Jump to content
Sign in to follow this  
SolaleaC

Honda pc25 cafe race

Recommended Posts

Cafe race

» Post actualizat in 27 May 2018 19:50

Buna seara,aceasta este proiectul meu...o honda cbr f2 pe care doresc sa o transform in cafe race.

» Post actualizat in 27 May 2018 19:58

Buna seara,acesta este proiectul meu...o honda cbr f2 pe care doresc sa o transform in cafe race.

post-87091-0-81918700-1527449325_thumb.jpg

post-87091-0-60253600-1527449428_thumb.jpeg

post-87091-0-18763100-1527449482_thumb.jpeg

post-87091-0-94988200-1527449560_thumb.jpeg

post-87091-0-33410000-1527449665_thumb.jpeg

post-87091-0-28305300-1527450325_thumb.jpeg

post-87091-0-45537700-1527450366_thumb.jpeg

post-87091-0-43096300-1527450407_thumb.jpeg

post-87091-0-33622200-1527450435_thumb.jpeg

post-87091-0-45835400-1527450458_thumb.jpeg

post-87091-0-50119200-1527450504_thumb.jpeg

post-87091-0-98691300-1527450544_thumb.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

este bine ca te apuci de un proiect, oricare ar fi el, insa doresc sa fac niste observatii poate le iei in considerare si schimbi platforma.

 

Din honda CBRF2 nu vei face niciodata un cafee racer cat de cat. Printre alte motive, principalele sunt:

 

1. codita este inclinata (una din principalele caracteristici a unui CR este ca linia ei sa fie perfect orizontala.

 

2. cadrul de sub rezervor de asemenea inclinat (vezi punctul 1)

 

3. Motorul 4T de SS care nu are un sunet tocmai reprezentativ pentru un CR

 

4. Amortizorul monoS. De obicei CR-urile au doua amortizoare.

 

Mai sunt si altele, insa ma opresc aici. Daca hotarasti totusi sa continui spor la treaba si tine-ne la curent cu poze.

Edited by Fiziflash

Share this post


Link to post
Share on other sites

este bine ca te apuci de un proiect, oricare ar fi el, insa doresc sa fac niste observatii poate le iei in considerare si schimbi platforma.

 

Asta voiam sa scriu si eu dar vad ca nu mai este cazul. Zici ca a dat strechea in lume cu cafe racer, orice are doua roti trebuie sa fie cafe racer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie sa te incadrezi in "obtuzism" fa-o cum iti place...

Edited by -UFO-

Share this post


Link to post
Share on other sites

este bine ca te apuci de un proiect, oricare ar fi el, insa doresc sa fac niste observatii poate le iei in considerare si schimbi platforma.

 

Din honda CBRF2 nu vei face niciodata un cafee racer cat de cat. Printre alte motive, principalele sunt:

 

1. codita este inclinata (una din principalele caracteristici a unui CR este ca linia ei sa fie perfect orizontala.

 

2. cadrul de sub rezervor de asemenea inclinat (vezi punctul 1)

 

3. Motorul 4T de SS care nu are un sunet tocmai reprezentativ pentru un CR

 

4. Amortizorul monoS. De obicei CR-urile au doua amortizoare.

 

Mai sunt si altele, insa ma opresc aici. Daca hotarasti totusi sa continui spor la treaba si tine-ne la curent cu poze.

 

Ceea ce spui tu este corect dar se aplica doar la CR-urile puriste, clasice. Ele aveau forma respectiva intrucat erau construite pe niste cadre care erau de asa natura...asta aveau la dispozitie.

 

Insa din punctul meu de vedere, cel mai greu este sa nimeresti proportiile, "the golden number" sau "golden proportion". Sunt niste metode de masurare a elementelor astfel incat sa iasa bine vizual. Din motociclete moderne poate sa iasa ceva frumos, dar trebuie imaginatie si munca multa.

 

ON-TOPIC: e interesant proiectul. Daca imi permiti ca sfat, eu as fi optat pentru un subcadru detasabil. Arata mai interesant si daca nu iti convine sau te gandesti la o alta forma, poti sa il schimbi usor, fara sa alterezi vopseaua cadrului principal. Inca nu este pierdut timpul pentru un subcadru detasabil, iti trebuie doar niste prinderi care sa se imbine frumos, cateva ore de munca cel mult daca ai materialele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu trebuie sa te incadrezi in "obtuzism" fa-o cum iti place...

Salut.pe ideea asta am mers de la inceput sa o fac cum imi place mie si pana acum sunt multumit de rezultate.

 

 

Ceea ce spui tu este corect dar se aplica doar la CR-urile puriste, clasice. Ele aveau forma respectiva intrucat erau construite pe niste cadre care erau de asa natura...asta aveau la dispozitie.

 

Insa din punctul meu de vedere, cel mai greu este sa nimeresti proportiile, "the golden number" sau "golden proportion". Sunt niste metode de masurare a elementelor astfel incat sa iasa bine vizual. Din motociclete moderne poate sa iasa ceva frumos, dar trebuie imaginatie si munca multa.

 

ON-TOPIC: e interesant proiectul. Daca imi permiti ca sfat, eu as fi optat pentru un subcadru detasabil. Arata mai interesant si daca nu iti convine sau te gandesti la o alta forma, poti sa il schimbi usor, fara sa alterezi vopseaua cadrului principal. Inca nu este pierdut timpul pentru un subcadru detasabil, iti trebuie doar niste prinderi care sa se imbine frumos, cateva ore de munca cel mult daca ai materialele.

Salut,acum este mult prea tarziu sa fac alte modificari la subcadru.Am ales sudura gandind ca o sa fie mult mai rigida structural.

 

Cat credeti ca ar costa sa vopsesc:cadrul,bascula,aripa fata+spate,jantele,rezervorul si cateva mici maruntisuri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.pe ideea asta am mers de la inceput sa o fac cum imi place mie si pana acum sunt multumit de rezultate.

 

da cocos , faci ce-ti place tie , nu te cearta nimeni , dar nu-i spune cafe racer , spune-i motocicleta lu Solaleac si asta basta .

 

 

ia gandeste-te , te duci la restaurant si ceri o ceafa cu cartofi si-ti aduce saint jaques in sos de rodii cu piure de telina .... ca asa a vrut bucataru sa schimbe el denumirea ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

da cocos , faci ce-ti place tie , nu te cearta nimeni , dar nu-i spune cafe racer , spune-i motocicleta lu Solaleac si asta basta .

 

 

ia gandeste-te , te duci la restaurant si ceri o ceafa cu cartofi si-ti aduce saint jaques in sos de rodii cu piure de telina .... ca asa a vrut bucataru sa schimbe el denumirea ..

Salut nu pot sa ii spun nici motocicleta lui ''SolaleaC''.Nu este un cafe race...este o reinterpretare(saua,farul,oglinzile,forma zonei din spate)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da cocos , faci ce-ti place tie , nu te cearta nimeni , dar nu-i spune cafe racer , spune-i motocicleta lu Solaleac si asta basta .

 

 

ia gandeste-te , te duci la restaurant si ceri o ceafa cu cartofi si-ti aduce saint jaques in sos de rodii cu piure de telina .... ca asa a vrut bucataru sa schimbe el denumirea ..

this is fu&^%ing funny :)))))

 

Catre initiator: munca depusi si banii investiti fie ca faceai un CR autentic fie ca faci dintr-un F2 sunt aceleasi pentru aceiasi calitate. Era mai simplu sa vinzi F2- ul mai puneai eventual un 500E si luai o platforma de CR autentica. sau mai puneai un 1000euro si luai un cx500 care este dpmdv bijuteria platformelor pentru astfel de proiecte.

Marea diferenta este ca desi banii si munca investita erau aproximativ aceleasi, atat rezultatul final cat si o eventuala valoare de revanzare sunt total diferite.

In cazul F2-ului in cel mai fericit scenariu la vanzare vei obtine valoarea unui F2 stoc. Care e undeva 7-800 euro.

 

Un CR autentic nu numai ca isi pastreaza valoarea, dar ii si creste in timp. Astfel fiecare banut cheltuit si ora muncita si-ar fi scos banii la revanzare, eventual cu profit.

 

Oricum ar fi din acest proiect vei invata multe. Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

this is fu&^%ing funny :)))))

 

Catre initiator: munca depusi si banii investiti fie ca faceai un CR autentic fie ca faci dintr-un F2 sunt aceleasi pentru aceiasi calitate. Era mai simplu sa vinzi F2- ul mai puneai eventual un 500E si luai o platforma de CR autentica. sau mai puneai un 1000euro si luai un cx500 care este dpmdv bijuteria platformelor pentru astfel de proiecte.

Marea diferenta este ca desi banii si munca investita erau aproximativ aceleasi, atat rezultatul final cat si o eventuala valoare de revanzare sunt total diferite.

In cazul F2-ului in cel mai fericit scenariu la vanzare vei obtine valoarea unui F2 stoc. Care e undeva 7-800 euro.

 

Un CR autentic nu numai ca isi pastreaza valoarea, dar ii si creste in timp. Astfel fiecare banut cheltuit si ora muncita si-ar fi scos banii la revanzare, eventual cu profit.

 

Oricum ar fi din acest proiect vei invata multe. Succes.

Na ca aici nu mai ai dreptate in legatura cu platforma “perfecta”. Daca o iei “ca la carte” un cafe ar trebui sa fie in primul rand racit pe aer. CX-ul e racit pe lichid. E dragut ca aspect, dar deja este o baza veche, gasesti greu una cu propulsorul in stare buna. Eventual sa aduci ceva din afara. Omul nostru cel mai probabil si-a inceput proiectul cu ce avea la indemana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Touche. Am fost subiectiv, recunosc. CX-ul mi se pare absolut superb, si daca as face vreodata un CR, pe CX as merge fara sa ma gandesc. Propulsorul arata pur si simplu bestial, asta ma atrage de fapt la CX. Cadrul nu e ideal, racirea pe apa (vorba ta), insa felul cum arata si se aude propulsorul ....

 

Acum sincer, nu stiu ce implica ca si complexitate mecanica de reparat asa ceva, disponibilitate piese, etc. E doar o chestie acolo, in the back of my head :)

 

Poate cand o-i iesi la pensie.

 

Cateva exemple sa ma scuz :) :

 

post-9511-0-06023200-1527574695_thumb.jpgpost-9511-0-54297100-1527574702_thumb.jpgpost-9511-0-06816500-1527574708_thumb.jpgpost-9511-0-43783700-1527574712_thumb.jpgpost-9511-0-48913700-1527574717_thumb.jpg

Edited by Fiziflash

Share this post


Link to post
Share on other sites

Touche. Am fost subiectiv, recunosc. CX-ul mi se pare absolut superb, si daca as face vreodata un CR, pe CX as merge fara sa ma gandesc. Propulsorul arata pur si simplu bestial, asta ma atrage de fapt la CX. Cadrul nu e ideal, racirea pe apa (vorba ta), insa felul cum arata si se aude propulsorul ....

 

Acum sincer, nu stiu ce implica ca si complexitate mecanica de reparat asa ceva, disponibilitate piese, etc. E doar o chestie acolo, in the back of my head :)

 

Poate cand o-i iesi la pensie.

 

Cateva exemple sa ma scuz :) :

 

attachicon.gif1.jpgattachicon.gif2.jpgattachicon.gif3.jpgattachicon.gif4.jpgattachicon.gif5.jpg

 

 

Si mie imi place CX-ul insa eu personal m-am gandit la un proiect si sa folosesc o baza de Moto Guzzi. V2 transversal, racire pe aer, traditie etc etc. Cred ca ar iesi ceva frumos :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fac altii prin alte tari cafe race-uri din ce nu te astepti, dar ei au uitat ca noi romanii suntem inventatorii stilului si ne pisam pe restul.

 

Daca iese bine poti sa il faci si din s1000rr.

 

Spor la mesterit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"dar ei au uitat ca noi romanii suntem inventatorii stilului si ne pisam pe restul"

 

Parca gasisera cafe race-uri si prin tunelurile secrete ale dacilor din Bucegi.

Edited by Obed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca iese cafe racer din cebereul asta imi fac si eu, tot din CBR. Numai sa nu iasa tzitfaiter in loc cafe racer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In toata combinatia asta important e sa iasa ceva placut ochiului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fac altii prin alte tari cafe race-uri din ce nu te astepti, dar ei au uitat ca noi romanii suntem inventatorii stilului si ne pisam pe restul.

 

Daca iese bine poti sa il faci si din s1000rr.

 

Spor la mesterit.

 

Partial ai dreptate dar cum a zis si superbec, un costum la 4 ace nu inseamna pantaloni de "treling" si tricou cu imprimeu de vesta. Un cafe racer autentic este ceva, o motocicleta in stil cafe racer este altceva. Ambele seamana, ambele fac acelasi lucru, dar nu sunt la fel.

 

Compara diamantele naturale vs diamante sintetice. Ambele arata la fel, au o structura aproape identica, 90% dintre experti nu le pot deosebi intre ele sau le pot deosebi cu mari greutati, doar ca cele naturale costa de N ori mai mult decat costa cele sintetice.

 

Cand te apuci de un custom, foarte importanta este baza de la care pornesti. Foarte adevarat, poti face orice din orice, dar nu inseamna ca va fi usor / ieftin. Daca vrei sa schimbi rezervorul la CBR o sa ai de munca, o sa iti dai seama ca nu pica bine etc. CBR-ul are o forma de sportiva, rezervorul lat care nu acopera elementele cadrului etc.

 

Intorcandu-ne la motocicleta din topic, mie imi place directia in care evolueaza proiectul. Cred ca ar da bine daca ai pune niste roti spitate.

 

Daca iese cafe racer din cebereul asta imi fac si eu, tot din CBR. Numai sa nu iasa tzitfaiter in loc cafe racer...

 

Bun topicul cu 'tzitfaiter" :)))

Edited by GoodKat

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Partial ai dreptate dar cum a zis si superbec, un costum la 4 ace nu inseamna pantaloni de "treling" si tricou cu imprimeu de vesta. Un cafe racer autentic este ceva, o motocicleta in stil cafe racer este altceva. Ambele seamana, ambele fac acelasi lucru, dar nu sunt la fel.

 

Compara diamantele naturale vs diamante sintetice. Ambele arata la fel, au o structura aproape identica, 90% dintre experti nu le pot deosebi intre ele sau le pot deosebi cu mari greutati, doar ca cele naturale costa de N ori mai mult decat costa cele sintetice.

 

Cand te apuci de un custom, foarte importanta este baza de la care pornesti. Foarte adevarat, poti face orice din orice, dar nu inseamna ca va fi usor / ieftin. Daca vrei sa schimbi rezervorul la CBR o sa ai de munca, o sa iti dai seama ca nu pica bine etc. CBR-ul are o forma de sportiva, rezervorul lat care nu acopera elementele cadrului etc.

 

Intorcandu-ne la motocicleta din topic, mie imi place directia in care evolueaza proiectul. Cred ca ar da bine daca ai pune niste roti spitate.

 

Bun topicul cu 'tzitfaiter" :)))

Si eu m-am gandit la roti spitate...dar nu stiu ce optiune as avea sa pastrez sistemul de franare cu dublu disc.

 

Fac altii prin alte tari cafe race-uri din ce nu te astepti, dar ei au uitat ca noi romanii suntem inventatorii stilului si ne pisam pe restul.

 

Daca iese bine poti sa il faci si din s1000rr.

 

Spor la mesterit.

Multumesc.

Intre timp am vopsit si galeria de evacuare.Nu mai pot sa mai lucrez saptamanile acestea zi de zi la motocicleta deoarece sunt in sesiune.

P.S. Daca ar putea sa imi raspunda cineva la intrebarea asta:"Cat credeti ca ar costa sa vopsesc:cadrul,bascula,aripa fata+spate,jantele,rezervorul si cateva mici maruntisuri?"

post-87091-0-79785600-1527615530_thumb.jpg

post-87091-0-40643000-1527615539_thumb.jpg

post-87091-0-18019500-1527615549_thumb.jpg

post-87091-0-22757700-1527615560_thumb.jpg

post-87091-0-20306000-1527615582_thumb.jpg

post-87091-0-84600600-1527615589_thumb.jpg

Edited by SolaleaC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cadrul, rotile si jugurile + alte maruntisuri metalice le vopsesti electrostatic. Dai un ban dar faci treaba cum trebuie. Astea ar trebui sa te coste pana in 1000 de lei cu totul.


Rezervorul si alte elemente de carenaj...mai bine intrebi la o vopsitorie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, intre timp am terminat sesiunea și am mai lucrat la moto...

post-87091-0-29964500-1529996047_thumb.jpeg

post-87091-0-66679100-1529996132_thumb.jpeg

Edited by SolaleaC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu credeam ca atunci când te apuci de un proiect de genul, ai bani de dat pe toate cele. De fapt nu credeam, eram sigur! In alta ordine de idei, înainte de a te apuca și de a avea un buget bun, urmărești foarte multe filmulețe cu modificări, citești forumurile din alte tari unde se practica la scara larga aceste modificări din te miri ce motociclete la baza. Crezi ca acele galerii vopsite cu un spray de 14 lei o sa și țină sau o sa arate bine? Hmm..nu! Tu Inafara de șa, n ai nimic care sa aducă a Cafe. Oricum, îți urez bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,intre timp am schimbat și rezervorul deoarece nu am reușit să scap de rugină.

post-87091-0-83704700-1539607417_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata bine. Ca parere personala as spune sa incerci alta aripa pe fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut pe motocicleta și o aripă mult mai mică de la o motocicleta clasica dar când ploua îmi arunca toată mizeria in fata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...