20m in spatele soferitei.

 

TU ai inteles pozitia tipului care scrie cele de mai sus????
se afla in spatele ... celei care nu s a asigurat...
daca nimeni nu a spus ca motociclistul DEPASEA masina care nu s a asigurat deci cel care are RADAR in ichi NU A FOST DEPASIT de motociclist!!!!!
parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

marimea coaielor se vede din cat de inconstient esti?


poate urma lor pe asfalt...


eu nu le am destul de mari sa joc ruleta ruseasca pe asfalt, pe pielea mea.


de ce? hmmm, ar fi :


- ulei, balegar, animale nesupravegheate, lipsa aderentei pe ploaie, mazga...,lipsa vizibilitaii pe timp de noapte, orbirea cu farurile colegului de asfalt ce vine din sens opus,depasiri fortate care te arunca in marginea drumului, copii, betivi, tractoristi fara permis, prosti, chiori, tupeisti...si lista poate continua


dar , in rest...


e ok , nu-s diferente cu a circula ziua, asfalt uscat...


ca sunt cazuri fortuite... de acord, dar te adaptezi si mergi mai departe


de viteji e plin cimitirul, da' bilutele nu se vad


:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in seama, ca ma plictiseam de atatea texte scrise...

La mine de exemplu farul fiind montat fix pe carena (mobra sport) intotdeauna va fi orientat inainte indiferent de directia in care merge roata,

Prientea mea are un naked pe care il folosesc eu de o saptamana, iar farul ei se misca dupa ghidon, fiind alta clasa de motocicleta.

 

Ce nu inteleg eu, sensul intrebarii tale... care este scopul?

In principiu cand iei o curba trebuie sa privesti unde vei ajunge cand vei lua curba nu unde vei ajunge daca mergi drept. Iar daca farul bate drept ai o problema pentru ca un eventual obstacol il vei vedea cand deja esti in curba si nu este cazul sa iti spun ce se intampla daca franezi in curba.

 

Raspunsul pentru @superbec: depinde de mobra. Daca ai de ex ''ciopar'', adica mobra cu farul pe furca teoretic nu ai nici o problema din cauza curbei. Problema va fi in general pe chopper, pe drept sau curba nu prea conteaza, pentru ca farurile de acest gen sunt cam amarate. Eu cel putin nu am vazut unele care sa luimeze bine. Desi am pus la un Shadow 2 faruri aditionale mare lucru nu am obtinut. Daca insa ai un tourer gen R1200RT sau Goldwing curba nu iti pune nici o problema.

 

Eu am circulat de destule ori pe intuneric, cu Transalp-ul, cu BMW-ul si cu Goldwing-ul, iar solutia adoptata a fost cea propusa deja: mers ''la remorca'' dupa o masina sau camion. Cu mentiunea ca am mers pe urma rotilor din stanga. De obicei am mers dupa camion pentru ca am preferat un ritm de mers mai incet.

 

Cel mai recent drum noaptea prin RO: acuma 1 luna Bucuresti-Dej, noaptea m-a prins pe la Brezoi. De la Alba Iulia am mers pe ud, erau zone cu o ploaie marunta tampita.

 

Cel mai bine este evident sa eviti si cu moto si cu auto deplasarea in Romania pe timpul noptii, dar uneori nu ai ce face. Dar daca tot circuli noaptea iti iei adaptezi stilul de condus la conditiile meteo si de drum.

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta virează mult mai puțin decât conserva pentru că se înclină așa că farul...

Motocicleta sau masina vireaza la fel ca sa ia aceeasi curba. Motocicleta o inclini ca sa nu te rastorni nu ca sa virezi. Avionul vireaza prin inclinare (daca doresti detaliem fenomenul), Unghiul pe care il face coarda subintinsa de punctele de contact ale rotilor este la moto intr-adevar un pic mai mic la moto decat la masina ampatamentul fiind mai mic decat la masinii, dar avand in vedere raza curbelor este nesemnificativa diferenta.

Punctul meu de vedere se refera la cum ilumineaza un far de moto drumul in raport cu cel al unei masini. Iata ca nu stiu cum sa deumesc lumina pe care o da un far, dar hai sa spunem deschiderea unghiulara a petei de lumina este mai mare la masina decat la moto. Daca la auto farul bate aproape 180 de grade de la stanga la dreapta, la moto unghiul este mai mic in functie de tipul motocicletei si a farului.

Dar si la masina lumina in stanga si in drepata in imediata apropiere a masinii este redusa motiv pentru care la unele masini se aprinde proiectorul de ceata cand virezi, la altele cum este la Koleos au un bec special pus in far care ilumineaza zona din curba, sau mai nou dracia asta cu farurile adaptive care si ele impreuna cu volanul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nou... de acum 40-50 de ani! Citroen DS avea faruri care virau odata cu toțile. De ce nu s-a raspandit gaselnita? Pt ca nu aduce avantaje semnificative. Am condus >100kkm o masina moderna cu cornering lights, proiectoarele de ceata au unghi mai mare spre exterior insa ale naibii nu se mai aprindeau peste o anumita viteza, iar eu tocmai atunci as fi avut nevoie. Oricum avantajul e doar pe viraje stranse. Adaptive led de la bmw noi insa e sublim, poate o ajunge sistemul si pe moto si atunci imi voi reconsidera pozitia fata de achizitia unei bavareze :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nou... de acum 40-50 de ani! Citroen DS avea faruri care virau odata cu toțile. De ce nu s-a raspandit gaselnita? Pt ca nu aduce avantaje semnificative. Am condus >100kkm o masina moderna cu cornering lights, proiectoarele de ceata au unghi mai mare spre exterior insa ale naibii nu se mai aprindeau peste o anumita viteza, iar eu tocmai atunci as fi avut nevoie. Oricum avantajul e doar pe viraje stranse. Adaptive led de la bmw noi insa e sublim, poate o ajunge sistemul si pe moto si atunci imi voi reconsidera pozitia fata de achizitia unei bavareze :P

exista sistemul SI PE MOTO LA BMW.....

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta sau masina vireaza la fel ca sa ia aceeasi curba. Motocicleta o inclini ca sa nu te rastorni nu ca sa virezi.

Daca tot s-a indeparat usor discutia de la subiectul topicului, cum este posibil sa scrii asa aberatii aici? Totusi din unele postari ale tale reiese ca ai ceva experienta pe doua roti...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant, n-am stiut de sistemul postat de @ianachim, pare si destul de simplu constructiv. Eu ma refeream la asta:

Nu am crezut ca poate sa fie atat de spectaculos pana cand am condus o masina echipata cu el.

Concluzia: nu conduceti noaptea! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...