Sari la conținut
hannspree

kawasaki z750 2004 nu porneste

Postări Recomandate

kawasaki z 750 2004 . la punere contact nu porneste pompa de benzina si nici clapetele injectoarelor, la invartire nu da scanteie ,verificat de la sigurante ,toate releele ,inclusiv cel pt rasturnare ,functioneaza perfect ,inca o chestie importanta indicatorul FI nu se aprinde la punerea contactului . ceva pareri? suspectez cdi dar nu sunt sigur ..ceva .idei ? inca ceva ,motorul functiona defectiunea a aparut dupa o oprire voluntara la incercarea de a pleca nu a mai pornit .

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Off topic dar mi-a atras atentia semnatura ta. Cum poti avea tauat pe spate un cutremur? Adica ... ma gandesc ca e o metafora dar si asta. Existai macar in 77? Pe spate vorbind la figurat inseamna ca nu te intereseaza. Banuiesc ca nu asta ai vrut sa transmiti. Inteleg ca ideea e sa rimeze dar nu trebuie sa aiba o noima? Nu mi-o lua in nume de rau: chiar m-ai facut curios, si m-ai si amuzat in acelasi timp :)


» Post actualizat in 04 Jun 2018 17:59

ONTOPIC > cea mai simpla si ieftina chestie pe care ai putea sa o incerci ar fi cu o alta cheie. Cea de rezerva (daca o ai).

Daca nu iti recunoaste cheia nu are cum sa porneasca motocicleta. Pana nu rezolvi asta nu merge pe alte piste.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

am vazut ceva de genul tot la un zdar era de 1000 si avea problema cu cheia chipul din cheie daca ai cheia de rezerva incearca cu aia .

kawasaki z 750 2004 . la punere contact nu porneste pompa de benzina si nici clapetele injectoarelor, la invartire nu da scanteie ,verificat de la sigurante ,toate releele ,inclusiv cel pt rasturnare ,functioneaza perfect ,inca o chestie importanta indicatorul FI nu se aprinde la punerea contactului . ceva pareri? suspectez cdi dar nu sunt sigur ..ceva .idei ? inca ceva ,motorul functiona defectiunea a aparut dupa o oprire voluntara la incercarea de a pleca nu a mai pornit .

 

Off topic dar mi-a atras atentia semnatura ta. Cum poti avea tauat pe spate un cutremur? Adica ... ma gandesc ca e o metafora dar si asta. Existai macar in 77? Pe spate vorbind la figurat inseamna ca nu te intereseaza. Banuiesc ca nu asta ai vrut sa transmiti. Inteleg ca ideea e sa rimeze dar nu trebuie sa aiba o noima? Nu mi-o lua in nume de rau: chiar m-ai facut curios, si m-ai si amuzat in acelasi timp :)


» Post actualizat in 04 Jun 2018 17:59

ONTOPIC > cea mai simpla si ieftina chestie pe care ai putea sa o incerci ar fi cu o alta cheie. Cea de rezerva (daca o ai).

Daca nu iti recunoaste cheia nu are cum sa porneasca motocicleta. Pana nu rezolvi asta nu merge pe alte piste.

si ce a vrut el sa spuna prin semnatura sunt niste versuri dintr-o melodie de la parazitii -unul pentru toti ,nu pot sa scriu aici ca incepe destul de vulgar ascult-o sunt primele 2 versuri din melodie

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O diagnoza te poate ajuta.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

aveam 8 ani in 77 daca are vreo relevanta ,mi-a placut mie acest vers din parazitii dar nu despre asta e vorba ,motorul este fara imobilizator deci nu e din cip, george stiu ca ar fi buna o diagnoza dar nu stiu penimeni pe raza de 200km, oare autodiagnoza merge la acest model daca nu se aprinde fault indicator?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

O diagnoza pe PC pentru kawasaki vei vedea numarul de erori stocate in ECU de cand a pornit prima data. In felul acesta poti deduce un component care a "facut figuri" in timp si care poate a cedat.

O daca cu asta daca ECU nu raspunde la diagoza,poti sa stii si daca el a cedat.

Editat de TNG

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

multumesc inca o data George pt ca iti faci timp sa raspunzi ,FI nu se aprinde dar nu se aprinde nici cand pun contactul ,normal la punerea contactului ar trebui sa se aprinda si sa se stinga dupa pornire ....

dar nici pompa nu se aude la punerea contactului nici clapetele la injectoare

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu am inteles foarte bine, cand pui contactul se aprinde ceva ori face ceva motoreta ceva sau e la fel ca atunci cand bagi cheia, si nu face nimic?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu ar stica sa verifici si butonul rosu si traseul lui.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cand pun contactul se aprinde ceasul ,turometrul isi face " turul" dar nu se aude pompa de benzina nici miscarea clapetelor! invarte cand dai la automat dar nu porneste.

Am verificat butonul rosu ,el in sine functioneaza deoarece cand e pe off nu te lasa sa dai la automat,dar mai departe nu m-am uitat inca ,ca sa taie pompa de benzina si scanteia pt oprire merge direct cdi sau trece printrun releu ceva?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

N-o fi o siguranta? Habar n-am schema, dar ma gandesc ca ar trebui sa existe una pe alimentarea ecu.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

Zice ca ar fiverificat, inclusiv sigurante. My bad.

Acolo sunt alte simptome descrise, de ex ca lampa clipeste, ceea ce aici nu face.

Editat de john17

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

azi am verificat cdi-ul ,l-am pus pe un zx6 2004 fiindca mi sa parut ca mufele se pupa si surpriza, a si pornit. deci exclud si cdi-ul am inversat si cutia cu sigurante identica si ea .tot ok si aici.am obsevat ca la zx6 cand am demufat cdi-ul ceasul de bord se comporta exact ca la z750 ,adica turometrul face turul se aprinde neutral si ulei dar nu se aprinde Fi cred ca cdi-ul nu se alimenteaza sau ceva....voi incerca sa verific cu contactul de pe zx-6 poate nu pleaca vreun + spre cdi...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai simplu iei o schema si verifici direct in mufa ce vine si ce nu? Si pe urma si continuitatea firelor.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Postat (editat)

ai verificat bank angle sensor? cauta pe net info, se poate face strap la el si daca porneste ai gasit buba
de obicei da semnele spuse de tine...am fost in situatia asta

ps: am vazut ca ai verificat bank angle sensor? ai facut strap? cum ai verificat?

Editat de kappy666

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

l-am probat pe alta moto ,de curios cum se face strap intre care fire ca sunt 3

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu cunosc modelul dar nu prea cred ca nu are nici un fel de imobilizator.

Chiar daca nu e cu cip in cheie ar putea avea ceva in contact, o rezistenta, o dioda, sau alt ceva...

Partea nasoala e ca informatii despre acest ''imobilizator'' nu prea apar in manualul de service.

Incearca sa cauti pe forumuri dedicate poate gasesti ceva in legatura cu imobilizarea.

Mai poti verifica schema electrica si sa analizezi toate firele care ajung in contact. E posibil sa gasesti unul care aparent nu are nici un sens.

La unele cbr-uri era un fir roz parca.

 

Referitor la testatul cdi, ecu sau ce o fi de pe un motor pe altul diferit, nu ti-as recomanda sa mai incerci , chiar daca e acelasi brand si mufele sunt compatibile.

Exista unele sanse ca la un astfel de swap sa strici ceva ori pe motocicleta ori in modul. Nu ai cum sti care-s diferentele intre ele cand nu sunt identice.

Asa am descoperit eu ''imobilizatorul'' la cbr-uri mai vechi cand un prieten s-a gandit sa puna un cdi de 900 pe unul de 600 , sau invers, nu mai stiu exact. Rezultatul a fost arderea fix a ''imobilizatorului''.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

are o rezistenta in contact si nu e arsa am verificat , de ars nu sa ars nimic nici la colegul pe a carui motor am testat cdi ul am pornit apoi si cu cdi-ul lui


» Post actualizat in 09 Jun 2018 04:33

Problema se pare ca e undeva pe instalatia electrica ,am verificat alimentarea cdi are doua cu 12v si una cu aprox 7,5v (care vine pe firul cu rezistenta din contact) si trei mase ,la verificare toate ok ,am pus cdi-ul si a pornit ,probabil cum am tot tras de fire ,nu am reusit sa imi dau seama care din fire face problema ,deocamdata functioneaza pe viitor schimb toata instalatia electrica se gasesc f ieftine pe ebay...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nici cu o instalatie sh nu poti avea garantia ca va functiona perfect...

Eu as incerca sa depistez problema si sa o remediez decat sa ma chinui sa schimb toata instalatia si eventual sa ma trezesc ca n-am rezolvat problema sau ca am alta noua...

As mai verifica temeinic si mufele ce pot genera acest comportament, in special cele din zona ghidonului. N-ar strica sa dai cu spray de contacte in toate mufele si sa te asiguri pe cat posibil ca mufele fac contact calumea.

Si in contact ar fi bine sa verifici , poate chiar contactul/contactele rezistentei antifurt nu lucreaza corect. In general contactele prin care trece un curent ff mic tind sa nu mai lucreze corect dupa o vreme.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×