jorj 500 Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 (editat) Cred ca de la baieti asta am cumparat acum cativa ani pentru un BMW niste piese, o sa ma duc pana la iei. Ce pot sa spun despre defectul meu este ca am depistat problema si anume, pompa de benzina electica defecta, am scos-o si am incercat s-o alimentez , nu schiteaza nimic , deci arsa, iar filtru de benzina era negru , cand am scuturat filtul a iesit benzina cu rugina , italieni cred ca au o benzina foarte naspa, ca de acolo este adus. Deci intr-un fel cu ajutorul vostru am cam reusit sa dibuiesc problema, acum mai ramane sa chizitionez cele 2 piese, filtru benzina si pompa electrica. Editat Iulie 16, 2018 de jorj 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Iulie 19, 2018 Share Postat Iulie 19, 2018 Am reusit sa o repar, problema era de la pompa electrica de benzina, am comandat-o de pe un site cu 95 lei + transport , mi-a venit am montat-o si acum merge brici, in schimb nu gasesc acel filtru de benzina de dupa pompa, are 2 capete diferite.( unul subtire si celalta parte mai groasa) ,aici mai am de cautat, dar ca orice om care se mai pricepe am reconditionat spaland filtru asa de moment pana gasesc acel filtru original. Dar sunt fericit ca l-am facut sa mearga . asa ca daca aveti aceasi problema chemati-ma ca sa va ajut , mai ales daca cumperi de la Italieni scuterul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Iulie 19, 2018 Share Postat Iulie 19, 2018 » Post actualizat in 01 Aug 2018 19:15 A schimbat cineva capetele de ghidon de la Beverly. Ale mele sunt din plastic negru și au crăpat puțin. Am desfăcut unul, dar nu îmi dau seama, înăuntru în ghidon este piesa aceea cu con, cea în care se înșurubează capătul de ghidon? Ce înseamnă diametrul mm al capătului, al lui efectiv sau al piesei din interior sau al ghidonului? Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat August 1, 2018 Share Postat August 1, 2018 (editat) filtrul in rezervor este? ca ma faci curios Da este un filtru , am sa pun o poza sa se vada motorasul si acel filtru benzina. Editat August 1, 2018 de jorj 500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WZY Postat August 7, 2018 Share Postat August 7, 2018 Salut! Am un Beverly de 500 din 2005 in revizie la dual motors. Cum ei sunt service Yamaha si nu Piaggio m-au lasat pe mine sa caut si sa cumpar piesele pentur revizia furcii. Am gasit simeringuri de ulei pentru furca la scutercenter, dar nu reusesc sa gasesc si cele pentur praf. Am gasit pe net dimensiunea simeringurilor, dar este un pic confuz 41x53x8/10.5. Acel 8/10.5 e sursa problemelor mele. Am gasit multe simeringuri pentru praf de 41x53x8, dar nici unul x10.5 Intrebarea mea este daca sunt ok cele x8 sau trebuie neaparat x9/10.5?Multumesc. Zi faina, Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Septembrie 18, 2018 Share Postat Septembrie 18, 2018 Intrebare, are cineva acea cheie de reglat amortizoarele spate pentru piaggio beverly 250 , nu pot sa le invart cu mana, vin eu cu scuterul undeva , este vorba de cateva minute . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Octombrie 17, 2018 Share Postat Octombrie 17, 2018 Mă uit ieri la cauciucul spate ca să văd cât mai merge. E într-o stare bună, încă, dar o să mă gândesc să-l înlocuiesc. Citind pe pagina Michelin, mă uit la niște sfaturi pentru a mări durata de viață a lor, printre care și verificarea presiunii. Astăzi cumpăr un compresor mic auto și zic hai să bag aer în roțile de la mașină și hai să verific și presiunea în roțile scuterului, lucru pe care nu l-am făcut de când l-am cumpărat, adică 2016, în ciuda recomandărilor. Și acum surpriză, BĂI FRATE, 1 bar în față și 1,5 bar în spate ( față de 2,3 bar normalul)! Și cred că așa am circulat tot sezonul. Așa că verificați presiunea în roți, vă spun cu mâna pe inimă :-). Noapte bună. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 17, 2018 Share Postat Octombrie 17, 2018 Nu vreau sa fiu rautacios dar nu e o supriza ca e presiunea total inadecvata dupa mai mult de un an. Presiunea atat de mica se simte imediat, mai ales la viteze mici. Eu fac presiunea periodic la 2-3 saptamani si de fiecare data inaintea unei ture mai lungi, tine totusi de siguranta mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
severoprisan Postat Octombrie 17, 2018 Share Postat Octombrie 17, 2018 Așa e, la viteză mică simțeam că virează cam greu. Am crezut că e din cauza capetelor de ghidon mai grele pe care le-am montat. De acum înainte o să verific și eu presiunea mai des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 2, 2020 Share Postat Aprilie 2, 2020 Salut, dau eu refresh topicului. Ma bate gandul sa iau un scuter. Cerinte: roti mari, scuter suplu, injectie, peste 30 cai. Adica, ma uit foarte insistent la Beverly 500. Nu vreau maxiuri cu roti mici. Mi se pare cea mai buna varianta, raportat la ce as vrea sa fac cu el-oras, si mers cand si cand cu el la munca-cca 30km dus intors, mixt-adica si oras, si DNCB/drumuri laterale, cu viteza de 100km/h. Cam cat de fiabil e modelul asta, tot citesc-caut pe net, si nu sunt lamurit. De asemenea, e asa grav cu preturile la piese, la piaggio? lumea imi zice sa fac ca s scumpe la intretinere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Aprilie 2, 2020 Share Postat Aprilie 2, 2020 (editat) Acum 4 ore, Adrian M. a spus: Salut, dau eu refresh topicului. Ma bate gandul sa iau un scuter. Cerinte: roti mari, scuter suplu, injectie, peste 30 cai. Adica, ma uit foarte insistent la Beverly 500. Nu vreau maxiuri cu roti mici. Mi se pare cea mai buna varianta, raportat la ce as vrea sa fac cu el-oras, si mers cand si cand cu el la munca-cca 30km dus intors, mixt-adica si oras, si DNCB/drumuri laterale, cu viteza de 100km/h. Cam cat de fiabil e modelul asta, tot citesc-caut pe net, si nu sunt lamurit. De asemenea, e asa grav cu preturile la piese, la piaggio? lumea imi zice sa fac ca s scumpe la intretinere... Salut, Dupa ce trece si Corona (virusul, nu berea), fa o vizita la TheBikeHub (sunt langa Casa "Boborului"). Sunt dealeri Piaggio, Vespa, Moto Guzzi. Vei gasi si acest Beverly si te vor lasa sa-l testezi. Eu am dat o tura cu Medley de 125 si 150 cmc, dar e o clasa mai jos (calitativ, nu mai vorbesc de motorizare). Si eu sunt partizanul rotilor de 16", nu doar italienii le prefera. Acum, depinde de ce inseamna roti mici. Initial am fost reticent la 14" fata / 13" spate, insa de cand am maxi-ul J300, nu mai imi fac probleme. Si am facut ceva drumuri de cand il am. Plus ca mai nou, unii constructori au inceput 16" fata / 14" spate... Despre fiabilitate, parerile sunt impartite. Daca il cumperi de nou si service-ul e serios, nu ar trebui sa fie probleme. Mai ales ca multe sunt legende (rrromanesti) cu scutere Piaggio & Co, fara a se marturisi ca au fost calarite, neintretinute. Iar mecanicii de 2 roti din ziua de azi, sunt niste ageamii (in marea lor majoritate), asa ca nu as merge pe opiniile lor. Pana la urma, depinde ce buget ai si cum vei folosi scuterul. La 500 cmc deja te apropii de o motocicleta. Sunt destule optiuni la 300/400cmc care isi fac treaba fara probleme in oras si in afara, chiar si la drumuri mai lungi. Si care-ti vor da senzatii (suficient de) tari. O spun tot din proprie experienta. Dar ce e mai important: De gustibus non disputandum est! Succes! Editat Aprilie 2, 2020 de pierrotlefou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 2, 2020 Share Postat Aprilie 2, 2020 Ok, merge si 300. Dar roti mari. 15 fata macar. Nu nou, in nici un caz. Am, dat deja pe nou, motoreta. Scuterul e pemtru fataiala prin oras, si, iesit la, maxim 30 km prin jur. Ma uitam la 500, ca nah, are 40 cai. Si eu is urs. Sa stie 120,ca te descurci si pe un dn/autostrada, pana la, Ploiești de exemplu. Buget,max 2500 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Aprilie 2, 2020 Share Postat Aprilie 2, 2020 Eu imi iau scuter de 300 sa merg in thassos ...tu brei scuter de 500 sa te falfai prin oras...si 30 km in jur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Aprilie 2, 2020 Share Postat Aprilie 2, 2020 Acum 2 ore, Adrian M. a spus: Ok, merge si 300. Dar roti mari. 15 fata macar. Nu nou, in nici un caz. Am, dat deja pe nou, motoreta. Scuterul e pemtru fataiala prin oras, si, iesit la, maxim 30 km prin jur. Ma uitam la 500, ca nah, are 40 cai. Si eu is urs. Sa stie 120,ca te descurci si pe un dn/autostrada, pana la, Ploiești de exemplu. Buget,max 2500 euro Maxi-scuterul meu a prins 140km/h masurat cu GPS. Altfel, pana la 130km/h urca rapid si fara probleme. E drept ca eu sunt mai lejer (75). Cel mai lung drum a fost de 240km cu portiune de autostrada (A3), fara nici o problema. In timpul zilei fac 20-30km. La un astfel de buget, ai ceva de cautat. Deoarece motoarele sunt forjate. Si intretinerea nu e ieftina, indiferent de marca. Daca mai pui 1000€, poti deja sa-ti iei ceva relativ nou si cu km putini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 3, 2020 Share Postat Aprilie 3, 2020 (editat) Cred, ca voi muta discutia pe alt topic, cu titlul ce scuter sa imi iau, ca sa nu poluez topicul dedicat modelului de mai sus. Acum 10 ore, ianachim a spus: Eu imi iau scuter de 300 sa merg in thassos ...tu brei scuter de 500 sa te falfai prin oras...si 30 km in jur Si, cand te gandesti ca unii isi iau gsa cu toate pe el, si apoi merg cu el, cu tot cu sideuri, pana in pipera si inapoi Acum nu zic ca n ai dreptate, na m experienta pe subiect, am mers doar de 2 ori cu scuterila. O data tot in thasssos, cu un kymco de 250, dar era cam obosit, si nu mi a prea placut taraboanta, si o data cu a unui prieten pe aici prezent. Gata, facem mutarea, nu mai poluam. Gata, mutam discuția aici va rog: Editat Aprilie 3, 2020 de Adrian M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Septembrie 11, 2021 Share Postat Septembrie 11, 2021 (editat) Salut. Caut sa cumpar kit de reparatie (garnituri si piston) pentru etrierul fata dreapta la un Beverly 500 din 2004 si nu prea gasesc nimic. Etrierii sunt Brembo, de exemplu la BMW am gasit tot ce imi trebuia cand am servisat etrierii, dar la asta, nimic. Doar etrier nou. Aveti idee de ceva coduri/piese? Multumesc. Editat Septembrie 11, 2021 de V a L y O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 14, 2021 Share Postat Septembrie 14, 2021 intreaba la reprezentanta piaggio cel mai bine https://www.thebikehub.ro/ Aici de exemplu iti da tot etrier complet: https://www.motorcyclespareparts.eu/en/piaggio-parts/2004-beverly-500-scooters posibil sa nu gasesti separat... La 11.09.2021 la 22:07, V a L y O a spus: Salut. Caut sa cumpar kit de reparatie (garnituri si piston) pentru etrierul fata dreapta la un Beverly 500 din 2004 si nu prea gasesc nimic. Etrierii sunt Brembo, de exemplu la BMW am gasit tot ce imi trebuia cand am servisat etrierii, dar la asta, nimic. Doar etrier nou. Aveti idee de ceva coduri/piese? Multumesc. ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bizonu rosu Postat Septembrie 14, 2021 Share Postat Septembrie 14, 2021 La 11.09.2021 la 22:07, V a L y O a spus: Salut. Caut sa cumpar kit de reparatie (garnituri si piston) pentru etrierul fata dreapta la un Beverly 500 din 2004 si nu prea gasesc nimic. Etrierii sunt Brembo, de exemplu la BMW am gasit tot ce imi trebuia cand am servisat etrierii, dar la asta, nimic. Doar etrier nou. Aveti idee de ceva coduri/piese? Multumesc. https://www.olx.ro/d/oferta/piaggio-beverly-500-piese-IDdUrSW.html#d937519988 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Septembrie 14, 2021 Share Postat Septembrie 14, 2021 La reprezentanta mi-au spus ca nu exista kit de reparatie, imi pot aduce doar etrier complet. Din ce am mai cautat, etrierii fata ar fi de 32mm si 34mm, am gasit ceva ce cred ca ar fi compatibil (BRA31631), dar ar trebui sa desfac etrierul si sa masor pistonul. Numai ca astia zic ca e posibil sa faci buba daca desfaci jucaria: https://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=6&Q=BRA31631 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andy10 Postat Mai 24, 2022 Share Postat Mai 24, 2022 Salut, Sunt proaspat posesor de Beverly (modelul din 2021) si as vrea sa montez un dashcam in carcasa din fata a scuterului. Problema e ca nu stiu de unde sa iau curent, dupa ce pornesc accesoriile. Initial m-am gandit sa iau curent de la USB connector, dar ala e cica maxim 500mA, ceea ce nu e foarte mult pe 12V, pentru un dashcam. Am demontat un pic carcasa aia din fata si am gasit o mufa care nu stiu ce face. Poate sa-mi spuna cineva, care are acces la un manual de service, pentru ce e mufa aia din poza, cu sageata rosie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miclaus Postat Februarie 9, 2023 Share Postat Februarie 9, 2023 Salut am si eu o problema daca ma puteti ajuta , am un Piaggio Beverly 200 si am o problema la kilometraj am schimbat melcul electronic si problema este ca nu ii vine curent la melc adica impuls am inlocuit cu alt melc km si ceasul am schimbat si nu merge nu vine curent la melcul electronic nu vine deloc curent am verificat si sigurantele nimik nustiu ce sa ii mai fac , va rog ajutatima . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Februarie 9, 2023 Share Postat Februarie 9, 2023 electronic, wow! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Beta Postat Aprilie 26 Share Postat Aprilie 26 Salut, la un piaggio beverly 200cc, de ce curge ulei in filtrul de aer?Nivelul la ulei este optim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.