teroare Postat Aprilie 2, 2018 Share Postat Aprilie 2, 2018 (editat) Salut, Tocmai ce mi-am luat permisul de cat. A si incerc sa ma hotarasc asupra unui cruiser care mi-ar fi bun atat la inceput cat si pe parcurs, macar cativa ani. Am 1.8M si 80KG. M-am orientat putin pe net si imi plac, spre exemplu : - Honda Shadow - Kawasaki Vulcan Imi place look-ul la Honda dar pe de alta parte, ma atrag si cei 56 CP ai Vulcan-ului ( ma refer la cele de 750cc ). Stiu ca sunt destul de trainice amabele, transmisie pe cardan si sunt cam in acelasi price range. Aveti ceva sfaturi, pareri, eventual moto la care m-as putea uita ? Ca si pret, as vrea maxim 3200e. ( evident, SH ). Multumesc anticipat. O zi frumoasa, Cristi Editat Aprilie 2, 2018 de teroare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 2, 2018 Share Postat Aprilie 2, 2018 Nu le cunosc pe cele mai vechi. Cand mi-am cumparat Shadow-ul in 2011 am oscilat intre un Kawasaki VN900 si un Honda Shadow 750. L-am luat de nou Am optat pentru Shadow din urmatoarele considerente: 1 - cei de United Motors s-au purtat destul de acru, nu prea dadeau 2 bani pe mine. Nu aratam a client cu pusculita plina. Imi aduc aminte ca s-au intors de n ori pina m-au lasat sa ma sui pe motor. Nu m-au tratat ca pe un potential client. ERROR: am cumparat de la Honda 2 - transmisia cardanica de la Shadow mi s-a parut mie mai trainica decat cea pe curea de la Kawasaki. Sincer nu stiu cum este cea pe curea. Nu am avut asa ceva. 3 - doream musai sa aiba ABS iar cea expusa la United Motors nu avea. Trebuia comandat, dura nu stiu cat etc. Cei de la Honda aveau de pe atunci ABS pe orice trotineta. Asa ca 1+2+3 = Honda Shadow. Motoarele sunt cam la fel. Kawa are niste caluti in plus, un rezervor un pic mai mare, cateva Kg in plus, transmisia finala pe curea in loc de cardan si cam atata ca diferente strict tehnice. Ai grija ca VN-ul de 750 are compresie 10,3 : 1. Asa ca ii place o benzina buna. Modelul vechi de VN era si el tot cu cardan. Nu ai spus din ce oras esti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teroare Postat Aprilie 2, 2018 Autor Share Postat Aprilie 2, 2018 (editat) My bad, sunt din Bucuresti. Ma uitam dupa un Shadow Aero de prin 2006, daca o gasesc in pretul ala. In functie de ce sfaturi mai primesc de la persoane mai in cunostinta de cauza decat mine, poate ma uit spre altceva. Eventual mai astept daca depaseste bugetul . Editat Aprilie 2, 2018 de teroare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreea Quantum Postat Aprilie 2, 2018 Share Postat Aprilie 2, 2018 Daca e vorba despre comparatie intre shadow 750 si vulcan 750, atunci clar Honda. Daca vorbim de vulcan 900 atunci e alta discutie, dar in bugetul ala nu te incadrezi pt vn900. Poate cel mult un vulcan de 800 dar are transmisie pe lant...Eu mi-am luat recent shadow de 750, si oscilam intre asta sau vn900, si nu imi pare rau de alegerea facuta. Este ok atat pentru oras cat si pentru drumuri in afara. Doar ca e posibil sa ai nevoie de comenzi avansate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 2, 2018 Share Postat Aprilie 2, 2018 Am 1,90 si personal nu am simtit nevoia de comenzi avansate. Stai o leaca mai in spate si este suficient. In acest scop se poate modifica un pic saua. Daca doresti imi dai un mesaj si te poti sui pe un Shadow 750 sa vezi cum se sta. @Andreea Quantum: Nu este foarte mare diferenta intre Shadow750 si VN900. Am zis cele cateva aspecte dar nu sunt de natura sa iti stirbeasca bucuria plimbatului. Si in plus amandoua lucesc la fel de frumos in soare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Aprilie 2, 2018 Share Postat Aprilie 2, 2018 1 - cei de United Motors s-au purtat destul de acru, nu prea dadeau 2 bani pe mine. Nu aratam a client cu pusculita plina. Imi aduc aminte ca s-au intors de n ori pina m-au lasat sa ma sui pe motor. Nu m-au tratat ca pe un potential client. ERROR: am cumparat de la Honda La fel am patit si eu in 2015. Drept pentru care am cumparat Yamaha. Baietii astia de la United parca lucreaza pentru concurenta. Chiar daca sunt putin off-topic, am zis ca este bine sa stie la ce sa se astepte daca ajunge pe acolo. @initiator, succes in alegerea motocicletei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teroare Postat Aprilie 2, 2018 Autor Share Postat Aprilie 2, 2018 Multumesc pentru informatiile de pana acum. @Silver Arrow - dupa Paste, daca inca mai este valabil, as veni macar sa o vad pe viu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 2, 2018 Share Postat Aprilie 2, 2018 Intreb si io, asa...de curiozitate: un cruiser sub 600 ce-are?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 2, 2018 Share Postat Aprilie 2, 2018 Nu știu de ce vorbiți despre Vulcanul de 900, pt ca in 3200€ nu se găsesc. Eu călăresc din 2007 un Vulcan de 800 si-ti pot spune că sunt super-motociclete. Sunt rapide, au cuplu mare, fiabile, costuri de întreținere rezonabile, multe variante de costumizare, consum ok. Și eu am oscilat intre VN 800 și Shadow 750 și am ales VN-ul din motive pur estetice, primand eșapamentul, VN-ul având două tobe iar Shadow-ul sistemul "doua-ntr-una". Sunt diferente notabile intre ele, VN-ul având mai multi cai, cuplu mai mare, e mai usor, capacitatea rezervorului mai mare cu un litru, transmisia e pe lanț, suspensia monobrat, carburator monocameral. Am mers și pe Shadow, mi-a plăcut, dar Vulcanul este mai fasnet. Ambele sunt foarte faine (daca sunt întreținute cum trebuie), dar tine cont de puterea lor, in special de cuplul lor, ambele "trăgând" de jos. Cu alte cuvinte, sa nu scapi "mana-n gaz" că riști să ai surprize neplacute (gen pierzi pasagerul). Nu sunt motoare de începători, dar dacă ești cerebral nu vei avea probleme cu ele. Ia un mecanic bun cu tine când te hotărăști. Alegere înțeleaptă îți urez, desi motocicletele se aleg mai mult cu sufletul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teroare Postat Aprilie 2, 2018 Autor Share Postat Aprilie 2, 2018 (editat) @Speedy.K Ma gandeam sa nu fie prea puturoasa ca sa fiu sincer @Bart multumesc Editat Aprilie 2, 2018 de teroare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 2, 2018 Share Postat Aprilie 2, 2018 Intreb si io, asa...de curiozitate: un cruiser sub 600 ce-are?! Io întreb : exista Cruiser sub 1600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 La Harley nu, nu există! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Ce-i ala Harley?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teroare Postat Aprilie 3, 2018 Autor Share Postat Aprilie 3, 2018 (editat) Io întreb : exista Cruiser sub 1600? Ajungem noi si acolo dar nu cred ca e cazul sa ma supraestimez, momentan Editat Aprilie 3, 2018 de teroare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 @Speedy.K Ma gandeam sa nu fie prea puturoasa ca sa fiu sincer Fiind prima ta mobra si tu fiind incepator cu un Virago 535 n-o sa ai senzatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dess Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Eu am tot un VN800 cumparat la 2 luni dupa ce mi-am luat A-ul. Batranel, are 21 de ani deja. Transmisia pe lant nu mi-a pus niciodata probleme, Ca incepator (am vreo 20 000 km facuti) mi se pare extra suficient. Il folosesc ca masina de servici pe tot parcursul sezonului in Bucuresti si chiar daca nu ma strecor cu el cum as face cu un naked tot imi injumatateste timpul stat in trafic. La drum lung duce 2 pasageri++2coburi pline+rucsac plin lejer, iar singur pe autostrada m-am dus cu el undeva in jur de 170 hm/h (miscare tampita din partea me ca nu e facut sa mearga la viteze de-astea). La fel ca si in cazul lui Silver Arrow, dupa Paste daca vrei sa vezi cum stai pe el imi dai un mesaj si se poate rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefrusu Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Daca e vorba despre comparatie intre shadow 750 si vulcan 750, atunci clar Honda. Daca vorbim de vulcan 900 atunci e alta discutie, dar in bugetul ala nu te incadrezi pt vn900. Poate cel mult un vulcan de 800 dar are transmisie pe lant...Eu mi-am luat recent shadow de 750, si oscilam intre asta sau vn900, si nu imi pare rau de alegerea facuta. Este ok atat pentru oras cat si pentru drumuri in afara. Doar ca e posibil sa ai nevoie de comenzi avansate. La 1.8m...clar are nevoie de comenzi avansate. Altfel,va arata ca un cocostarc pe vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Ce-i ala Harley?! Harli da ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Harli, scuzati! On: Pentru un incepator (si nu numai) orice cruiser de 750-800 e bun. Eu asa alege VN800, in ciuda disconfortului intretinerii lantului. Daca esti mai comod spre foarte comod, ia un Shadow pe cardan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Eu am tot un VN800 cumparat la 2 luni dupa ce mi-am luat A-ul. Batranel, are 21 de ani deja. Transmisia pe lant nu mi-a pus niciodata probleme, Ca incepator (am vreo 20 000 km facuti) mi se pare extra suficient. Il folosesc ca masina de servici pe tot parcursul sezonului in Bucuresti si chiar daca nu ma strecor cu el cum as face cu un naked tot imi injumatateste timpul stat in trafic. La drum lung duce 2 pasageri++2coburi pline+rucsac plin lejer, iar singur pe autostrada m-am dus cu el undeva in jur de 170 hm/h (miscare tampita din partea me ca nu e facut sa mearga la viteze de-astea). La fel ca si in cazul lui Silver Arrow, dupa Paste daca vrei sa vezi cum stai pe el imi dai un mesaj si se poate rezolva. De ce sa mergi cu 170 km/h cu un tip de mobra recunoscuta pentru franarea de cacao? Gandesc si eu cu voce tare... Nu stiu de ce tot sustineti cu comenzile avansate. Cand o veni omul sa se uite la Shadow, o sa il rog sa imi faca o poza sa vad daca arat chiar asa de caraghios pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreea Quantum Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 De ce sa mergi cu 170 km/h cu un tip de mobra recunoscuta pentru franarea de cacao? Gandesc si eu cu voce tare... Nu stiu de ce tot sustineti cu comenzile avansate. Cand o veni omul sa se uite la Shadow, o sa il rog sa imi faca o poza sa vad daca arat chiar asa de caraghios pe mobra. Eu nu am zis de comenzi avansate pentru ca ai arata caraghios, ci pentru faptul ca e posibil sa stai incomod, cu genunchii la gat. Eu am 1,73 si am comenzi avansate si stau foarte bine. Ar trebui sa mergi un pic, sa vezi cum te simti pe un shadow fara comenzi avansate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Tine de preferintele personale, si asta cu comenzile avansate. Mie personal mi se pare mai incomod sa tin picioarele intinse la drum lung, pentru ca stau cu toata greutatea fix pe noada fundului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 3, 2018 Share Postat Aprilie 3, 2018 Eu nu am zis de comenzi avansate pentru ca ai arata caraghios, ci pentru faptul ca e posibil sa stai incomod, cu genunchii la gat. Eu am 1,73 si am comenzi avansate si stau foarte bine. Ar trebui sa mergi un pic, sa vezi cum te simti pe un shadow fara comenzi avansate. de acord. Ne auzim si o sa ne vedem pentru verificare. Acuma ce preferi la schimb pentru test: Shadow cu comenzi normale sau o tura cu Goldwing-ul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dess Postat Aprilie 25, 2018 Share Postat Aprilie 25, 2018 De ce sa mergi cu 170 km/h cu un tip de mobra recunoscuta pentru franarea de cacao? Gandesc si eu cu voce tare... Nu stiu de ce tot sustineti cu comenzile avansate. Cand o veni omul sa se uite la Shadow, o sa il rog sa imi faca o poza sa vad daca arat chiar asa de caraghios pe mobra. Pentru ca am avut un moment de prostie in stare pura. Nu mai incerc in nici un moment asa ceva, o data pentru ca e absolut oribila vibratia, in al doilea rand pentru ca nicerc sa nu fiu idiot de 2 ori in acelasi fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 26, 2018 Share Postat Aprilie 26, 2018 Honda chopper / Kawasaki chopper ? Întotdeauna Honda. De ce ? Kawasaki produce cutii de viteze mai puțin fiabile decât Honda , ambreiaje la fel , electrică la fel și ar fi mult mai multe de povestit. Degeaba ai rapoarte de compresie mai bune și cai putere mai mulți dacă "te țin 5 minute în loc 10" ( să mai vorbesc de tot sistemul de alimentare cu combustibil ? ) » Post actualizat in 26 Apr 2018 00:10 Tine de preferintele personale, si asta cu comenzile avansate. Mie personal mi se pare mai incomod sa tin picioarele intinse la drum lung, pentru ca stau cu toata greutatea fix pe noada fundului. Eu cred că ține de cât îți permite organismul să suporți bătaia motorului și suspensia spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.