Sari la conținut

Masina clasa medie, buget 6000E


Fanel27
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 236
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator goe 75

 

 

Pe cand tu cu aia de 25k vei fi fericit cateva zile cu o satisfactie ridicola de masina "virgina" si atat! Si poate aia a ta noua de 25 nu va avea nu stiu ce dotare ca dealerul nu are pe stoc sau nu a comandat lotul asa sau ai avut de ales doar intre trei culori desi poate tu iti doreai alta... dar tu ai luat-o pe cea de pe stoc ca ti-a dat un discount. Si uite asa ai dat 25k si de fapt ce ai?

 

D

Un Golf variant cu motorizare 2.0 tdi si nivelul de echibare de mijloc( destul de decent) este 23k noua . Dai comanda la una in ce culoare vrei tu si ajunge la 23,5k , la care se scad reducerile uzuale unei astfel de achizitii si platesti in final cca 22k.

 

Mai sunt si oameni care traiesc in lumea reala acolo unde cu 25k iti poti cumpara o masina echipata decent si placuta de condus pentru ani de zile fara probleme si costuri reduse de exploatare .

 

Mda,am uitat cat de important este pentru unii sa fie vazuti in bmw...

» Post actualizat in 15 Feb 2018 08:04

Eu as lua un sh premium dar nu mai vechi de 2-3 ani.

De ce de maxim 2-3 ani ,ca sa fii sigur ca nu are mai mult de 200000 km reali ?

 

Intreb asta pentru ca impresia mea este ca romanul normal care isi doreste masina noua ,este mai mult decat orice satul sa fie furat si mintit si este dispus sa plateasca acel premium pentru a avea macar o data in viata certitudinea ca a avut macar o nasina/motoreta care nu a fost manarita.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2-3 ani vechime pt o masina noua premium inseamna uzura minima, intretinere facuta ca la carte, de regula la reprezentanta, pret decent. Oamenii au de regula mai multa grija cu intretinerea lucrurilor noi, grija care scade proportional cu timpul. Si de asemenea sunt sanse la o masina cu km putini, nu face toata lumea 50k km pe an.

 

Pe de alta parte lucrul nou iti da o anumita satisfactie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La treaba asta cu "premium de 2-3 ani" ai nevoie de mult mai multi bani daca vrei ceva real. Eu mi-am cautat in 2016 BMW seria 3, vroiam sa fie MY2013.

 

Aveam cam 22k euro in buzunar, cu posibilitatea de a ma "extinde" spre 25k. Ghici ce? Absolut tot ce-am gasit pe Autovit/Olx pe la banii astia, chipurile cu 50k-70k km la bord nu avea nici unul istoric complet, sau era dubios. Toate aduse din diverse tari din vest. Nici un vanzator nu putea sa-mi zica ceva concret de proprietarii anteriori, incepeau sa o dea din colt in colt cand ii intrebam de istoric. Nu mai zic ca pe cateva masini am vazut la interior combinatii de culori plastice-tapiterie care nu au existat ever in configuratorul BMW (deci cel mai probabil unele elemente au fost "transplantate" de la alte masini).

 

Singurul exemplar "curat" era un 320d, cumparat de nou de la Auto Bavaria, predare leasing, care m-ar fi ajuns in total ~33k euro. Tot cu 70k km la bord, dar culmea, arata mult mai bine la interior decat cele "aduse boss din Germania" cu acelasi rulaj.

 

Daca e sa ghidam dupa niste reguli de bun simt, cine plm isi cumpara masina noua cu ~42k euro si o vinde buna, fara probleme, dupa 2-3 ani, la jumate de pret ??? Cred ca asta e intrebarea care ar trebui oricine sa si-o puna inainte sa aiba vise umede cu masini premium luate la pret de Golf mid-level.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

 

Pe de alta parte lucrul nou iti da o anumita satisfactie.

Am avut cumparate de noi o masina si doua motorete si parca satisfactia aia era putin peste placerea "de a trage prima basina" sau altele ce s-au mentionat anterior.

S-a intamplat ca am avut si doua masini premium cumparate sh si dotate full si nu-mi aduc aminte sa trait momentul in care vezi doamne ,nimic altceva nu o sa ma mai satisfaca.

» Post actualizat in 15 Feb 2018 09:13

 

 

Pe de alta parte lucrul nou iti da o anumita satisfactie.

Am avut cumparate de noi o masina si doua motorete si parca satisfactia aia era putin peste placerea "de a trage prima basina" sau altele ce s-au mentionat anterior.

S-a intamplat ca am avut si doua masini premium cumparate sh si dotate full si nu-mi aduc aminte sa trait momentul in care vezi doamne ,nimic altceva nu o sa ma mai satisfaca.

» Post actualizat in 15 Feb 2018 09:14

Scuze ca s-a postat de doua ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu 6k e cam greu sa cumperi o masina premium de 2-3 ani.

Ca sa ramanem on topic, sau aproape on topic :D

Loganul este o masina noua buna pentru infrastructura din Ro. Dar din pacate, cu 6000 si daca ai reusi sa-ti iei una noua, sigur ar lipsi dotarile cu care toti ne-am obisnuit de ceva timp incoace.

E clar ca tot cu 6000, nu poti sa iei o masina relativ recenta, care sa dispuna de echipare medie, sa mai fie si cu tractiune integrala si incapatoare si sa consume putin, etc.

Totul depinde de ce compromis: esti in stare sa faci, renunti la echipare pentru un motor fiabil si care sa consume putin? Renunti la ideea de a cumpara ceva mai recent, tocmai ca sa-ti poti lua echipare decenta, motor bun si toate celelalte?

De aia eu mizez mai mereu pe ideea: n-am bani sa cumpar nou, pentru ca pretentille mele pentru ceva nou s-ar ridica la super multi bani? Ok, iau ceva vechi, fiabil (la vremea aia) si care vad ca inca dureaza si acum, care se repara relativ usor, la care gasesc piese (pe cat posibil mai ieftine decat pentru masinile noi) pe toate drumurile, etc.

BMW e clar o masina cel putin decenta, lasand la o parte vesnicile polemici. Nu e BMW vs. restu', e pur si simplu o comparatie intre ce ofera masina pentru banii respectivi.

Din experientele mele, in topul preferintelor am masini japoneze, Toyota, Honda, Mazda, chiar si Suzuki. Astea toate in primu' rand ca fiabilitate, e drept ca au motoare ciudate, gen 2.2 diesel (care dezavantajeaza din pct. de vedere asigurare + impozit), 1.3 benzina care nu trage, etc. Deci din pct. de vedere putere, japoneze normale (nu WRX, Evo, etc.) nu sunt ce trebuie, nu exceleaza la sportivitate, dar sunt masini care tin in timp foarte bine si nu prea se strica.

Apoi BMW iti ofera toate cele de mai sus, dar evident ca toata lumea le-a alergat, deci greu de gasit una in mintile ei.

Coreenele astea mai noi, gen Cee'd, I30, sunt la fel ca japonezele, nu exceleaza la nimic, dar tin destul de mult si nu sunt scumpe la intretinere.

Audi, VW au cate ceva din toate, dar si destul de multe probleme, motoare de 2.0 care crapa, sau alte diferite hibe. Desi am prieteni care au avut problem cu ele, altii care n-au intampinat nicio problema, deci nu e vreo certitudine.

Avand toate astea in vedere, nu e atat de greu de facut o alegere cand ai 6000 in buzunar si stii ce vrei si ce primeaza in alegerile tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

cine plm isi cumpara masina noua cu ~42k euro si o vinde buna, fara probleme, dupa 2-3 ani, la jumate de pret ??? Cred ca asta e intrebarea care ar trebui oricine sa si-o puna inainte sa aiba vise umede cu masini premium luate la pret de Golf mid-level.

Si cum rahat de minunea tehnicii ,seria 5 ,in mai putin de 3 ani pierde din valoare exact atat cat costa un Superb NOU echipat aproape full?

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,am uitat cat de important este pentru unii sa fie vazuti in bmw...

 

Imi propusesem sa nu mai cobor sub un anumit nivel al discutiilor dar am putin timp si mai fac cate o exceptie...

Scoate-ti ochelarii aia de cal, dovedeste ca ai minte si foloseste-o. Nu mai generaliza! Nu toti isi iau BMW pentru imagine. Sau, exista si calea de mijloc: NU DOAR pentru imagine.

Eu, ca ai altii, am ales BMW pentru ca imi place tot ce ofera masina mea. Nu am nevoie de imagine... sau din contra, as putea sa consider "imaginea" un dezavantaj in anumite situatii, pentru ca sunteti multi cei care judecati gresit oamenii dupa masina.

Per total am suficienta "cultura auto" ca sa-mi aleg masina dupa cu totul alte criterii decat "imaginea".

 

Iar cand judeci tu pe unul cu BMW (apropos, care e diferenta fata de unul cu Mercedes sau Audi, sau altele asemanatoare? de ce mereu obsesia fata de BMW) vs. Golf Variant (masina pt. care am "toata stima"), te-ai gandit ca fix la fel te poate judeca pe tine unul cu Logan?

Am avut destule VW si inca mai conduc VW ocazional... insa ce am acum este clar altceva, trebuie sa fii ori total pe dinafara, sa nu-ti pese ori prost sau rau-voitor sa nu vezi diferenta. Dar, intr-adevar, trebuie sa ai ocazia SA VEZI...

 

Dupa experienta mea de cativa ani cu cateva BMW in familie (si, cum am zis, multe VW si cu alte masini), toate luate s.h. dar niciodata din Ro si mereu din sursa de incredere deci masini bune, nu pot spune inca ca am simtit o mare diferenta la intretinere si service. Si am facut in ambele cazuri atat service la reprezentanta cat si la non-reprezentanta.

 

Stiu insa omeni care au luat masini noi, diferite marci, si au avut probleme mai grave sau mai putin grave cu ele inca de la inceput, cu ramas noaptea prin munti (si cu copil mic) ore intregi pana a venit masina de la reprezentanta (ex. Ford) etc etc. Nu te supara, dar mi se pare mult mai mare frustrarea!

 

Discutia e lunga si implica multi factori obiectivi si mai ales subiectivi. Dar evitati sa mai generalizati si sa faceti clisee din orice.

» Post actualizat in 15 Feb 2018 10:01

Si cum rahat de minunea tehnicii ,seria 5 ,in mai putin de 3 ani pierde din valoare exact atat cat costa un Superb NOU echipat aproape full?

 

Pai simplu... de exemplu, cca. 75% dintre inmatricularile de seria 5 (valabil si pentru alte marci/tipuri) sunt pe firma, leasing etc. Isi fac treaba cu ele, au deduceri de taxe, si isi permit apoi sa le dea la pret gen valoarea reziduala sau inca ceva peste. Dupa un anumit numar de ani si/sau km se ajunge la un punct unde nu mai este economic neparat rentabil sa mai tii acea masina, schimbi managerul si nu-i dai o masina "uzata" etc etc.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@KHK

 

Imi pare rau dar pe tine nu te judec dupa masina, te judec dupa fitele pe care le ai in cap.

Nu am spus ca toti posesorii de bmw sunt la fel asa ca nu vad de ce te agiti .Te-ai simti cu musca pe caciula?

Vad diferenta la fel de bine ca oricine, la fel cum vad si diferenta de pret .Este decizia fiecaruia daca diferenta de pret i se pare justificata de diferentele respective.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La treaba asta cu "premium de 2-3 ani" ai nevoie de mult mai multi bani daca vrei ceva real. Eu mi-am cautat in 2016 BMW seria 3, vroiam sa fie MY2013.

 

Daca e sa ghidam dupa niste reguli de bun simt, cine plm isi cumpara masina noua cu ~42k euro si o vinde buna, fara probleme, dupa 2-3 ani, la jumate de pret ??? Cred ca asta e intrebarea care ar trebui oricine sa si-o puna inainte sa aiba vise umede cu masini premium luate la pret de Golf mid-level.

 

Nu stau sa fac o analiza de pret acum a unui 3 de 3 ani vechime si nu o sa-ti raspund neaparat pt cazul tau personal... dar am vazut ca multa lume face o greseala: vrea masina "mai multa" decat isi permite si ia in considerare preturile cele mai de jos pentru masina respectiva. Si uite asa ajungi ca toate samsarerile de pe olx sa-ti fie reper de pret, insa ai pretentia sa iei masina buna, cu km reali si evident putini, cu multe dotari etc.

 

Dupa mine, ca si reper, pretul corect al unei masini este cam pretul mediu pe care il pot gasi pe mobile pt. clasa/anul/km/dotarile/motorul respective, si asta dupa ce am selectat doar Germania ca tara de origine a nuntului si de preferat de la handler, nu de la privat. Apoi prefer, normal, handler al producatorului. Asta, in opinia mea, este sansa cea mai mare sa iei o masina buna, fara dubii de km falsi, fara chestii ascunse si la un pret corect. Atentie, pretil corect aferent si pretentiilor, deci nu cel mai ieftin.

Nu as lua si nu as recomanda nimanui vreodata sa ia masina rulata in Ro. Poate doar daca stii proprietarul sau daca o iei la un pret atat de bun incat esti dispus sa-ti asumi riscuri.

Sa aduci o masina din Germania nu este neaparat nici atat de complicat si nici atat de scump cum multa lume crede. Sau, daca nu vrei, exista oameni care pentru un pret decent iti aduc amsina pe care o alegi tu.

De ce nu as lua masina din Ro, sunt multe motive, intre care riscul (mult mai mare) de teapa (accidente, kilometraj etc.), conditiile de trafic (aici sunt mai multi factori decat probabil te gandesti), felul in care se intretin masinile.

 

Daca erai interesat de BMW... de exemplu, Michael Schmidt (proprietarul Automobile Bavaria) are vreo 4 reprezentante BMW in Germania (Bavaria). Am gasit masina potrivita pentru maica-mea din intamplare la una ditre acestea, mi-a trimis-o frumos la Otopeni contra sumei de vreo 3-500€ parca si gata. Intelegerea a fost foarte fair: stii toate datele masinii, dotari, culoare, interior etc. Deci stii ce primesti si asta nu vei putea contesta ca nu-ti mai place. Insa daca dupa ce vezi masina la Otopeni, este altceva ce nu corespunde descrierii, te poti razgandi fara niciun cost. Daca iti dai seama de factori subeictivi de genul nu e culoarea cum te-ai asteptat tu sau altceva, pierzi doar avansul de 15%si n-o mai iei. Simplu, fair, elegant... si deloc scump.

Ba chiar ulterior mi-am dat seama ca am uitat sa iau roti de iarna, la Bavaria preturile erau razna si nu fix ce vroiam, nu pe stoc bla-bla. Am sunat in Germania la cel care mi-a vandut-o, mi-am ales ce am vrut, mi-a trimis intr-o saptamana rotile dorite la Otopeni, si la un pret fair. Deci, pentru mine, totul a decurs ireprosabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@KHK

 

Imi pare rau dar pe tine nu te judec dupa masina, te judec dupa fitele pe care le ai in cap.

 

Si fitele de unde le-ai dedus? Ca apreciez o masina cu mai multe dotari decat concepi tu? Ca muncesc, castig bani si imi permit sa-mi stabilesc niste asteptari? Daca vreau neaparat o masina cu scaune incalzite (o banalitate in ziua de azi, dar tot ai comentat-o) sunt fitos? Ca poate inteleg gresit cuvantul.

Sau poate prost ca imi pierd vremea cu unul ca tine? Ti-am vorbit si explicat frumos prea multe... si degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Oameni, se pricepe careva la Alfa Romeo? Ma gandesc la o Brera 2.2 jts ca sa o folosesc ca masina de weekend, si nu stiu daca fac o alegere complet proasta sau daca o sa ofere ce am nevoie, si anume un minim de senzatii tari.

Senzatie majora cu 70 la ora! Motorizarea 2.2 de pe Brera e GM, platforma de 159 care, in opinia mea (am lucrat pe aftersales la importatorul Fiat si Alfa ceva vreme) e OK. Probleme au fost cu dieselul 2.4 pe care iti recomand sa-l eviti. Dar nu stiu ce te astepti sa ofere?!? Nu e Giulia sau Maserati. E frumoasa, dpmdv dezechilibrata nitel dpdv repartitie a maselor si tractiune pe puntea gresita. Si multe butoane mici care nu-i plac sotiei :P

In weekenduri nu ai moto cu care sa te dai?

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa tragem linie ca deja se ajunge la preconceptii nascute probabil din frustrari.

La 6000euro te poti atinge ca si benzinare doar de Dacia Logan sau Renault Clio/Megane vechi de 3ani asta ca sa fii tu fara nici o grija.

 

Nu inteleg si nu stiu ce si de ce conteaza atat de mult pt unii istoricul de service...la un SH..victime perfecte pt samsari.

Ai masima X o duci la reprezentanta X doar pt consumabile si ii arati victimei (uite bossssule am tot istoricul) dar cand ti-a cazut distributia/turbina sau ai lovit-o te-ai dus Fanica Srl ca sa nu iti intre masina in istoric. Ce naiba ma....istoric.....pffff.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam in birou un banner cu 156 MY2002 pe care sloganul era "mai mult decat frumoasa". Noi tehnicii am taiat cu markerul "decat", il am si acum in garaj acasa. "MAI MULT FRUMOASA!", asta sa-ti ramana in minte :lol:

Decat sufrageria frantuzeasca da, clar e alta senzatie! Macar e suspensia mai tare.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Starcream - In principiu lumea fuge de motoarele pe benzina de la Alfa, am vazut multe discutii pornite chiar de proprietarii lor. Eu am avut 1.9 JTD, nu pot sa zic decat lucruri bune despre motorul ala. Benzina se pare ca e la coltul opus.

Ce pot sa te sfatuiesc, daca vrei o masina de genul,o Mazda MX5 cu diferential auto blocant face toti banii (care sunt putini pentru o asemenea masina), care e mult mai distractiva decat multe masini "sport".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

 

Sau poate prost ca imi pierd vremea cu unul ca tine?

Nu nu , lasa sa fiu eu prostul care munceste, castiga, isi stabileste anumite asteptari si cand acele asteptari sunt satisfacute alege sa nu mai aruce cu bani in plus pentru aiureli doar ca sa-i arate vecinului ca este mai dotat si mai echipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu nu , lasa sa fiu eu prostul care munceste, castiga, isi stabileste anumite asteptari si cand acele asteptari sunt satisfacute alege sa nu mai aruce cu bani in plus pentru aiureli doar ca sa-i arate vecinului ca este mai dotat si mai echipat.

 

Am impresia ca nu prea ai coerenta, atat intre postarile tale, cat si referitor la ce incercam sa dialogam aici.... alte comentarii nu mai fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Am impresia ca nu prea ai coerenta, atat intre postarile tale, cat si referitor la ce incercam sa dialogam aici.... alte comentarii nu mai fac.

Iti ofer o idee foarte simpla .Daca si la asta ai dificultati de intelegere ...

 

Tehnica avanseaza ,masinile devin mai bune si apar sisteme cu care ne obisnuim si de care ne atasam .

Fiecare poate sa numeasca un numar de gadgets de care simte ca are nevoie pentru o experienta mai placuta la volan.

Cand numarul ala de optiuni incepe sa tinda catre stratosfera si este justificat de zici ca este luat direct din brosuri...incepe sa miroasa a fitze.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Starcream - In principiu lumea fuge de motoarele pe benzina de la Alfa, am vazut multe discutii pornite chiar de proprietarii lor. Eu am avut 1.9 JTD, nu pot sa zic decat lucruri bune despre motorul ala. Benzina se pare ca e la coltul opus.

Tocmai am spus, TOATE motoarele pe benzina de pe Alfa 159/Brera sunt GM! Adica Opel (sau, popular, ghenopel). Dieselul Alfa (Fiat) e chiar ok in varianta 1.9 cu 4 cilindri,

2.4 ala, care are in esents aceeasi arhitectura + 1 cilindru, a avut mii de probleme in schimb. Din pacate in Ro s-au importat f putine 159/Brera benzinare noi, deci nu pot da un feedback relevant.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mine incepe sa puta a fitze la pornirea asistata in rampa,ESP,adica acele gadgeturi ce-ti inlocuiesc reflexele care se presupune ca ar trebui sa le ai.Daca nu stii face macar pornirea in rampa,doar cu asistare de catre masina,apai preda-ti permisul si ia-ti sofer...Iar de start/stop tech nu mai spun nimic,consumerism curat murdar,conasule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hill holderul ala e misto, eu n-am nici o problema cu pornirea din rampa, dar l-am gasit util cand l-am avut (atata ca dadea uneori rateuri, conform legii lui Murphy tocmai cand era mai multa nevoie de el, cu a fost la iesirea f abrupta dintr-un parking subteran intr-o artera intens circulata din Viena). Nu as plati in + pt el insa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai dreptate in esenta, dar realitatea e ca sunt foarte multi oameni care habar nu au sa conduca, asa ca sistemele astea le salveaza viata atat lor cat si a celor din jur. Aici vorbesc de franari automate, lane assist, etc.

Cu cat numarul de gadgeturi e mai mare cu atat posibilele erori pot fi in numar mai mare,logic!

Daca ii dai o masina cu cutie de viteze manuala unuia ce a condus cu cutie automata,e cam dezastru.La fel si cu una fara asistare la plecarea in rampa,fara ESP si chiar una fara servodirectie(mai sunt destule,nu dau numele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...