Sari la conținut

Distante de franare - probe practice


misionaru
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 640
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

in acelasi mod in care un r1200rt franeaza mai bine ca un hp4 nitel mai vechi

 

nu cred ca exista hp4 pe vremea gixerelor si fazerelor de p-aici care opresc in 6 metri

nu mai zic de chestiile in 2 timpi din secolul trecut

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca exista hp4 pe vremea gixerelor si fazerelor de p-aici care opresc in 6 metri

nu mai zic de chestiile in 2 timpi din secolul trecut

ai o logica imbatabila, ai luat meditatii cu belbodi?

 

sa recapitulam , golf 7 r 32 sau alta coropisnitza de genul opreste pe hartie mai repede decat oprea in 94 un porsche 911 (cu gume productie 94) deci zahei nu opreste in 6 metri daca Silver arrow nu opreste in 6 cu r1200rt

 

in acelasi ton , niste ilustrii incepatori inarmati cu motociclete stradale cu frane in stare pff nici dracu nu stie au reusit fantastica performanta de 12m de la 60 pe bord ... dar 60 pe bord nu va mai multumeste trebuie 60 pe gps si nici distanta efectiva de franare nu mai e ok trebuie filmata mana de cand a inceput franarea

 

 

 

 

eu ma retrag .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai o logica imbatabila, ai luat meditatii cu belbodi?

 

sa recapitulam , golf 7 r 32 sau alta coropisnitza de genul opreste pe hartie mai repede decat oprea in 94 un porsche 911 (cu gume productie 94) deci zahei nu opreste in 6 metri daca Silver arrow nu opreste in 6 cu r1200rt

 

in acelasi ton , niste ilustrii incepatori inarmati cu motociclete stradale cu frane in stare pff nici dracu nu stie au reusit fantastica performanta de 12m de la 60 pe bord ... dar 60 pe bord nu va mai multumeste trebuie 60 pe gps si nici distanta efectiva de franare nu mai e ok trebuie filmata mana de cand a inceput franarea

 

 

 

 

eu ma retrag .

S-a inteles gresit. Verificarea se refera strict la RT. Daca RT-u permite in jur de 2g franare teoretica atunci zahei are toate sansele la 6 m. Daca insa RT-ul nu poate mai mult de 1,2-1,5 g atunci raman sceptic in privinta sanselor unui SS de a opri in 6 m.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai exista alta rezolvare.

Intalniti-va toti, puneti 5 lei de caciula in caciula, franari de la 60 si ala care scoate 6 metri ia casu. Daca nu scoate nimeni 6... banii se doneaza la ceva amarati ca are balta peste.

Numai de castigat... Aveti sansa de a demonstra ca e da ori ca e ba, va jucati o zi, anutati si o caritate ca 6 metri nu se va scoate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag, de dragul intrarii in istorie. Da nu pun bani, ca 6m nu scot cu vaca mea nici daca ii pun un logan in fata :laugh:

Dar sub 12 as cam scoate zic eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte sa te retragi

daca tot suntem aici, cam in cati metri minim crezi (sau stii) tu ca se poate opri cu motocicleta de la 60 km/h? (fara sa te ajuti de ziduri/santuri/stalpi/masini/pomi)

 

 

eu unu nu pot in 6m , stiu sigur asta , nu din cauza motocicletei , nu pot eu ... pe motocicleta sport cu gume bune franez constant ~10m si pentru mine e suficient , daca franezi corect si suspensia e ok pt greutatea ta nu e f greu sa ajungi la 10m repetabil ... dar tine de know-how,talent si antrenament , fac pariu ca si baiatu ala cu gura mare cu transalpu ar scoate binisor sub 12m daca nu i-ar lua juma de secunda dive dupa care alta jumate strans frana cu morcovu infipt dupa care nitica incredere in guma fata

 

daca franezi ca vita , la linie strangi maneta cat poti de tare ca ai abs si suspensie servisata acum 7 ani .. well asa se fac testele de pe youtube se scoate skillu din ecuatie ....oricum cat timp ai roata spate pe asfalt testu de franare e o gluma proasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

S-a inteles gresit. Verificarea se refera strict la RT. Daca RT-u permite in jur de 2g franare teoretica atunci zahei are toate sansele la 6 m. Daca insa RT-ul nu poate mai mult de 1,2-1,5 g atunci raman sceptic in privinta sanselor unui SS de a opri in 6 m.

Sigurul care nu a inteles esti chiar tu.Daca superbec era mai finut poate ca intelegeam dar este foarte evidenta ironia.

 

Nu a fost vorba niciodata de 6m pentru ss-uri in general .Discutia a pornit de la ss-uri ca fiind capabile de 60-0 in 8m (idee care nnu mai stiu a cui a fost initial)peste care a inbunatatit zahei ca el poate cu Aprilia RS 250 sa scoata cu 2m sub ,adica 6m(ca sa fiu sigur ca intelegi). Din moment ce zahei a scos pasarica este normal sa tabarati pe el dar nu este normal sa distorsionati pana la a discuta de 6m la modul generic .Macar din partea asta a argumentului fiecare a estimat cam cat este capabil atunci imediat in fuctie de experienta proprie.De partea voastra nu a comentat nimeni ca estimarea de peste 14m este nerealista,doar sustinere si can can .Aaa...si grafice care aratau chiar mai mult.Acum ca s-a facut primul test ,s-a dat semnalul de abandon ship si va calcati in picioare sa dati estimari pe langa 12m.Lipsa totala de coloana vertebrala flacai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pare departe de adevar

 

http://www.brembo.com/en/company/news/austin-circuit-formula1-versus-motogp

 

1.8G e maximul pe COTA,

5.7G formula 1 wtffff

 

brembo clasifica 'hard braking areas' de la 1.4G incolo (pt motogp evident)

http://www.brembo.com/en/company/news/challenging-tracks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca incerc eu un test saptamana asta, desi am abs. Ii foot un ciocan in tinte sa-l dezactivez. Glumesc, o sa franez pana la limita intrarii abs-ului. Nu m-am masurat niciodata, dar zic ca stau bine pe frane. Pilot Road 4 - 2016. Afalt foarte uscat astazi, sper sa tina asa. Va anunt daca reusesc. Daca nu mai scriu, inseamna ca m-am dus :)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cesar, se postase un link cateva pagini mai sus, de pe redbull, cu decelerarea maxima. Era alt circuit, daca nu ma insel.

@Goe, de ce generalizezi. Eu am spus din start ca se poate sub 14m, si ca e o marja acolo, raportat la cum se calculeaza. Reticenta pleaca de la cei 6m, si decelerarea aia de 2.3, fata de ce gasim pe gogu, 1.8, 1.7, cat o fi. Nu o mai tot suci si tu, las-o asa cum a cazut :) Mai bine sa ramana topicul, cu rezultate ale celor care au testat/vor testa.Polemica a fost destula

Editat de mathe adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel care a emis informatia cu 1.7G in MotoGP e meloman, cinefil sau artist plastic?

» Post actualizat in 25 Oct 2017 09:53

Aia cu 1,7 g in MotoGP a fost citata din fisele alea de la brembo (cinefili).

 

Mai jos o pza cu miu (gasita pe net)

post-72918-0-13587100-1508925030_thumb.jpg

Editat de ettore
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 25 Oct 2017 09:53

Aia cu 1,7 g in MotoGP a fost citata din fisele alea de la brembo (cinefili).

 

Mai jos o pza cu miu (gasita pe net)

 

Eu sunt mai batran si pun intrebari simple ca sa aflu lucruri simple :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

topicul e despre frana de urgenta nu stunt si nici frana pt incadrat pe curbe la curse :D

 

 

Corect, dar atunci ca sa inchidem topicul afirmatia completa ar fi:

 

....oricum cat timp ai roata spate pe asfalt si roata fata departe de limita aderentei testu de franare e o gluma proasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, dar atunci ca sa inchidem topicul afirmatia completa ar fi:

 

....oricum cat timp ai roata spate pe asfalt si roata fata departe de limita aderentei testu de franare e o gluma proasta.

depinde de ce moto si gume vorbesti. O guma fata neam cu D211/212 iti ridica spatele cu mult inainte sa aiba greturi de rupere a aderentei :) merge sa faci stoppie la fiecare semafor :P

Deci in cazul asta e vorba doar sa dozezi maneta cat sa tii spatele la o palma deasupra solului, ca sa franezi cat mai aproape de ideal. Adica fix filmuletul meu cu 100-0 in coatele goale. Disclaimer, aconfirmat si SilverArrow pe privat ca in cazul ala e cea mai eficienta franare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...