prodeamihai Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 oricat ar fi de rele tot imi plac cel mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Care vreti bujii NGK Iridium CR9EIX (Suzuki, KaKasaki si Yamaha) si CR9EHIX (Honda), da-ti un semn. 130 Ron setu de 4 bucati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiutd Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 al tau cred ca are un "throtle position sensor " daca nu ma insel , asa cred ca ii spune ,care de fapt trebuie sa nu deschida carburatoarele mai mult decat are nevoie motoru , e considerat un fel de euro 1 la mobre , oricum ideea e ca poate fi si de la ala incearca sa-l deconectezi de la CDi si poate ai noroc . exista posibilitatea sa o fi luat razna ala . asta in cel mai fericit caz . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoiflorin Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Care vreti bujii NGK Iridium CR9EIX (Suzuki, KaKasaki si Yamaha) si CR9EHIX (Honda), da-ti un semn. 130 Ron setu de 4 bucati. nenea imi aduci haribo ? ti rog io mumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 (editat) nenea imi aduci haribo ? ti rog io mumos ! Nu-ti aduc Florinel ca au E-uri ursuletzii si faci cancerutz. Editat Octombrie 7, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 al tau cred ca are un "throtle position sensor " daca nu ma insel , asa cred ca ii spune ,care de fapt trebuie sa nu deschida carburatoarele mai mult decat are nevoie motoru , e considerat un fel de euro 1 la mobre , oricum ideea e ca poate fi si de la ala incearca sa-l deconectezi de la CDi si poate ai noroc . exista posibilitatea sa o fi luat razna ala . asta in cel mai fericit caz . Va rog nu mai aberati -unii s-ar putea sa creada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 (editat) nu fii rau, omu' poate a avut intentii bune... poate bujiile, totusi? ca test: porneste motorul lasa-l vreo 2 minute sa mearga, la relanti uda o bucata de carpa si atinge cu ea fiecare evacuare in parte(ai grija la degete) care sfaraie mai putin, aia are buba la bujie... sper sa fie asta, nu altceva bafta! Editat Octombrie 8, 2008 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
firefightersm Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 salutare karpatenwolf, am tot citit pe aici mesaje si am vazut ca esti cel ami cautat "meserias" de pe site si as avea nevoie de ajutorul tau... Sunt posesorul unui suzuki gsxr 750 din '91 si am probleme cu pornirea cu el.Totul a mers bine pana nu l-am mai pornit catva timp.Apoi n-a mai vruts a porneasca, s-a inecat,a afumat bujiile, etc.L-am dus la un asa numit "mecanic" si a dat jos carb, le-a curatat, am schimbat bujiile(al 2 rand pt ca initial le schimbasem si eu) si am mers cu el 1 km, cat a fost rece motorul si apoi, s-a oprit si n-a mai vrut sa plece si bujiile nu mai dadeau scanteie normal, ci in interior sau foarte slaba.Care ar putea fi cauza???Sa fie cdi-ul sau bobinele de inductie??Care ar fi cauza ca nu mai stiu ce sa fac ca aici nu sunt service-uri si nu pot sa-l duc pe cine stie unde ca si asa am bagat o carutza de bani in el si nu mai bag ca vreau sa-l dau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiutd Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 (editat) Va rog nu mai aberati -unii s-ar putea sa creada. informatia asta nu e de la mine , mi-a spus un tip care se ocupa cu asa ceva acum nu am garantat(si nici el nu a garantat) ca am dreptate si nici ca ma pricep , era doar o varianta posibil gresita , dar cu cele mai bune intentii . da no acu te stiu io pe tine ca esti mai rau din fire :-P Editat Octombrie 29, 2008 de laurentiutd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 informatia asta nu e de la mine , mi-a spus un tip care se ocupa cu asa ceva acum nu am garantat(si nici el nu a garantat) ca am dreptate si nici ca ma pricep , era doar o varianta posibil gresita , dar cu cele mai bune intentii . da no acu te stiu io pe tine ca esti mai rau din fire :-P Uai -asta aud prima oara ca sunt rau -o sa incerc sa fiu mai bun .In ciuda aparentelor sa stii ca nu-mi place sa vad oameni suparati si cu atat mai putin sa-i supar.-din contra -probabil dau impresia asta din cauza stilului mai taranesc al meu-adica mai direct. TPS---throtle position senzor------dupa cum ii spune numele este un senzor adica da o informatie ,in cazul acesta asupra pozitiei clapetei de acceleratie,in limbaj popular ce faci tu cu mana dreapta--si nu un actor care sa actioneze in urma unor informatii.Nu are rost sa detailez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 (editat) Uai -asta aud prima oara ca sunt rau -o sa incerc sa fiu mai bun .In ciuda aparentelor sa stii ca nu-mi place sa vad oameni suparati si cu atat mai putin sa-i supar.-din contra -probabil dau impresia asta din cauza stilului mai taranesc al meu-adica mai direct. TPS---throtle position senzor------dupa cum ii spune numele este un senzor adica da o informatie ,in cazul acesta asupra pozitiei clapetei de acceleratie,in limbaj popular ce faci tu cu mana dreapta--si nu un actor care sa actioneze in urma unor informatii.Nu are rost sa detailez. draga speedy te asteptam "cu drag" la noi sa explici mariei cum sta treaba cu senzoru.... stii tu care si da vrem sa ne detaliezi..... Editat Octombrie 30, 2008 de andreigin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Octombrie 30, 2008 Share Postat Octombrie 30, 2008 draga speedy te asteptam "cu drag" la noi sa explici mariei cum sta treaba cu senzoru.... stii tu care si da vrem sa ne detaliezi..... Ba -treaba cu Marie e ca ori ai platit-o foarte bine ori chiar te iubeste -am incercat cu Cristache sa o si platim si n-am reusit nimic-nu si nu "Io numa cu Andrei" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreigin Postat Octombrie 31, 2008 Share Postat Octombrie 31, 2008 Ba -treaba cu Marie e ca ori ai platit-o foarte bine ori chiar te iubeste -am incercat cu Cristache sa o si platim si n-am reusit nimic-nu si nu "Io numa cu Andrei" iubire frate da sa stii ca si tu i-ai picat cu tronc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 salutare stie cineva unde gasesc o fisa de bujie pt Suzuki-ul meu, ca am vrut sa o scot la un suc si am descoperit ca un nemernic s-a bucurat de o fisa de-a mea... da' si daca pun mana pe el... pana una alta, motoru meu curenteaza si mere in trei bujii...asa ca ama mare nevie de o fisa noua...contra cost, desigur multzam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
firefightersm Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Salutare....am si eu un GSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca sunt bujiile de vina si le-am schimbat si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, duap ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Voi ce ziceti??? Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza?????? Ma poate cineva ajuta cu un imprumut cu astea sau stiti pe cineva care ar aveasi ar fi dispus sa ma ajute ca sa nu dau banii aiurea pe ceva si sa nu fie aia defecta????? burnout.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danyfaur Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 stiu de 2 gsxf-uri care erau diagnosticate ca CDI cu probleme si de fapt a fost problema de contacte. cabluri verificate, spary contact pe la toate cuplele sau alte imbinari electrice a rezolvat problema Salutare....am si eu un GSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca sunt bujiile de vina si le-am schimbat si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, duap ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Voi ce ziceti??? Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza?????? Ma poate cineva ajuta cu un imprumut cu astea sau stiti pe cineva care ar aveasi ar fi dispus sa ma ajute ca sa nu dau banii aiurea pe ceva si sa nu fie aia defecta????? burnout.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 18, 2008 Share Postat Noiembrie 18, 2008 Salut ! Rog pe cine poate sa ma ajute cu un decalimetru(cu furtun) sau cum s-o numi, ideea e ca trebuie sa gresez rulmentii de la bascula. Sambata sau seara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valisorin Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Salutare ! un prieten are un thundercat lovit in urma unui accident. ma rugat sa va intreb daca stiti cumva un service la care sa poate repara carenele, parti din caroserie(parti ce sustin bordul si carenele), vopsitorie fara partea de motor ! multumesc anticipat ! hai primavara ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViRuSaKe Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Stie careva daca mai exista vre-un tapiter bun prin Sibiu? Am inteles ca era unul pe Magheranului dar mi-a zis cineva ca omu` nu se mai ocupa cu asa ceva din motive de sanatate! Ma poate ajuta careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoradn Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Stie careva daca mai exista vre-un tapiter bun prin Sibiu? Am inteles ca era unul pe Magheranului dar mi-a zis cineva ca omu` nu se mai ocupa cu asa ceva din motive de sanatate! Ma poate ajuta careva? Nu pot sa zic ca e foarte bun insa isi face treaba. Am fost ieri pe la el si mai face inca sei de motocicleta. Il gasiti pe magheranului la nr.5 in stanga magazinului de articole de pescuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViRuSaKe Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Multumesc frumos!!! Raman dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motoradn Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Multumesc frumos!!! Raman dator Sper ca ne spui si cum o iesit, sa stim daca merita sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_kill Postat Iunie 9, 2009 Share Postat Iunie 9, 2009 salutare am si eu o problema miam cumparat de cunrand un enduro din 2006 marca zongshen de 125 cu elemente si motor de yamaha si am o problema cu el vibreaza prea tare motorul cand ma urc pe el imi face masaj stie cineva care ar fi problema va multzumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlyMAD Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 salutare am si eu o problema miam cumparat de cunrand un enduro din 2006 marca zongshen de 125 cu elemente si motor de yamaha si am o problema cu el vibreaza prea tare motorul cand ma urc pe el imi face masaj stie cineva care ar fi problema va multzumesc anticipat Altii ar plati bani buni pentru un masaj oriental la oo ... da' asa-i romanu', nu-i convine nici gratis. Vezi sa nu-ti para rau dupa ce-oi rezolva-o. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AxL_FzR_ Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 salutare am si eu o problema miam cumparat de cunrand un enduro din 2006 marca zongshen de 125 cu elemente si motor de yamaha si am o problema cu el vibreaza prea tare motorul cand ma urc pe el imi face masaj stie cineva care ar fi problema va multzumesc anticipat Salut , Cautal pe Karpatenwolf sau Dan Pasteanu (Dan e master pe reparatii de enduro) Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.