vis-a-vis Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 http://www.allradmotorrad.de/Phil-Eng.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jerry_mcrie Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 vai... trebuie acoperit cumva foaia aia pe fatza. nu pare safe deloc. si in plus tractiunea fatza e o complicatie majora. aduce a bimota 3d de teren cumva... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iocapa Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 (edited) "The more it is astonishing that, until this day, none of the motorcycle companies have succeeded in developing an effective all-wheel-drive for motorcycles" Sigur.... Cred ca au incercat din rasputeri si nu le iese, noroc de inventatorii de fata. Proiectele astea imi aduc aminte de inventatorul nostru autohton iustin capra, cu roaba lui cu motor. O alta mare reinventie a rotii, e interesant proiectul, ce sa zic, da din punct de vedere ingineresc, nu e, doar creeaza probleme de dragul de a le rezolva. Plus ca trebuie sa fie o placere ingrijirea lantului la asa ceva, sa nu mai vorbim de siguranta. Ma gandesc ca daca chiar vrei AWD, e mai simplu sa pui un motor electric pe fata avand in vedere ca probabil scenariile in care ai sa ai nevoie sunt destul de limitate. Edited May 2, 2018 by iocapa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Endurache Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 Care e fata si care e spatele? A facut Yamaha mobra cu tractiune pe ambele roti cu o solutie tehnica mult mai eleganta. A si produs-o in serie. Mai e Christini care face kit-uri pentru motociclete. Asta arata cam dubios. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
superbec Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 asta aici !!! asta e definitia INJINERULUI ....are suficiente resurse si informatii sa creeze o retardare de genul asta uitand cel mai de baza principiu ingineresc acum m-am uitat mai cu atentie, imi cer scuze, este un desfacator de conserve motopurtat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muretto Grundieg Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 Așteptăm varianta cu ataș. Cu tracțiune și acolo, evident că 3 x 3 e mai bun decât 2 x 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Endurache Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 (edited) Daca pune atas, sa faca tractiune 4x4. Adica si pe roata de rezerva. Acum e alta chestie nasoala. LC8 e motor puternic de mobra mare si grea. KTM a pus discuri de frana duble pe fata la Adventure. Magaoaia are un singur disc si franarea o sa fie mai slaba. Edited May 2, 2018 by Endurache Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt600 Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 Pana la franare, eu ma intreb cum coteste,pentru ca din ceea ce vad, unghiul de bracaj al rotii este o gluma... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.