Jump to content

Recommended Posts

Din poze pare ca au pus bordul dezvoltat împreună cu Bosch.. Interesant.

Adică asta :

 

http://www.bosch-presse.de/pressportal/de/en/bosch-motorcycle-systems-honored-with-three-ces-2017-innovation-awards-77001.html

 

Aștept cu nerăbdare specs :D

» Post actualizat in 05 Nov 2017 15:46

Dacă iese cum se anunță; o sa fie un adevărat RTW.

Link to comment
Share on other sites

Din poze pare ca au pus bordul dezvoltat împreună cu Bosch.. Interesant.

Adică asta :

 

http://www.bosch-presse.de/pressportal/de/en/bosch-motorcycle-systems-honored-with-three-ces-2017-innovation-awards-77001.html

 

Aștept cu nerăbdare specs :D

» Post actualizat in 05 Nov 2017 15:46

Dacă iese cum se anunță; o sa fie un adevărat RTW.

Ala din poze pare un loc pentru harta :)

 

Cel din link-urile tale e deja pe ADV-urile mari de 1 an.

 

Teoretic ar trebui sa dea lovitura cu el la middle-wight class. Daca il fac mai usor ca celelalte mai mult ca sigur, ca putere ma astept sa aiba undeva pe la 100 si un pic de cai.

Link to comment
Share on other sites

Moto+human ... sunt sanse sa fie sub 200kg?

 

rHbqQPz.jpg

Fara ulei, benzina si esapament, da :-)

» Post actualizat in 05 Nov 2017 22:12

Din poze pare ca au pus bordul dezvoltat împreună cu Bosch.. Interesant.

Adica bordul ala pentru care trebuie sa treci la reprezentanta din cand in cand pentru un reboot? Edited by stokerel
Link to comment
Share on other sites

s-ar putea sa ajunga sub 200kg, dar nu cu mult, e totusi un twin... din ce imi pare mie, la prima radiografie au pastrat baza motorului de la te710 cu cilindrii de twin. sasiul, cel putin in pozele astea se duce mult spre 690rally. dupa cum se vede si in poze motoreta asta e echipata cu sistem de navigatie specific rally-raid. de aici trag concluzia ca inaltimea la sa nu e una mica. cu siguranta pentru cei mai mici de inaltime va exista vaianta echiparii cu roti de 19'' si 17". mai mult ca sigur ca nu acesta este forma si echiparea motorului de serie!

Edited by stulewa
Link to comment
Share on other sites

Yamaha Tenere 700 o sa ajunga undeva sub 200 kg wet (~ 196-197 kg, ca Tracer 700). Probabil si KTM 790 va fi tot pe acolo.

 

Dar 200kg cu tot cu rider...sincer ma indoiesc...poate fara motor :)). E totusi o mobra comerciala, nu prototip Moto2.

Link to comment
Share on other sites

Yamaha Tenere 700 o sa ajunga undeva sub 200 kg wet (~ 196-197 kg, ca Tracer 700). Probabil si KTM 790 va fi tot pe acolo.

De astea doua sunt curios tare si eu.

Mai sunt cateva zile și ne lămurim.

Link to comment
Share on other sites

Sigur sunt proaste si se strica repede. Plus ca-s KTM.

 

si papa si ulei!

Macar WP stie sa faca furci care nu se blocheaza, spre deosebire de Honda cu AT :)

 

Lasand gluma la o parte, se anunta interesant 2018 cu ceva mobre noi pe segmentul asta: ktm si bmw anuntate, poate si yamaha. Sunt curios ce capacitate de incarcare va avea subcadrul ala si ce greutate va avea atelajul. Uitandu-ma la cum au dimensionat frana fata nu cred ca are cum sa aiba sub 200kg wet.

Edited by stokerel
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca atat 790-ul Adventure R(fiindca se zvoneste si o varianta non-R, cu 19" pe fata si jante aliaj), cat si Tenere 700 vor fi mai hardcore, cu seile tip scandura si protectie la vant nu foarte grozava.

 

Pt touring si doar putin off-road tot noile BMW-uri (F750GS/F900GS) si noul Tiger cred ca raman baza. Numa ca astea din urma vor bate spre 220-230kg.

 

Mai avem 14 ore pana le vedem :D. Si apoi vreun an pana ce apar suficiente review-uri...

Link to comment
Share on other sites

 

Eu zic ca atat 790-ul Adventure R(fiindca se zvoneste si o varianta non-R, cu 19" pe fata si jante aliaj), cat si Tenere 700 vor fi mai hardcore, cu seile tip scandura si protectie la vant nu foarte grozava.

Saua se rezolva: o modifici, cumperi una aftermarket mai comoda, pui o perna cu gel/aer. Protectia la vant doar partial, cu parbriz inaltat si/sau deflector. Cei interesati de tipul asta de motocicleta nu cred ce vor dori rezervoare imense si carene pe masura.

Link to comment
Share on other sites

Iar BMW F850GS are 229 kg wet (in echipare standard, fara alte optionale) si incepe de la 11.700 euro :-L

 

Pai 228wet are KTM 1090 cu 125cp, deci nu stiu ce sa zic...

 

Sper totusi ca 790-ul ala sa fie cu vreo cel putin 20Kg mai usor. Altfel se cam calca pe picioare cu celelalte.

Link to comment
Share on other sites

  • Guest changed the title to KTM 790 Adventure

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...