petru_xxl Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 Salutare, m-am gandit sa deschid un topic cu lucrarile efectuate de mine, lucrari mai "nebunesti" sa le spun asa. Pe langa crashpaduri ma mai ocup si de mecanica moto dar si de diferite nebunii pe care nimeni nu le face. Multi nu au timp sau nu vor sa se complice cu anumite lucrari, eu in limita timpului disponibil ma ocup si de "nebuniile" oamenilor. Am sa postezi lucrari din trecut la care am sa adaug si cate o scurta povestioara despre munca depusa si materialele folosite asta daca este cineva interesat de topic. Astazi in schimb am sa incep cu ultima lucrare realizata ieri, un suport de buton pentru incalzire in sa. Materialul folosit este aluminiu, nu am stiu unde sa pozitionez butonul in alta parte, motocicleta fiind un Bmw R1200C, nu am dorit gaurirea anumitor elemente a motocicletei pentru pozitionarea butonului. Initial pozitia am calculat-o mai langa acceleratie dar spatiul dintre ghidon si paharelul lichidului de frana nu a permis sa intre colierul de prindere. O mare problema pe care o intampin momentan este lipsa materialelor la noi in zona, necesare pentru anumite lucrari, iar cand oamenii se grabesc trebuie sa improvizezi o sa vedeti pe parcurs depre ce este vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jaman Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 Bravo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Octombrie 28, 2017 Autor Share Postat Octombrie 28, 2017 Sa postez una mai tare despre suportul de bicicleta ajuns suport pentru moto. Am folosit din suporrul pentru biciclete doar priza pentru "nuca" carligul auto si stopurile, suportul este facut din profil de otel 40×20mm aprox. in totalitate, am facut si doua prinderi aditionale pe suportul carligului auto sa fie cat mai safe. Pentru proba am folosit un KTM Exc520 motocicleta mult mai grea decat cea a proprietarului, el avand un KTM de 250cc (daca nu ma inseala memoria). Sa ma laud ca am si logo si vreau sa il pun in semnatura dar trebuie sa incarc imaginea undeva mai intai, altfel nu stiu cum sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 Imi place topicul! Posteaza tot ce faci, eu ma inspir . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Octombrie 28, 2017 Autor Share Postat Octombrie 28, 2017 Ma uitam printre fotografii si am constatat ca am omis sa fotografiez multe lucrari, cand te prinzi cu treaba uiti de fotografie. Am construit si panou pentru afisarea timpilor in curse moto. Realizat din profil 20x20 taiat pe lungime ca sa imi fac profil U pentru asezarea cartonaselor cu timpi ( aici intervine lipsa materialului de care mentionam mai sus). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 Un mare BRAVO! Frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Octombrie 28, 2017 Autor Share Postat Octombrie 28, 2017 Merci de aprecieri. La Ktm-ul de mai sus proprietarul a dorit niste handguarduri mai tari si accesibile la pret, cele pe care le-a avut erau originale dar s-au rupt, m-am gandit sa construiesc o pereche din platbanda de 6×25mm iar prinderea pe ghidon am realizat-o cu ajutorul a doua bucati de teava pe care am sudat transversal doua piulite de 6mm lungi ( cumparate de la un magazin ce comercializeaza produse de mobilier), dupa care am taiat teava si piulitele longitudinal, o "semiluna" am lasat-o cu filet la piluite iar la cealalta am "retezat" filetul cu burghiu de 6mm, platbenzile le-am sudat de semiluna. Dupa ce a fost totul finalizat am lasat motorul in curte pe cric dupa un anumit timp eu deja lucram la alta motocicleta am auzit cum a cazut o motocicleta de pe cric, era ktm-ul , a cedat cricul se poate observa in a 2-a fotografie cum a rezistat handguardul. Ulterior am rezolvat si problema cricului, am taiat de pe un cadru tubular de kawasaki toata prinderea cricului si am adaptat-o pe ktm, din pacate nu am foto cu lucrarea asta dar ce pot sa spun e ca nu a mai avut probleme de atunci. Cricul care s-a rupt nu era original, era facut de altcineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 Un mecanic de nota 10 si un prieten care nu te lasa in drum cand ai nevoie!Singurul om care imi cunoaste motoretul din primul si pana in ultimul surub! Recomand cu cea mai mare incredere! Mai adaug si eu cate ceva la galerie ca sa nu zica lumea ca vb din burta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emanuelcristian Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 Bravo Petru! Tot asa in continuare! Tot respectul pentru tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 Frumos, bravo! Imi place in special suportul de KTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 Dap, frumoase realizari, sunt convins ca vom mai vedea si altele. Nu atarna prea greu pe carlig motorul + suport? In general sarcina verticala maxima a carligelor nu depaseste 100kg la genul ala de masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondacbrF4si Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 (editat) salut poti sa faci si prinderi,pentru crash paduri pentru un cbr F4i Editat Octombrie 28, 2017 de hondacbrF4si Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Octombrie 28, 2017 Autor Share Postat Octombrie 28, 2017 Apropo de suporti si de carat motociclete cu masina, am vorbit intr-o zi cu Petrica de la Bucovina Adventure, pe fb daca nu pot sa ii construiesc un suport sa ia cu el motocicleta in concediu. Rezultatul in fotografii ( greu sa explic in detaliu ce am facut ) am folosit mult materia 40x40 si l-am prins de o nuca de tractare dupa care nuca pe suportul masinii. Interesant la acest supprt este ca motocicleta se inclina invers fata de viraj, de exemplu daca e viraj la dreapta motocicleta se inclina pe stanga, este straniu dar nu se intampla nimic, Petrica a fost cu el pana in Grecia deja, are planuri sa il modificam, ma mai gandesc si eu cum. » Post actualizat in 28 Oct 2017 19:28 Dap, frumoase realizari, sunt convins ca vom mai vedea si altele. Nu atarna prea greu pe carlig motorul + suport? In general sarcina verticala maxima a carligelor nu depaseste 100kg la genul ala de masini. Din ce imi aduc aminte am citit pe un carlig westfalia detasabil ce l-am avut ca sarcina max verticala era de 120kg moto de 250 are aprox 100kg, am facut testul cu 520 si nu au fost probleme. Ne-am suit 3 oameni pe el si ne-am leganat, aprox 250kg si a rezistat, arcuia putin ce e drept dar a rezistat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Octombrie 28, 2017 Share Postat Octombrie 28, 2017 E ok sa "transporti" o motocicleta ca si cea din ultimele poze? Nu e chin pentru ea? Nu intervin forte care nu au ce cauta acolo? Vezi cadru, jante, axe. Sa nu spun de uzura de la anvelopa, lant, foaie, pinion, etc.?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Octombrie 28, 2017 Autor Share Postat Octombrie 28, 2017 E ok sa "transporti" o motocicleta ca si cea din ultimele poze? Nu e chin pentru ea? Nu intervin forte care nu au ce cauta acolo? Vezi cadru, jante, axe. Sa nu spun de uzura de la anvelopa, lant, foaie, pinion, etc.?! Te rog sa nu dezbatem asta aici deoarece facem un topic de 100... de pagini pe tema asta:)) s-a mai discutat problema pe un topic iar parerile sunt pro si contra. Eu doar vreau sa impartasesc din experientele mele, poate cineva vine cu idei de imbunatatire la ce am realizat eu. Daca dezbatem asta aici urmatoarea intrebare o sa fie legata de cat de legala e chestia ). HondacbrF4si cel mai bine ne auzim la un telefon 0773727509 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Octombrie 29, 2017 Share Postat Octombrie 29, 2017 Salutare! E frumos ceea ce faci meştere,pune poze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Octombrie 29, 2017 Autor Share Postat Octombrie 29, 2017 Cam asta se intampla cand nu exista adaptor original intre toba finala si galeriile de evacuare, oricum Z-ul se aude demential, adaptorul facut l-am vopsit negru, nu am foto doar video dar nu stiu unde sa le incarc, am optat pentru otel deoarece inox nu prea se gaseste in zona iar bucatile de teava care intra in toba si pe galerie sunt mult mai usor de confectionat din otel. Bucati de teava de inox la cote exacte sa faci adaptare pe finala si pe galerie sunt foarte greu de gasit sau trebuie sa distugi finala cu cotul original ceea ce nu recomand la nici un client. Pe parcus am sa mai postez foto cu evacuari adaptate deoarece am cateva facute . » Post actualizat in 29 Oct 2017 06:55 L.E. Cam asa arata Z-ul inainte sa il predau la client, e "crashpaduit" bine, acu vreo 1 luna in urma propeietarul a folosit crashpadul de pe partea dreapta, crashpad ce si-a facut treaba cu succes . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 29, 2017 Share Postat Octombrie 29, 2017 E ok sa "transporti" o motocicleta ca si cea din ultimele poze? Nu e chin pentru ea? Nu intervin forte care nu au ce cauta acolo? Vezi cadru, jante, axe. Sa nu spun de uzura de la anvelopa, lant, foaie, pinion, etc.?! da e ok, nu se intampla nimic, e acelasi lucru ca si cum ar rula la vale cu motorul oprit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Octombrie 29, 2017 Autor Share Postat Octombrie 29, 2017 La un Suzuki vs 600 in urma unui eveniment neplacut i s-a spart suportul de la vitezometru, am reconstruit unul din metal pe care ulterior l-am vopsit negru. Proprietarul nu ii mai dadea nici o sansa iar second nu a gasit nicaieri prin tara, nou nu ii dadea mana sa cumpere. Ce o fi black box-ul? Astept sa ghiciti )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jaman Postat Octombrie 29, 2017 Share Postat Octombrie 29, 2017 Trusa de scule ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Octombrie 29, 2017 Share Postat Octombrie 29, 2017 Hmmm, prea mare pentru trusa de scule. Dar are capac si inchizatoare, trebuie sa fie ceva pentru transportat. Bagi cortul acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Petru is the one !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Octombrie 30, 2017 Autor Share Postat Octombrie 30, 2017 Black box-ul intradevar are capac si inchizatoare, dupa ce am inchis capacul am dat niste hafturi de sudura la incuietoare, are o fanta pe o laterala si este folosit ca si pusculita de bancnote ))). Sunt curios daca e plina deoarece am realizat-o acum 1 an in urma )), ideea a fost de o pusculita care sa nu poata sa o deschida. Saptamana trecuta am realizat o adaptare de toba finala pentru un 1000rr. Am folosit coturi de otel, adaptoarele pentru galeria de evacuare si toba finala sunt prelucrate la strung din otel. Aici iar intervine graba si lipsa de materiale, lipsa coturilor de inox. La montaj am folosit pasta de etansare de la Bosal. Urmatorul post o sa fie cu o lucrare mai mare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 30, 2017 Share Postat Octombrie 30, 2017 Daca te-ai bagat si pe tobe..o sa am nevoie sa-mi faci si mie un cot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Octombrie 30, 2017 Autor Share Postat Octombrie 30, 2017 Lasa te rog nr de inmatriculare si eventual zona in care poate fi gasita moto . Sant foarte interesat de lucrarea ta ! Drept multumire , o sa te anunt pe PM cat de bine a fost realizata incuietoarea de la pusculita. Motocicleta poate fi vazuta in zona Radauti, datele nu le pot da. Daca te-ai bagat si pe tobe..o sa am nevoie sa-mi faci si mie un cot Problema este de distanta )) Nu pot realiza prinderile decat cu motocicleta langa mine. Dar vb pe mess mai multe detalii si vedem despre ce este vorba. » Post actualizat in 10 Nov 2017 16:04 O alta nebunie a fost reconstruirea unei bucati de cadru. Asta a fost o lucrare data draq, am masurat la el de mi-a venit acru, l-am adus la "adevar" cu ajutorul unui cric hidraulic de 9t, bineinteles cu bucata de cadru indoita taiata de pe el, cand a fost totul ok am adaugat o bucata din alt cadru. Motocicleta merge perfect drept, nu trage in nici o directie iar rotile calca pe aceiasi urma. In ciuda faptului ca este o chinezarie chiar mi-a placut foarte mult motocicleta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.