Vizitator goe 75 Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 (editat) Mai catolici decat Papa eram deja,acum suntem si mai buni decat meamtu in materie de precizie... » Post actualizat in 30 Oct 2017 11:38 Mi-a placut la maxim ca pe un drum parasit colegul prafrau a ales sa inceapa franarea de urgenta direct pe vopseaua de la zebra .Muhahahahaha Editat Octombrie 30, 2017 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Eu sunt curios cate pagini adunam pana la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 s-a fasait din primele 2 pagini boss. O sa vezi ca nu mai dureaza mult acum e doar asa resuscitarea mortului. Poate pe la primavara sa mai creasca un 2-3 pag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Mai catolici decat Papa eram deja,acum suntem si mai buni decat meamtu in materie de precizie... » Post actualizat in 30 Oct 2017 11:38 Pai "neamtu' " nu a masurat ci a spus ca intre repere sunt 10 metrii si ca de la 50 km/h o frana sub 10 metrii e una buna. Evident poti si tu sa observi in film ce am remarcat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Colegu,se pot remarca multe dar pe tine nu te intereseaza decat sa nu cumva sa infirme cineva noua ta religie. Unde scrie sau spune ca aia a fost singura incercare ? Poate a fost singura nu foarte reusita dupa o zi intreaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stokerel Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 In filmuletul pus de tine se vede foarte misto cum musca frana cu metrii buni inainte de reper, practic furca este complet comprimata in momentul in care ajunge la marcaje. Ma refer la filmuletul care are focus pe roata fata (minutul 3:20). Da, "fura" startul cu vreun metru. Dar dupa cum am zis, e irelevant. Ce conteaza este ca motocicleta franeaza mult mai bine decat crede multa lume, atata timp cat omul de la ghidon isi da putin interesul si isi cunoaste fierul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Iar daca cu topicul asta (si celalalt) am facut baietii sa-si puna semne de intrebare, e un inceput. Eu la multa lume la care m-am uitat la franari am tot zis ca la cum franeaza se cam pun in pericol. Inclusiv testul lui @misionaru cu prietenii lui si cel al lui @prafrau. Ma menzz, alea nu prea sunt franari din care sa scapi, cu blocat spate fum si prostii. Daca sare caprioara eu zic ca multi o tavalesc. Fiecare dintre noi e posibil s-o tavaleasca in anumite circumstante, doar ca aia care o s-o tavaleasca sigur sunt f multi. Si n-ar trebui. aici sunt putin curios unde spate blocat si fum? la mine s-a blocat dupa ce s-a ridicat, nu ca m-ar deranja in vreun fel am vazut ca ai pus aia cu ktm-ul in care franezi de la 61 in bord (nu se stie exact cat real) cu abs undeva in cam 14 metri (dupa liniile de pe jos) esti singurul momentan dintre cei care zice ca se poate frana in sub 10 care a pus un filmulet inteleg ca e bine sa exersezi franari, sa mergi pe circuit si toate cele, dar nu cred ca te ajuta fazele astea cu "voi puletii" cand, na, te recomanda doar vocea si talentul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 (editat) Colegu,se pot remarca multe dar pe tine nu te intereseaza decat sa nu cumva sa infirme cineva noua ta religie. Unde scrie sau spune ca aia a fost singura incercare ? Poate a fost singura nu foarte reusita dupa o zi intreaga. Asta explica nea caisa acolo. Religia presupune sa crezi, eu am cercetat aici sunt putin curios unde spate blocat si fum? la mine s-a blocat dupa ce s-a ridicat, nu ca m-ar deranja in vreun fel am vazut ca ai pus aia cu ktm-ul in care franezi de la 61 in bord (nu se stie exact cat real) cu abs undeva in cam 14 metri (dupa liniile de pe jos) esti singurul momentan dintre cei care zice ca se poate frana in sub 10 care a pus un filmulet inteleg ca e bine sa exersezi franari, sa mergi pe circuit si toate cele, dar nu cred ca te ajuta fazele astea cu "voi puletii" cand, na, te recomanda doar vocea si talentul Astept filmuletul cu 6 m de la 60 km/h din partea celor care sustin aceasta ipoteza. Pana cand va aparea ramane doar un poster pe peretele lor parietal. Editat Octombrie 30, 2017 de ettore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 (editat) aici sunt putin curios unde spate blocat si fum? la mine s-a blocat dupa ce s-a ridicat, nu ca m-ar deranja in vreun fel am vazut ca ai pus aia cu ktm-ul in care franezi de la 61 in bord (nu se stie exact cat real) cu abs undeva in cam 14 metri (dupa liniile de pe jos) esti singurul momentan dintre cei care zice ca se poate frana in sub 10 care a pus un filmulet inteleg ca e bine sa exersezi franari, sa mergi pe circuit si toate cele, dar nu cred ca te ajuta fazele astea cu "voi puletii" cand, na, te recomanda doar vocea si talentul Cand am zis ca am vazut franari la multa lume, nu m-am referit doar la filmuletele lui @misionaru si al tau. Desi si el in descrierea din postul initial a zis ca la primele tentative s-au dus mult mai lung pt ca au blocat spatele. Inteleg ca bajetii au zis ca sunt in mare parte incepatori si fara pretentii, dar uite ca si la baietii fara pretentii se intampla fix acelasi fenomen din reflex: la sperietura sau franare de urgenta te duci sufletului ca blochezi spatele. Abia dupa ce au mai exersat au observat ca nu trebuie sa sara pe spatele ala. Insa daca nu ar fi fost in locul in care sa exerseze (si nu ma refer neaparat doar la ei) primul instinct la frana de urgenta ii dezavantaja foarte mult. Si acolo se cam facea diferenta. La asta m-am referit mai sus, faza pe care tu ai luat-o personal. Cu ktm-ul am franat unde ai franat tu. Aveam balastiera in dreapta nu in spate. Ruleta n-am avut oricum, mi se pare mult 14m, dar hai sa zicem ca vaca mea are 100kg peste a ta. La primavara o sa vin si cu SS. M-am dus in noaptea aia doar ca sa mai uit o data la distante ca toata lumea pe topicul celalalt o dadea in grafice de masini. Daca tu din 50 de incercari ai obtinut filmuletele alea 2, schimba guma fata, ca pare ca nu ajuta deloc. Ba mai mult, fii sincer si zi cat ti-a iesit si cum ti-a iesit franarea in prima incercare. Aia e cea care conteaza pe strada. PS: la ktm pe bord am 100 si 97 pe waze. deci zi-i tu o cifra din pix cat ar fi la 61 Editat Octombrie 30, 2017 de LimpTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 n-am facut 50 de incercari neaparat ca sa-mi iasa una buna am facut fiindca ori n-aveam fix 60 ori nu am franat la linie prima am franat de la 58 in putin peste 12 metri nu au fost dferente intre primele si ultimele, cauciucul tot bocna a fost pana la sfarsit stiu ca trebuie schimbat, e foarte uzat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 30, 2017 Autor Share Postat Octombrie 30, 2017 (editat) Dezavantajul celor care trec de pe bicicleta pe motor, sau cel putin la inceput: nu bruscheaza fata de frica sa nu capoteze, ca la bicicleta. Dupa niste teste, inaintea celor filmate aici, mi-am dat seama ca nu mai e cazul de asa ceva, chiar si in filmarile mele, cred ca mai tare franam daca stateam cu antebratul mai bine sau daca aveam doua discuri de frana pe fata, nu unul. Nu imi vine sa cred ca cineva poate sa apese mai tare maneta aia de frana a mea si sa opreasca mai repede. O sa mai incerc in primavara cu un cauciuc nou, poate reusesc sa fac stoppie sau macar sa cad frumos la camera. Din cate vad, prafrau are tot un disc pe fata, dar motorul lui e cu cel putin 30 de kile mai usor ca al meu... Si apropo, placute de frane schimbate acu 7-8k km, lichid de frana ok, nu stiu, poate tre sa incep sa trag de fiare... din nou Editat Octombrie 30, 2017 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Dezavantajul celor care trec de pe bicicleta pe motor, sau cel putin la inceput: nu bruscheaza fata de frica sa nu capoteze, ca la bicicleta. Dupa niste teste, inaintea celor filmate aici, mi-am dat seama ca nu mai e cazul de asa ceva, chiar si in filmarile mele, cred ca mai tare franam daca stateam cu antebratul mai bine sau daca aveam doua discuri de frana pe fata, nu unul. Nu imi vine sa cred ca cineva poate sa apese mai tare maneta aia de frana a mea si sa opreasca mai repede. O sa mai incerc in primavara cu un cauciuc nou, poate reusesc sa fac stoppie sau macar sa cad frumos la camera. Din cate vad, prafrau are tot un disc pe fata, dar motorul lui e cu cel putin 30 de kile mai usor ca al meu... Si apropo, placute de frane schimbate acu 7-8k km, lichid de frana ok, nu stiu, poate tre sa incep sa trag de fiare... din nou e cam cu 50 de km mai usoara dar nu conteaza am avut xt660x, care e motocicleta ta dar cu sigla yamaha franam la fel, cu 2 degete, si n-am avut probleme sa nu fie destul de puternica frana singura problema era ca se incingea la coborari cu pasagera daca ii dadeam mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 30, 2017 Autor Share Postat Octombrie 30, 2017 Cum ziceam, mai incercam la primavara, poate iese un stoppie. Sau cadem frumos la camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Dezavantajul celor care trec de pe bicicleta pe motor, sau cel putin la inceput: nu bruscheaza fata de frica sa nu capoteze, daca observi in filmul lui prafcuminte , sta ca leguma in sha se duce tot in fatza si slabeste frana pe ultimii 3m de frica sa nu ajunga pe failtube. Este foarte aproape sa faca si stoppie din cauza asta , daca impingea curu in spate torso aplecat si coatele inchise castiga minim 1 m altfel din ce vad acolo el a crescut artificial distanta de franare cu cel putin 2 m ca la bicicleta. Dupa niste teste, inaintea celor filmate aici, mi-am dat seama ca nu mai e cazul de asa ceva, chiar si in filmarile mele, cred ca mai tare franam daca stateam cu antebratul mai bine sau daca aveam doua discuri de frana pe fata, nu unul. Nu imi vine sa cred ca cineva poate sa apese mai tare maneta aia de frana a mea si sa opreasca mai repede. O sa mai incerc in primavara cu un cauciuc nou, poate reusesc sa fac stoppie sau macar sa cad frumos la camera. stoppie poti face fara sa decelerezi foarte mult , impingi torso in fata in timp ce franezi un pic mai tare(dupa ce ai suspensia fata incarcata) si faci imediat stoppie Din cate vad, prafrau are tot un disc pe fata, dar motorul lui e cu cel putin 30 de kile mai usor ca al meu... pai ce facem? conteaza greutatea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 30, 2017 Autor Share Postat Octombrie 30, 2017 (editat) Eu, in franarea de la 95 km/h am incercat sa stau cat mai ferm in maini si sa le tin cat mai drepte, centrul de greutate ducandu-l cat mai in spate. Cred ca se vede pe franare ca la ultimul metru roata de fata a topait de 2-3 ori. Tot din frica de a nu capota vine asta ) O sa fie mai greu sa fac stoppie... stoppie poti face fara sa decelerezi foarte mult , impingi torso in fata in timp ce franezi un pic mai tare(dupa ce ai suspensia fata incarcata) si faci imediat stoppie Da man, corect, daca vrei, faci stoppie, ideea mea era sa fac stoppie intr-o franare de urgenta liniara, eventual si cu aia de spate pusa. In fine, am inteles ideea Multumesc pentru raspuns, bec. Nu ma asteptam la un reply de la tine asa ok, fara aciditatea ta clasica. Vezi ma, toti au un suflet bun, asteapta doar ocazia perfecta sa faca bine in lume pai ce facem? conteaza greutatea? Eu nu am comentat nimic despre greutate in ultimele 12 pagini Nu pe mine trebuie sa ma intrebi, teoriile mele nu le expun aici decat daca o sa moara topicul. Mai bagam un motorist pe foc. Editat Octombrie 30, 2017 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 daca observi in bla, bla.. becule lumineaza tu aici poporul cu o filmare de-a ta, cu 4 miu in 6 metrii.E usor sa critici ce fac altii care au avut curajul sa fie transparenti. Hai sa-i si apreciem ca ne-au pus la dispozitie material didactic. » Post actualizat in 30 Oct 2017 19:15 Greutatea conteaza mult cand ai frane subdimensionate, gen 1 disc de 260 mm pt 300+ kilograme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 ti-am raspuns pentru ca am observat o schimbare la tine , ai care incep cu "stiu eu " ca franeaza in 14 m si in 6 nu se poate nu ai cum sa-i inveti nimic , cred ca ai observat ca franezi/inclini motocicleta cam cat te tine creieru, nu mana dreapta si nici cauciucul dar primul pas e sa-ti dai seama ca ceva nu e in regula. becule lumineaza tu aici poporul cu o filmare de-a ta, cu 4 miu in 6 metrii.E usor sa critici ce fac altii care au avut curajul sa fie transparenti. Hai sa-i si apreciem ca ne-au pus la dispozitie material didactic. dom' profesor , nu ma plateste nimeni de pe aici sa tin lectii o sa pun filmare cand oi vedea fizicieni pe superbike-uri cu kr-uri pana una alta se incearca marea cu batzul si se si publica rezultatele, vad un nobelI pentru tribolologie pe topicul asta. p.s. inca mai incerci sa calculezi miu cauciucului dintr-o decelerare in care cauciucul nu pierde aderenta? suna-ma cand te trezesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 La prafrau nu este nimic de criticat pentru ca are tehnica unui sac de cartofi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 30, 2017 Autor Share Postat Octombrie 30, 2017 cred ca ai observat ca franezi/inclini motocicleta cam cat te tine creieru, nu mana dreapta si nici cauciucul dar primul pas e sa-ti dai seama ca ceva nu e in regula. Ce e si mai grav e ca mi-am dat seama de ceva timp de asta, si acum nu e mai bine, e mai rau! Ma lupt cu limitarile creierului. Cand era vorba de cauciuc, lucrurile erau mult mai clare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 (editat) La franare de urgenta cu masina se calca frana si atat, fara ambreiaj, cu oprit motor cu tot (zic aia de la raliuri care predau conduita defensiva), la motorete cica e pe bani informatia asta, nu-mi permit sa zic cum e mai bine. E prima data cand aud asa ceva!Si, cand comparati acceleratia cu deceleratia luati in calcul ca una se face aplicand o forta (neliniara) pe o singura roata si cealalta cu o forta (in mod cert mai liniara decat prima) pe doo roti? Sau se presupune ca spatele flutura in aer si aderenta nu depinde de dimensiunea petei de contact? Nenea cu Varadero as zice ca franeaza si cu spatele (piciorul drept) + are cbs. Editat Octombrie 30, 2017 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Ce e si mai grav e ca mi-am dat seama de ceva timp de asta, si acum nu e mai bine, e mai rau! Ma lupt cu limitarile creierului. Cand era vorba de cauciuc, lucrurile erau mult mai clare. e grav rau, motociclitu e mult mai misto cand motocicleta face ce vrei tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 30, 2017 Autor Share Postat Octombrie 30, 2017 (editat) e grav rau, motociclitu e mult mai misto cand motocicleta face ce vrei tu Yap, idem ca la bicicleta si role. Atunci cand stii ca ai controlul in orice situatie, te face sa te simti detasat, desprins, liber, departe si demult plecat de langa tot ce se taraie si sta in calea ta degeaba si inutil. Am trait sentimentele astea inainte, caut si acum la moto aceleasi sentimente. Vedem la primavara ce am invatat la capitolul moto. Editat Octombrie 30, 2017 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 31, 2017 Share Postat Octombrie 31, 2017 daca observi in filmul lui prafcuminte , sta ca leguma in sha se duce tot in fatza si slabeste frana pe ultimii 3m de frica sa nu ajunga pe failtube. Este foarte aproape sa faca si stoppie din cauza asta , daca impingea curu in spate torso aplecat si coatele inchise castiga minim 1 m altfel din ce vad acolo el a crescut artificial distanta de franare cu cel putin 2 m acolo eram dat mult in spate fata de pozitia normala ok, fii atent, incearca fix asta pe un supermoto dar nu uita sa filmezi, ok? vreau sa vad in mod normal ar trebui sa te prinzi singur de diferenta de pozitie si de ce trebuie sa stai aproape pe rezervor in mers pe d-astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat Octombrie 31, 2017 Share Postat Octombrie 31, 2017 (editat) hai ca ma intorc, ca e prea misto as vrea sa va spun cu ce franez eu. cu o motocicleta de 134 kg, cu frane brembo supradimensionate, cu 4 pistoane si doua discuri supradimensionate de 298 pe fata. si suspensii intarite, cu arcuri mai rigide si BINE REGLATE. ati fi uimiti cat de mult conteaza tehnica corecta, pozitia corecta pe motor, un cauciuc fata la limita legalitatii stradale si suspensii relate corect. si ca sa intelegeti si mai bine ce fel de dinamica are modelul asta de motocicleta, ii poti bloca si fata si nu cade. acum va las sa va bateti in continuare in cifre pe motociclete de 285 de kile cu frane pe tamburi Editat Octombrie 31, 2017 de zahei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 31, 2017 Share Postat Octombrie 31, 2017 hai ca ma intorc, ca e prea misto as vrea sa va spun cu ce franez eu. cu o motocicleta de 134 kg, cu frane brembo supradimensionate, cu 4 pistoane si doua discuri supradimensionate de 298 pe fata. si suspensii intarite, cu arcuri mai rigide si BINE REGLATE. ati fi uimiti cat de mult conteaza tehnica corecta, pozitia corecta pe motor, un cauciuc fata la limita legalitatii stradale si suspensii relate corect. si ca sa intelegeti si mai bine ce fel de dinamica are modelul asta de motocicleta, ii poti bloca si fata si nu cade. acum va las sa va bateti in continuare in cifre pe motociclete de 285 de kile cu frane pe tamburi ai venit doar cu poveste? filmul? macar o cifra acolo masurata la pas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.