Sari la conținut

Distante de franare - probe practice


misionaru
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 640
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Corect, dar atunci ca sa inchidem topicul afirmatia completa ar fi:

 

....oricum cat timp ai roata spate pe asfalt si roata fata departe de limita aderentei testu de franare e o gluma proasta.

nu chiar, avem si limita de basculare despre care zice Silver arrow si aia e foarte importanta dar depinde mult de skilul motociclistului ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a fost vorba niciodata de 6m pentru ss-uri in general .Discutia a pornit de la ss-uri ca fiind capabile de 60-0 in 8m (idee care nnu mai stiu a cui a fost initial)peste care a inbunatatit zahei ca el poate cu Aprilia RS 250 sa scoata cu 2m sub ,adica 6m(ca sa fiu sigur ca intelegi). Din moment ce zahei a scos pasarica este normal sa tabarati pe el dar nu este normal sa distorsionati pana la a discuta de 6m la modul generic .Macar din partea asta a argumentului fiecare a estimat cam cat este capabil atunci imediat in fuctie de experienta proprie.De partea voastra nu a comentat nimeni ca estimarea de peste 14m este nerealista,doar sustinere si can can .Aaa...si grafice care aratau chiar mai mult.Acum ca s-a facut primul test ,s-a dat semnalul de abandon ship si va calcati in picioare sa dati estimari pe langa 12m.Lipsa totala de coloana vertebrala flacai.

 

vezi

 

de la 60 kmh opresti complet in 6, maxim 8 metri. daca calculezi si timpul pentru reflex, da, distanta poate ajunge si la 20 de metri.

 

dupa aia a zis ca aia 6 metri sunt pentru 2 timpi

 

Cel care a emis informatia cu 1.7G in MotoGP e meloman, cinefil sau artist plastic?

 

cica la motegi ar fi 1.5G - aici - datele nu sunt din cursa de anul asta, evident, ca au inotat

se pare ca depinde de circuit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@superbec

Da, ceva de genul asta am vrut si eu sa subliniez dar nu mi-a iesit conditia logica :)

 

Daca roata are aderenta suficienta la asfalt, limita maxima a franarii e data de basculare - stoppie-ul la care va refereati tu, LimpTA si Silver.

Daca limita aderentei este mai mica, nici nu ajungi sa ridici roata spate, limita franarii fiind data de aderenta disponibila.

 

Depinde care dintre conditii este atinsa prima. Daca niciuna din ele nu e atinsa, atunci franarea nu este maxima deci orice alte formule si discutii sunt irelevante :)

Editat de stokerel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@einsteint1984

E mai lung dar nu de 2x mai lung pe cat e de 2x mai greu ;)

Iar SS-ul cu pasager si fara iti zic eu fix ce se va intampla pt ca am simtit pe pielea mea (fara cazaturi sau ceva). Cu pasager o sa cazi si mai repede pentru ca suprasoliciti guma fata si o sa rupi aderenta si mai repede. Testul asta merge pe smoala noua de circuit ca sa fii sigur ca guma tine cat sa iti ridice 2 persoane in stoppie daca e. In lumea reala esti pe jos mai repede cu pasager. Frana spate e sanie pe SS cu oricine vrei tu in spate :)

 

I-am zis si lui SilverArrow ieri.. ca sa ajungem la comparatiile de care ziceti voi ar trebui ca aderenta sa fie perfecta si guma sa fie perfecta :) Din pacate in Romanica cu detergent de Dambovitica povestea se termina subit pe la inceputuri --- pierzi aderenta pe fata mult mai repede si poc. Si din cauza de asfalt de rahao si din cauza de lemnele cu care incalta unii mobrele.

 

 

@stokerel

Am ajuns sa-mi dau quote singur ...

 

tu zici bine insa ... ideea ar fi ca iar ajungem sa ne invartim in jurul cozii cu: pune guma aderenta. Apoi iar sar bajetii ca pilot power 2ct e FUARTE BUN.

Editat de LimpTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@LimpTA

 

De acord !

Hai sa zicem pune guma care iti ofera aderenta maxima conform conditiilor. Degeaba ai slick soft atunci cand ai de franat maxim intr-o balta de 2cm adancime.

La fel cum absolut corect un cauciuc soft va oferi aderenta mult mai buna decat unul de touring in aproape orice alte conditii.

 

Putem sa ne mutam la topicul de cauciucuri acum :D

Editat de stokerel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca deschizi cutia Pandorei cauciucurilor. Urmeaza presiuni, conspiratia stikerului de pe bascula, iluminati

O s-o deschid din nou in cateva zile pe topicul de Presiune Cauciuc. Ca am facut 13K cu guma spate la ktm si ramasese atunci prin vara cand am discutat (aveam vreo 5k), ca fac presiunea dupa urechea mea nu dupa bascula si ca am impresia ca o sa ma tina 13K si revin cu impresii. am 12936 pe bord. In weekend cred ca apar cu poza pe topicul ala.

 

@LimpTA

 

De acord !

Hai sa zicem pune guma care iti ofera aderenta maxima conform conditiilor.

 

Iubirea vietii mele pt SS a fost D211. Ridica spatele si pe ploaie dar mergeam mai usurel, in schimb pe uscat -- fun times:

https://www.youtube.com/watch?v=9gvRn88W1zo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca să opresc de la 60km/h în 6m trebuie să am o decelerare de 2.36g, într-un timp de 0.72s.

Greu.

Filmați-vă cu vitezometru si maneta de frână în acelaşi cadru si noi arbitrăm.

Sau râdem...

» Post actualizat in 23 Oct 2017 16:38

http://www.mcnews.com/mcn/technical/2013JanPerfIndx.pdf

» Post actualizat in 23 Oct 2017 16:40

60-0 în mile. Adică 96-0km/h

Ma bag si eu ceva mai tarziu in discutie insa pdf-ul ala e...

N-oi fi mers eu pe prea multe mobre pana acum insa daca un Scarver franeaza mai bine decat un GS inseamna ca fumez eu gresit de fiecare data cand merg cu ele. Si da, le am in curte (in diverse variante) de aprox. 10 ani.

 

Ma tem ca documentul respectiv e un alt exemplu in care viata bate filmul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu ceva mai tarziu in discutie insa pdf-ul ala e...

N-oi fi mers eu pe prea multe mobre pana acum insa daca un Scarver franeaza mai bine decat un GS inseamna ca fumez eu gresit de fiecare data cand merg cu ele. Si da, le am in curte (in diverse variante) de aprox. 10 ani.

 

Ma tem ca documentul respectiv e un alt exemplu in care viata bate filmul.

 

nu stiu cat de relevant e un test de acum 13 ani, dar

https://www.msf-usa.org/downloads/imsc2006/Belmonte-Performance_Evaluations_of_Various_Braking_Systems-Paper.pdf

 

The two motorcycles used for these experiments were of different types: a 2001 sport model Honda CBR929RR and a 1999 custom style Honda GL1500 Valkyrie. In terms of braking performance there was no significant difference between them. The mean stopping distance in 214 tests of the sport model was 41.67 metres from 100 km/h compared with a mean of 41.83 metres in 84 passes of the custom machine. These results convince us that a standard emergency braking procedure is possible and valuable despite the weight differences among motorcycles.

 

nu inteleg exact dar pare ca performanta franelor in teste scurte (adica sa nu apara brake fade) la viteza mica tine mai mult de cauciuc/starea tehnica a franelor decat de modelul de motocicleta

in conditiile testului explica exact cum a fost facut si e clar ca nu era ala de pe cruiser mai bun pe frane, erau 8 motociclisti in total si se urcau pe rand pe ambele

fara incalzitoare, fara adus cauciucurile si franele la temperatura

 

acestea fiind spuse, nu cred ca am vazut vreodata un scarver intretinut, o fi si asta

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si telemetria ce facem cu telemetria boss?

giphy.gif

 

nu vezi ca a pus baiatu asta teste adevarate, goldwingu choperu si cbr-u franeaza toate fix la fel !

Editat de superbec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moara gimy a ajuns telemetria asta mai rau ca megapixelii la telefon: DA' TU CATA TELEMETRIE AI?

Do you even telemetry?

Da' macar daca tot franeaza toate la fel atunci e parfum, inseamna ca n-ar mai trebui sa vedem pe niciunu' lipit de pom :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putem pune alta ora, poate chiar 15, dar probabil asta o sa incurce pe altii. Spuneti care vreti sa veniti si la ce ora, daca nu ploua evident. Si majoritatea decide.

 

Cu conditia ca cei care decid cand se vine, sa si vina :)

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si telemetria ce facem cu telemetria boss?

giphy.gif

 

nu vezi ca a pus baiatu asta teste adevarate, goldwingu choperu si cbr-u franeaza toate fix la fel !

Pai ce sa facem, n-avem ce face. Asa se intampla cand gugalesti tabele, formule, coeficienti si teste dubioase care demonstreaza cum un custom franeaza ca un ss...afli de ce franezi tu greu in loc sa afli de ce franeaza altii bine. Editat de WotRU2Me
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...