Sari la conținut

Postări Recomandate

vai... trebuie acoperit cumva foaia aia pe fatza.

nu pare safe deloc.

si in plus tractiunea fatza e o complicatie majora.

aduce a bimota 3d de teren cumva...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

"The more it is astonishing that, until this day, none of the motorcycle companies have succeeded in developing an effective all-wheel-drive for motorcycles"

 

Sigur....

Cred ca au incercat din rasputeri si nu le iese, noroc de inventatorii de fata.

Proiectele astea imi aduc aminte de inventatorul nostru autohton iustin capra, cu roaba lui cu motor.

 

O alta mare reinventie a rotii, e interesant proiectul, ce sa zic, da din punct de vedere ingineresc, nu e, doar creeaza probleme de dragul de a le rezolva.

Plus ca trebuie sa fie o placere ingrijirea lantului la asa ceva, sa nu mai vorbim de siguranta.

 

Ma gandesc ca daca chiar vrei AWD, e mai simplu sa pui un motor electric pe fata avand in vedere ca probabil scenariile in care ai sa ai nevoie sunt destul de limitate.

Editat de iocapa

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Care e fata si care e spatele? :laugh:

 

A facut Yamaha mobra cu tractiune pe ambele roti cu o solutie tehnica mult mai eleganta. A si produs-o in serie.

 

Mai e Christini care face kit-uri pentru motociclete.

 

Asta arata cam dubios.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

asta aici !!! asta e definitia INJINERULUI ....are suficiente resurse si informatii sa creeze o retardare de genul asta uitand cel mai de baza principiu ingineresc

 

 

acum m-am uitat mai cu atentie, imi cer scuze, este un desfacator de conserve motopurtat.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Așteptăm varianta cu ataș. Cu tracțiune și acolo, evident că 3 x 3 e mai bun decât 2 x 2.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca pune atas, sa faca tractiune 4x4. Adica si pe roata de rezerva.

 

gepaecktraeger-reserverad-schwarz_1.jpg

 

Acum e alta chestie nasoala. LC8 e motor puternic de mobra mare si grea. KTM a pus discuri de frana duble pe fata la Adventure. Magaoaia are un singur disc si franarea o sa fie mai slaba.

Editat de Endurache

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pana la franare, eu ma intreb cum coteste,pentru ca din ceea ce vad, unghiul de bracaj al rotii este o gluma...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×