BMWs1000RR Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Da, povesti! Pune si o poza s o vad/vedem ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristian41 Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Salve, Am avut timp de 6 ani BMW e61 3000d,l am vândut acu o săptămana , revizia ulei si filtre cam 9 mil, volanta si ambreiajul acu vreo 3 ani au fost vreo 35 mil, compresorul de aer perne vreo 29 mil. In rest mici defecte, articulații si electronica.. In schimb motorul de 6 cilindri e fenomenal, m am distrat cu el la fel ca si cu mobrele. Câțiva mecanici mi au spus ca ideal ar fi motor de BMW in caroserie de Audi.. Acu ma uit dupa ceva mai nou totusi, măcar dupa 2010. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry Flyt Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Vad ca sunteti 2 cu seria 5 dupa 2010, ce imi puteti spune de 520 i 2012?(asta ca sa nu mai creez un topic nou). Caut un inlocuitor la w221, adica o masina mai ieftina la intretinere si taxe,preferabil cu motor aspirat si manuala,dar cu dotari de s. Am vazut ca are cruise adaptiv,scaune ventilate. Nu stiu daca are masaj ca optiune si night vision,imi puteti spune 2-3 cuvinte despre ea? Alta chestie,este adevarat ca plaja de putere este diferita la acest motor,dar cilindreea este similara?! Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 (editat) F31 al colegului nu e seria 5 daca la el te referi, iar eu nu am seria 5 f10, ci e60! Dotari de S pe un seria 5 n ai sa vezi, cauta ti seria 7 daca aspiri atat de sus, insa la intretinere nu o sa iesi asa cum ti ai propus! Ai bmw 520i si 528i, aceeasi cilindree, insa alt cuplu si alta putere, adica vreo 184 vs 245 cp. Editat Noiembrie 23, 2017 de BMWs1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Faina. S o stapanesti sanatos. Am un polo care l as cam vinde. Cand il vand imi caut un e90 sau un f30 pe benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 @Initiator Recomand ceva N57 nu M57 asa cum o sa gasesti tu la anul 2005. De Audi nu stiu nimic, nu ma intereseaza marca. Seria 7 E65 nu a fost o masina foarte reusita din punctul de vedere al fiabilitatii. Am studiat si eu problema unui E65 acum 4ani. NU uita ca E65 sau A8 reprezinta masini cu o masa considerabila si 3.0 la 2tone este echivalentul unui 2.0 la 1.5t ca si performante, nu si la economia de carburant.....ceea ce conteaza, iti iei o masina adevarata pt ca mergi cu ea si chiar daca iti ofera confort conteaza si cat te costa suta de km. Imi permit sa iti recomand masina mai mica seria 3 sau 5 cu motor decent adica minim 2.0. 4x4 nu prea ii vad rostul sincer, zi mersi ca treci peste un speedbump. Vrei 4x4, sigur ai Patrol, Pajero sau Toyota LandCruiser, te descurci iarna in oras cu atentie si daca ai tractiune sau propulsie nu ai nevoie de 4x4, te costa doar un gram de atentie/bun simt sau concentrare. Impozitul este destul de ridicat dar.....daca faci 20.000km iesi mai ieftin si mai safe la depasiri decat de exemplu Nissan JUKE 1.6 unde 500euro o reprezinta diferenta de consum. In atasament Bucuresti-Poiana BV la un 80 in comuna si 120-130 in afara comunei, Juke 1.6i ar fi luat 8-8,5% pe acelasi traseu in acelasi ritm de mers da si are doar 70de lei impozit anual dar te fenteaza la consum rau de tot.8% nu mergi cu tancul....nu mergi nici macar cu 150de cai....dar te rupe la consum total nejustificat. NU te grabii cand iti iei masina, rabdare sa ai pana gasesti una buna. Seria 7 sau A8 se vinde greu nu este ca si cum o pierzi daca amani cu 1 saptamana achizitia, ai timp sa vezi alta mai buna. @ROMANI Bai ce va freaca pe voi ca asta e sarac sau ca e bogat, ca e de societate numai xulescu si yulescu merg cu seria 7 sau A8. Asta nu o sa inteleg niciodata la romani ( si nu sunt deloc genul de hater anti-Romania). Cumva baga mana in buzunarul vostru cand isi ia o masina de clasa mare.....sau ce? Daca merge cu logan e Ok? Atunci o sa fie al dreq (sau meltean ca nu are si el un Golf/Passat ceva nemtesc domnule) sau ca nu merge cu metroul si tot asa. E lumea rea si ofticata/frustrata rau. Foarte bine isi ia omu masina "straina" e mai mult de munca pt mecanici consuma benzina/motorina ulei la revizii 8litrii nu 4,5litrii si tot asa, circula banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Faina. S o stapanesti sanatos. Am un polo care l as cam vinde. Cand il vand imi caut un e90 sau un f30 pe benzina. Multumesc!am un prieten cu 320xdrive din 2009 touring. Masina aia este bestiala si mor ca m-am grabit si nu am luat f31 cu xdrive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Nu sunt incantat de asa ceva. Cand am cautat f01, am cautat obligatoriu fara Xdrive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 @Initiator Recomand ceva N57 nu M57 asa cum o sa gasesti tu la anul 2005. De Audi nu stiu nimic, nu ma intereseaza marca. Seria 7 E65 nu a fost o masina foarte reusita din punctul de vedere al fiabilitatii. Am studiat si eu problema unui E65 acum 4ani. NU uita ca E65 sau A8 reprezinta masini cu o masa considerabila si 3.0 la 2tone este echivalentul unui 2.0 la 1.5t ca si performante, nu si la economia de carburant.....ceea ce conteaza, iti iei o masina adevarata pt ca mergi cu ea si chiar daca iti ofera confort conteaza si cat te costa suta de km. Imi permit sa iti recomand masina mai mica seria 3 sau 5 cu motor decent adica minim 2.0. 4x4 nu prea ii vad rostul sincer, zi mersi ca treci peste un speedbump. Vrei 4x4, sigur ai Patrol, Pajero sau Toyota LandCruiser, te descurci iarna in oras cu atentie si daca ai tractiune sau propulsie nu ai nevoie de 4x4, te costa doar un gram de atentie/bun simt sau concentrare. Impozitul este destul de ridicat dar.....daca faci 20.000km iesi mai ieftin si mai safe la depasiri decat de exemplu Nissan JUKE 1.6 unde 500euro o reprezinta diferenta de consum. In atasament Bucuresti-Poiana BV la un 80 in comuna si 120-130 in afara comunei, Juke 1.6i ar fi luat 8-8,5% pe acelasi traseu in acelasi ritm de mers da si are doar 70de lei impozit anual dar te fenteaza la consum rau de tot.8% nu mergi cu tancul....nu mergi nici macar cu 150de cai....dar te rupe la consum total nejustificat. NU te grabii cand iti iei masina, rabdare sa ai pana gasesti una buna. Seria 7 sau A8 se vinde greu nu este ca si cum o pierzi daca amani cu 1 saptamana achizitia, ai timp sa vezi alta mai buna. @ROMANI Bai ce va freaca pe voi ca asta e sarac sau ca e bogat, ca e de societate numai xulescu si yulescu merg cu seria 7 sau A8. Asta nu o sa inteleg niciodata la romani ( si nu sunt deloc genul de hater anti-Romania). Cumva baga mana in buzunarul vostru cand isi ia o masina de clasa mare.....sau ce? Daca merge cu logan e Ok? Atunci o sa fie al dreq (sau meltean ca nu are si el un Golf/Passat ceva nemtesc domnule) sau ca nu merge cu metroul si tot asa. E lumea rea si ofticata/frustrata rau. Foarte bine isi ia omu masina "straina" e mai mult de munca pt mecanici consuma benzina/motorina ulei la revizii 8litrii nu 4,5litrii si tot asa, circula banii. Nu a luat din prima atasamentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 (editat) Ce masina si ce motor ai scos consumul de pe bc? Editat Noiembrie 23, 2017 de BMWs1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 23, 2017 Admin Share Postat Noiembrie 23, 2017 E90(1) 3.0d? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 (editat) Ce masina si ce motor ai scos consumul de pe bc?330d din 2010 cutie manuala.Am fost la un pas de un 730d 2008 inainte sa o iau pe asta. Consumul decent si reprizele mai bune fata de 730d E65 m-au facut sa aleg masina mica. 6.9-7% a fost cel mai mare consum extraurban in Romania dar asta in bataie de joc. In mod normal la mers orientat nu neaparat legal in Ro ia cam 6% extraurban. 6,7-7% e consum de concediu in afara tarii cu tot cu autostrada si mers prin orase statiuni. Editat Noiembrie 23, 2017 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 (editat) E ok. Cu e60 am scos tot 6 consumul cel mai mic, in schimb viteza medie era mai mare decat la tine. Asta in conditiile in care am plecat de acasa cu un consum de peste 10%. Iar motorul este mai mic, 2.0d-m47. Editat Noiembrie 23, 2017 de BMWs1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 3 litri 233 cp, 450 Nm, quattro. Consum 6.5 la suta de km, mers constant pe autostrada cu pilot automat, dimineata de vara, la 150 km/h. Tot 6 la suta consuma si daca mergi pe nationale in ritmul traficului, adica fara depasiri, 70 la ora intre localitati, 30 40 in localitate. Vezi ca este si un episod de la TopGear cu Clarkson cu A8 3.0 care face nush cati km cu un plin. Masina cu motor mare consuma la fel ca una cu motor mic, poate ceva mai putin pentru un regim de mers cu multe franari si accelerari. Diferenta o sa fie la impozit si atunci cand mergi in service. O masina ca alea din primul posta o sa te coste mult mai mult la intretinere/reparat ca una cu care iti faci nacazu'. Da nici senzatiile care le ai cand mergi nu is la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Man, cum sa mergi cu 30-40 in localitati? 70 intre ele? Da o n mama masii! E ridicol sa ti iei un cazan cu 6 cilindri si sa mergi la consum! Astia ca tine fac ambuteiaje...inteligent esti! » Post actualizat in 23 Nov 2017 20:57 Klarkson e o marioneta. Ce episod sa vad cu el? Cum merge cu 45 mile/h cu un jaf de audi sa scoata nu stiu ce consum? Asta dupa ce a spus ca diesel-ul e masina saracului. Undeva spui consum de 6,5...apoi 6...pai hotaraste te. Si nu mai povesti din auzite,ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Daca baiatul a cerut o parere, consider ca si-a facut calculele legate de buget achizitie si eventuale piese de schimb. Am condus ambele masini, amandoua sunt top of the list. A8 + tractiune quattro, interior mai spatios, se conduce mai usor; - consuma mai mult decat 730d 730(x)d + Consuma mai putin, e posibil sa gasesti si xdrive, cutia de viteze este mai fiabila; - iarna esti mai calculat la condus, + la ambele gasesti piese de schimb second. Sfatul meu este sa iei A8, deoarece are quattro si te poate salva din diferite situatii neplacute. Sau masina cu km mai putini, mai intretinuta si cu dotari mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 23, 2017 Share Postat Noiembrie 23, 2017 Salve, Am avut timp de 6 ani BMW e61 3000d,l am vândut acu o săptămana. In schimb motorul de 6 cilindri e fenomenal, m am distrat cu el la fel ca si cu mobrele. Asa e. Daca o si resoftezi....chiar devine un adversar serios motocicletei din garaj, asta in cazul meu. Acum si eu daca fac 2000km pe vara cu moto este bine. 90% din vina se datoreaza N57-lui. Nu fuge 0-150 ca si R1200R dar 150-200 o ia cel putin la fel si apoi continua fara fasaiala pana la 230 in acelasi ritm hotarat si ferm, apoi se domoleste dar nu se lasa pana cand se opreste singura automat. Eu in distractie cu moto pe asfalt de unul singur scot 7-8% iar cu sotia 10%. Cu masina, plina sau goala, anvelope de iarna sau de vara 225 fata 255spate (deci nu ECO) tot cam 6% scot sau 7% consuma maxim orice i-ai face....dar nu sunt tot timpul conditii de drum sau oportunitati sa ii dai sa scoti 7%. Referitor la intretinere este evident ca daca o duci la BMW aia te fura cu acordul tau, doar pt ca iti pun ei stampila cu BMW pe cartea de service(fasss). Eu am schimbat discuri si placute Brembo cu 1500de lei piese si manopera inclusa la service de cartier, la BMW Bucuresti ma costau placutele de frana cu tot cu montaj 1800de lei.....de discuri nu are rost sa mai zic. @initiator BMW la motoarele de 3.0 are cilindrii dispusi in linie ceea ce face mult mai usor accesul in caz de reparatie/intretinere. Daca te uiti la grupul VAG sau Mercedes la 3.0 ei au V6 ceea ce implica un acces mai greoi / timp mai mult. Eu sunt genul care isi face reviziile singur, cand pot, cand nu, service. Curatarea admisiei sau schimbarea bujiilor incandescente se poate face foarte usor la ceva cu cilindrii in linie. Am avut si Peugeot 407 2.7V6 la ala accesul uneori reprezinta o adevarata provocare, de aceea am dat exemplul de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Larry Flyt Postat Noiembrie 24, 2017 Share Postat Noiembrie 24, 2017 F31 al colegului nu e seria 5 daca la el te referi, iar eu nu am seria 5 f10, ci e60! Dotari de S pe un seria 5 n ai sa vezi, cauta ti seria 7 daca aspiri atat de sus, insa la intretinere nu o sa iesi asa cum ti ai propus! Ai bmw 520i si 528i, aceeasi cilindree, insa alt cuplu si alta putere, adica vreo 184 vs 245 cp. Mersi pentru clarificare,credeam ca cel putin tu ai f10. Inca mai studiez,o sa descarc si owners manual,sa vad cam tot ce ar putea pune bavarezii pe ea,abia apoi pot lua o decizie. Alte probleme,gen distributie ?! Am inteles ca ar fi probleme la unele f10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 24, 2017 Share Postat Noiembrie 24, 2017 La motoarele de 2.0d-n47. Dar aceste motoare sunt cam pe toate masinile fabricate de prin 2008. Seria 1,3,4,5,x1,x3,x4...etc. 2900 lei te costa sa schimbi distributia si nu ai treaba. Putin mai scump la xd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sektor89 Postat Noiembrie 24, 2017 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2017 Am fost plecat si de accea nu am mai dat pe aici ieri...nu e un post facut la misto cum zic unii..chiar nu am intentionat sa poatez la misto....imi plac modele din 2005.....cunosc ff bine costurile intretinerea,taxele, etc la ambele masini..nu am sa imi tai de la gura sau etc cand am sa iau una sau cand am sa ii fac o revizie..am cerut doar pareri Merg sambata sa vad un 730d si duminica un a8 Si apoi am sa ma decid... Va multumesc pt pareri si pt timpul acordat...o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sabin_gabriel Postat Noiembrie 24, 2017 Share Postat Noiembrie 24, 2017 Apropo de resoftari. As vrea sa o resoftez pe a mea. Ceva pareri pro/contra? O recomandare de service pentru asa ceva? Mentionez ca vreau caluti in plus pentru depasiri nu pentru viteza maxima si nu doresc senzatie de motocicleta la volanul masinii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 24, 2017 Share Postat Noiembrie 24, 2017 (editat) Pai depinde ce masina, ce motor. Nu la toate motorizarile e ok. Eu de exemplu, am intrebat ca fapt divers, pt e60 lci-m47, la un service de renume din Bucuresti si mi au spus clar s o las asa cum e. In schimb, mi au spus ca pot face resoftare fara probleme la cel din poza de mai jos, insa nu prea are rost. 3.0d biturbo, 313cp. Si am ales s o las asa cum e si pe ea! Editat Noiembrie 24, 2017 de BMWs1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B299JOY Postat Noiembrie 24, 2017 Share Postat Noiembrie 24, 2017 La benzinar , aspirat resoftarea nu prea te ajuta . Scoți 5-10 cp in plus maxim am inteles . Poate la diesel te ajuta mai mult , dar Iti creste consumul si evident se uzează mai repede . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Noiembrie 24, 2017 Share Postat Noiembrie 24, 2017 Sa pui si poze cu ce ti iei... Am fost plecat si de accea nu am mai dat pe aici ieri...nu e un post facut la misto cum zic unii..chiar nu am intentionat sa poatez la misto....imi plac modele din 2005.....cunosc ff bine costurile intretinerea,taxele, etc la ambele masini..nu am sa imi tai de la gura sau etc cand am sa iau una sau cand am sa ii fac o revizie..am cerut doar pareri Merg sambata sa vad un 730d si duminica un a8 Si apoi am sa ma decid... Va multumesc pt pareri si pt timpul acordat...o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator nitsugua Postat Noiembrie 24, 2017 Share Postat Noiembrie 24, 2017 Pai depinde ce masina, ce motor. Nu la toate motorizarile e ok. Eu de exemplu, am intrebat ca fapt divers, pt e60 lci-m47, la un service de renume din Bucuresti si mi au spus clar s o las asa cum e. In schimb, mi au spus ca pot face resoftare fara probleme la cel din poza de mai jos, insa nu prea are rost. 3.0d biturbo, 313cp. Si am ales s o las asa cum e si pe ea! ai bemve in baie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.