Sari la conținut

Postări Recomandate

Si totusi din 4 reprezentante la care am fost, Dementor a oferit cel mai consistent discount. Si nu-i cunosteam :)  De-aia ziceam mai devreme ca nu cred ca daca intri pe usa si vrei cu adevarat sa cumperi o motoreta, nu te ajuta. Acum, depinde, sunt cazuri si cazuri, zile si zile.  Te adaptezi din mers. Eu am invatat sa nu ma duc la ei cu revizie sau chestii, in perioada Romaniacs si dupa cand se descarca in curte un tir de enduroaice pe care trebuie sa le repare mecanicul si efectiv nu face fata :D

 

@peu, merci, o sa incerc sa vad daca merge si la 1290.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai este nenea asta din Harghita care se pare ca aduce KTM-uri noi, cu garantie: https://www.olx.ro/oferta/ktm-adventure790s-r-nou-nout-ktm-duke690-790-125-leazing-pentru-firma-IDdvDtH.html#87e943e5fa;promoted

 

Anuntul il stiu de anul trecut cand ma batea gandul la 790 Adv. Chiar in primavara asta ma uitasem si avea un 790 Adv S ramas de anul trecut (model 2019), nou, cu 9600 Euro. Probabil ca are vreo combinatie cu vreun dealer din Austria (sau poate cu fabrica, cine stie) si scoate factura intracomunitara, fara TVA (dar mai departe nu stiu cum se descurca).

 

Bine, am mai zis-o pe topciul asta mai demult, si oferta celor de la Dementor pt 790 (Duke/Adv - ca de astea stiu din surse sigure) e tot pe acolo ca pret final. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@peu merci de pont, sambata trecuta am cumparat app davi ktm.. da sunt multumit, te obisnuiesti un pic cu felu in care indica distanta si unele iesiri si gata.

 

O sa incerc si pe asta, vad ce imi convine.

 

Daca a fost deschis subiectul pret achizitie, ziceti care cat a dat pe fier, vedem cine a tras paiul scurt sau nu..

In cazul meu S de la sfarsitul lui 2019, pret pe motor efectiv nu mai stiu ca am luat la pachet cu urmatoarele de la powerparts: 3genti alu, suport genti, placi topcase, cruise, inaltator ghidon, ambele şei comfort incalzite, protectii alu maini, cric central si protectie far (care astea ultimile 3 o sa vina... intarziere de cateva juma de an doar, acuma bine ca nu sunt esentiale) asta la 12.300 euro.

M-am mai uitat asa pe net sa vad altii la cat vand si concluzia mea a fost ca oferta e foarte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cu paiul scurt... cel mai bun pai il tragi iarna daca vrei sa fii maximum de eficient. Ajungi chiar sa-ti scoti TVA-ul ca discount, pe persoana fizica in conditiile in care pretul de lista e acelasi ca afara :) 

De-aia ziceam, daca esti baiat destept, ii lasi pe altii sa vorbeasca si tu te duci la Dementor si-ti iei motoreta full spec la pret la care alte branduri iti vand modele mai basic.  Oricum cine a avut contact cu patronul de la Dementor probabil si-a dat seama ca "Dementor" e asa, o pasiune de-a lui (adica nu painea cea de toate zilele), de-aia si da pret bun la cei cu adevarat interesati de KTM, ca sa fie toata lumea fericita.

In rest daca te duci cu atitudine din aia de "eu va platesc, faceti-mi serviciul x" o sa plangi pe la usi si apoi pe net :))  Acum depinde fiecare ce-si doreste de la viata, altfel nu ziceam mai sus ca si ei sunt motociclisti inainte sa fie dealeri ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, LimpTA a spus:

@peu, merci, o sa incerc sa vad daca merge si la 1290.

 

Am incercat pe a mea si din pacate nu-mi merge, se pair-uiesc intre ele dar aplicatia nu vede ca fiind conectat.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In iarna vândusem ultima motocicleta si renunțasem la motociclism pentru cel putin 5 ani. (lipsa timp, copii mici etc)Orice calcul financiar îmi arata ca cel mai bine este sa închiriez o motocicleta când am timp.

Bineînțeles a venit primăvara si totul s-a schimbat radical.  asa ca la mine asta cu iarna car si vara sanie nu s-a potrivit :)

 

Problema cu Dementor e mai mult de cum reușești sa ai o interactiune client/vanzator 

Daca nu esti ferm convins ca, KTM este ce vrei, si mai ai 2/3 optiuni, ai 90% sanse sa pleci si sa-ti iei altceva 

 

Acum 13 minute, vladf a spus:

 

Am incercat pe a mea si din pacate nu-mi merge, se pair-uiesc intre ele dar aplicatia nu vede ca fiind conectat.

 

ai conectat telefonul la motocicleta,  pornit google pe telefon cu  si nu a afisat pe display sagetile ?

 

Tested with a 2019 KTM 790 Adventure and a current version of google maps but should also work on the 390 and 1290.

si un review de la un user de 1290 

 

I can tell you
It work like a charm on my super adventure 1290 s 2020 with Google map
Fast response too
Wooww I'm impressed

Editat de peu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vezi, de-aia KTM e brandul care aduna oamenii ferm hotarati ca vor sa faca parte din secta :)))))))

Iar Dementor chiar nu sunt oamenii la care sa te duci cu "am oferta X de la bmw, voi dati pret mai bun?" ca iti arata usa. Din nou, pentru ca nu esti hotarat ca vrei KTM :))

@vladf merci frumos. Am GPS standalone oricum, dar eram curios doar :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, peu a spus:

ai conectat telefonul la motocicleta,  pornit google pe telefon cu  si nu a afisat pe display sagetile ?

 

Dap, in setari la telefon sunt conectat la LC8 Dashboard, in setari la motocicleta zice ca e conectat la telefon dar totusi ambele aplicatii "KTM My Ride" si "Turn by turn" zic ca sunt not connected. Daca incerc comenzile de pe motocicleta zice "Check phone connection".

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa bat campii, pentru ca am experienta doar pe masina, - dar Andoid Auto e extrem de sensibil la cablul de legatura. Trebuie sa fie cel orginal, sau oricum unul calitativ. Din cate am prin casa doar vreo 2 - si alea de la tatal Samsung, imi merg. Nu merge orice cablu.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok - mai am o fisa. Daca telefonul mai e conectat si la altceva decat bord si nu are dual channel bluetooth s-ar putea sa apara problemele astea. Eu am ceva de genul asta pe setup  gps & telefon & cardo toate conecate intre ele..dar nu merg intotdeauna. Se pare ca e de la faptul ca telefonul nu stie bluetooth 5.0 si nu are support de dual channel (cel putin una din astea e cauza) Solutia e sa face unpair la alte device decat bordul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

De anu trecut se stia ca se va muta productia in fabrica de la Hangzhou. 
Fabrica din Mattighofen nu poate face fata, sunt multe modele de ktm plus husky si gas gas. 

Fabrica chineza este mult mai mare, noua si moderna fata de cea austriaca. Daca asta ar fi luat ca lucru rau (productia in china) nu stiu ce sa zic, fiecare are in casa cea mai mare parte a lucrurilor produse in tara aia.
Asta se intampla ca oamenii vor sa plateasca nimic daca se poate si sa aibe cat mai multe.

Ca in orice situatie de productie, rezultatul o sa fie in functie de calitatea controlului.

Screenshot_20200711-101450.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Eu am o nedumerire. Un R nou e undeva spre 13 000 euro. Am intrat pe mobile si cel mai ieftin R este 9 000, un an vechime, 20 000 de km. De ce ar vinde cineva o motoreta cu 4000 de euro pierdere? Ce e in neregula cu 790?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La 17.08.2020 la 16:59, chopperman a spus:

Eu am o nedumerire. Un R nou e undeva spre 13 000 euro. Am intrat pe mobile si cel mai ieftin R este 9 000, un an vechime, 20 000 de km. De ce ar vinde cineva o motoreta cu 4000 de euro pierdere? Ce e in neregula cu 790?

Pai si AT-ul se vinde la fel. Doar n-or fi mobrele vinuri nobile sa-si creasca valoarea in timp :))). 

Mai ia in calcul ca, in marea majoritate a cazurilor, KTM-urile ies de pe usa dealerului cu un pret mai mic decat cel de lista. Si vad ca asta "se poarta" cam peste tot in lume, mai toti posesorii de 790 Adv de pe advrider (US, UK, Australia, etc) si youtuberi mici (deci nu aia sponsorizati) tin sa mentioneze "I got a good deal from my local dealer for this bike".

 

Una peste alta, ieri am avut ocazia sa vad live, la distanta de cativa metri una fata de cealalta, KTM-ul 790 Adv R si S. Poate ca si din cauza unghiului in care erau parcate sau or mai fi alti factori, dar parerea mea ca prim contact a fost urmatoarea:

  • R-ul mi s-a parut o jucarie, cadrul ala colorat o face sa para dirt bike de-a binelea. Nu stiu daca in partea din fata fata S diferenta e doar parbrizul (daca ii mai lipsesc sau are alte carene mai mici), dar mi s-a parut f mica in fata, dupa cum ziceam, o jucarie comparativ cu S-ul sau cu F800GS-ul meu. Si foarte scurta (ca ampatament). Poate ca si diametrul mai mare a furcii face ca restul componentelor din fata sa para mici, nu stiu. Fiindca pare o mobra construita in jurul cadrului si al suspensiei (sunt puse in evidenta), iar restul componentelor au fost alese cat mai minimalist.
  • S-ul in schimb...frate..R1200GS nu alta. Parbrizul ala mare era pus pe ultima pozitie iar senzatia de volum in partea de jos era data si de faptul ca avea crash bar (din ce imi aduc aminte R-ul nu avea). Cred ca cu tot cu crash bar e la fel de lata ca un boxer. Iar in partea frontala de sus mi s-a parut mai voluminoasa (repet, am avut senzatia ca mai are ceva carenaj in plus sau de alte dimensiuni fata de S), deci cu protectie mai buna la vant.

Curios, 2 mobre ce sunt pe hartie identice in proportie de 95%, dar in realitate, te "izbesc" total diferit dpdv vizual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e  diferența intre ele, poate iluzia optica data de parbriz, si aripa joasa la S, 

Oricând dorești sa vezi/încerci un R, da-mi un semn, o sa intelegi de ce nu am cumparat 850 :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 24.08.2020 la 10:58, ovi_ice a spus:

pe hartie identice in proportie

Suspensiile sunt diferența, atât de mult încât face doua motociclete diferite.

 

Altfel da, mai diferă aripa fata, parbrizul, oglinzile, șaua, rally mode și culare cardu. Înafara de ultima toate poti fi schimbate între ele sau after market 

La 17.08.2020 la 15:59, chopperman a spus:

un an vechime, 20 000 de km.

Cu cat îi mai scump cam cu atât e socul la devalorizare mai mare.

Puține mașini/ motociclete își țin prețul de achiziție

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to KTM 790 Adventure

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...