Sari la conținut

Postări Recomandate

Nu eram interesat neaparat de un ride-test acum (in primavara - vara), fiindca abia la sfarsitul lunii iulie se livreaza cele precomandate "blind", iar asta e valabil pt toata Europa.

 

Dar speram ca macar sa putem vedea la SMAEB un exemplar "pe viu", sa te poti sui pe el, sa analizezi ce finisaje are, etc. Au fost de la inceputul anului multe expo-uri in Europa (Munich, Zurich, Bruxelles, Londra) in care Tenere 700 a fost expus. La noi o sa-l vedem in brosuri si afise :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 398
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La 01.03.2019 la 13:08, ovi_ice a spus:

https://www.yamaha-motor.eu/ro/ro/products/motorcycles/adventure/t-n-r-700/

 

"Comandați-vă Tenere 700 online între 27/03/2019 și 31/07/2019 la prețul special de € 9690 , primele livrări începând cu luna iulie. După închiderea sistemului, Tenere 700 este disponibil la prețul standard de € 10.000 ."

in 2012 am luat eu o muje de asta cu Yaris, pt care am dat avans, iar intr-o luna si ceva s-a ieftinit 1000€. Asa am dat spaga jumate din mia de euro si muia a fost doar jumate. Sunt sigur ca se vor gasi cativa mai prosti decat mine... 😂

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.03.2019 la 15:32, ovi_ice a spus:

Nu eram interesat neaparat de un ride-test acum (in primavara - vara), fiindca abia la sfarsitul lunii iulie se livreaza cele precomandate "blind", iar asta e valabil pt toata Europa.

 

Dar speram ca macar sa putem vedea la SMAEB un exemplar "pe viu", sa te poti sui pe el, sa analizezi ce finisaje are, etc. Au fost de la inceputul anului multe expo-uri in Europa (Munich, Zurich, Bruxelles, Londra) in care Tenere 700 a fost expus. La noi o sa-l vedem in brosuri si afise :)))

Chiar este de neinteles politica de marketing a celor de la Yamaha si ma refer aici de la politica la nivel de brand pana la nivel de dealer. Cele doua sunt, cu siguranta, interrelate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Știrea despre T7 a apărut și pe Advrider. 

Interesante  și comentariile americanilor (deși nu f mult diferite de cele exprimate aici), mai ales ca la ei va ajunge peste "încă" 1 an. 

Cel puțin, între timp, vor avea ocazia sa afle păreri pertinente din Europa. 

Scrie un tip ca Australia, din contra, are stocuri f mari și ca sunt destul de agresivi dealerii în a ii convinge sa facă drive test cu ele. 

Am mai aflat ceva ce nu știam și anume ca proiectul T7 a fost întârziat de producția Nikken-ului și de un cutremur ce a afectat linia de producție a primei. 

 

Nu știu dacă link-ul va fi unul functional, dar, acesta este:

https://advrider.com/yamaha-tenere-700-price-announced-are-you-still-interested-in-buying-it/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=editorial&utm_content=03_07_2019

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu urmaresc topicul asta pe advrider: https://advrider.com/f/threads/yamaha-tenere-700-thread.1217063/page-454

Mare parte sunt doar balarii, dar sunt si unii care fac niste observatii pertinente.

Anul asta nu e nicio sansa sa cumpar Tenere 700. Un motiv e cel financiar (nu am 10.000 de euro acum) iar altul e faptul ca motocicleta e totusi o mare ”necunoscuta”.

 

Am tot amanat achizitia unei motociclete noi (de vreo trei ani) in speranta lui T7. Din fericire am avut alte motociclete cu care sa-mi imi fac treaba asa ca nu am fost nerabdator sa iau ceva.

Timpul trece destul de repede insa, lucrurile se ma schimba, la fel si prioritatile...doar bugetul pentru motocicleta a ramas acelasi (6.500 Euro), asa ca am inceput sa iau in considerare Honda CB500x, modelul 2019.

Sper sa pot face un drive test cat mai curand pe Honda...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, mihai.i a spus:

Am tot amanat achizitia unei motociclete noi (de vreo trei ani) in speranta lui T7. Din fericire am avut alte motociclete cu care sa-mi imi fac treaba asa ca nu am fost nerabdator sa iau ceva.

Timpul trece destul de repede insa, lucrurile se ma schimba, la fel si prioritatile...doar bugetul pentru motocicleta a ramas acelasi (6.500 Euro), asa ca am inceput sa iau in considerare Honda CB500x, modelul 2019.

Sper sa pot face un drive test cat mai curand pe Honda...

 

Ai putea sa te uiti si de un Ducati Scrambler Desert Sled. Daca urmaresti ce se discuta pe advrider, probabil ca stii ca T7 e comparat des cu Desert Sled dpdv al specificatiilor. Si in plus Ducati-ul are furca de 46mm ajustabila complet si ambreiaj hidraulic. Ah, si cornering ABS printre altele. Un parbriz, niste soft bags si un Rotopax extender si esti ready to go.

 

Din pacate, fiindca are in denumire cuvantul "scambler" (in loc de "adventure"), modelul mentionat nu e considerat mobra "serioasa" pt adventuring. Dar culmea, ca si spec-uri, greutate, calitatea suspensiilor/franelor, e mai pretabila la iesiri in off-road decat alte motociclete de la diversi producatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o motocicleta frumoasa, nu am ce zice de asta, dar, inainte de toate, sunt doua motive pentru care nu as cumpara-o (sau nu as putea sa o cumpar): 

 

1. pretul (11.819 Euro? )...Tenere a fost singura varianta pentru care am facut compromisul sa maresc bugetul, dar in nicun caz nu as da mai mult de 10.000 de euro pe o motocicleta (poate doar daca as castiga la loto...atunci as avea o colectie intreaga), dar chiar si asa, 9.700 mi se pare prea mult pentru mine momentan.

 

2. lipsa protectiei la vant in zona genunchilor si mijloc ( genunchii ma cam termina dupa ture lungi din cauza curentului).

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceam de Scrambler DS tocmai in ideea ca, nefiind o moto noua, se gaseste prin Germania pe la 8.500€ (de genul sub 10k km). Probabil asa as cumpara-o si eu, nu cred ca merita pretul de lista (mai ales ca Ducati se devalorizeaza f tare). Ai putea incerca un ride-test (just for fun) cu un Scrambler normal, se gaseste la Metrotehnica. 

 

p.s.: Nu ar trebui sa ai nici o problema cu genunchii (la curent ma refer) daca porti mereu pantaloni moto (ceva adecvat vremii de afara - cand e mai rece cu gore-tex de exemplu). Sa nu fie din cauza unghiului in care tii picioarele pe moto actuala...asa se intampla la mine, stau prea "chircit" si dupa ture de >500 km resimt asta in zona  genunchilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, ovi_ice a spus:

Ai putea incerca un ride-test (just for fun) cu un Scrambler normal, se gaseste la Metrotehnica.

 

doar daca esti pigmeu

si scramblerul normal e cu vreo 20 de kg mai usor decat desert sled

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.03.2019 la 14:57, mihai.i a spus:

...doar bugetul pentru motocicleta a ramas acelasi (6.500 Euro), asa ca am inceput sa iau in considerare Honda CB500x, modelul 2019.

 

 

In banii astia te poti uita si la Benelli TRK 502X. Daca iei varianta stradala (non X), cu roata de 17, te incadrezi in 6000 si primesti si set de genti laterale. Incapatoare, foarte comoda (spun review-urile), saua joasa (cca 840 mm; 815-825 mm varianta non X).  Partea nashpa este ca nu cred ca se comercializeaza in Romania. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, xt600 a spus:

Benelli TRK 502X

 

MASS IN RUNNING ORDER (without accessories) * 235 kg. Sunt curios daca crash bar-ul si rack-ul pt topcase cu care vine standard sunt incluse in aceasta greutate 😈

Asta e o alegere daca vrei sa ingropi definitiv banii. Mobra e underpowered la greu, valoare de revanzare zero, service...unde ? Nu mai zic de finisaje (vezi de exemplu bascula spate ori bordul din anii 2000).

 

Cu CB500x ai un upgrade path foarte interesant oferit de rally raid. Suspensie (level 1 sau 2), roti cu spite (tubed/tubeless) plus diverse "accesorii" facute custom pt modelul respectiv (gen buton dezactivare ABS, etc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, ovi_ice a spus:

 

 

 

Cu CB500x ai un upgrade path foarte interesant oferit de rally raid. Suspensie (level 1 sau 2), roti cu spite (tubed/tubeless) plus diverse "accesorii" facute custom pt modelul respectiv (gen buton dezactivare ABS, etc).

Nu stiu ce sa zic si cu Honda aia CB fleosc 500 si cu up grade-ul facut de englezi.

Roata fata "urca" pana la 19  ( deci 21 pa) si, daca esti aventurierul lui Aneta, nu prea ai cum sa pui cauciucuri agresive decat maximum TKC,  

Suspensia fata se up-gradeaza numai cu niste arcuri scumpe ca porcu' ( 300 lire)  etc...

Asa ca tot tenere-ul asta de rahat :)) e mai bun.

Editat de popp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Xt600:

Bennelli este o gluma din categoria Dorminator produs de Ktm/Bajaj. 

La Milano era plin de chinezi din ăștia europeni. Mobre cu un design grozav, capacitate intre 125 și 500 cm, dar în esență niște chinezării ambalate mai bine. Erau cel puțin 5 mărci. Bennelli, Mash, și încă ceva producători mici italieni. Design cafe racer, enduro turism, pentru puștani cu părinți modești. 

Dacă Yamaha T7 este o jignire la adresa cumpărătorilor, atunci Bennelli este motosapa Ruris a lumii moto. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, popp a spus:

Nu stiu ce sa zic si cu Honda aia CB fleosc 500 si cu up grade-ul facut de englezi.

Roata fata "urca" pana la 19  ( deci 21 pa) si, daca esti aventurierul lui Aneta, nu prea ai cum sa pui cauciucuri agresive decat maximum TKC,  

Suspensia fata se up-gradeaza numai cu niste arcuri scumpe ca porcu' ( 300 lire)  etc...

Asa ca tot tenere-ul asta de rahat :)) e mai bun.

 

Pe advrider aparuse mai demult un proiect CB500X facut de Thaliandezi cu furca de YZ450, roata de 21" pe fata, tot tacamul (am atasat poza). Oamenii nu au avut limita de buget si la sfarsit au recunoscut ca handlingul pe varianta 21/18 si cu asemenea suspensie lunga e foarte prost fata de o varianta 19/17. Cu alte cuvinte, la sasiul acela poti pune maxim 19" pe fata daca vrei sa nu dai de belele.

In fine, cred ca pt adventure (nu enduro), CB500x cu RR kit level 2 se cam pisa pe orice F850GS in off-road cu tot cu roata lui de 21". Si are si 197 kg la plin. Ca si alegere de cauciuri, vezi interviu cu Josef Pichler la lansarea KTM 790R, omul ala a facut 19.000 km in africa in 4 luni cu noul 790R si zicea ca a folosit Pirelli Scorpion Rally (disponibile si in 19/17) pt partea de desert (Chad) si ca in afara de Sahara si America Centrala, unde ar alege pneurile mentionate, prefera sa mearga pe ceva mai putin agresiv (gen Karoo 3 zice el).

Sincer, cred ca unii aveti asteptari ca RR sa converteasca un CB500x la ceva similar 701/690R, eventual sa mai coste si 500 euro acel kit. Exista 701/690R la 10k euro plus alte costuri pt modificari. Exista si 450 Rally Replica...aia se ducea parca la peste 20k euro. Nimic nu-i gratis pe lumea asta.

Leviharris79_Mobile%20Uploads_56E86457-94B2-4CBB-A731-36E397255D43_zpsswnwvgmw.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și există Honda CRF500x Rally.... de fapt e Honda CRF250 Rally sau CRF 250L cu motorul de la Honda cb500x. Sunt mai multe făcute de niște pasionați...

Soluții sunt,bani și timp sa ai!

 

Dar, in momentul asta, prefer ceva la care nu trebuie sa mai adaug, modific, etc...doar să mă urc, să mă bucur de ea și de drumuri și să nu am grija defecțiunilor vreo 50.000 km 🤣.

 

Ordinea preferințelor rămâne Yamaha Tenere 700, Honda CB500x.

Vedem după drive test și SMAEB!

Sper că totuși Yamaha va aduce Tenere 700 acolo!

 

 

FB_IMG_1552598565421.thumb.jpg.1c22a0d7b0d07865c592915f4db2b9c6.jpgFB_IMG_1552598522973.thumb.jpg.87cb62dcdb0046017ddd34de536d2c9a.jpg

FB_IMG_1552598522973.jpgFB_IMG_1552598565421.thumb.jpg.1c22a0d7b0d07865c592915f4db2b9c6.jpg

FB_IMG_1552598514782.jpg

FB_IMG_1552598532721.jpg

FB_IMG_1552598527551.jpg

FB_IMG_1552598559002.jpg

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.03.2019 la 20:32, DeVazut_TM a spus:

Xt600:

Bennelli este o gluma din categoria Dorminator produs de Ktm/Bajaj. 

La Milano era plin de chinezi din ăștia europeni. Mobre cu un design grozav, capacitate intre 125 și 500 cm, dar în esență niște chinezării ambalate mai bine. Erau cel puțin 5 mărci. Bennelli, Mash, și încă ceva producători mici italieni. Design cafe racer, enduro turism, pentru puștani cu părinți modești. 

Dacă Yamaha T7 este o jignire la adresa cumpărătorilor, atunci Bennelli este motosapa Ruris a lumii moto. 

Benelli TRK este proiectata in Italia, iar executia este in China. Practic, este o chinezarie. Tot chinezarii ordinare sunt si BMW F750 GS si F850 GS, numai ca bavarezii au nesimtirea sa le vanda la cca 10000, respectiv 12500 euro, in timp ce chinezii de la Benelli le dau la preturi de 6000-6500 euro, cu oarece accesorii. Adica daca nu esti baietas de bani gata, mai ai si familie si nu iti permiti sa bagi tot ce castigi intr-un moft de motocicleta si nici nu ai ceva de demonstrat cuiva, ai o motocicleta cu care iti faci treaba. Personal, prefer "jignirile" de la Honda, Yamaha, Suzuki, Kawa, dar pentru cineva cu buget redus, care doreste ceva nou, care poate fi condus si cu A2, este o solutie. 

La 14.03.2019 la 23:27, mihai.i a spus:

 

 

Ordinea preferințelor rămâne Yamaha Tenere 700, Honda CB500x.

 

 

 

 

 

 

 

Vezi ca mai este pe undeva un topic despre CB500X. De asemenea, daca nu ma inseala memoria, este un user, @Silver Arrow, care are un CB500X si iti poate oferi informatii pertinente.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

@XT600:

Ca sa pastrez un ton mai putin caustic, fiindca vad ca s-a suparat lumea pe topicul de AT:

Am vazut un TRK anul trecut, dar nu am putut-o studia indeaproape, asa ca am vrut sa recuperez la EICMA. 

Am petrecut ceva timp la standul Benelli, respectiv minute bune pe si langa TRK. 

 

Dpmdv Benelli, Moto Morini si mai cateva marci italienesti sunt din categoria "s-a nascut talent, a murit speranta".

Nu pot nici macar visa (,) sa faca fata fiabilitatii japoneze, respectiv influxului masiv de tehnologie specific marilor marci europene - Bmw, Ktm, Ducati. Plus retelelor mondiale de distributie/service ale acestora.

Sunt pe punctul de a muri speranta fiindca:

- deja sunt cumparati de chinezi (Moto Morini)

- scot pe piata produse care sunt de luat in seama doar prin prisma pretului f mic. Sau al designului.

 

Nici cu pretul de la punctul 2 nu conving fiindca trebuie sa se lupte cu Bajaj si inca un fabricant chinezesc (nu imi mai amintesc numele acum) care au invadat spatiul de la est de Romania si care macar vin la pachet cu o retea f mare de dealeri, inclusiv service. 

TRK m-a interesat din pdv al designului. Imi place f mult. Plus, stateam f bine pe ea. 

Mi-as cumpara asa ceva vreodata? Nu, multumesc. 

Tragand linie - La TRK nu mi-a placut senzatia overall de ieftin si risc implicit, greutatea/masa in miscare, motorul mic si banal. Sa nu mai spun despre piese de schimb, service, brand care azi e, maine nu-i mai, etc. Varietate de produse aftermarket - deja iesim din rezervatie.

 

Singurul Benelli care mi-a crescut nivelul bazic a fost Tornado Tre 900. Lichida Benelli Romania stocul acum cativa ani buni si le vindeau noi cu 6000 si ceva de euro. Mi-a trecut repede entuziasmul.

 

Productia in China este o chestie discutabila dpmdv.

In mare sunt de acord cu tine, dar eu inclin sa cred ca este vorba si de standardele de fabricatie si control al calitatii inmanate de fabricanti chinezilor.

Exista si produse f bune iesite de acolo.

Putem, ca si cumparatori, sa facem ceva impotriva mutarii productiei in China? Eu zic ca nu.

Si mai cred ca atat Bmw cat si Benelli castiga la fel de multi bani din relocarea productiei. Doar ca Bmw sunt mai scumpi fiindca predau chinezilor o lista ceva mai stricta de materiale si procese, spre deosebire de Benelli. 

Cred eu. 

 

Ca sa fim si on-topic: - Mi-as cumpara vreodata T7? Fii sigur ca da. Sunt multe lucruri care nu imi plac la ea, dar sunt si altele la care pluseaza serios si care o fac un candidat de invitat la interviu.

 

 

 

 

 

 

Am zis despre Yamaha ca este o jignire la adresa cumparatorilor din cauza pretului. Eu il consider foarte nejustificat si arogant pentru pachetul oferit. 

Sunt inca pro japonez in ceea ce ma priveste, ca sa nu existe dubii. 

Dar comparativ cu ceea ce ofera concurenta (790) Yamaha nu ar fi trebuit sa sara de 9000 (prin absurd). Realist 8500. Cum o sa performeze si reziste in timp Ktm - ramane de vazut.

 

Decat bani pe Benelli mai bine sh/credit cu avans mare la un brand serios. Pmdv.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi și Yamaha se poate juca la capitolul preț pentru că și-a făcut un nume. Plus că Tenere are fanii lui și sigur se va vinde la prețul ăsta. În țările capitaliste alta e puterea de cumpărare. Plus că leasingul funcționează. Așa te gândești cine naiba dă zeci de mii de euro pe o mașină nouă și totuși se vând în draci. Nu fiarele sunt scumpe, ci noi câștigăm prea puțin... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, DeVazut_TM a spus:

 

Am zis despre Yamaha ca este o jignire la adresa cumparatorilor din cauza pretului. Eu il consider foarte nejustificat si arogant pentru pachetul oferit.

Pai zi asa. Aici sunt de acord cu tine, pretul este total nejustificat, avand in vedere echiparea si nivelul de finisaj. Pretul nu ar trebui sa depaseasca pe cel al Tracer-ului 700. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Acum 14 ore, DeVazut_TM a spus:

Daca aveti careva drum prin insulele Canare si doriti sa testati T7-le, il gasiti la 95 de euro pe zi:

https://www.canaryride.com/motorcycles/

Pai cum il au astia de la Canaryride in oferta pentru inchirieri, cand motocicleta inca nu este pe piata? Din cate stiu, primele livrari se vor face in luna iulie, pentru comenzile on line si abia in septembrie modelul va ajunge la dealeri. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, xt600 a spus:

Pai cum il au astia de la Canaryride in oferta pentru inchirieri, cand motocicleta inca nu este pe piata? Din cate stiu, primele livrari se vor face in luna iulie, pentru comenzile on line si abia in septembrie modelul va ajunge la dealeri. 

 

Pentru palmasii care dau avans fara sa fi vazut fierul inainte, da, asta e politica. Cand te numesti Canary Ride ai alt statut in relatia cu fabrica. Si probabil mobra aia livrata mai devreme va genera si un review plin numai de laude...

 

tenere-600x800.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Vizitator changed the title to Yamaha T7 (Tenere 700)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...