Sari la conținut

Masina clasa medie, buget 6000E


Fanel27
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

 

 

Pe de alta parte lucrul nou iti da o anumita satisfactie.

Am avut cumparate de noi o masina si doua motorete si parca satisfactia aia era putin peste placerea "de a trage prima basina" sau altele ce s-au mentionat anterior.

S-a intamplat ca am avut si doua masini premium cumparate sh si dotate full si nu-mi aduc aminte sa trait momentul in care vezi doamne ,nimic altceva nu o sa ma mai satisfaca.

» Post actualizat in 15 Feb 2018 09:13

 

 

Pe de alta parte lucrul nou iti da o anumita satisfactie.

Am avut cumparate de noi o masina si doua motorete si parca satisfactia aia era putin peste placerea "de a trage prima basina" sau altele ce s-au mentionat anterior.

S-a intamplat ca am avut si doua masini premium cumparate sh si dotate full si nu-mi aduc aminte sa trait momentul in care vezi doamne ,nimic altceva nu o sa ma mai satisfaca.

» Post actualizat in 15 Feb 2018 09:14

Scuze ca s-a postat de doua ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 225
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu 6k e cam greu sa cumperi o masina premium de 2-3 ani.

Ca sa ramanem on topic, sau aproape on topic :D

Loganul este o masina noua buna pentru infrastructura din Ro. Dar din pacate, cu 6000 si daca ai reusi sa-ti iei una noua, sigur ar lipsi dotarile cu care toti ne-am obisnuit de ceva timp incoace.

E clar ca tot cu 6000, nu poti sa iei o masina relativ recenta, care sa dispuna de echipare medie, sa mai fie si cu tractiune integrala si incapatoare si sa consume putin, etc.

Totul depinde de ce compromis: esti in stare sa faci, renunti la echipare pentru un motor fiabil si care sa consume putin? Renunti la ideea de a cumpara ceva mai recent, tocmai ca sa-ti poti lua echipare decenta, motor bun si toate celelalte?

De aia eu mizez mai mereu pe ideea: n-am bani sa cumpar nou, pentru ca pretentille mele pentru ceva nou s-ar ridica la super multi bani? Ok, iau ceva vechi, fiabil (la vremea aia) si care vad ca inca dureaza si acum, care se repara relativ usor, la care gasesc piese (pe cat posibil mai ieftine decat pentru masinile noi) pe toate drumurile, etc.

BMW e clar o masina cel putin decenta, lasand la o parte vesnicile polemici. Nu e BMW vs. restu', e pur si simplu o comparatie intre ce ofera masina pentru banii respectivi.

Din experientele mele, in topul preferintelor am masini japoneze, Toyota, Honda, Mazda, chiar si Suzuki. Astea toate in primu' rand ca fiabilitate, e drept ca au motoare ciudate, gen 2.2 diesel (care dezavantajeaza din pct. de vedere asigurare + impozit), 1.3 benzina care nu trage, etc. Deci din pct. de vedere putere, japoneze normale (nu WRX, Evo, etc.) nu sunt ce trebuie, nu exceleaza la sportivitate, dar sunt masini care tin in timp foarte bine si nu prea se strica.

Apoi BMW iti ofera toate cele de mai sus, dar evident ca toata lumea le-a alergat, deci greu de gasit una in mintile ei.

Coreenele astea mai noi, gen Cee'd, I30, sunt la fel ca japonezele, nu exceleaza la nimic, dar tin destul de mult si nu sunt scumpe la intretinere.

Audi, VW au cate ceva din toate, dar si destul de multe probleme, motoare de 2.0 care crapa, sau alte diferite hibe. Desi am prieteni care au avut problem cu ele, altii care n-au intampinat nicio problema, deci nu e vreo certitudine.

Avand toate astea in vedere, nu e atat de greu de facut o alegere cand ai 6000 in buzunar si stii ce vrei si ce primeaza in alegerile tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

cine plm isi cumpara masina noua cu ~42k euro si o vinde buna, fara probleme, dupa 2-3 ani, la jumate de pret ??? Cred ca asta e intrebarea care ar trebui oricine sa si-o puna inainte sa aiba vise umede cu masini premium luate la pret de Golf mid-level.

Si cum rahat de minunea tehnicii ,seria 5 ,in mai putin de 3 ani pierde din valoare exact atat cat costa un Superb NOU echipat aproape full?

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,am uitat cat de important este pentru unii sa fie vazuti in bmw...

 

Imi propusesem sa nu mai cobor sub un anumit nivel al discutiilor dar am putin timp si mai fac cate o exceptie...

Scoate-ti ochelarii aia de cal, dovedeste ca ai minte si foloseste-o. Nu mai generaliza! Nu toti isi iau BMW pentru imagine. Sau, exista si calea de mijloc: NU DOAR pentru imagine.

Eu, ca ai altii, am ales BMW pentru ca imi place tot ce ofera masina mea. Nu am nevoie de imagine... sau din contra, as putea sa consider "imaginea" un dezavantaj in anumite situatii, pentru ca sunteti multi cei care judecati gresit oamenii dupa masina.

Per total am suficienta "cultura auto" ca sa-mi aleg masina dupa cu totul alte criterii decat "imaginea".

 

Iar cand judeci tu pe unul cu BMW (apropos, care e diferenta fata de unul cu Mercedes sau Audi, sau altele asemanatoare? de ce mereu obsesia fata de BMW) vs. Golf Variant (masina pt. care am "toata stima"), te-ai gandit ca fix la fel te poate judeca pe tine unul cu Logan?

Am avut destule VW si inca mai conduc VW ocazional... insa ce am acum este clar altceva, trebuie sa fii ori total pe dinafara, sa nu-ti pese ori prost sau rau-voitor sa nu vezi diferenta. Dar, intr-adevar, trebuie sa ai ocazia SA VEZI...

 

Dupa experienta mea de cativa ani cu cateva BMW in familie (si, cum am zis, multe VW si cu alte masini), toate luate s.h. dar niciodata din Ro si mereu din sursa de incredere deci masini bune, nu pot spune inca ca am simtit o mare diferenta la intretinere si service. Si am facut in ambele cazuri atat service la reprezentanta cat si la non-reprezentanta.

 

Stiu insa omeni care au luat masini noi, diferite marci, si au avut probleme mai grave sau mai putin grave cu ele inca de la inceput, cu ramas noaptea prin munti (si cu copil mic) ore intregi pana a venit masina de la reprezentanta (ex. Ford) etc etc. Nu te supara, dar mi se pare mult mai mare frustrarea!

 

Discutia e lunga si implica multi factori obiectivi si mai ales subiectivi. Dar evitati sa mai generalizati si sa faceti clisee din orice.

» Post actualizat in 15 Feb 2018 10:01

Si cum rahat de minunea tehnicii ,seria 5 ,in mai putin de 3 ani pierde din valoare exact atat cat costa un Superb NOU echipat aproape full?

 

Pai simplu... de exemplu, cca. 75% dintre inmatricularile de seria 5 (valabil si pentru alte marci/tipuri) sunt pe firma, leasing etc. Isi fac treaba cu ele, au deduceri de taxe, si isi permit apoi sa le dea la pret gen valoarea reziduala sau inca ceva peste. Dupa un anumit numar de ani si/sau km se ajunge la un punct unde nu mai este economic neparat rentabil sa mai tii acea masina, schimbi managerul si nu-i dai o masina "uzata" etc etc.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@KHK

 

Imi pare rau dar pe tine nu te judec dupa masina, te judec dupa fitele pe care le ai in cap.

Nu am spus ca toti posesorii de bmw sunt la fel asa ca nu vad de ce te agiti .Te-ai simti cu musca pe caciula?

Vad diferenta la fel de bine ca oricine, la fel cum vad si diferenta de pret .Este decizia fiecaruia daca diferenta de pret i se pare justificata de diferentele respective.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La treaba asta cu "premium de 2-3 ani" ai nevoie de mult mai multi bani daca vrei ceva real. Eu mi-am cautat in 2016 BMW seria 3, vroiam sa fie MY2013.

 

Daca e sa ghidam dupa niste reguli de bun simt, cine plm isi cumpara masina noua cu ~42k euro si o vinde buna, fara probleme, dupa 2-3 ani, la jumate de pret ??? Cred ca asta e intrebarea care ar trebui oricine sa si-o puna inainte sa aiba vise umede cu masini premium luate la pret de Golf mid-level.

 

Nu stau sa fac o analiza de pret acum a unui 3 de 3 ani vechime si nu o sa-ti raspund neaparat pt cazul tau personal... dar am vazut ca multa lume face o greseala: vrea masina "mai multa" decat isi permite si ia in considerare preturile cele mai de jos pentru masina respectiva. Si uite asa ajungi ca toate samsarerile de pe olx sa-ti fie reper de pret, insa ai pretentia sa iei masina buna, cu km reali si evident putini, cu multe dotari etc.

 

Dupa mine, ca si reper, pretul corect al unei masini este cam pretul mediu pe care il pot gasi pe mobile pt. clasa/anul/km/dotarile/motorul respective, si asta dupa ce am selectat doar Germania ca tara de origine a nuntului si de preferat de la handler, nu de la privat. Apoi prefer, normal, handler al producatorului. Asta, in opinia mea, este sansa cea mai mare sa iei o masina buna, fara dubii de km falsi, fara chestii ascunse si la un pret corect. Atentie, pretil corect aferent si pretentiilor, deci nu cel mai ieftin.

Nu as lua si nu as recomanda nimanui vreodata sa ia masina rulata in Ro. Poate doar daca stii proprietarul sau daca o iei la un pret atat de bun incat esti dispus sa-ti asumi riscuri.

Sa aduci o masina din Germania nu este neaparat nici atat de complicat si nici atat de scump cum multa lume crede. Sau, daca nu vrei, exista oameni care pentru un pret decent iti aduc amsina pe care o alegi tu.

De ce nu as lua masina din Ro, sunt multe motive, intre care riscul (mult mai mare) de teapa (accidente, kilometraj etc.), conditiile de trafic (aici sunt mai multi factori decat probabil te gandesti), felul in care se intretin masinile.

 

Daca erai interesat de BMW... de exemplu, Michael Schmidt (proprietarul Automobile Bavaria) are vreo 4 reprezentante BMW in Germania (Bavaria). Am gasit masina potrivita pentru maica-mea din intamplare la una ditre acestea, mi-a trimis-o frumos la Otopeni contra sumei de vreo 3-500€ parca si gata. Intelegerea a fost foarte fair: stii toate datele masinii, dotari, culoare, interior etc. Deci stii ce primesti si asta nu vei putea contesta ca nu-ti mai place. Insa daca dupa ce vezi masina la Otopeni, este altceva ce nu corespunde descrierii, te poti razgandi fara niciun cost. Daca iti dai seama de factori subeictivi de genul nu e culoarea cum te-ai asteptat tu sau altceva, pierzi doar avansul de 15%si n-o mai iei. Simplu, fair, elegant... si deloc scump.

Ba chiar ulterior mi-am dat seama ca am uitat sa iau roti de iarna, la Bavaria preturile erau razna si nu fix ce vroiam, nu pe stoc bla-bla. Am sunat in Germania la cel care mi-a vandut-o, mi-am ales ce am vrut, mi-a trimis intr-o saptamana rotile dorite la Otopeni, si la un pret fair. Deci, pentru mine, totul a decurs ireprosabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@KHK

 

Imi pare rau dar pe tine nu te judec dupa masina, te judec dupa fitele pe care le ai in cap.

 

Si fitele de unde le-ai dedus? Ca apreciez o masina cu mai multe dotari decat concepi tu? Ca muncesc, castig bani si imi permit sa-mi stabilesc niste asteptari? Daca vreau neaparat o masina cu scaune incalzite (o banalitate in ziua de azi, dar tot ai comentat-o) sunt fitos? Ca poate inteleg gresit cuvantul.

Sau poate prost ca imi pierd vremea cu unul ca tine? Ti-am vorbit si explicat frumos prea multe... si degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Oameni, se pricepe careva la Alfa Romeo? Ma gandesc la o Brera 2.2 jts ca sa o folosesc ca masina de weekend, si nu stiu daca fac o alegere complet proasta sau daca o sa ofere ce am nevoie, si anume un minim de senzatii tari.

Senzatie majora cu 70 la ora! Motorizarea 2.2 de pe Brera e GM, platforma de 159 care, in opinia mea (am lucrat pe aftersales la importatorul Fiat si Alfa ceva vreme) e OK. Probleme au fost cu dieselul 2.4 pe care iti recomand sa-l eviti. Dar nu stiu ce te astepti sa ofere?!? Nu e Giulia sau Maserati. E frumoasa, dpmdv dezechilibrata nitel dpdv repartitie a maselor si tractiune pe puntea gresita. Si multe butoane mici care nu-i plac sotiei :P

In weekenduri nu ai moto cu care sa te dai?

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa tragem linie ca deja se ajunge la preconceptii nascute probabil din frustrari.

La 6000euro te poti atinge ca si benzinare doar de Dacia Logan sau Renault Clio/Megane vechi de 3ani asta ca sa fii tu fara nici o grija.

 

Nu inteleg si nu stiu ce si de ce conteaza atat de mult pt unii istoricul de service...la un SH..victime perfecte pt samsari.

Ai masima X o duci la reprezentanta X doar pt consumabile si ii arati victimei (uite bossssule am tot istoricul) dar cand ti-a cazut distributia/turbina sau ai lovit-o te-ai dus Fanica Srl ca sa nu iti intre masina in istoric. Ce naiba ma....istoric.....pffff.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam in birou un banner cu 156 MY2002 pe care sloganul era "mai mult decat frumoasa". Noi tehnicii am taiat cu markerul "decat", il am si acum in garaj acasa. "MAI MULT FRUMOASA!", asta sa-ti ramana in minte :lol:

Decat sufrageria frantuzeasca da, clar e alta senzatie! Macar e suspensia mai tare.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Starcream - In principiu lumea fuge de motoarele pe benzina de la Alfa, am vazut multe discutii pornite chiar de proprietarii lor. Eu am avut 1.9 JTD, nu pot sa zic decat lucruri bune despre motorul ala. Benzina se pare ca e la coltul opus.

Ce pot sa te sfatuiesc, daca vrei o masina de genul,o Mazda MX5 cu diferential auto blocant face toti banii (care sunt putini pentru o asemenea masina), care e mult mai distractiva decat multe masini "sport".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

 

Sau poate prost ca imi pierd vremea cu unul ca tine?

Nu nu , lasa sa fiu eu prostul care munceste, castiga, isi stabileste anumite asteptari si cand acele asteptari sunt satisfacute alege sa nu mai aruce cu bani in plus pentru aiureli doar ca sa-i arate vecinului ca este mai dotat si mai echipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu nu , lasa sa fiu eu prostul care munceste, castiga, isi stabileste anumite asteptari si cand acele asteptari sunt satisfacute alege sa nu mai aruce cu bani in plus pentru aiureli doar ca sa-i arate vecinului ca este mai dotat si mai echipat.

 

Am impresia ca nu prea ai coerenta, atat intre postarile tale, cat si referitor la ce incercam sa dialogam aici.... alte comentarii nu mai fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Am impresia ca nu prea ai coerenta, atat intre postarile tale, cat si referitor la ce incercam sa dialogam aici.... alte comentarii nu mai fac.

Iti ofer o idee foarte simpla .Daca si la asta ai dificultati de intelegere ...

 

Tehnica avanseaza ,masinile devin mai bune si apar sisteme cu care ne obisnuim si de care ne atasam .

Fiecare poate sa numeasca un numar de gadgets de care simte ca are nevoie pentru o experienta mai placuta la volan.

Cand numarul ala de optiuni incepe sa tinda catre stratosfera si este justificat de zici ca este luat direct din brosuri...incepe sa miroasa a fitze.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Starcream - In principiu lumea fuge de motoarele pe benzina de la Alfa, am vazut multe discutii pornite chiar de proprietarii lor. Eu am avut 1.9 JTD, nu pot sa zic decat lucruri bune despre motorul ala. Benzina se pare ca e la coltul opus.

Tocmai am spus, TOATE motoarele pe benzina de pe Alfa 159/Brera sunt GM! Adica Opel (sau, popular, ghenopel). Dieselul Alfa (Fiat) e chiar ok in varianta 1.9 cu 4 cilindri,

2.4 ala, care are in esents aceeasi arhitectura + 1 cilindru, a avut mii de probleme in schimb. Din pacate in Ro s-au importat f putine 159/Brera benzinare noi, deci nu pot da un feedback relevant.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hill holderul ala e misto, eu n-am nici o problema cu pornirea din rampa, dar l-am gasit util cand l-am avut (atata ca dadea uneori rateuri, conform legii lui Murphy tocmai cand era mai multa nevoie de el, cu a fost la iesirea f abrupta dintr-un parking subteran intr-o artera intens circulata din Viena). Nu as plati in + pt el insa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hahahaahaha, geniala aia cu italienii care vorbesc si schimba toate alea :))))

@John, eram de accord cu tine mai sus + ca sunt pe niste grupuri de pasionati in UK pe care este destula activitate, printre altele si tot felul de experiente neplacute cu Alfa benzina.

@Starcream - este una pe autovit, din Brasov, mie mi se pare ca arata super bine. Cam scumpa ce-i drept, 5600 de euro. E clar ca daca nu te atrage modelu', e cam greu sa te razgandesti, dar arunca un ochi la asta de care zic, interiorul cred c-o sa-ti placa. Din pacate nu pot sa pun link.
Nici eu nu prea eram incantat de cum arata, dar crede-ma, dupa ce o conduci o sa ai un zambet din ala tamp pe fata, mai ales daca-ti place prosteala cu dat de poponeata & stuff.


» Post actualizat in 15 Feb 2018 13:02

P.S. Repet, cand ai 6000 de euro si criteriile bine definite in minte, nu e greu sa alegi, doar ca noua asa ne place, sa despicam fiecare fir in 4. Gen ca si cand te doare ceva, cauti pe net si afli ca mori in 3 zile, plm, in felul asta n-o sa ti cumperi nimic si in cazu' in care-ti cumperi, nu dormi noaptea gandidu-te la ce-ar putea sa se strice :))) . Mie nu-mi place sa stau mult pe ganduri, toate masinile si motocicletele pe care le-am cumparat (sunt ceva la nr.) le-am cumparat din prima dupa ce le-am vazut. Cred ca in 3% din cazuri m-am dus dupa ceva ce am vazut in prealabil si nu am cumparat.


» Post actualizat in 15 Feb 2018 13:05

P.P.S N-am avut niciodata vreo problema majora cu nimic din ce-am detinut. Sa ma lase in drum, sa nu mai porneasca, sa se buleasca motor, cutie, etc. Doar revizii si cate un senzor pe ici pe colo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand numarul ala de optiuni incepe sa tinda catre stratosfera si este justificat de zici ca este luat direct din brosuri...incepe sa miroasa a fitze.

 

Iti spun sincer ca, pana sa le descopar sau sa le am, asa gandeam si eu... mi se pareau fite. Asa ca te inteleg. Insa nu judecam persoana care le are, doar pentru ca si le-a permis si le apreciaza.

Si, cum am mai zis, la fel gandeste si unul cu Logan despre unu' Skoda sau Golf Variant.

 

Diferenta este ca, in timp ce tu vezi niste fite si etichetezi o persoana din atata lucru, io n-am venit sa zic ca esti fraier sau sarman pentru ca tu nu ai sau nu intelegi asa ceva.

» Post actualizat in 15 Feb 2018 13:17

Imi inchipui 2 italieni discutand in masina si radioul schimba canale si modifica volumul de parca e discoteca rave :)

 

:crack:

» Post actualizat in 15 Feb 2018 13:19

Ca sa tragem linie ca deja se ajunge la preconceptii nascute probabil din frustrari.

 

:agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, nu e foarte mare, dar ai loc de as zice doua valize care intra la in cacatul ala de sablon de la Wizz + cateva plase. Ca a doua masina ma gandesc ca n-oi avea cine stie ce bagaje, deci isi face treaba peste asteptari. Plus ca daca esti maniac, exista un support din ala care se monteaza deasupra portbagajului, din ala de metal, asta daca chiar pleci cu nevasta la amanta acasa :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine incepe sa puta a fitze la pornirea asistata in rampa,ESP,adica acele gadgeturi ce-ti inlocuiesc reflexele care se presupune ca ar trebui sa le ai.Daca nu stii face macar pornirea in rampa,doar cu asistare de catre masina,apai preda-ti permisul si ia-ti sofer...

 

Zi mai bine Doamne-fereste sa nu puta a mort cand te va lovi vreun destept pentru ca a pierdut controlul si nu avea ESP... sau cand vei pierde tu controlul in conditii pe care nu le-ai putut prevedea. Si noroc ca, la fel ca ABS-ul (inclusiv la moto), au fost altii mai destepti care s-au gandit sa le impuna ca obligatorii. Mi se pare incredibil ca asa ceva se mai poate discuta in zilele noastre.

 

De plecatul in rampa... nu e vorba ca nu poti ci ca este mai comod asa. Sau poate pentru unii chiar era greu...

Chiar nu este la mintea cocosului ca toata lumea, indiferent de skill-uri sau inteligenta, are nevoia si dreptul sa conduca o masina? Asa si inchiderea centralizata este inutila ca orice bou poate ocoli masina sa deschida usile pe rand. Sau chiar si masina in sine... si computerul, si masina de spalat ca oricine poate spala de mana... si drujba, ca aveam topor... multe altele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atatea gadget-uri inutile si tot nu s-a inventat unul care sa faca masina sa semnalizeze cu 50 m inainte de o intersectie :)))) pentru mine ala e mai important decat 5 start&stop si 10 plecari din panta :)))
Pastrand tonul on-topic, ma amuza foarte tare cum zilnic vad lumea ca se vaita de soferi tampiti, dar aceiasi care se vaita se mira cand vad sisteme din astea pe masini. Pai nu e normal pentru toti idiotii sa se faca asemenea sisteme? Daca nu ar fi nici alea, ar fi si mai jale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...