Jump to content

Recommended Posts

Nu agreez grupurile, deci nu-i cu panică. Dar știu ce zici și parțial ai dreptate. Principalul vinovat este service-ul de ITP, ăla dă drept de circulație oricărui cazan fumegător.

Totuși deviem discuția, 790 are catalizator modern.

Link to comment
Share on other sites

La 12.10.2020 la 19:28, vis-a-vis a spus:

Fiind bucureștean (d-ăla născut aici), am mers la greu prin trafic și în ultimii ani chiar dacă nu e parfum de levănțică, se poate respira cât de cât... Dar am mers și în grup de 20-30 de motocicliști. Păi dacă apuci printre ultimii după 20 de pârâietori d-astea cu tobe goale si fără catalizator, te-ai umplut de funingine-n plămâni. Dacă ți-ai luat mobră sau mașină nouă ar trebui să-ți asumi și partea de evacuare cu normele de poluare la zi. Dacă tai tot acolo pentru 6 cai (îmbâcsiți, nu frumoși), dacă dai șprițuri la semafor sau îi dai în limitare după 11 noaptea și chiar prin pădure să urle burlanu' ca să sperii toate animalele, drumeții sau sătenii, nu pot să-ți doresc decât să te-nfigi în primul cap de pod, să te înfășori pe primul stâlp sau să cazi în prima râpă cu toba ta cea înroșită pe față!

Din cauza "motocicliștilor" de genul ăsta se împute treaba și pentru cei cu capul pe umeri...

Dar dacă l-ai dat jos sa reduci greutatea și caldura emanata de catalizator, zgomotul fiind aproape similar cu stoc tot aceleași urarari rămân valabile ?

Și încă o întrebare toate agregatele tale sunt euro 5+ sau le tii doar de muzeu 

 

Îmi pareai om serios,  citeam cu plăcere posturile cu sfaturi din experiența trăită, chiar nu mă așteptam  la genul asta de urări.

 

Trist 

Edited by peu
Link to comment
Share on other sites

La 12.10.2020 la 19:28, vis-a-vis a spus:

Fiind bucureștean (d-ăla născut aici), am mers la greu prin trafic și în ultimii ani chiar dacă nu e parfum de levănțică, se poate respira cât de cât... Dar am mers și în grup de 20-30 de motocicliști. Păi dacă apuci printre ultimii după 20 de pârâietori d-astea cu tobe goale si fără catalizator, te-ai umplut de funingine-n plămâni. Dacă ți-ai luat mobră sau mașină nouă ar trebui să-ți asumi și partea de evacuare cu normele de poluare la zi. Dacă tai tot acolo pentru 6 cai (îmbâcsiți, nu frumoși), dacă dai șprițuri la semafor sau îi dai în limitare după 11 noaptea și chiar prin pădure să urle burlanu' ca să sperii toate animalele, drumeții sau sătenii, nu pot să-ți doresc decât să te-nfigi în primul cap de pod, să te înfășori pe primul stâlp sau să cazi în prima râpă cu toba ta cea înroșită pe față!

Din cauza "motocicliștilor" de genul ăsta se împute treaba și pentru cei cu capul pe umeri...

 

Ce ma amuza astia care sunt mandrii ca s-au nascut undeva, ca si cum ar avea vre un merit pentru asta.

Cand iti iei mobra noua, nu iti asumi nimic, nu e ca si cum ai avea posibilitatea sa iti iei mobra noua dar cu euro 1 sau 2. Ma pis cu bolta pe toate normele euro care imi ingreuneaza motocicleta cu zeci de kg care imi iau din durata de viata a motorului, ca si cum asta nu ar fi tot poluare[daca in loc de 300.000 km merge ragalia doar 100.000 pentru ca are evacuare restrictionata si catalizator si multe alte kkturi se cheama ca imi voi cumpara 3 in loc de una pentru acelasi nr de km, fiecare rahat pe care il cumperi are ceea ce se cheama carbon footprint].

Cel mai tare ma amuza insa, cand imi povesteste de imbacsire unul care are la profil 3 mobre din care 2 pe carburatie, dar nu mai poate de grija tobei altuia care si-a luat mobra 2020 care si fara toba tot scoate mai putin fum decat ragaliile lui.

Se cheama dublu standard [sau double thinking in varianta lui Orwel] si e plin de leftarzi in ziua de azi care fac chestia asta unii fara sa-si dea seama, toti o ard pe ecologie, desi rar inteleg ceva din ea.

Link to comment
Share on other sites

Rămâne cum am stabilit ;)

 

Acum 14 ore, peu a spus:

Dar dacă l-ai dat jos sa reduci greutatea și caldura emanata de catalizator, zgomotul fiind aproape similar cu stoc tot aceleași urarari rămân valabile ?

Ție-ți fac derogare, că ești băiat sincer și simpatic :D

Link to comment
Share on other sites

@ioio_viola:

 

Ramâne cum era și mai devreme::

* KTM 890 Adventure nu este expus la Viena

* Răspunsul, pe cat de banal, pe atât de logic - abia a fost lansata, încă nu a intrat în producție, poate la anul sa ajungă în reprezentante. 😆😆 Dooh... 

* Când o sa ajungă în reprezentanta, va putea fi testata doar de cetățeni austrieci. Are legatura cu polița de asigurari pentru care a optat reprezenta, din oferta firmei de asigurări. 

 

Link to comment
Share on other sites

In afara de faptul ca are "robinet" pentru reglaj preload pt amortizor spate (fata de reglare tip inel cu cheie cum era la 790), nu vad alte diferente. Nimic imbunatatit la capitolul protectie vant.

 

Bine, asta in afara de ce se stia pana acum, gen motorul mai mare, flywheel mai greu, componente frane reviziuite, etc..

Totusi as fi tare curios de motor: 1. daca mai vibreaza pe majoritatea plajei de turatii si 2. daca ai cuplu sesizabil mai mare incepand de la turatii mici. Ah...si punctul 3: daca mai are acel "surging" sau ezitare atunci cand esti putin mai sus de relanti (practic la crawling speed).

Edited by ovi_ice
Link to comment
Share on other sites

Acum 34 minute, ovi_ice a spus:

In afara de faptul ca are "robinet" pentru reglaj preload pt amortizor spate (fata de reglare tip inel cu cheie cum era la 790), nu vad alte diferente. Nimic imbunatatit la capitolul protectie vant.

 

Bine, asta in afara de ce se stia pana acum, gen motorul mai mare, flywheel mai greu, componente frane reviziuite, etc..

Totusi as fi tare curios de motor: 1. daca mai vibreaza pe majoritatea plajei de turatii si 2. daca ai cuplu sesizabil mai mare incepand de la turatii mici. Ah...si punctul 3: daca mai are acel "surging" sau ezitare atunci cand esti putin mai sus de relanti (practic la crawling speed).

 

790 nu are reglajul de preload cu inel ci tot cu un fel de robinet doar ca nu e fix pe mobra ci gasesti "manerul" in trusa de scule.

De asemenea nu imi pare ca vibreaza pe majoritatea plajei de turatii, sau ca sa zic asa nu mai mult ca 800 pe care il calaresc.

Nici partea cu surging nu mi se pare flagranta, dar intr-adevar nu prea trage la turatii joase, adica sub 4k.

Link to comment
Share on other sites

Au inceput sa apara review-urile pt varianta standard. Astia de la MCN zic asa (https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/ktm/890-adventure/2021/😞

  • "...the shock now has rebound damping adjustment and a remote preload dial."
  • "...wheel hubs are now anodised instead of power coated for durability."
  • "including [...] cruise control (its switchgear button comes standard)"

Asta cu switch-ul pt CC ca vine standard am mai auzit-o (plus ca are butoanele altfel pozitionate fata de 790), dar tot tre sa platesti activarea din soft. 

In schimb damping ajustabil pt amortizorul spate...e noua..oricum e posibil ca cei de la MCN sa bata campii (nu ar fi prima data).

 

Ca si zvonuri de pret cica 890-ul ar fi +500€ fata de 790, atat in versiunea standard, cat si pt R. Switch-ul pt CC facea vreo 90€, fara manopera de inlocuit. Daca au rezolvat pb cu franele si uzura prematura a ambreiajului, merita upgrade-ul.

 

In caz ca sunt pe aici oameni ce inteleg bine germana, puteti sa faceti un rezumat (sau ma rog, lucruri mai importante ce nu s-au spus pe topic) din review-ul de mai jos ?

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

500 euro.. ma mir, intre duke 790 si 890 e cam 10K pln diferenta.

Am fost saptamana trecuta pe la Ktm, schimbat o vorba, alea alea. Ce ziceau si e "interesant" e ca tot ii suna dealeri din alte tari sa le cumpere stocurile, pare ca e bataie in vestul EU pe unitati, fabrica scoate cat poate, adica nu destule.

 

Link to comment
Share on other sites

@ovi_ice   Daca au rezolvat pb cu franele si uzura prematura a ambreiajului, merita upgrade-ul

Sunt cazuri puține pt cațe motociclete au vândut, si o sa rupa vânzările si cu asta dacă dacă diferența de preț este atât de mica.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Din review-ul de aici:https://www.1000ps.de/testbericht-3007377-ktm-890-adventure-test-2021-wie-die-790-adventure-nur-besser, cateva paragrafe traduse cu Google:

 

Frane:

"The brakes have also been completely redesigned and are virtually new. KTM has taken the criticism regarding the brakes of the 790s to heart and has refined it here for the 890. From the brake piston to the brake disc, the material has been revised, the heat protection improved and the braking effect changed. The result is a braking system with a powerful bite, which can also be adjusted very finely. The brake grips from the first millimeters and then builds up braking force in a very linear and predictable manner."

 

Supensii:

"Instead of laboriously fiddling around with the Allen key, as was the case with the 790, the rebound and preload adjustable spring strut can now be adjusted without tools using a handwheel on the left side. The telescopic fork at the front has remained the same and is still not adjustable."

 

Electronica:

"One of the central electronic features are the four driving modes: Street, Rain, Offroad and Rally. The latter has now been revised, again based on critical feedback. The rally mode is also intended for off-road use and excels above all through the ability to adjust the traction control in 9 levels while driving. In the 790s, however, people found these 9 levels too conservative. With level 9 the traction control was similar to the rain mode,Level 7 corresponded to Street mode and it wasn't until 5-4 that things started to get serious. This is different in the 890s. Level 9 already allows more slip than Street mode and below that it gets very serious very quickly. More and more slip is allowed and at level 1 the traction control is effectively off and enables powerful drifts."

 

Totodata, la final, in sectiunea pros zice: "Comprehensive electronics with a great rally mode on board" - nu-mi dau seama (n-am gasit in articol) daca Rally mode vine acum stock pt 890 S. Cel putin asa ar sugera review-erul.

 

Motor:

"As soon as you start the engine and start moving, you immediately notice a difference to the 790. This was characterized by its liveliness and its lively engine characteristics. The 890 Adventure, on the other hand, is calmer and much more confident at low speeds. You hardly notice the extra power, but the torque that was applied earlier is clearly noticeable. The times of jerking and jerking under 3000 tours are over. Even the tightest bends can be driven through lazily in second gear. The 890 accelerates smoothly and evenly from the lower rev range, accompanied by a dull thud from the muffler."

 

Powerparts:

"...with the KTM 890 Adventure there are a few accessories that turn a good motorcycle into a top motorcycle. The quickshifter with blipper function, for example, is almost a must-buy. It shoots sensationally well through the corridors."

"Another significant improvement over the series is the rally seat. Pilots driving alone will especially enjoy the improved ergonomics and freedom of movement on the narrower bench."

 

Nici o cifra concreta legata de pret. 

 

Iar despre kg castigate:  "The 890 Adventure is a few pounds heavier on paper, but in reality you don't feel it. The almost 220 kilograms (ready to drive) are low and can be easily thrown from one radius to the next with slight weight changes and gentle input on the handlebars."

Link to comment
Share on other sites

Care aveti cont pe advrider si 790 Adv, merita aruncat un ochi aici: https://advrider.com/f/threads/790-adventures-brakes-seize-on-cobdr-a-mini-review.1469606/

 

Filmul intamplarii e mai jos:

 

Mai jos pe topic, zice unu urmatoarele:

"Over here in Germany the issue is known and reported multiple times within the ktm forum. 
The cause of the issue is a malfunction in the brake cylinder. KTM lists a new version with a new part number. People with the issue who got the new part report that the issue is solved.

So far we haven’t heard anything from KTM yet. No recall no information to the dealers. It’s really up to the dealer to trust you. 
Some riders hope something will happen if they alert the German authorities.
"

 

Acum am inteles de ce au pus o noua pompa de frana pe 890 Adv.

 

Sfatul meu e ca cei care aveti 790 sa va interesati la dealer daca se poate schimba pe garantie acea piesa, iar daca nu, sa o platiti din buzunarul propriu. Daca se blocheaza frana pe off, scapi cu cateva vanatai, daca se intampla pe sosea (sau doamne fereste pe autostrada) s-ar putea sa fie cu spitalizare. Nu te joci cu asa ceva.

 

Am frunzarit putin topicul de pe advrider, se mentioneaza acolo un part number 63513001033, nu am avut rabdarea sa vad daca e codul piesei vechi (cea cu probleme) sau a celei noi. Oricum, vad ca pretul in EU ar fi de 234€ si nu cred ca e diferenta intre costul celor 2 repere.

 

LEDIT: codul piesei cu probleme este 63513001033, cea noua e 63713001033. Mult succes!

Edited by ovi_ice
Link to comment
Share on other sites

Nu dați banii pe prostii, luați T700 și o să fiți fericiți și fără probleme toată viața.

 

Până acum motocicleta mea, ca și multe altele este ok, fără nici una din problemele menționate, (frane/ambreiaje, pornire greoaie etc) poate sunt eu mai norocos.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare, 

in cazul in care este cineva interesat de Power Plate Elite + 2 filtre adiționale 40/65 si filtrul de aer de la Guglatech pentru 790/890 le am disponibile noi la pretul de cost pe care l-am plătit. (toate sunt noi)

 

https://www.rottweilerperformance.com/rottweiler-performance-ktm-790-890-adventure-power-plate-elite-edition/

https://www.rottweilerperformance.com/rottweiler-performance-replacement-filters-for-790-890-adventure-power-plate/

https://www.guglatech.com/en/prodotto/ktm790-enduro-r-air-filter-mab003-r-00/

 

Motivul vanzarii: Noul airbox Rottweiler performance pe care intentionez sa-l achizitionez 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Si eu balesc la KTM 790 (de fapt anul trecut era cat pe ce sa iau unul de la un tip din Oradea care le aducea din Germania, la un pret mult mai mic decat la noi la reprezentanta).

De fapt am avut ca optiune si Multistrada 950... ca sa aleg in cele din urma un sport touring tracer 900. Inca ma uit la 790, probabil o sa imi iau unul dupa ce ma plictisesc de Tracer.

 

Pentru posesorii de KTM-uri.....casca Schuberth C4 pro KTM si-a luat cineva?

https://ktm-parts.ro/powerwear/122405-c4-pro-helmet-ktm-3pw19000490x.html

 

Daca da, ce parere aveti de marimile Schuberth care sunt mai mici decat in realitate?

Daca exista doritori, am una L (care real e M, dupa cum spuneam, C4 Pro este mai mic la calapod). PM daca vrea careva sa isi asorteze motorul cu casca.  :))

O dau ieftin ca am luat altceva.

 

schuberth-helmet-c4-pro-ktm.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 24 minute, ERU a spus:

Stii ca anunturile de vanzare fara pret sunt fake nu  ?!?!?

Corect.

Nu voiam sa poluez topicul, mai mult decat am facut-o deja. O sa postez in curand un anunt la rubrica dedicata de "vanzari".

Pun totusi si pretul aici: 1999 lei fix (la Dementor este putin peste 3400 lei)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Posted (edited)

IMG_20210519_094725.thumb.jpg.808cfe557a6567cd173a96bffbf932f8.jpg because fuck greta and because I can and because -2.7 kg of unnecesary shit.

Edited by ERU
Link to comment
Share on other sites

Tot timpul am apreciat cum arată acest catalizator, pare o sculptură contemporană. 

 

Da vreau sa zic că, cântarul tau m-a dus înapoi în timp cand eram.kic si stăteam cu mama in bucătărie cand făcea chestii bune ❤

 

Tot am am at întrebarea la dealer, daca scot catalizatorul, dacă pun airbox de la rott, pa pa garantie sau merge.

Mai am încă un an garantie, apoi vreau sa o prelungesc. Se poate prelungi din an in an, pana intr-un max de 7/8 ani.

In capu meu prefer să am garantie si sa imi schimb pe banii ktm pompe frână,  discuri, mai stiu eu ce, fata de 10 cai in plus.

 

Acuma ce faci, pui si alta tobă sau lasi originală?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...