Sari la conținut

Piaggio Beverly


jerry35
 Share

Postări Recomandate

Cred ca de la baieti asta am cumparat acum cativa ani pentru un BMW niste piese, o sa ma duc pana la iei.

Ce pot sa spun despre defectul meu este ca am depistat problema si anume, pompa de benzina electica defecta, am scos-o si am incercat s-o alimentez , nu schiteaza nimic , deci arsa, iar filtru de benzina era negru , cand am scuturat filtul a iesit benzina cu rugina , italieni cred ca au o benzina foarte naspa, ca de acolo este adus.

Deci intr-un fel cu ajutorul vostru am cam reusit sa dibuiesc problema, acum mai ramane sa chizitionez cele 2 piese, filtru benzina si pompa electrica.

Editat de jorj 500
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 72
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am reusit sa o repar, problema era de la pompa electrica de benzina, am comandat-o de pe un site cu 95 lei + transport , mi-a venit am montat-o si acum merge brici, in schimb nu gasesc acel filtru de benzina de dupa pompa, are 2 capete diferite.( unul subtire si celalta parte mai groasa) ,aici mai am de cautat, dar ca orice om care se mai pricepe am reconditionat spaland filtru asa de moment pana gasesc acel filtru original.

Dar sunt fericit ca l-am facut sa mearga . asa ca daca aveti aceasi problema chemati-ma ca sa va ajut , mai ales daca cumperi de la Italieni scuterul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

👍

» Post actualizat in 01 Aug 2018 19:15

A schimbat cineva capetele de ghidon de la Beverly. Ale mele sunt din plastic negru și au crăpat puțin. Am desfăcut unul, dar nu îmi dau seama, înăuntru în ghidon este piesa aceea cu con, cea în care se înșurubează capătul de ghidon? Ce înseamnă diametrul mm al capătului, al lui efectiv sau al piesei din interior sau al ghidonului?

 

Mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut!


Am un Beverly de 500 din 2005 in revizie la dual motors. Cum ei sunt service Yamaha si nu Piaggio m-au lasat pe mine sa caut si sa cumpar piesele pentur revizia furcii. Am gasit simeringuri de ulei pentru furca la scutercenter, dar nu reusesc sa gasesc si cele pentur praf.
Am gasit pe net dimensiunea simeringurilor, dar este un pic confuz 41x53x8/10.5. Acel 8/10.5 e sursa problemelor mele. Am gasit multe simeringuri pentru praf de 41x53x8, dar nici unul x10.5

Intrebarea mea este daca sunt ok cele x8 sau trebuie neaparat x9/10.5?

Multumesc.

 

Zi faina,

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Mă uit ieri la cauciucul spate ca să văd cât mai merge. E într-o stare bună, încă, dar o să mă gândesc să-l înlocuiesc. Citind pe pagina Michelin, mă uit la niște sfaturi pentru a mări durata de viață a lor, printre care și verificarea presiunii.

 

Astăzi cumpăr un compresor mic auto și zic hai să bag aer în roțile de la mașină și hai să verific și presiunea în roțile scuterului, lucru pe care nu l-am făcut de când l-am cumpărat, adică 2016, în ciuda recomandărilor.

 

Și acum surpriză, BĂI FRATE, 1 bar în față și 1,5 bar în spate ( față de 2,3 bar normalul)! Și cred că așa am circulat tot sezonul.

Așa că verificați presiunea în roți, vă spun cu mâna pe inimă :-).

 

Noapte bună.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa fiu rautacios dar nu e o supriza ca e presiunea total inadecvata dupa mai mult de un an. Presiunea atat de mica se simte imediat, mai ales la viteze mici.

 

Eu fac presiunea periodic la 2-3 saptamani si de fiecare data inaintea unei ture mai lungi, tine totusi de siguranta mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salut, dau eu refresh topicului.

Ma bate gandul sa iau un scuter.

Cerinte: roti mari, scuter suplu, injectie, peste 30 cai. Adica, ma uit foarte insistent la Beverly 500. Nu vreau maxiuri cu roti mici. Mi se pare cea mai buna varianta, raportat la ce as vrea sa fac cu el-oras, si mers cand si cand cu el la munca-cca 30km dus intors, mixt-adica si oras, si DNCB/drumuri laterale, cu viteza de 100km/h. Cam cat de fiabil e modelul asta, tot citesc-caut pe net, si nu sunt lamurit.

De asemenea,  e asa grav cu preturile la piese, la piaggio?  lumea imi zice sa fac ca s scumpe la intretinere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Adrian M. a spus:

Salut, dau eu refresh topicului.

Ma bate gandul sa iau un scuter.

Cerinte: roti mari, scuter suplu, injectie, peste 30 cai. Adica, ma uit foarte insistent la Beverly 500. Nu vreau maxiuri cu roti mici. Mi se pare cea mai buna varianta, raportat la ce as vrea sa fac cu el-oras, si mers cand si cand cu el la munca-cca 30km dus intors, mixt-adica si oras, si DNCB/drumuri laterale, cu viteza de 100km/h. Cam cat de fiabil e modelul asta, tot citesc-caut pe net, si nu sunt lamurit.

De asemenea,  e asa grav cu preturile la piese, la piaggio?  lumea imi zice sa fac ca s scumpe la intretinere...

Salut,
Dupa ce trece si Corona (virusul, nu berea), fa o vizita la TheBikeHub (sunt langa Casa "Boborului"). Sunt dealeri Piaggio, Vespa, Moto Guzzi. Vei gasi si acest Beverly si te vor lasa sa-l testezi. Eu am dat o tura cu Medley de 125 si 150 cmc, dar e o clasa mai jos (calitativ, nu mai vorbesc de motorizare).
Si eu sunt partizanul rotilor de 16", nu doar italienii le prefera. Acum, depinde de ce inseamna roti mici. Initial am fost reticent la 14" fata / 13" spate, insa de cand am maxi-ul J300, nu mai imi fac probleme. Si am facut ceva drumuri de cand il am. Plus ca mai nou, unii constructori au inceput 16" fata / 14" spate...
Despre fiabilitate, parerile sunt impartite. Daca il cumperi de nou si service-ul e serios, nu ar trebui sa fie probleme. Mai ales ca multe sunt legende (rrromanesti) cu scutere Piaggio & Co, fara a se marturisi ca au fost calarite, neintretinute. Iar mecanicii de 2 roti din ziua de azi, sunt niste ageamii (in marea lor majoritate), asa ca nu as merge pe opiniile lor.
Pana la urma, depinde ce buget ai si cum vei folosi scuterul. La 500 cmc deja te apropii de o motocicleta. Sunt destule optiuni la 300/400cmc care isi fac treaba fara probleme in oras si in afara, chiar si la drumuri mai lungi. Si care-ti vor da senzatii (suficient de) tari. O spun tot din proprie experienta.
Dar ce e mai important: De gustibus non disputandum est!
Succes!

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, merge si 300. Dar roti mari. 15 fata macar. Nu nou, in nici un caz. Am, dat deja pe nou, motoreta. Scuterul e pemtru fataiala prin oras, si, iesit la, maxim 30 km prin jur. Ma uitam la 500, ca nah, are 40 cai. Si eu is urs. Sa stie 120,ca te descurci si pe un dn/autostrada, pana la, Ploiești de exemplu. 

Buget,max 2500 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Adrian M. a spus:

Ok, merge si 300. Dar roti mari. 15 fata macar. Nu nou, in nici un caz. Am, dat deja pe nou, motoreta. Scuterul e pemtru fataiala prin oras, si, iesit la, maxim 30 km prin jur. Ma uitam la 500, ca nah, are 40 cai. Si eu is urs. Sa stie 120,ca te descurci si pe un dn/autostrada, pana la, Ploiești de exemplu. 

Buget,max 2500 euro

Maxi-scuterul  meu a prins 140km/h masurat cu GPS. Altfel, pana la 130km/h urca rapid si fara probleme. E drept ca eu sunt mai lejer (75).
Cel mai lung drum a fost de 240km cu portiune de autostrada (A3), fara nici o problema. In timpul zilei fac 20-30km.

La un astfel de buget, ai ceva de cautat. Deoarece motoarele sunt forjate. Si intretinerea nu e ieftina, indiferent de marca.
Daca mai pui 1000€, poti deja sa-ti iei ceva relativ nou si cu km putini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred, ca voi muta discutia pe alt topic, cu titlul ce scuter sa imi iau, ca sa nu poluez topicul dedicat modelului de mai sus. 

Acum 10 ore, ianachim a spus:

Eu imi iau scuter de 300 sa merg in thassos ...tu brei scuter de 500 sa te falfai prin oras...si 30 km in jur

 

Si, cand te gandesti ca unii isi iau gsa cu toate pe el, si apoi merg cu el, cu tot cu sideuri, pana in pipera si inapoi 😬

Acum nu  zic ca n ai dreptate, na m experienta pe subiect, am mers doar de 2 ori cu scuterila. O data tot in thasssos, cu un kymco de 250, dar era cam obosit, si nu mi a prea placut taraboanta, si o data cu a unui prieten pe aici prezent. 

Gata, facem mutarea, nu mai poluam. 

Gata, mutam discuția aici va rog:

 

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salut. Caut sa cumpar kit de reparatie (garnituri si piston) pentru etrierul fata dreapta la un Beverly 500 din 2004 si nu prea gasesc nimic. Etrierii sunt Brembo, de exemplu la BMW am gasit tot ce imi trebuia cand am servisat etrierii, dar la asta, nimic. Doar etrier nou. Aveti idee de ceva coduri/piese? Multumesc.

Editat de V a L y O
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intreaba la reprezentanta piaggio cel mai bine :)

https://www.thebikehub.ro/

 

Aici de exemplu iti da tot etrier complet:

https://www.motorcyclespareparts.eu/en/piaggio-parts/2004-beverly-500-scooters

posibil sa nu gasesti separat...

La 11.09.2021 la 22:07, V a L y O a spus:

Salut. Caut sa cumpar kit de reparatie (garnituri si piston) pentru etrierul fata dreapta la un Beverly 500 din 2004 si nu prea gasesc nimic. Etrierii sunt Brembo, de exemplu la BMW am gasit tot ce imi trebuia cand am servisat etrierii, dar la asta, nimic. Doar etrier nou. Aveti idee de ceva coduri/piese? Multumesc.

!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.09.2021 la 22:07, V a L y O a spus:

Salut. Caut sa cumpar kit de reparatie (garnituri si piston) pentru etrierul fata dreapta la un Beverly 500 din 2004 si nu prea gasesc nimic. Etrierii sunt Brembo, de exemplu la BMW am gasit tot ce imi trebuia cand am servisat etrierii, dar la asta, nimic. Doar etrier nou. Aveti idee de ceva coduri/piese? Multumesc.

 

https://www.olx.ro/d/oferta/piaggio-beverly-500-piese-IDdUrSW.html#d937519988

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La reprezentanta mi-au spus ca nu exista kit de reparatie, imi pot aduce doar etrier complet.

Din ce am mai cautat, etrierii fata ar fi de 32mm si 34mm, am gasit ceva ce cred ca ar fi compatibil (BRA31631), dar ar trebui sa desfac etrierul si sa masor pistonul. Numai ca astia zic ca e posibil sa faci buba daca desfaci jucaria:

https://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=6&Q=BRA31631

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

IMAG6743.thumb.jpg.289cf0a4c4a00e1d9d1efe98a32ee9e2.jpg

Salut, Sunt proaspat posesor de Beverly (modelul din 2021) si as vrea sa montez un dashcam in carcasa din fata a scuterului. Problema e ca nu stiu de unde sa iau curent, dupa ce pornesc accesoriile.

Initial m-am gandit sa iau curent de la USB connector, dar ala e cica maxim 500mA, ceea ce nu e foarte mult pe 12V, pentru un dashcam.

Am demontat un pic carcasa aia din fata si am gasit o mufa care nu stiu ce face.

Poate sa-mi spuna cineva, care are acces la un manual de service, pentru ce e mufa aia din poza, cu sageata rosie?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

Salut am si eu o problema daca ma puteti ajuta , am un Piaggio Beverly 200 si am o problema la kilometraj am schimbat melcul electronic si problema este ca nu ii vine curent la melc adica impuls am inlocuit cu alt melc km si ceasul am schimbat si nu merge nu vine curent la melcul electronic nu vine deloc curent am verificat si sigurantele nimik nustiu ce sa ii mai fac , va rog ajutatima .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...