Sari la conținut

Masina clasa medie, buget 6000E


Fanel27
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 253
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator goe 75

@ GoodKat

 

Pune si tu un link pt clasamentul de care vorbesti.In clasamentele pe care-mi aduc aminte sa le fi vazut pt ultimii 5 ani ,primele locuri erau luate de Toyota si Skoda.

» Post actualizat in 11 Feb 2018 07:55

https://www.google.ro/amp/www.independent.co.uk/life-style/motoring/most-reliable-cars-2017-a8029056.html%3famp

» Post actualizat in 11 Feb 2018 08:30

Am gasit pana la urma un survey relevant si pt noi ,acoperind piata germana si sunt surprins ca intradevar Kia/Hyundai sunt 1-2

 

http://www.jdpower.com/press-releases/jd-power-2017-germany-vehicle-dependability-study

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@becule, tu crezi ca mai suntem pe vremea Volgii sa ai 2mm de tabla?!? Iar dpdv fiabilitate bate golanul multe masini cu pretentii.

 

Nu e chiar asa. In 6000 gasesti masini tomberoane coreene relativ recente. Nemtii au inceput sa dea rateuri grave cand vine vorba de fiabilitate iar intretinerea in nici un caz nu este una ieftina.

masina coreana de noua e o gaura neagra ,nu-ti trebuie multi neuroni sa-ti dai seama ca vand masini numai secretarelor , amantelor nu foarte stralucite si it'istilor care nu stiu sa lege un redresor la baterie.

ai probleme nebanuite de utilizare , pe care restul constructorilor le-au rezolvat acum 20-30-40 de ani !!!

dece crezi tu ca au 7 ani garantie? altfel nu le-ar cumpara nici cea mai proasta secretara ! .. oricum e proasta pt ca costurile de servis in reteaua lor de dealeri in 7 ani la o utilizare de 30k km /an sunt aproape inca o masina .

deprecierea si usurinta la revanzare !!! daca nu-s importante pentru tine probabil ca n-ai avut suficiente masini sau le cumperi cu banii altora.

 

iar fiabilitate , iar sindromul dacia 1310 , sa fie fiabila domle sa nu segmentezi la 50k ... daca un scuter chinzesc face in ziua de azi 20-30k cu un set ... aveti voi impresia ca masinile nu sunt fiabile ca ati auzit de la mitica sa ca ti-a venit un N47 mort la garaj

 

nu se pune vorba de fiabilitate , problema major e ca toti meltenii isi iau masina de toti banii + 2-3k imprumut si cand e de reparat ceva incep sa planga ! asta e problema nu fiabilitatea

» Post actualizat in 11 Feb 2018 11:04

pai it'istii , secretarele si amantele habar n-au cum trebuie sa functioneze rahatul corean ... si nu se plang ... asa ca puncteaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este criteriul real pt care Insignia este hulita? ( motor, tabla, izolare fonica etc) Intreb serios nu la misto.

Motoarele diesel sunt de la grupul FIAT.

Adica ok in afara de un caz izolat sau doua de motoare gripate, Dumnezeu stie cum au fost intretinute sau exploatate. La fel poti zice ca orice sh este un NU clar pt ca nu ai avut tu grija de ea.

» Post actualizat in 10 Feb 2018 19:14

 

Omul este familist nu merge la curse, cat despre gabaritul mare, sunt destule doamne care se descurca cu SUV sigur se va descurca si el.

Din ce am inteles Dpf-ul este pozitionat sub motor, iar in momentul cand isi incepe regenerarea incalzeste motorul si caleaza cuzinetii pe cilindrul 2 si 3, implicit si la calarea motorului.

 

Sa ma fac inteles, poate nu m-am facut. Nu vreau o masina sa car ciment sa imi trebuiasca un suv :D

La japoneze m-am gandit si eu, dar piesele sunt scumpe si aftermarket nu se gaseste mare lucru, lucrez in domeniul achizitiilor de piese si stiu ce vb. Acum avem o toyota rav4 in service, nu gasesti o clapeta de acceleratie aftermarket, un intercooler AM etc. O aripa de fata am cautat la 6 furnizori si am gasit intr-un final sa aduc, dar si aia in 4-5 zile. O aripa pe original ajunge la 800 de lei, termen 6-8 zile. Din ce am vazut sunt foarte bune masinile dar doamne fereste sa iti cada ceva, atat din punct de vedere al costului cat si a termenului de livrare.

 

Vreau o masina sedan sau break, sa fie dupa 2008, incep sa inclin sa raman tot pe benzina un 1.8 probabil, mai ieftina intretinerea decat un diesel chiar daca bagi mai multi bani in benzina. O sa mai caut audi a4 break, am pata pusa pe el, daca nu o sa raman probabil pe skoda octavia, cu unpic de noroc gasesc modelul 2009.

 

Logan am condus destul si eu, e o masina ok ca si masina de lucru, cat sa te duca din punctul A in punctul B. Tot respectul pentru marca, insa nu o vad ca o masina comfortabila, de drum lung. Mai mult imi place Sandero stepway, dar din nou aia as cumpara-o doar pentru sotie sa o fusereasca.

 

A scris cineva si de alfa romeo 159, e foarte frumoasa insa nu stiu daca italienii au inceput sa faca si motoare bune pentru ele.

 

La grupul VAG, motorul de 2 litri, care era cu probleme, cel de 140 de cai sau 170?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu chiar. Aveam si eu preconceptii cand venea vorba de lucruri fabricate in Coreea. Insa intamplarea face sa cunosc cativa oameni care detin Hyundai sau Kia si probleme minore sau spre 0.

 

Dar cum am spus, conteaza si costul de exploatare al masinii / disponibilitatea de elemente aftermarket, etc.

 

Din punctul meu de vedere BMW-urile nu sunt masini de “mana a doua”. Dar e doar parerea mea. In 6000 prefer o masina coreana din 2010-2012 oricand in detrimentul unui BMW 2004-2006.

bah esti turk?

 

io vorbesc de probleme? despre fiabilitatea vietii?

 

cu ce te incalzeste ca nu stiu ce it'ist-contopist-secretara care face 5k pe an are impresia ca un cotetz e fiabil cand pierzi mai multi bani la revanzare decat ai fi reparat in mm un X5 ?

 

gunoiu corean care sta pe sosea mai prost ca o duba reno conceptie 2000? rili despre asta vorbim , e misto ca are mufa de infipt ikktu si dintele albastru ffs

 

stiu o corporatista care merge de 2 in bucuresti in limp mode ... 2 ani !!!!! atat intelege consumatorul obisnuit din automobilul personal ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La grupul VAG, motorul de 2 litri, care era cu probleme, cel de 140 de cai sau 170?

 

daca intrebi de diesel, amandoua au avut probleme si s-au remediat dupa 2009 parca, cand au aparut motorizarile CR (bluemotion sau ceva de genu).

 

Am avut de 170 si am avut o paguba de 3100euro cu el: pompa ulei, turbina, injectoare.

 

@goodkat: stiu pe cineva cu Kia sorento luat de nou, la nici 20.000km a trebuit sa ii schimbe motorul...

 

acum navighez cu asta :)

post-21191-0-56555700-1518370612_thumb.jpg

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6000 eur este pragul cel mai nasol.... Ori iei masini tinere dar chinuite (si cu acte manarite), ori ceva vechituri ingrijite dar supra-apreciate financiar...

 

Cel mai simplu ar fi sa iei un break din 2005/2006 si mai ramai cu ceva bani pentru reparatii viitoare care oricum vor urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

 

 

Dar cand se fac topurile marcilor pe anul in curs, se face un studiu pe un esantion bine definit, pentru fiecare marca in parte. Acolo se vede realitatea.

 

 

 

Realitatea este ca trebuie sa citesti si povestea de pe marginea graficului ca sa intelegi ca in toate aceste topuri de satisfactie initiala (1-3 ani) masinile ieftine si cu mai putine dotari au un avantaj serios in a obtine un scor mai bun . Sunt mai multe motive dar foarte pe scurt 3 sunt critice:

 

1.masina mai simpla = mai putine prostioare care sa se strice

2.oamenii au tendinta sa bifeze mai putine negative atunci cand sunt surprinsi ca masina aste mai buna decat se asteptau (cazul masinilor ieftine) si dau cu parul rau atunci cand masina nu se ridica la asteptari( cazul masinilor scumpe).

3.tractoristi care nu isi permit Ferrari , Porsche sau seria 5 dar intra pe site-urile respective raspund la acele chestionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca intrebi de diesel, amandoua au avut probleme si s-au remediat dupa 2009 parca, cand au aparut motorizarile CR (bluemotion sau ceva de genu).

 

Am avut de 170 si am avut o paguba de 3100euro cu el: pompa ulei, turbina, injectoare.

 

@goodkat: stiu pe cineva cu Kia sorento luat de nou, la nici 20.000km a trebuit sa ii schimbe motorul...

Sunt modele/motorizari cu probleme specifice/cunoscute, dar dude punctuale se intampla la ABSOLUT toate marcile! Am vazut si motor venit din fabrica pe masina 0km cu un semicuzinet de palier lipsa! :eek: Norocul a fost ca era cald, aglomerat la PDI, a apucat sa se incalzeasca uleiul si sa inceapa sa palpaie becul (nu superbecul :P ), altfel ar fi ajuns masina asa la client. Motorizarea respectiva s-a vandut in mii de unitati in Ro si nu stiu sa se fi intamplat vreun alt caz similar.

Daca zic de bmw care apucase sa faca doar o revizie cand i se schimba al 2-lea motor iar vine @becul si zice sa scriu carti despre bmw decedate pe care le-am vazut sau care mi-au intrat in garaj...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topul marcilor pentru volum de vanzari cred ca este mai important.

mai precis, "rateuri" solutionate in garantie si post garantie raportate la numarul de vanzari.

 

In RO (si nu numai), cand rahatul loveste ventilatorul, se ajunge mai des in service-uri de cartier pentru a reduce din impactul financiar (pe alocuri chiar si din incompetenta reprezetantelor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt modele/motorizari cu probleme specifice/cunoscute, dar dude punctuale se intampla la ABSOLUT toate marcile! Am vazut si motor venit din fabrica pe masina 0km cu un semicuzinet de palier lipsa! :eek: Norocul a fost ca era cald, aglomerat la PDI, a apucat sa se incalzeasca uleiul si sa inceapa sa palpaie becul (nu superbecul :P ), altfel ar fi ajuns masina asa la client. Motorizarea respectiva s-a vandut in mii de unitati in Ro si nu stiu sa se fi intamplat vreun alt caz similar.

Daca zic de bmw care apucase sa faca doar o revizie cand i se schimba al 2-lea motor iar vine @becul si zice sa scriu carti despre bmw decedate pe care le-am vazut sau care mi-au intrat in garaj...

post-36094-0-61243700-1518439848_thumb.jpg

 

wow doar oare cum nu s-a spart motaoru pana acum dar vaaaaai are si plinu facut (ca la tractoare cand vine ajutoru social) dar vaaaaai merge mai repede decat 99%din cotetzele coreene NOI , si nici nu sare de pe sosea la viteze pe care alea nu le ating ...

 

cum mm , oare stiu nemtii sa faca masini mai bine decat niste bastarzi ai japonezilor? vai de mine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Realitatea este ca trebuie sa citesti si povestea de pe marginea graficului ca sa intelegi ca in toate aceste topuri de satisfactie initiala (1-3 ani) masinile ieftine si cu mai putine dotari au un avantaj serios in a obtine un scor mai bun . Sunt mai multe motive dar foarte pe scurt 3 sunt critice:

 

1.masina mai simpla = mai putine prostioare care sa se strice

2.oamenii au tendinta sa bifeze mai putine negative atunci cand sunt surprinsi ca masina aste mai buna decat se asteptau (cazul masinilor ieftine) si dau cu parul rau atunci cand masina nu se ridica la asteptari( cazul masinilor scumpe).

3.tractoristi care nu isi permit Ferrari , Porsche sau seria 5 dar intra pe site-urile respective raspund la acele chestionare.

realitatea este ca a pus poza cu grafic ... deci trebuia sa te pui in cwr sa te rogi ca la poza lu arsenie boca

 

 

Nu ma provoca, am in parcul propriu bmw cu 284k! :P

asta abia a facut 250k sapt trecuta , si de cado ... i-a spart nefasta oglinda pe dreapta ... nu stiam cat costa oglinzile electro-chromate ... , imi iau hyumdaikkt aia nici n-au auzit de asa ceva .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu un 318 pe benzina din 2007 care a schimbat la kilmetrii aia pompa, injectoare, anulat diagnoza catalizator NOX, urmeaza cardanul (gen 4000 euro pana acum )si probabil distributia in curand. Deci masina fiabila nu guma, cu probeleme debutand la 150 000. Ah, si papa doar benzina de 98 si gume cam des. Dar altfel masina buna, 7000 de euro la oferta cu istoric la BMW.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate lumea stie pe cineva care cunoaste pe altcineva caruia i s-a aprins un martor la 5000km , la secretara de la biorul vecinului i s-a calat motorul la 20000km , stie pe unul care are Volvo cu 1500000km , coreeanele e proaste , japonezele e scumpe si stricacioase , BMW-ul e pt cocalari , etc . Daca ar vb careva din propria experienta cu masinile detinute de el /km /mod utilizare parca ar merita citit . Dar gargara asta ieftina de iarna a specialistilor in ''de toate'' e penibila.

Editat de JUST4TNT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...