Sari la conținut

Postări Recomandate

Primele poze "officiale" inainte de EICMA?

 

KTM-790-Adventure.jpg?resize=635%2C635&s

 

 

KTM-790-Adventure-prototype-02.jpg?ssl=1

KTM-790-Adventure-prototype-01.jpg?ssl=1

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca nu-s "oficiale" arata ca si cum ar fi...

Nu mai stiu pe unde am vazut ceva despre modelul asta, acum vreo doua-trei saptamani, parca pe MCN.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

doua chestii le astept cu nerabdare, seat height-ul si pretul :D

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din poze pare ca au pus bordul dezvoltat împreună cu Bosch.. Interesant.

Adică asta :

 

http://www.bosch-presse.de/pressportal/de/en/bosch-motorcycle-systems-honored-with-three-ces-2017-innovation-awards-77001.html

 

Aștept cu nerăbdare specs :D

» Post actualizat in 05 Nov 2017 15:46

Dacă iese cum se anunță; o sa fie un adevărat RTW.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

doua chestii le astept cu nerabdare, seat height-ul si pretul :D

Si greutatea :D

 

 

S-a mai scris cate ceva despre modelul asta pe un alt topic.

Editat de ovi_ice

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Moto+human ... sunt sanse sa fie sub 200kg?

 

rHbqQPz.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din poze pare ca au pus bordul dezvoltat împreună cu Bosch.. Interesant.

Adică asta :

 

http://www.bosch-presse.de/pressportal/de/en/bosch-motorcycle-systems-honored-with-three-ces-2017-innovation-awards-77001.html

 

Aștept cu nerăbdare specs :D

» Post actualizat in 05 Nov 2017 15:46

Dacă iese cum se anunță; o sa fie un adevărat RTW.

Ala din poze pare un loc pentru harta :)

 

Cel din link-urile tale e deja pe ADV-urile mari de 1 an.

 

Teoretic ar trebui sa dea lovitura cu el la middle-wight class. Daca il fac mai usor ca celelalte mai mult ca sigur, ca putere ma astept sa aiba undeva pe la 100 si un pic de cai.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Moto+human ... sunt sanse sa fie sub 200kg?

 

rHbqQPz.jpg

Fara ulei, benzina si esapament, da :-)

» Post actualizat in 05 Nov 2017 22:12

Din poze pare ca au pus bordul dezvoltat împreună cu Bosch.. Interesant.

Adica bordul ala pentru care trebuie sa treci la reprezentanta din cand in cand pentru un reboot? Editat de stokerel

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

Adica bordul ala pentru care trebuie sa treci la reprezentanta din cand in cand pentru un reboot software update?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sigur sunt proaste si se strica repede. Plus ca-s KTM.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

s-ar putea sa ajunga sub 200kg, dar nu cu mult, e totusi un twin... din ce imi pare mie, la prima radiografie au pastrat baza motorului de la te710 cu cilindrii de twin. sasiul, cel putin in pozele astea se duce mult spre 690rally. dupa cum se vede si in poze motoreta asta e echipata cu sistem de navigatie specific rally-raid. de aici trag concluzia ca inaltimea la sa nu e una mica. cu siguranta pentru cei mai mici de inaltime va exista vaianta echiparii cu roti de 19'' si 17". mai mult ca sigur ca nu acesta este forma si echiparea motorului de serie!

Editat de stulewa

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha Tenere 700 o sa ajunga undeva sub 200 kg wet (~ 196-197 kg, ca Tracer 700). Probabil si KTM 790 va fi tot pe acolo.

 

Dar 200kg cu tot cu rider...sincer ma indoiesc...poate fara motor :)). E totusi o mobra comerciala, nu prototip Moto2.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha Tenere 700 o sa ajunga undeva sub 200 kg wet (~ 196-197 kg, ca Tracer 700). Probabil si KTM 790 va fi tot pe acolo.

De astea doua sunt curios tare si eu.

Mai sunt cateva zile și ne lămurim.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sigur sunt proaste si se strica repede. Plus ca-s KTM.

 

si papa si ulei!

Macar WP stie sa faca furci care nu se blocheaza, spre deosebire de Honda cu AT :)

 

Lasand gluma la o parte, se anunta interesant 2018 cu ceva mobre noi pe segmentul asta: ktm si bmw anuntate, poate si yamaha. Sunt curios ce capacitate de incarcare va avea subcadrul ala si ce greutate va avea atelajul. Uitandu-ma la cum au dimensionat frana fata nu cred ca are cum sa aiba sub 200kg wet.

Editat de stokerel

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Exact la asta ma uitam si eu. Cum va arata cu un set de cutii? Interesanta viziunea lor de data asta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca atat 790-ul Adventure R(fiindca se zvoneste si o varianta non-R, cu 19" pe fata si jante aliaj), cat si Tenere 700 vor fi mai hardcore, cu seile tip scandura si protectie la vant nu foarte grozava.

 

Pt touring si doar putin off-road tot noile BMW-uri (F750GS/F900GS) si noul Tiger cred ca raman baza. Numa ca astea din urma vor bate spre 220-230kg.

 

Mai avem 14 ore pana le vedem :D. Si apoi vreun an pana ce apar suficiente review-uri...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu zic ca atat 790-ul Adventure R(fiindca se zvoneste si o varianta non-R, cu 19" pe fata si jante aliaj), cat si Tenere 700 vor fi mai hardcore, cu seile tip scandura si protectie la vant nu foarte grozava.

Saua se rezolva: o modifici, cumperi una aftermarket mai comoda, pui o perna cu gel/aer. Protectia la vant doar partial, cu parbriz inaltat si/sau deflector. Cei interesati de tipul asta de motocicleta nu cred ce vor dori rezervoare imense si carene pe masura.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

o sa fie un adevărat RTW.

Extrem de util celor care baga in fiecare weekend un Siriu...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Esti răutăcios. :)

Exista călăreți pentru fiecare motoreta și invers.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din pcate e doar un prototip ca si cel de la Yamaha.Cel mai probabil o sa fie de vanzare numai in 2019.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mda...s-a basit mireasa :| Atat 790 Adventure, cat si Tenere 700 sunt prototipuri...

 

 

Iar BMW F850GS are 229 kg wet (in echipare standard, fara alte optionale) si incepe de la 11.700 euro :-L

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deci e un fel de multistrada 950, doar ca mai ieftin cu 10%.

KTM a lansat duke-ul totusi, pe platforma 790.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Iar BMW F850GS are 229 kg wet (in echipare standard, fara alte optionale) si incepe de la 11.700 euro :-L

 

Pai 228wet are KTM 1090 cu 125cp, deci nu stiu ce sa zic...

 

Sper totusi ca 790-ul ala sa fie cu vreo cel putin 20Kg mai usor. Altfel se cam calca pe picioare cu celelalte.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

790 are sanse sa fie OK!

La F850 au mutat rezervorul sus! practic au nenorocit-o

T7 nu mai zic, e nenorocita de mult, inalta si grea sus.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Duke 790 cu acelasi motor are 105 CP si 169 kg dry.........

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×