Jump to content
Sign in to follow this  
petru_xxl

Din garaj Peter's Motorcycle Garage

Recommended Posts

Salutare, m-am gandit sa deschid un topic cu lucrarile efectuate de mine, lucrari mai "nebunesti" sa le spun asa. Pe langa crashpaduri ma mai ocup si de mecanica moto dar si de diferite nebunii pe care nimeni nu le face.

 

Multi nu au timp sau nu vor sa se complice cu anumite lucrari, eu in limita timpului disponibil ma ocup si de "nebuniile" oamenilor.

 

Am sa postezi lucrari din trecut la care am sa adaug si cate o scurta povestioara despre munca depusa si materialele folosite asta daca este cineva interesat de topic.

Astazi in schimb am sa incep cu ultima lucrare realizata ieri, un suport de buton pentru incalzire in sa. Materialul folosit este aluminiu, nu am stiu unde sa pozitionez butonul in alta parte, motocicleta fiind un Bmw R1200C, nu am dorit gaurirea anumitor elemente a motocicletei pentru pozitionarea butonului. Initial pozitia am calculat-o mai langa acceleratie dar spatiul dintre ghidon si paharelul lichidului de frana nu a permis sa intre colierul de prindere.

 

O mare problema pe care o intampin momentan este lipsa materialelor la noi in zona, necesare pentru anumite lucrari, iar cand oamenii se grabesc trebuie sa improvizezi o sa vedeti pe parcurs depre ce este vorba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo. :peace:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa postez una mai tare despre suportul de bicicleta ajuns suport pentru moto.

Am folosit din suporrul pentru biciclete doar priza pentru "nuca" carligul auto si stopurile, suportul este facut din profil de otel 40×20mm aprox. in totalitate, am facut si doua prinderi aditionale pe suportul carligului auto sa fie cat mai safe. Pentru proba am folosit un KTM Exc520 motocicleta mult mai grea decat cea a proprietarului, el avand un KTM de 250cc (daca nu ma inseala memoria).

 

Sa ma laud ca am si logo si vreau sa il pun in semnatura dar trebuie sa incarc imaginea undeva mai intai, altfel nu stiu cum sa fac :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi place topicul! Posteaza tot ce faci, eu ma inspir :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma uitam printre fotografii si am constatat ca am omis sa fotografiez multe lucrari, cand te prinzi cu treaba uiti de fotografie.

 

Am construit si panou pentru afisarea timpilor in curse moto.

Realizat din profil 20x20 taiat pe lungime ca sa imi fac profil U pentru asezarea cartonaselor cu timpi ( aici intervine lipsa materialului de care mentionam mai sus).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un mare BRAVO!

Frumos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merci de aprecieri.

 

La Ktm-ul de mai sus proprietarul a dorit niste handguarduri mai tari si accesibile la pret, cele pe care le-a avut erau originale dar s-au rupt, m-am gandit sa construiesc o pereche din platbanda de 6×25mm iar prinderea pe ghidon am realizat-o cu ajutorul a doua bucati de teava pe care am sudat transversal doua piulite de 6mm lungi ( cumparate de la un magazin ce comercializeaza produse de mobilier), dupa care am taiat teava si piulitele longitudinal, o "semiluna" am lasat-o cu filet la piluite iar la cealalta am "retezat" filetul cu burghiu de 6mm, platbenzile le-am sudat de semiluna.

 

Dupa ce a fost totul finalizat am lasat motorul in curte pe cric dupa un anumit timp eu deja lucram la alta motocicleta am auzit cum a cazut o motocicleta de pe cric, era ktm-ul :D, a cedat cricul se poate observa in a 2-a fotografie cum a rezistat handguardul. Ulterior am rezolvat si problema cricului, am taiat de pe un cadru tubular de kawasaki toata prinderea cricului si am adaptat-o pe ktm, din pacate nu am foto cu lucrarea asta dar ce pot sa spun e ca nu a mai avut probleme de atunci. Cricul care s-a rupt nu era original, era facut de altcineva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un mecanic de nota 10 si un prieten care nu te lasa in drum cand ai nevoie!Singurul om care imi cunoaste motoretul din primul si pana in ultimul surub!

Recomand cu cea mai mare incredere!

Mai adaug si eu cate ceva la galerie ca sa nu zica lumea ca vb din burta

post-79035-0-32376100-1509215726_thumb.jpeg

post-79035-0-62660800-1509215740_thumb.jpeg

post-79035-0-48281400-1509215757_thumb.jpg

post-79035-0-19780600-1509215764_thumb.jpg

post-79035-0-07293400-1509215789_thumb.jpg

post-79035-0-77984300-1509215797_thumb.jpg

post-79035-0-42266900-1509215805_thumb.jpg

post-79035-0-23133800-1509215820_thumb.jpg

post-79035-0-49301100-1509215833_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap, frumoase realizari, sunt convins ca vom mai vedea si altele.

Nu atarna prea greu pe carlig motorul + suport? In general sarcina verticala maxima a carligelor nu depaseste 100kg la genul ala de masini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut poti sa faci si prinderi,pentru crash paduri pentru un cbr F4i

Edited by hondacbrF4si

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo de suporti si de carat motociclete cu masina, am vorbit intr-o zi cu Petrica de la Bucovina Adventure, pe fb daca nu pot sa ii construiesc un suport sa ia cu el motocicleta in concediu. Rezultatul in fotografii ( greu sa explic in detaliu ce am facut :) ) am folosit mult materia 40x40 si l-am prins de o nuca de tractare dupa care nuca pe suportul masinii.

 

Interesant la acest supprt este ca motocicleta se inclina invers fata de viraj, de exemplu daca e viraj la dreapta motocicleta se inclina pe stanga, este straniu dar nu se intampla nimic, Petrica a fost cu el pana in Grecia deja, are planuri sa il modificam, ma mai gandesc si eu cum.

» Post actualizat in 28 Oct 2017 19:28

Dap, frumoase realizari, sunt convins ca vom mai vedea si altele.

Nu atarna prea greu pe carlig motorul + suport? In general sarcina verticala maxima a carligelor nu depaseste 100kg la genul ala de masini.

Din ce imi aduc aminte am citit pe un carlig westfalia detasabil ce l-am avut ca sarcina max verticala era de 120kg moto de 250 are aprox 100kg, am facut testul cu 520 si nu au fost probleme. Ne-am suit 3 oameni pe el si ne-am leganat, aprox 250kg si a rezistat, arcuia putin ce e drept dar a rezistat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ok sa "transporti" o motocicleta ca si cea din ultimele poze? Nu e chin pentru ea? Nu intervin forte care nu au ce cauta acolo? Vezi cadru, jante, axe. Sa nu spun de uzura de la anvelopa, lant, foaie, pinion, etc.?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ok sa "transporti" o motocicleta ca si cea din ultimele poze? Nu e chin pentru ea? Nu intervin forte care nu au ce cauta acolo? Vezi cadru, jante, axe. Sa nu spun de uzura de la anvelopa, lant, foaie, pinion, etc.?!

Te rog sa nu dezbatem asta aici deoarece facem un topic de 100... de pagini pe tema asta:)) s-a mai discutat problema pe un topic iar parerile sunt pro si contra.

Eu doar vreau sa impartasesc din experientele mele, poate cineva vine cu idei de imbunatatire la ce am realizat eu.

 

Daca dezbatem asta aici urmatoarea intrebare o sa fie legata de cat de legala e chestia :)).

 

 

 

 

HondacbrF4si cel mai bine ne auzim la un telefon 0773727509

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! E frumos ceea ce faci meştere,pune poze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam asta se intampla cand nu exista adaptor original intre toba finala si galeriile de evacuare, oricum Z-ul se aude demential, adaptorul facut l-am vopsit negru, nu am foto doar video dar nu stiu unde sa le incarc, am optat pentru otel deoarece inox nu prea se gaseste in zona iar bucatile de teava care intra in toba si pe galerie sunt mult mai usor de confectionat din otel. Bucati de teava de inox la cote exacte sa faci adaptare pe finala si pe galerie sunt foarte greu de gasit sau trebuie sa distugi finala cu cotul original ceea ce nu recomand la nici un client. Pe parcus am sa mai postez foto cu evacuari adaptate deoarece am cateva facute :).

» Post actualizat in 29 Oct 2017 06:55

L.E. Cam asa arata Z-ul inainte sa il predau la client, e "crashpaduit" bine, acu vreo 1 luna in urma propeietarul a folosit crashpadul de pe partea dreapta, crashpad ce si-a facut treaba cu succes :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ok sa "transporti" o motocicleta ca si cea din ultimele poze? Nu e chin pentru ea? Nu intervin forte care nu au ce cauta acolo? Vezi cadru, jante, axe. Sa nu spun de uzura de la anvelopa, lant, foaie, pinion, etc.?!

 

da e ok, nu se intampla nimic, e acelasi lucru ca si cum ar rula la vale cu motorul oprit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La un Suzuki vs 600 in urma unui eveniment neplacut i s-a spart suportul de la vitezometru, am reconstruit unul din metal pe care ulterior l-am vopsit negru. Proprietarul nu ii mai dadea nici o sansa iar second nu a gasit nicaieri prin tara, nou nu ii dadea mana sa cumpere.

 

Ce o fi black box-ul? Astept sa ghiciti :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trusa de scule ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, prea mare pentru trusa de scule. Dar are capac si inchizatoare, trebuie sa fie ceva pentru transportat.

Bagi cortul acolo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petru is the one !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Black box-ul intradevar are capac si inchizatoare, dupa ce am inchis capacul am dat niste hafturi de sudura la incuietoare, are o fanta pe o laterala si este folosit ca si pusculita de bancnote :)))). Sunt curios daca e plina deoarece am realizat-o acum 1 an in urma :))), ideea a fost de o pusculita care sa nu poata sa o deschida.

 

Saptamana trecuta am realizat o adaptare de toba finala pentru un 1000rr. Am folosit coturi de otel, adaptoarele pentru galeria de evacuare si toba finala sunt prelucrate la strung din otel. Aici iar intervine graba si lipsa de materiale, lipsa coturilor de inox. La montaj am folosit pasta de etansare de la Bosal.

 

Urmatorul post o sa fie cu o lucrare mai mare ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasa te rog nr de inmatriculare si eventual zona in care poate fi gasita moto . Sant foarte interesat de lucrarea ta ! Drept multumire , o sa te anunt pe PM cat de bine a fost realizata incuietoarea de la pusculita.

Edited by JUST4TNT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca te-ai bagat si pe tobe..o sa am nevoie sa-mi faci si mie un cot :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...