vis-a-vis Postat Mai 2, 2018 Share Postat Mai 2, 2018 http://www.allradmotorrad.de/Phil-Eng.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Mai 2, 2018 Share Postat Mai 2, 2018 vai... trebuie acoperit cumva foaia aia pe fatza. nu pare safe deloc. si in plus tractiunea fatza e o complicatie majora. aduce a bimota 3d de teren cumva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iocapa Postat Mai 2, 2018 Share Postat Mai 2, 2018 (editat) "The more it is astonishing that, until this day, none of the motorcycle companies have succeeded in developing an effective all-wheel-drive for motorcycles" Sigur.... Cred ca au incercat din rasputeri si nu le iese, noroc de inventatorii de fata. Proiectele astea imi aduc aminte de inventatorul nostru autohton iustin capra, cu roaba lui cu motor. O alta mare reinventie a rotii, e interesant proiectul, ce sa zic, da din punct de vedere ingineresc, nu e, doar creeaza probleme de dragul de a le rezolva. Plus ca trebuie sa fie o placere ingrijirea lantului la asa ceva, sa nu mai vorbim de siguranta. Ma gandesc ca daca chiar vrei AWD, e mai simplu sa pui un motor electric pe fata avand in vedere ca probabil scenariile in care ai sa ai nevoie sunt destul de limitate. Editat Mai 2, 2018 de iocapa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Mai 2, 2018 Share Postat Mai 2, 2018 Care e fata si care e spatele? A facut Yamaha mobra cu tractiune pe ambele roti cu o solutie tehnica mult mai eleganta. A si produs-o in serie. Mai e Christini care face kit-uri pentru motociclete. Asta arata cam dubios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 2, 2018 Share Postat Mai 2, 2018 asta aici !!! asta e definitia INJINERULUI ....are suficiente resurse si informatii sa creeze o retardare de genul asta uitand cel mai de baza principiu ingineresc acum m-am uitat mai cu atentie, imi cer scuze, este un desfacator de conserve motopurtat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 2, 2018 Share Postat Mai 2, 2018 Așteptăm varianta cu ataș. Cu tracțiune și acolo, evident că 3 x 3 e mai bun decât 2 x 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Mai 2, 2018 Share Postat Mai 2, 2018 (editat) Daca pune atas, sa faca tractiune 4x4. Adica si pe roata de rezerva. Acum e alta chestie nasoala. LC8 e motor puternic de mobra mare si grea. KTM a pus discuri de frana duble pe fata la Adventure. Magaoaia are un singur disc si franarea o sa fie mai slaba. Editat Mai 2, 2018 de Endurache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 2, 2018 Share Postat Mai 2, 2018 Pana la franare, eu ma intreb cum coteste,pentru ca din ceea ce vad, unghiul de bracaj al rotii este o gluma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.