smok3 Postat Octombrie 30, 2017 Autor Share Postat Octombrie 30, 2017 Personal eram mai mulțumit daca arata așa, aici am găsit o poza pe alte forumuri când încă se specula cum o să arate, se vede că sunt detalii furate de la K1600 dar cine a "desenat" modelul nu a avut o imaginație tocmai rea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheHuskyCrobats Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Cum lua ea virajele cu 40 de mile, adică vreo 65km/h. Ca un autobuz mare. Înduioșător. Cu ce viteza trebuie luate virajele ca sa fie induiosator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 30, 2017 Admin Share Postat Octombrie 30, 2017 Eee, greu! BMW are cc pe LT din 1999, sistemul este electromecanic (un modul electronic de comanda, un electromagnet si cablul de actionare) si foarte fiabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 mai greu de facut cruise control fara ea.... Pai la asta a mea este electro-mecanic. Ca si la R1200RT din 2007. Cum se facea acuma XX de ani la masini pina sa le electronizeze de tot. E chiar simpatic cand pui Cruise Control si simti cum iti trage motorasul de acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 30, 2017 Admin Share Postat Octombrie 30, 2017 Da, corect, misto senzatie :-)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 M-am uitat la ceea ce se intampla pe la japonezele de touring, mai precis la Honda si Yamaha, si imi pare ca astia au intrat in pana de idei. Acuma 30-40 de ani In industria auto personalitatea unei masini o regaseai incepand cu caroseria. Cand priveai o masina stiai imediat ce este. Astazi de departe greu de spus. Bag seama ca si la industria moto incep sa apara semnele nedorite ale unei uniformizari, nu chiar ca la auto dar se fac progrese . Iata Goldwing si Star Venture: Personal cred ca cei de la Honda au scos ceva pentru ca trebuia venit cu ceva - asa a cerut piata (oare?), fara a avea un concept nou, un proiect bine definit. Adevarul este ca dupa ce ai facut modelul de Goldwing 1800 in 2001 este greu sa mai vii cu ceva absolut nou si spectaculos. Au peticit modelul vechi cu ceva LED-uri si electronice si cam gata. Modificarile de acuma puteau sa le faca bine mersi de acuma 10 ani si poate atunci era altceva. Daca ne uitam GL1200 - GL1500 - GL1800 au insemnat modificari de substanta, au fost modele care au adus in plus. Parca bordul de la Yamaha pare mai atractiv, cu boxele alea rotunde cu inele cromate. Iar saua de la Yamaha pare mai confortabila decat ce au propus astia de la Honda. Imi pare ca avansul extraordinar pe care l-a avut Honda cu conceptul Goldwing s-a cam diluat si au inceput si ei sa faca schimbari de dragul schimbarii, poate in disperare ca pierd locul intai, daca nu cumva l-au pierdut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Cu ce viteza trebuie luate virajele ca sa fie induiosator? Pilotul din video, este motociclist normal, se vede că nu este obişnuit cu vapoarele. Frânează, dă să intre în viraj asa cum am simți toți, apoi își aduce aminte că este pe canapea, o îndreaptă si continuă frânarea de zici că vrea să oprească și abia după asta intră în viraj cu ea, încet si parcă nenatural de dreaptă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Sincer cred ca omul mergea incet ca sa nu sparga bibeloul celor de la Honda . Tipul este redactor de gazeta. Cred ca pur si simplu a fost precaut. S-o fi gandit sa nu pateasca ca Laurent Cochet https://www.youtube.com/watch?v=oOrv1ddB8VQ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 30, 2017 Autor Share Postat Octombrie 30, 2017 @Silver Si da sa revenim la postul tau de mai sus cu Yamaha vs Honda ...BMW-ul nu il mai bagam in discutie ca chia are de toate de la motorizare pana la electronica, suspensii, tot, no comment( de aia mi-am luat GL). Da chiar au ramas in urma chiar cu micul lor facelift 2012-2017 unde nu vezi schimbari majore de modelul anterior doar strict la exterior si anume gentile laterale, stopuri si semnale, carenaj lateral si frontal si cam atat....din 2008 parca au pus airbag/navigatie si era cu laterale alea ca ale noastre.....dar apoi a iesit K1600 cu de toate ca shaorma, fara numar(scuzati manelismul)....apoi au scos si astia de la Yamaha StarVenture care trebuie sa recunoastem ca nu arata rau ca design, cel putin partea din fata cu gurile alea de aerisire care pe mine cel putin ma omoara DAR cum pana mea sa pui pe un Big-touring un V2 racit cu aer de 1.8 si transmisia finala pe curea..... pe bune? Unde dracu e cardan ala care il ai pe motociclete sport touring gen FJR1300 si Power-cruiser gen V-max ???? Parerea mea ca aici au gresit ei rau, la motorizare si la transmisia finala in rest electronica no comment, suficenta, parbrizul ala reglabil mi se pare mai bine gandit si ca la BMW si ca la Honda si mai bine incorporat, bord, display sunet si ce mai are plus de asta pare si comfortabila ....normal ca GL-ul a ramas in urma si au aruncat repede ce au avut pe foaie, bine nu stiu cat de repede ca banuiesc ca cu toti inginerii lor nu gandesti asa ceva intr-un an de zile si il pui si in productie DAR realitatea este ca erau multi ani in urma! Multi si vb. lui Luigi cel putin fata de BMW....Dar intre Yamaha si GL acum nu stiu cu ce are sa te convinga Yamaha daca le iei pe am2 la testdrive mai ales ca acum cunosti si ai simtit motorul asta de 6 boxer.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Corecte constatarile. Am vazut niste pareri despre motorul V2 de pe Star Venture si se plangeau ca face cam multa caldura pe care o sufla drept pe picioare (lucru care se intampla si la HD). Banuiesc ca japonezii sunt in general foarte conservatori. Asa cum au fost ei caposi sa faca crucisatoare mari in WW2 in loc de portavioane, sau avioane din lemn si hartie - Mitsubishi Zero, la fel o tin asa in pustiu cu unele solutii tehnice. Altfel e greu de inteles incapatanarea astora de la Yamaha sa ramana la solutia cu V2 de 1800. Treaba cu cureaua este o solutie mai simpla si mai ieftina, posibil si mai silentioasa decat cardanul. Dar nu asta asteapta clientii de tourere Eu cred ca Goldwing-ul a ramas in picioare datorita motorului de 6 cilindrii boxer si al confortului de exceptie oferit. Yamaha daca nu schimba motorizarea si transmisia finala nu cred ca va face mare treaba. Acuma este clar ca este mult mai ieftin sa faci niste plastice noi, de altfel foarte reusite la Yamaha - de acord cu prizele de aer, mie si bordul imi place - , decat sa regandesti un motor si o transmisie. Sunt curios cum vor evolua vanzarile noului Goldwing. Eu merg pe ideea ca nu vor fi pe crestere si ca in 1-2 ani vor fi fortati sa vina cu o schimbare de fond a motocicletei. Dar totul depinde de cum va reactiona piata americana la noul model, piata care absoarbe in jur de 80% din productia de GW-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 31, 2017 Share Postat Octombrie 31, 2017 (editat) Cureaua e o solutie care elimina intretinerea necesara lantului si mult mai ieftina decat cardanul, posibil si cu randament mai bun fata de cel din urma. Plus ca motorul longitudinal induce un cuplu de rasturnare care mie unul nu imi place. Nu m-am uitat la preturi, dar avand in vedere ca e "mai putina motocicleta" (2 cilindri, racire cu aer) + transmisia finala ar fi normal sa fie mai iestina Yamaha. V2 e raspandit la power cruisere, o avea si el ceva atuuri, sunt niste categorii moto asupra carora nu m-am aplecat foarte mult. Editat Octombrie 31, 2017 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 31, 2017 Share Postat Octombrie 31, 2017 Cureaua e o solutie care elimina intretinerea necesara lantului si mult mai ieftina decat cardanul, posibil si cu randament mai bun fata de cel din urma. Plus ca motorul longitudinal induce un cuplu de rasturnare care mie unul nu imi place. Nu m-am uitat la preturi, dar avand in vedere ca e "mai putina motocicleta" (2 cilindri, racire cu aer) + transmisia finala ar fi normal sa fie mai iestina Yamaha. V2 e raspandit la power cruisere, o avea si el ceva atuuri, sunt niste categorii moto asupra carora nu m-am aplecat foarte mult. Cuplul ala de rasturnare nu este o chestie grava. Oricum nu deranjeaza. Este clar ca din cauza costurilor au mers pe curea si motorul V2. Dar sa mergi vara, cand afara sunt 40 de grade si sa simti cum te sufla aerul fierbinte pe la pulpite si atunci o sa iti dai seama pe unde sunt neajunsurile motorului exact unde nu ar trebui - la comfort. Si producatorii au inteles treaba asta, iar cei de la Harley au o solutie interesanta: cand stai pe loc daca invarti acceleratia spre inainte (adica decelerezi) iti taie alimentarea la cilindrul dinspre sa ca sa nu te prajesti la picioare (informatia o am de la un posesor de Harley). @einstein1984 Ce hibe stii sa aiba BMW-ul la transmisia finala? Mi-ar prinde bine informatia. Abia ce am reparat TPS-ul, pompa de benzina, sonda litrometrica si ambreiajul. Sa stiu ca ma mai asteapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 31, 2017 Autor Share Postat Octombrie 31, 2017 Sunt probleme și la Honda dar apar " mai în timp" http://wingworldmag.com/tech/joe-sparrow-425k-gold-wing/ » Post actualizat in 31 Oct 2017 11:09 Informații tehnice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 31, 2017 Admin Share Postat Octombrie 31, 2017 Cred ca Yamaha a adoptat solutia cu V2 in loc de V4 ca un concurent pentru modelele Victory, pentru ca si asta tot pentru piata americana este adresata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Octombrie 31, 2017 Share Postat Octombrie 31, 2017 V2-ul de 1.8 e bestial. La VTX-ul din dotare nu am ce sa reprosez. Poate doar putin la confort, vis-a-vis de caldura degajata cand stai pe loc la semafor. Dar nu este foarte grav, dpmdv. As mai avea ceva de reprosat la VTX, faptul ca are 5 trepte care sunt cam aiurea etajate. De exemplu, la 45-60 km/h sunt fie in treapta 2 care mi se pare putin cam turata, fe in 3 care e sub turata si vibreaza. La fel si la 75-90 km/h. Fie final de treapta 3 - turat, fie inceput de treapta 4 - subturat. Treapta 5 dau la peste 120 km/h, si atunci mi se pare putin subturata. De la 130 km/h in sus, nu mai sunt probleme in a 5 a. La Star Venture e cu totul alta poveste, cred eu, fata de VTX din urmatoarele considerente: - Are gurile alea care iti orienteaza cladura catre picioare (care de altfel arata bestial), comparativ cu VTX-ul care nu are carene si degaja altfel caldura de la motor, - Are racire cu aer spre deosebire de VTX care are pe lichid. Cand merg prin oras, porneste de fiecare data ventilatorul. Traficul din Buc, nu ma lasa sa-i dau mai mult de treapta 2. - Transmisie pe cuea, fata de VTX care are cardan. Vad ca Star-ul are 170 Nm cuplu. VTX-ul are 168, deci comparabil, iar eu am reusit sa invart roata pe loc la o plecare de la semafor. Cred ca daca incerci lucrul asta cu o curea s-ar putea sa o cam .... Da, stiu, nu se compara VTX-ul cu Star-ul din punct de vedere al confortului pe sa, dar din punct de vedere al motorizarii si transmisiei finale ar putea fi comparate, mai ales ca GL-ul si GW-ul au boxer 6 si nu V2 Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 31, 2017 Admin Share Postat Octombrie 31, 2017 Ok, nu stiu cum sunt astea noi, dar ar trebui sa existe um tremurat. Am avut si eu Vn1500 si avea o zona unde trepida, se simtea. Ori la un animal din asta de lux touring nu imi pare ok. Dar pana la urma ei si.au facut socotelile, se va vedea la vanzari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Octombrie 31, 2017 Share Postat Octombrie 31, 2017 Da, vibreaza, dar, dpmdv, asta e o parte din farmec si nu e deranjant. Unde am sesizat eu vibratii: la ralanti, cand schimb 2-3 in intervalul 45-60 km/h (e subturata), cand schimb 3-4 in intervalul 75-90 km/h (subturata), cand schimb 4-5 in intevalul 110-120 km/h (subturata). Cum spuneam...pentru mine, vibratiile nu sunt deranjante. Mai mult mi-e de tampoanele de cauciuc care sunt puse la imbinarea cadru/motor. Din ce am citit am vazut ca alea mai cedeaza si cred ca vibratiile datorate subturatiei sunt cauza principala. Cand schimb treptele la viteze mai mari decat cele prezentate, nu ma sesizez nici vibratiile. Acum, e adevarat ca un boxer 6 merge muuuult mai lin decat un V2, dar si senzatiile de pe V2 sunt cele care sunt. Poate ne vedem intr-o zi sa comparam motoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Octombrie 31, 2017 Share Postat Octombrie 31, 2017 frumos GW-ul nou! din fata pare ca aduce cu un ST1300 paneuropean regandit, pus pe steroizi si foarte confortabil de multe ori dupa experienta cu RT-ul iar acum cu Pan-ul, tot am spus ca o suspensie de BMW + un motor de Honda = motocicleta perfecta ce nu inteleg multi e ca nu ai nevoie de mai mult(herghelii, pistoane, Nm....)! tot carne si oase + suflet suntem! tot pe drumuri publice (tot mai aglomerate) ne deplasam cu ele! tot obosesti dupa 2-300 km si ai nevoie de o pauza, etc etc japonezul cand o creeaza si o face "saracacioasa si cu putini cai si accesorii" se gandeste ca majoritatea vrem de la motociclete acea senzatie ... senzatia pe care ti-o da feru`! ... cati dintre voi mai stiti cum va bucurati fiecare de prima voastra motocicleta acum multi multi ani? no! aia e motocicleta! un motor bagat intr-un cadru, doua roti si un ghidon ce te face sa devii una cu feru`! cand vii si scoti pe piata un produs trebuie sa fii "in pas cu moda", parerea mea ca asta stie japonezul foarte bine si deaia cand scoate ceva "vechitura inoita prea putin accesorizata" nu o face din lipsa de idei, o face pt ca e musai si studiaza foarte mult cum sa-ti mai lase si tie cat mai mult din placerea a ceea ce exista candva si se numea motocicleta! la capitolul parbriz, fara sa testez zic ca e suficient acesta ajustabil de la GW2018, am mers cu RT, LT, GW-uri 12---15, de ceva vreme merg cu PAN1,3 si consider ca nu ai nevoie de mai mult, ala de pe GW de 1.8 e prea imens si nu simti ca mergi pe moto, e prea de ...sa zicem snobi ))) toata electronica/telematica din punctul meu de vedere este una foarte performanta si bine gandita, inclusiv semnalizarea se opreste automat si stie sa faca diferenta intre o simpla intoarcere sau o depasire eu deabia astept sa o testez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 31, 2017 Share Postat Octombrie 31, 2017 @pierrooradea Cand faci un tourer de top sunt cateva chestii importante inclusiv puterea, cuplul, numarul de cilindrii, parbrizul ala mare de fitze etc. Cu GW-ul mers Buc -Viena sau invers in 10 ore juma, fara sa obosesc, fara sa imi vajaie creierii. Am facut drumul si cu RT-ul si nu se poate compara. E drept ca ar trebui sa compar cu un K1600. Iti propun sa incerci si un GW 1800 model vechi si apoi sa ne impartasesti impresiile. La anul am sa incerc si eu noul GW si atunci am sa ma pot pronunta. Semnalizarea cu oprire automata are si asta al meu din 2001. Sunt curios in primul rand cat de confortabil se sta si cum se simte vantul. Nu spun ca asta nou este urat dar nu mi se pare impresionant precum au spus niste unii de pe la noi. Ceea ce imi lipseste cu adevarat la asta vechi este treapta a 6-a. Ma asteptam la niste grile de aer ambient/cald dar nimica. Din pacate modelul 2001 este atata de cum trebuie sa fie un tourer, ca si K1600 de altfel,incat in afara de ceva brizbrizuri electronice si de design nu prea mai ai ce face. Poate un motor in 8 cilindrii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Octombrie 31, 2017 Autor Share Postat Octombrie 31, 2017 Salut Piereo si toate cele bune si chiar ma face sa zambesc afirmatia ta de GL, banuiesc ca nu ai mers pana acum cu vre-o unul de banuiesti asa, avand in vedere ca si eu am avut PanEuropean de 1.3 , pozitia este mai buna la ghidonul GL-ului si comfortul pt pasager nu mai are rost sa il dezvolt, ai sa razi diferenta dintre ele la putere chiar nu o pot compara, poate GL-ul sa aiba ceva cuplu dar pierde prin greutate deci din punctul meu de vedere sunt acolo am2 si sti mai bine ca mine ca nu pt putere sunt facute, dar motorul de 6 cilindri este mult mai fin, mult mai rafinat decat cel de Pan, mult mai echilibrat si un sunet mult mai frumos. In rest cand ne mai vedem am sa iti dau o tura sa iti schimbi parerea, ti se pare mare ? mare este prima zi si apoi dupa prima tura mare asa cum il crezi tu ai sa vezi ca e la fel de jucausa si ciclistica destul de agila ca si Pan-ul mai ales la viteze mici . » Post actualizat in 01 Nov 2017 09:58Alte informații tehnice: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 12, 2017 Share Postat Noiembrie 12, 2017 Astazi am mai rasfoit net-ul si m-am intrebat de ce astia de la Honda nu s-au gandit sa vina in locul unui "nou" Goldwing cu un Deauville mai musculos si mai tourer decat a fost. Sa fi facut un fel de baby Goldwing. Asa cum a facut Renalut cu baby Safrane care a de venit o masina de succes: Laguna. O moto mai accesibila ca pret, cu un motor de vreo 1000 cmc (nu cel V Twin de la Varadero, un 4 cilindrii ca doar stiu sa le faca ), si care sa aiba elemente de touring mai clare decat Deauville care nu parea a fi nici cal nici magar. Acuma in afara de Goldwing cei de la Honda nu mai au nici o versiune de tourer sa spunem "light". Asa cum au cei de al BMW modelele K1600 si R1200RT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.