Error Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 Astept pareri pro si contra despre ambele modele dar si eventuale alte propuneri in acest gen. Din start V-Strom 650 se exclude. Caut comfort pt drumuri lungi, manevrabilitate, ciclistica buna si nu in ultimul rand cat mai putine probleme tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 (editat) Pai compari oarecum 2 chestii diferite. V stromul e v twin, are mai multi cp si mai mult cuplu, roata fata de 19, il poți pregati si pentru ceva off. Tdm ul are cam tot atatea kg, 200 la gol, nu e de chinuit pe off, are o poziție comoda, si e fiabil, daca te indrepti spre un model mai nou. Eu detin un tdm, de 1 an, si nu am nici o problema cu el. Merge ceas. Ceva vana parca ii lipseste. » Post actualizat in 03 Feb 2018 11:02 http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/Suzuki_dl1000%2004.htm » Post actualizat in 03 Feb 2018 11:03 http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_tdm900_abs%2008.htm » Post actualizat in 03 Feb 2018 11:13 Ar fi util si un buget. Ca asa, ai si versys 1000, modelul 2015, etc etc Editat Februarie 3, 2018 de Adrian M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Februarie 3, 2018 Autor Share Postat Februarie 3, 2018 Stiu ca sunt diferite, dar astea imi plac... Buget pana in 5.000e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 Am TDM 900 de un an, L-am folosit in special pentru touring. La drum lung e super. Ai viteza, stabilitate si confort. In oras sau la manevre pe loc devine cam greoi uneori, mai ales la inceput. Fiind primul model de 900 (din 2002) am avut probleme cu incarcarea si am schimbat statorul. Alte probleme nu am avut. Recomand TDM-ul ca motor de strada si touring mai ales. Daca il alegi, ti-as recomanda sa cumperi un model cat de nou pentru a evita problemele tehnice specifice varstei. Banuiesc ca aceleasi reguli se aplica si la Strom. Nu devine mai bun odata cu varsta. Multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 TDM 900 cu ABS mai economic si foarte fiabil, mai ales dupa 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 In banii aia merge si un tiger 1050, sau un cbf1000. Zic si eu. Si un versys 1000, daca iti place cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 TDM si la consum e destul de ok . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 Varadero 1000? Varianta pe injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 Eu m-am dat cu v-strom 650 peste 10.000 km intr-un an, mi-a placut atat confortul cat si suspensia, rula bine pe forestier bland. Intentionez sa ma uit diresc spre un v-strom 650 dupa 2012 cu abs (pt consum), sau Varadero dupa 2008. Poate arunci o privire la Varadero. Pt un buget peste 8000 mi-a placut honda crosstourer, cardan, confort, consum, pozitie si... e frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 3, 2018 Share Postat Februarie 3, 2018 Zi un pic despre fizicul tau:inaltime-greutate. Ca si sfat,daca ai peste 1,80 alege v-strom pentru ca tdmu este o bicicleta. Ti-o zice unul care a calarit ceva km tdm 900 si in acelasi timp si v-strom 1000. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobossus Postat Februarie 4, 2018 Share Postat Februarie 4, 2018 Eu zic ca daca tot ai un buget destul e bun, cauti ”comfort pt drumuri lungi, manevrabilitate, ciclistica buna si nu in ultimul rand cat mai putine probleme tehnice”, te incadrezi sa iti iei V strom de 1000 sau Varadero 1000 (pe injectie). Daca nu tii neaparat la japoneze si mai poti depasi bugetul putin, te poti uita si la BMW. Pe termen lung merita investitia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Februarie 4, 2018 Autor Share Postat Februarie 4, 2018 (editat) Zi un pic despre fizicul tau:inaltime-greutate. Ca si sfat,daca ai peste 1,80 alege v-strom pentru ca tdmu este o bicicleta. Ti-o zice unul care a calarit ceva km tdm 900 si in acelasi timp si v-strom 1000. Succes ~1.75m... Inaltimea nu ma avantajeaza in cazul V-Strom-ului, stiu. In ce sens TDM-ul e bicicleta?» Post actualizat in 04 Feb 2018 17:15 TDM 900 cu ABS mai economic si foarte fiabil, mai ales dupa 2005Poti sa-mi spui te rog de ce dupa 2005? Eu stiam parca dupa 2003 sau 4 au rezolvat anumite probleme cu modelul rn11 sau ceva de genul, e ceva ce-mi scapa, au facut si alte modificari in 2005? Mersi» Post actualizat in 04 Feb 2018 17:18 Am TDM 900 de un an, L-am folosit in special pentru touring. La drum lung e super. Ai viteza, stabilitate si confort. In oras sau la manevre pe loc devine cam greoi uneori, mai ales la inceput. Fiind primul model de 900 (din 2002) am avut probleme cu incarcarea si am schimbat statorul. Alte probleme nu am avut. Recomand TDM-ul ca motor de strada si touring mai ales. Daca il alegi, ti-as recomanda sa cumperi un model cat de nou pentru a evita problemele tehnice specifice varstei. Banuiesc ca aceleasi reguli se aplica si la Strom. Nu devine mai bun odata cu varsta. Multa bafta! Mersi! Eu am detinut un scurt timp un 900 din 2002, iar un 4tx ceva mai mult dar nu mi s-a parut greu de manevrat in oras, nu exagerat.» Post actualizat in 04 Feb 2018 17:21 Eu zic ca daca tot ai un buget destul e bun, cauti ”comfort pt drumuri lungi, manevrabilitate, ciclistica buna si nu in ultimul rand cat mai putine probleme tehnice”, te incadrezi sa iti iei V strom de 1000 sau Varadero 1000 (pe injectie). Daca nu tii neaparat la japoneze si mai poti depasi bugetul putin, te poti uita si la BMW. Pe termen lung merita investitia. Ma gandesc ca nu ma avantajeaza inaltimea si in plus am auzit si pareri mai putin bune despre motorizarea de 1000, asta am vrut sa aflu aici, chiar exista probleme sau... Editat Februarie 4, 2018 de Error Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 6, 2018 Share Postat Februarie 6, 2018 ~1.75m... Inaltimea nu ma avantajeaza in cazul V-Strom-ului, stiu. In ce sens TDM-ul e bicicleta? » Post actualizat in 04 Feb 2018 17:15 Poti sa-mi spui te rog de ce dupa 2005? Eu stiam parca dupa 2003 sau 4 au rezolvat anumite probleme cu modelul rn11 sau ceva de genul, e ceva ce-mi scapa, au facut si alte modificari in 2005? Mersi » Post actualizat in 04 Feb 2018 17:18 Mersi! Eu am detinut un scurt timp un 900 din 2002, iar un 4tx ceva mai mult dar nu mi s-a parut greu de manevrat in oras, nu exagerat. » Post actualizat in 04 Feb 2018 17:21 Ma gandesc ca nu ma avantajeaza inaltimea si in plus am auzit si pareri mai putin bune despre motorizarea de 1000, asta am vrut sa aflu aici, chiar exista probleme sau... pt ca in multe cazuri o motocicleta fabricata in 2004 (toamna) va fi vanduta si inmatriculata in 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 7, 2018 Share Postat Februarie 7, 2018 Am 1.80 și 88 kg. Călăresc Vstrom 650 K4. Fuge bine, consumă decent, nu s-au stricat nimic de când o am. Am mers cu soție și bagaje prin UE și nu prea am simțit lipsa unui motor de 1000cc. E peste alte motoare din clasă la confort și fiabilitate. Caută un 650 mai recent cu ABS, mai ales dacă nu ești vitezoman și nici nu urci munții in fiecare săptămână. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Martie 28, 2018 Share Postat Martie 28, 2018 Si eu am o problema in alegerea motocicletei. Modelele pe care am pus ochii sunt TDM 900, DL 650 si DL 1000. Ce fac cu motocicleta? 80% o voi folosi la plimbari in afara orasului cu pasager si un top-case. In primul rand vreau sa fie foarte comoda pe orice tip de drum si manevrabila. Sa pot rula decent pe autostrada cu o viteza de 150 km/h. Bataia stransa se da intre TDM 900 si DL 650. Am retineri la DL 650 in privinta puterii. Daca face fata atunci cand merg cu pasager. Mentionez ca amandoi+echipament cantarim cam 150 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 5, 2018 Share Postat Aprilie 5, 2018 (editat) https://www.motorradonline.de/schlagworte/alpen-masters.199323.html?page=3 Baga si tu un ochi pe la Alpenmaster. Ca Stromul l-a castigat de cateva ori. De TDM nici urma. O fi un motiv. Editat Aprilie 5, 2018 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Aprilie 5, 2018 Share Postat Aprilie 5, 2018 (editat) Nu stiu daca profilul tau e actualizat, dar vad ca ai un R1150GS acum. In cazul asta, pentru a nu plange dupa puterea/cuplul mobrei vechi, cred ca cea mai buna alegere ar fi VStrom-ul de 1000 si, daca bugetul permite, modelul 2014+ pentru ABS, motor si design un pic mai rafinat. Editat Aprilie 5, 2018 de xtx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.