mihai c Postat Septembrie 15, 2022 Share Postat Septembrie 15, 2022 la noi nimeni nu e fraier sa inceapa 125-250-400-650 grecii si italienii sunt fraieri si merg tot anul pe 125-150 cmc noi ne grabim ,spre ortopedie (daca mai e cazul); nu ar fi mai fun sa mergeti intii pe mobre superusoare si care nu derapeaza la prima greseala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Septembrie 15, 2022 Share Postat Septembrie 15, 2022 (editat) Acum 44 minute, mihai c a spus: la noi nimeni nu e fraier sa inceapa 125-250-400-650 noi ne grabim spre ortopedie Editat Septembrie 15, 2022 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Septembrie 15, 2022 Share Postat Septembrie 15, 2022 Acum 6 ore, Adirun75 a spus: Mulțumesc. Ce mă deranjează este că știam că mi-e greu să iau virajul spre curte din dreapta fiind unghiul mai strâns ținând cont de îndemânare mea. Mă gândesc să merg la un curs de îndemânare moto. Dacă nu o vinde soția cât sunt imobilizat! Încă o dată mulțumesc de încurajare! Sanatate. Se intampla. Stai linistit ca se rateaza curbe si la +30 de ani de motociclism. Te duci frumos in poligon si exersezi curbe, faci opturi, slalom etc. Neamtul spune ''Übung macht den Meister!'' Sunt curios: ce incaltari aveai in picioare? Personal eu merg cu bocani de lucru pe motor. Nu imi dau seama daca ar fi ajutat in cazul tau. De asemena ai crash bar la moto? Cand cade moto pe o parte nu cade si peste tine. Am un prieten care a avut de curand un accident, mai precis a fost lovit de o masina care i-a intors brusc in fata, si crash-bar-ul l-a salvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adirun75 Postat Septembrie 15, 2022 Share Postat Septembrie 15, 2022 Acum 1 oră, Silver Arrow a spus: Sanatate. Se intampla. Stai linistit ca se rateaza curbe si la +30 de ani de motociclism. Te duci frumos in poligon si exersezi curbe, faci opturi, slalom etc. Neamtul spune ''Übung macht den Meister!'' Sunt curios: ce incaltari aveai in picioare? Personal eu merg cu bocani de lucru pe motor. Nu imi dau seama daca ar fi ajutat in cazul tau. De asemena ai crash bar la moto? Cand cade moto pe o parte nu cade si peste tine. Am un prieten care a avut de curand un accident, mai precis a fost lovit de o masina care i-a intors brusc in fata, si crash-bar-ul l-a salvat. Aveam ghete moto însă ruptura a venit din torsiunea gleznei. Crash bar montam azi la revizie. Sunt doar nervos că am făcut o manevră pe care nu o stăpâneam, in loc sa las picioarele jos din scări preventiv. Chiar dacă o tranteam scapam piciorul. Am momente cand aș vrea să o vând și altele în care îmi pare rau ca se încheie sezonul până mă recuperez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Septembrie 15, 2022 Share Postat Septembrie 15, 2022 Ghetele moto sunt frumoase dar doar cele de motocross protejeaza glezna suficient insa sunt foarte grele,si incomode la inceput Ti-ar folosi o sesiune de antrenament pe circuit ,si macar una de enduro,daca iti poti permite asa ceva;ca sa poti acumula experienta fara (mari) riscuri pt tine;bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adirun75 Postat Septembrie 15, 2022 Share Postat Septembrie 15, 2022 (editat) Acum 35 minute, patrick1 a spus: Mno ... ”vaca” are (fără tine) 200 kile, cam mult pentru un oscior lateral Mai degrabă din strivirea tarsului decât din torsiunea gleznei, aș zice. Chestiune de rigiditate laterală a tălpii la bocanc ... Ăștia au și bombeu din oțel, sub ... Iar ăștia sunt ”gumari” moto (însă de 1.000 ron) https://www.motovibe.ro/echipamente/audax-jungle-wp-black.html Adică ”șlapi ...” ... pentru junglă Probabil că scapam cu primii. osul rupt era spre asfalt. Editat Septembrie 15, 2022 de Adirun75 Adaug Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 15, 2022 Share Postat Septembrie 15, 2022 La 23.09.2017 la 20:41, Herbal_mix a spus: Salut colegi de forum! Vreau sa imi dati un sfat care sa ma ajute sa iau o decizie. Sunt posesor de permis categoria A din primavara acestui an iar dupa vreo 3000 de km frumosi si plini de distractie am avut un accideñt din cauza ca am ratat un viraj, facut target fixation pe sant si oprit in un podet la cateva zeci de metri unde am cazut peste ghidon suferind niste fracturi si fisuri la coloana si bazin, din fericire fara sa afecteze maduva. Motorul de 600 nu a suferit daune semnificative astfel ca in starea de dupa eveniment m-am gandit sa il pun la vanzare si s-a dat imediat. Acum oscilez intre a imi achizitiona alt motor sezonul viitor sau mai tarziu si a renunta pentru a nu ma expune pericolului unui alt accident ce are urmari neplacute pe toate planurile vietii. Mentionez ca motocicleta a fost um vis de-al meu de mult timp si am fost foarte entuziasmat cand am reusit sa mi-l indeplinesc. Stiu ce am gresit si din pacate am mai facut greseli asemanatoare si inainte(intrat in curba cu treapta mare si franat tarziu sau uneori accelerat cand nu trebuie) si ma i grijoreaza ca nu am invatat atunci din ce stiam ca am gresit. As vrea sa ma urc din nou in sa cand voi fi apt dar ce as putea face sa scad riscul de accident din cauza mea? Sa imi iau motor mai mic? (Primul motor a fost de 600 cmc si 100 cp) sau mai usor? Sa renunt chiar daca am investit multe sperante si planuri de viitor in aceasta activitate? ce nu te omoara…. te intareste daca vrei si ti place nu merita sa te lasi important este sa intelegi ce s a intamplat si sa exersezi cat de mult poti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Septembrie 15, 2022 Share Postat Septembrie 15, 2022 Acum 10 minute, ianachim a spus: ce nu te omoara…. te intareste Cred ca acela s-a lasat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Septembrie 16, 2022 Share Postat Septembrie 16, 2022 Acum 17 ore, Flower-Power a spus: user începător permis 2022 cu sv650 nou 2022...deși după id am ceva suspiciuni de reincarnare și de obicei "instinctul meu de fata mare, nu ma inseala!" IceD?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Septembrie 16, 2022 Share Postat Septembrie 16, 2022 Acum 4 ore, DesertEagle a spus: Da, erau foarte bune, cred ca jumatate cu defecte de fabricatie, strambe, descentrate. Dar erau simgurele care se gaseau, atunci cand se gaseau. As vrea sa vad o motocicleta din ziua de azi echipata cu mizeriile alea. :))) Imi aduc aminte, la Hoinar, nu stiu daca obada rotii spate avea diametru mai mic sau anvelopa diametru interior mai mare, dar sa o ia draqu de anvelopa ca se invartea pe roata pana smulgea ventilul din camera . Si asta la 5 cai frumosi + un manz Asa ca dupa 150-200 Km trebuia efectuata operatiunea de aliniere a ventilului prin dezumflarea si rotirea anvelopei. Si la set cu alinierea ventilului se facea si reglarea platinei, ca se ducea cama aia de jurai ca este facuta din unt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flower-Power Postat Septembrie 16, 2022 Share Postat Septembrie 16, 2022 Acum 8 ore, Nguyen a spus: IceD?! Nu, nu stai bine pe intuiție... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.