Puc Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 da de cand te pricepi tu la motoarele astea de viteza nenea? unde ai umblat vineri seara? nu ma pricep la motoare in general, nu doar la alea de viteza, da' nu-s chiar afon in tehnica moderna si urmaresc o oarecare logica a chestiilor electronice. vineri seara ma intorceam de la piatra spre iasi, am avut treburi in iasi, sori compresori, unde si cand ne intalnim? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 unde si cand ne intalnim? greu de spus... tg secuiesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 greu de spus... tg secuiesc? probabil, da' poate planifici si tu nuntile alea sa n-ai si atunci... hai ca le-am stricat topicu oamenilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacobnino Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 sunt convins ca 90 de ani de experienta nu pot infrunta logica si bunul simt. daca smecheriile alea de CDI-uri au o treaba de facut, cu siguranta exista un mod de a-ti da seama daca-si fac treaba bine sau nu. nu doar daca si-o fac. de reparat poate nu se pot 'repara', dar pot fi (probabil) reprogramate, etc, etc. desigur, cea mai rapida / usoara solutie e sa il schimbi complet, daca esti sigur ca nu merge cum trebuie (intr-adevar, o iei prin eliminare). asta nu inseamna ca e SINGURA solutie. nenea aia erau 3 si fiecare a inceput meseria de cand motocicletele aveau platini si comdensatori si au ajuns pana azi cand lucreaza cu cele mai noi motoare care se fabrica.poti sa fii un tip al dracului si impertinent si fara logica si bun simt si sa fii un mecanic foarte bun sau poti sa fii unul foarte amabil si prieten cu toata lumea si sa fii o panarama de mecanic care duci clientul de nas cu bunul tau simt.Tu unde ti-ai repara motorul? nu stiu cate motoare ai repatat tu pana acum alea care le-am reparat eu le-am facut intr-o anumita ordine,si au fost niste clienti care erau siguri ca e cdi-ul (ala costa vreo 200 euro )mai apoi am descoperit ca nu era cdi-ul ci era un fir de masa si ia costat vreo 20 de ron. ma rog asta nu e o regula.colegii aia ai mei spuneau ca cdi-ul este cea mai curva piesa(putana) vorba lor ,care exista intro motocicleta. Oricata logica ai avea si oricat bun simt daca nu ai experienta in mecanica tot panarama esti.Dar vad ca aici pe forum toata lumea se pricepe la orice si nu mai e loc de mecanici cu logica si bun simt,asa ca nu e de mine aici. Cum am mai scris mecanica nu se face cu tastiera si cu mouse-ul. Eu inchei aici discutia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat Iunie 10, 2009 Share Postat Iunie 10, 2009 nenea aia erau 3 si fiecare a inceput meseria de cand motocicletele aveau platini si comdensatori si au ajuns pana azi cand lucreaza cu cele mai noi motoare care se fabrica.poti sa fii un tip al dracului si impertinent si fara logica si bun simt si sa fii un mecanic foarte bun sau poti sa fii unul foarte amabil si prieten cu toata lumea si sa fii o panarama de mecanic care duci clientul de nas cu bunul tau simt.Tu unde ti-ai repara motorul? nu stiu cate motoare ai repatat tu pana acum alea care le-am reparat eu le-am facut intr-o anumita ordine,si au fost niste clienti care erau siguri ca e cdi-ul (ala costa vreo 200 euro )mai apoi am descoperit ca nu era cdi-ul ci era un fir de masa si ia costat vreo 20 de ron. ma rog asta nu e o regula.colegii aia ai mei spuneau ca cdi-ul este cea mai curva piesa(putana) vorba lor ,care exista intro motocicleta. Oricata logica ai avea si oricat bun simt daca nu ai experienta in mecanica tot panarama esti.Dar vad ca aici pe forumtoata lumea se pricepe la orice si nu mai e loc de mecanici cu logica si bun simt,asa ca nu e de mine aici. Cum am mai scris mecanica nu se face cu tastiera si cu mouse-ul. Eu inchei aici discutia asta. eu iti sugerez sa bei mai putina cafea si sa citesti limba romana asa cum e ea scrisa, eventual incearca sa intelegi propozitiile si frazele, nu doar cuvinte disparate. n-are sens sa polemizam, se pare ca nu folosim aceleasi instrumente intr-o discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Niste nenea mecanici care au impreuna vreo 90 de ani de experienta si dintre care unul lucreaza chiar la Ducati mi-au spus si mi-au argumentat ca cdi-urile nu se masoara pt ca nu ai parametri dupa care sa te iei. Ele lucreaza cu campi electrici foarte foarte mici care sunt usor influientabili de temperatura cdi-ului. de curentul care intra in el.Basmele care le-ai auzit tu si eu precum ca se pot repara sau masura raman basme.cdi-urile care spui tu pe langa scanteie si avans controleaza si injectia benzinei(timpul de injectie avansul de injectie si cantitatea injectata) ceea ce este o alta mancare.standurile alea regleaza cantitatea de benzina si eventual iti spun daca ai dus un senzor sau altul.centralinele de la motoarele Purejet si Ditech eu le pot masura doar daca nu sint arse dar nu le pot masura daca functineaza in parametri sau nu, si nici nu le pot regla. In cazul Omului de mai sus se ia prin eliminare,este mult mai sigur,dar dupa parerea mea cdi-ul nu e dus pt ca astea se duc foarte greu doar daca a bagat in ea supracurenti sau cine stie ce. Cimpi electrici, ai? Cimpii au alta treaba in discutie, te las pe tine sa te prinzi despre ce-i vorba (hint: ur beating the fields ) Orice circuit electric are niste intrari si niste iesiri. Apai se pot masura chestii de 1 milion de ori mai complexe (de exemplu chestia asta la care ma holbez acuma, cind scriu acest mesaj), dapai o oboseala de CDI... Ce injectie in puii mei, ca ma holbez de 3 ore la carburatoarele mele si nu vad nici o sirma intrind in ele, cred ca am carburatoare fara injectie. Stai tu linistit mane, se masoara pina si procurile din calculatoarele noastre de zi cu zi, inainte sa fie incapsulat die-ul in capsula, apai un cacao de CDI. Unii isi construiesc aprindere singuri, nu e rocket science. Daca nu se poate repara e pentru ca kktul ala e turnat intr-o rasina, pentru a nu se buli de la vibratii si a se evita minarelile cirpacilor, si pentru ca unele piese sint custom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_IS90CID Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 Capacitor Discharge Ignition 1. e vorba de o punte de condensatori 2. stiu motocicleta aprilia pegaso care are momentan cdi de linhai si merge perfect 3. stiu om care si-a comandat cdi pt o yamaha nu mai stiu modelul de cross 125cc, cdi-ul initial avea si control pentru "power valve" o chestie care se deschide la turatii mari sa ii dea putere..cdi-ul nou nu avea integrat asa ceva si avea mai putine fire, un electronist a venit, a masurat..si l-a plantat asa cum e el si merge si in ziua de azi, doar ca moto are ceva mai putini cai pt ca nu se mai actioneaza si power valve..eram de fata cand a masurat pers respectiva, deci este posibil 4. De la un prieten ce lucreaza la un service am aflat ca alta persoana s-a chinuit pana a dat jos toata materia aia cauciucata turnata pe cdi pt a ajunge la placa cu, condensatori, a masurat, a inlocuit ce era stricat si l-a facut la loc. Concluzia finala o trageti voi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_IS90CID Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 later edit: http://en.wikipedia.org/wiki/Capacitor_discharge_ignition principiu de baza ..putem face o analogie cu un blitz de la aparat foto..acolo cand " apare in obiectiv tinta apesi pe buton se descarca blitzul apoi se reincarca si faci alta poza )..in motor probabil exista un senzor care in momentul cand pistonul se afla in pozitia in care bujia ar trebui sa dea scanteie..trimite in cdi un semnal care face ca cdi-ul sa descarce curentul acumulat in condensator spre bujie..urmand apoi ciclul de reincarcare si tot asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krystynell Postat Iunie 11, 2009 Share Postat Iunie 11, 2009 daca VREI si esti hotarat, orice se poate repara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 NU RECOMAND NIMANUI SERIVCE-UL PROAR DIN TOMESTI ! NISTE NESIMTITI NESERIOSI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 e bine ca ai aflat si tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puc Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 NU RECOMAND NIMANUI SERIVCE-UL PROAR DIN TOMESTI ! NISTE NESIMTITI NESERIOSI ! Prietene, eu recomand fetelor sa stea departe de tine ca esti gay. Daca faci o afirmatie, macar explica ce anume s-a intamplat de ai ajuns la concluzia asta, nu arunca doar chestii gen 'nesimtiti', 'neseriosi', etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Prietene, eu recomand fetelor sa stea departe de tine ca esti gay. Daca faci o afirmatie, macar explica ce anume s-a intamplat de ai ajuns la concluzia asta, nu arunca doar chestii gen 'nesimtiti', 'neseriosi', etc. DIN CAUZA CA AM DUS MOTORUL IN SERVICE SI A STAT 2 SAPTAMANI ACOLO PUR SI SIMPLU DEGEABA ! EI TOT ZICEAU CA SE APUCA DE EL SI NU S`AU MAI APUCAT :-J SI FAZA TARE CA EI NAU TIMP SI STAU PE SCAUNE SI SE PLICTISESC IN DITAMAI HALA .... SI INCA O FAZA II SUN SI IMI ZICE SA-L SUN IN 30 MIN CA SA VB CU COLEGUL LUI CARE S-A DUS SA CUMPERE DE MANCARE... REVIN PESTE 40 MIN CU TELEFONUL SI NU MAI RASPUNDE , MA DUC LA EI LA SERVICE DUPA 30 MIN SI IMI ZICE CA NU CU EL AM VORBIT :-j Mesaj completat ORCUM toata lumea care o sa-si duca motorul acolo atata timp cat ei nu au garantie pe motorete sau atv-uri pe ei ii doare undeva de ele si o sa va convingeti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacobnino Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 parca tu m-ai sunat cu rs 125 Ti-am spus parca ca se rezolva. am treaba de rup dar pot sa te rezolv in vreo 2 zile important e sa ai piesa Sa auzim numai de bine. PS Mecanica nu se face cu mouse-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
armandot55 Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Am o Cagiva Elefant 2 de 125, si nu mai da scanteie, cel mai probabil e de la CDI care nu mai gasesc pe nicaieri, ma intereseaza cine poate modifica aprinderea sa puna alt CDI de la alta motocicleta si sa mearga?Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Octombrie 23, 2010 Share Postat Octombrie 23, 2010 (editat) apropo de cdi proiect la faculta se poate la honda 600 f3 urm: citit/interpretat parametri cdi si modifica acesti param in timp real? pt a modifica diagramele de putere/moment/consum Editat Octombrie 23, 2010 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manutza Postat Ianuarie 27, 2011 Share Postat Ianuarie 27, 2011 banuiesc ca un 'Mecanic inteligent' ti-a inversat cablul de turatie cu cel de viteza.S-a mai intamplat pe la serWc-urile alea de prin Iasi la care unu daca unfla o roata spune ca e mecanic de motociclete :) :D Mesaj completat daca vrei sa pastrezi garantia suzuki dute la un service autorizat...pan la galati faci un drum, nu e mult DIN RASPUNSUL TAU SA INTELEGEM CA IN IASI NU SERVICE-URI AUTORIZATE ??? SPEED ZONE E AUTORIZAT...A FOST INTOTDEAUNA...CHIAR SI PT SUZUKI Mesaj completat daca vrei sa pastrezi garantia suzuki dute la un service autorizat...pan la galati faci un drum, nu e mult DIN RASPUNSUL TAU SA INTELEGEM CA IN IASI NU SERVICE-URI AUTORIZATE ??? SPEED ZONE E AUTORIZAT...A FOST INTOTDEAUNA...CHIAR SI PT SUZUKI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaCiaN0 Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 am un scuter Peugeot Satelis 125 din 2007 si am ceva probleme cu bateria. Imi indica pe bord uneori faptul ca bateria nu se incarca, iar daca scot bornele se opreste motorul (uneori nu se opreste). E posibil sa fie defect releul de incarcare sau sa fie vreun contact imperfect? Daca bateria nu este asa de buna (mai exact eu am una de 10A, iar originala era de 12A); posibil si acest lucru de vina? Imi mai indica pe bord si faptul ca trebuie sa o duc neaparat la service (dupa fiecare 5000km imi arata cheia "service" ); se reseteaza pe diagnoza sau se poate si reseta si manual? (bineinteles dupa ce-i schimb toate cele de trebuinta - ulei, antigel, bujie) Va multumesc. p.s. daca este vreun coleg amabil si care are scuter sa-mi dea si mie un pm cu o adresa de messenger, pt. a cere mai multe informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 (editat) Sediul service-ului Madras nu se mai afla pe Sarariei numarul 66 ci pe strada Balti (langa Kaufland Alexandru) Editat Februarie 15, 2011 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un_vizitator Postat Martie 9, 2011 Share Postat Martie 9, 2011 un service mai liber sau unde as putea incerca sa imi repar scuterul cu putin ajutor pe unde as putea gasi?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duku Postat Martie 14, 2011 Share Postat Martie 14, 2011 dar un electrician de moto care sa lucreze curat si ieftin ( nu pe ghicite ) se gaseste in iasi ??? - pt montat xenon, priectoare, semnalizari pe led+ rezistentele respective, oglinzi cu semnalizari, alarme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manutza Postat Martie 16, 2011 Share Postat Martie 16, 2011 dar un electrician de moto care sa lucreze curat si ieftin ( nu pe ghicite ) se gaseste in iasi ???- pt montat xenon, priectoare, semnalizari pe led+ rezistentele respective, oglinzi cu semnalizari, alarme poti incerca intr-un service Mesaj completat promotii de inceput de sezon MOTOREX 79 lei un schimb de ulei PIRELLI de la 200 euro setul cu montaj inclus Mesaj completat promotii de inceput de sezon MOTOREX 79 lei un schimb de ulei PIRELLI de la 200 euro setul cu montaj inclus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iul1aN~ Postat Mai 12, 2011 Share Postat Mai 12, 2011 Doresc si eu niste preturi la pus niste cauciucuri pe jenti + echilibrat. Astept PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_wolf Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Unde si cam cat costa o verificare, sincronizare a carburatoarelor? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) La fel ca si iul1aN~ . Si eu am nevoie de o pereche de anvelope(de cumparat si montat). Editat Iunie 23, 2011 de Evil_Alien Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.