Sari la conținut

Problema fara raspuns...Help!


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

faza 1: elimina filtrul de aer, ca poate e prea batran si imbacsit. faza 2: verifica flansele de admisie dintre carburator si motor. cu spray de frana cum iti zicea cineva mai sus. faza 3 verifica circuitele de relanti din carburatoare sa fie desfundate. faza 4: ridica acele de dozaj daca ai aceasta posibilitate la carburatoarele tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatoarele alea au fost curatate cu ultrasunete? la o motocicleta satatuta mult timp, spray de fas fas si aer comprimat nu face mare rahat si tare imi e ca inca au trasee infundate.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as verifica traseul jiglerului de amestec(pilot screw). Scoate jiglerul si baga putin aer comprimat pe traseul acestuia. Nu-ti trebuie neaparat compresor, sepoate folosi si un spray de pana. Asculta cu atentie daca aerul iese pe cealalta parte sau daca ai traseul infuntat. Verifica si jiglerul in sine sa nu fie bont. Daca a strans vreun Gheorghe inaintea ta ca apucatu de jiglerul ala la capatul de cursa, poate sa se fi bontit si sa creeze probleme. Principiul de fuctionare al al carburatorului e facil de intuit si de inteles. Tot ce iti trebuie este un manual de service si rabdare pentru putin studiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura poza... deocamdata.

» Post actualizat in 31 Jul 2018 16:28

Ai o problema la relanti..

Lasa socul putin cite putin si incearca sa o tii din acceleratie.Tine-o in 1250 .Daca sta inseamna ca ori surubul de relantii nu regleaza ori ai un amestec prea bogat.

» Post actualizat in 30 Jul 2018 21:02

Ai o problema la relanti..

Lasa socul putin cite putin si incearca sa o tii din acceleratie.Tine-o in 1250 .Daca sta inseamna ca ori surubul de relantii nu regleaza ori ai un amestec prea bogat.

Si inca ceva .Daca ai curatat carburile dureaza ceva pina cind se face nivelul la ele.Mergi cu ea si nu o lasa sa moara....

» Post actualizat in 30 Jul 2018 21:02

Ai o problema la relanti..

Lasa socul putin cite putin si incearca sa o tii din acceleratie.Tine-o in 1250 .Daca sta inseamna ca ori surubul de relantii nu regleaza ori ai un amestec prea bogat.

Si inca ceva .Daca ai curatat carburile dureaza ceva pina cind se face nivelul la ele.Mergi cu ea si nu o lasa sa moara....

Astazi nu am apucat sa lucrez la ea ca am fost ocupat.

Mersi, iau in considerare!

» Post actualizat in 31 Jul 2018 16:29

dar carbelitoarele alea sunt ce trebuie? cu jcloarele care trebuie???

Mai eu acum 7 ani cand am vazut o prima data m-am dat pe ea. motoreta a mers. acum .... par sa fie de acolo toate.

» Post actualizat in 31 Jul 2018 16:31

Eu as verifica traseul jiglerului de amestec(pilot screw). Scoate jiglerul si baga putin aer comprimat pe traseul acestuia. Nu-ti trebuie neaparat compresor, sepoate folosi si un spray de pana. Asculta cu atentie daca aerul iese pe cealalta parte sau daca ai traseul infuntat. Verifica si jiglerul in sine sa nu fie bont. Daca a strans vreun Gheorghe inaintea ta ca apucatu de jiglerul ala la capatul de cursa, poate sa se fi bontit si sa creeze probleme. Principiul de fuctionare al al carburatorului e facil de intuit si de inteles. Tot ce iti trebuie este un manual de service si rabdare pentru putin studiu.

inteleg. ... din ce am cu mecanicii acest tip

de carb are majoritatea jiglerelor si altor “stutzuri” bagate prin presare. nu le prea poti schimba. sper ca povestim de aceleasi lucruri.

» Post actualizat in 31 Jul 2018 16:33

Carburatoarele alea au fost curatate cu ultrasunete? la o motocicleta satatuta mult timp, spray de fas fas si aer comprimat nu face mare rahat si tare imi e ca inca au trasee infundate.

iti dai seama ca nu....la fel spune si primul tip cu care am lucrat. el zice ca inca trebuie da stam de curatarea lui.

» Post actualizat in 31 Jul 2018 16:34

faza 1: elimina filtrul de aer, ca poate e prea batran si imbacsit. faza 2: verifica flansele de admisie dintre carburator si motor. cu spray de frana cum iti zicea cineva mai sus. faza 3 verifica circuitele de relanti din carburatoare sa fie desfundate. faza 4: ridica acele de dozaj daca ai aceasta posibilitate la carburatoarele tale.

👍🏼 urmeaza zilele viitoare.

ms.

» Post actualizat in 31 Jul 2018 16:39

Daca ai sti tu cum ma uitam in reviste la mobra asta pe cand eram la liceu ...

 

Asteptam ceva poze.

:)). e foarte strong ca motocicleta. insusi balamalele de la sa pt rabatare arata cat de mult suflet se punea pe atunci la

construirea unei moto :))... acelasi lucru il vad si la Africana mea, pe langa asta mai am un gs ca nu ma impresioneaza la fel. fara suparare. motoarele sunt azi mai performante (ca sa nu fiu inteles gresit) dar au pierdut starea ... de aceea sunt si atras de modelel vechi.

post-60907-0-81865100-1533054277_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteleg. ... din ce am cu mecanicii acest tip

de carb are majoritatea jiglerelor si altor “stutzuri” bagate prin presare. nu le prea poti schimba. sper ca povestim de aceleasi lucruri.

daca jiglerul ala de amestec e presat atunci e grav. Ar trebui sa fie reglabil, ajusteaza amestecul de aer/combustibil pentru turatia de relanti si cam prima patrime din plaja totala de acceleratie. Ceea ce e bagat prin presare la tine este probabil jiglerul corespondent(pilot) din camera plutitorului sau jiglerul principal. Traseul din corpul carb-ului dintre cele doua(jiglerul de amestec si jiglerul pilot) trebuie verificat, curatat cu ce solutie ai la indemana si suflat cu aer comprimat.

Ai dreptate; nu pot sustine cu siguranta ca vorbim de aceleasi lucruri, dar ce pot sustine cu tarie(de peste 40 de grade) este ca acele carburatoare se vor curata singure, din ce in ce mai bine pe masura ce vei forja cu prisosinta si dibacie tastatura.

Editat de coiotul555
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat jos tampoanele dintre carb si bloc. Da sunt crapate, dar pe buzele dinspre bloc pe exterior. interioarele arata ok. Am sa cumpar altele spre linistea mea. Se gasesc usor ?

» Post actualizat in 02 Aug 2018 08:08

Am dat jos tampoanele dintre carb si bloc. Da sunt crapate, dar pe buzele dinspre bloc pe exterior. interioarele arata ok. Am sa cumpar altele spre linistea mea. Se gasesc usor ?

post-60907-0-75598200-1533197305_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat jos tampoanele dintre carb si bloc. Da sunt crapate, dar pe buzele dinspre bloc pe exterior. interioarele arata ok. Am sa cumpar altele spre linistea mea. Se gasesc usor ?

» Post actualizat in 02 Aug 2018 08:08

Chiar daca interior sunt ok , mai sunt ele elastice ca sa etanseze corect?

 

Raspunsul la intrebarea ta o sa il ai de la goagal :).

» Post actualizat in 02 Aug 2018 08:50

Uite aici un site din Germania:

 

https://www.bike-parts-honda.com/honda-motorcycle/650-MOTO

 

Nu au inca lista de piese dar baga si tu o intrebare pe e-mail.

» Post actualizat in 02 Aug 2018 09:40

Iaca aici niste surse cu preturi cu tot:

 

https://www.kfm-motorraeder.de/cms/en/genuine-spare-parts/honda-spare-parts?itemid=16211460770

 

https://www.my-bikeshop.de/product_info.php/info/p73587_VERGASERANSAUGSTUTZEN.html

 

Codul piesei asta pare a fi: 16211-460-770. Baga o intrebare la vreun dealer Honda din RO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca interior sunt ok , mai sunt ele elastice ca sa etanseze corect?

 

Raspunsul la intrebarea ta o sa il ai de la goagal :).

» Post actualizat in 02 Aug 2018 08:50

 

Uite aici un site din Germania:

 

https://www.bike-parts-honda.com/honda-motorcycle/650-MOTO

 

Nu au inca lista de piese dar baga si tu o intrebare pe e-mail.

» Post actualizat in 02 Aug 2018 09:40

 

Iaca aici niste surse cu preturi cu tot:

 

https://www.kfm-motorraeder.de/cms/en/genuine-spare-parts/honda-spare-parts?itemid=16211460770

 

https://www.my-bikeshop.de/product_info.php/info/p73587_VERGASERANSAUGSTUTZEN.html

 

Codul piesei asta pare a fi: 16211-460-770. Baga o intrebare la vreun dealer Honda din RO.

 

Mda. am verificat. 100

ron bucata livrare intr-o luna....

 

trebuie sa gasesc o varianta se test pana atunci. sa stiu daca despre asta e vb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu nu ai testat cu spray de frane să vezi dacă este de la flanșele dintre bloc motor și carburatoare?asta după ce jumătate de forum ti-a trecomandat sa verifici.Mare e gradina Ta Doamne și mereu ii muți gardul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tu nu ai testat cu spray de frane să vezi dacă este de la flanșele dintre bloc motor și carburatoare?asta după ce jumătate de forum ti-a trecomandat sa verifici.Mare e gradina Ta Doamne și mereu ii muți gardul.

Una dintre flanse se vedea puternic crapata desteptule, si faza cu spray de frane e o romaneala impachetata in termeni mecanici... Cel mai corect e sa le dai jos si sa te uiti. Si cu gradina... las o moale copilule. nu am nevoie de recomadarile tale tipice de romanari care se cred Dumnezei ca stiu care e cheia de 10.

 

lasa-i pe aia are stiu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E hai ca nu e chiar asa "romaneala". Trucul cu spray-ul de frane e cea mai simpla metoda sa iti dai seama daca trage aer fals inainte sa demontezi ceva. Bine, la tine era evident si bine ca ai gasit problema. Ca si pont bonus, vezi ca astia mici cu ochii stransi de la honda au omis la mai multe modele mai vechiute filtrul de benzina, avand o sita de plastic care nu prea face cine stie ce. Eu am avut din cauza asta probleme pana sa ii pun un filtru ordinar. Daca tot ai carburatoarele demontate na... upgrade :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E hai ca nu e chiar asa "romaneala". Trucul cu spray-ul de frane e cea mai simpla metoda sa iti dai seama daca trage aer fals inainte sa demontezi ceva. Bine, la tine era evident si bine ca ai gasit problema. Ca si pont bonus, vezi ca astia mici cu ochii stransi de la honda au omis la mai multe modele mai vechiute filtrul de benzina, avand o sita de plastic care nu prea face cine stie ce. Eu am avut din cauza asta probleme pana sa ii pun un filtru ordinar. Daca tot ai carburatoarele demontate na... upgrade :ok:

Inca nu am gasit prob. ... le am dat jos le am pus din nou, oricum comand altele ca sa fie totul in regula pt a sunt destul de imbatranaite. Azi am mai incercat sa curat putin, parca merge ceva mai bine cu filtrul pus. dar tot nu da semne sa stea la relantii. Nu imi da impresia ca ar fi ceva de vacum( aer fals ) etc. Tot undeva este o chichita pe care nu o aflu. Astept acum un mecanic sa ajunga la mine si sa ne uitam iar. Am un video, voi incerca sa l uploadez.

 

@un_aiurit : Pai’ demonstreza ca esti mai mare si nu mai fa’ dalea cu gradina domnului ca s-au epuizat de cand a aparut forumul asta. Eu am vb frumos.

Nu toti suntem mecanici si nu toti executam orice oricand...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri cand veneam spre casa un vecin se uita lung la masina, o scosese din garaj si nu mai pornea. Ii pusese intre timp 5l de benzina si tot dadea la automat. Schimbase bujiile si nimic. Am probat cu o bujie scoasa pe fisa si scanteia. Am scos turul de la rampa de injectoare, a zemuit nitel dar neconvingator. M-am dus in garaj, manometru, pus pe furtun - 0 presiune de benzina. Zic "pompa!". "Nuuuuu, ca bazaie!" zice el. "Omule, trebuia sa ai 4-5 bar aici, ta tine vine nici cat sa umple un carburator!" "Ntz". L-am lasat, pana la 8 seara a tot dat la bujii jos si n-a vrut neam sa dea bancheta jos sa extraga pompa. Intr-un tarziu a scos-o, a curatat soseta aia de la sorb, m-am dus iar cu manometrul, direct pe pompa, tot 0. Nimic, a montat-o la loc, a dat iar de nebun la automat pana a zapacit bateria. N-ai cu cine, dom'le! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti inteleg apropou’ Dar e frustrant cand o duci la 3 mecanici, unul din ei ( “ experimentat cu carburatoarele ) . Ajungi acasa si nu merge si trebuie sa o iau de la capat fara sa am cunostinta nici macar cat cei care au incercat. Am lucrat si eu dupa manual, pe vremea cand faceam hard dar acolo aveam un singur carb mult mai simplu decat asta... cel putin asa mi se pare.

 

btw, am dat si cu spray pe flanse nici un semn de absortie sau bule sau altceva...Nu pare sa fie de la ele.

» Post actualizat in 02 Aug 2018 17:24

fara soc, aca nu-l turez moare.

» Post actualizat in 02 Aug 2018 17:25

cu socul tras la

limita inferioara...

» Post actualizat in 02 Aug 2018 17:28

eu nu pot vizualiza ce am uploadat, oare e de la mine sau la

fel este se intampla si la

voi?

9B380A1E-6F66-4E73-B90C-4EDB73894ECD.MOV

48E9CE04-927B-4B3E-9AC4-64C7C93A0575.MOV

Editat de andrei_pro89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semnele nu sunt de absorbție sau de bule daca dat cu spray.Daca dai cu spray motorul se tureaza mai tare datorita faptului că în camera de ardere intra un un combustibil mai inflamabil.Si spune și tu la ce mecanici ai fost să știm unde sa te trimitem.E clar că nu ai cunoștințe suficiente să faci lucrarea singur.Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus putin video ca sa intelegem ceva....

Se deschide videoul cu VLC.


» Post actualizat in 02 Aug 2018 20:17

avind 4carburi eu ic sa cauti un defect general care afecteaza functionarea celor 4.


» Post actualizat in 02 Aug 2018 20:19

Ai surub reglaj general relantila la toate 4?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semnele nu sunt de absorbție sau de bule daca dat cu spray.Daca dai cu spray motorul se tureaza mai tare datorita faptului că în camera de ardere intra un un combustibil mai inflamabil.Si spune și tu la ce mecanici ai fost să știm unde sa te trimitem.E clar că nu ai cunoștințe suficiente să faci lucrarea singur.Bafta.

Prima data am lucrat cu un amic de-al meu care este specializat pe Hard. Cu el am curatat carburatorul pt ca era foarte murdar dupa atatia ani. Dupa montaj nu i-am dat de cap... si am mers la Alex din carterul Noua.

Alex s-a ocupat mai mult de verificarea compresiei, tot el a

demontat carb’ul si m-a trimis la un tip de la Carfil pt curatare. Tipul rsp. chiar mi-a dat impresia ca se pricepe. A facut carb ul bucati, l-a curatat, a spus ca e ok sa-l pun sus ca merge.

Alex l-a montat, a zis ca e ceva mai bine dar tot nu sta, iar el nu se ocupa mai departe pt ca nu desface carb-uri. Am luat motorul acasa.

 

Intentionam sa merg la “John Service” dar nu mi-au rsp la telefon. tind sa cred ca sunt in concediu. Am inteles ca ei sunt cei mai buni.

 

Am spus de la inceput ca nu sunt priceput la carb uri pt ca toate mi-au mers pana acum. :(. De aceea am lucrat cu mecanici.

 

thxs.

» Post actualizat in 02 Aug 2018 20:33

Ai pus putin video ca sa intelegem ceva....

Se deschide videoul cu VLC.

» Post actualizat in 02 Aug 2018 20:17

 

avind 4carburi eu ic sa cauti un defect general care afecteaza functionarea celor 4.

» Post actualizat in 02 Aug 2018 20:19

 

Ai surub reglaj general relantila la toate 4?

Da este un surub pt toate 4.

 

Erau mai lungi clipurile dar a trebuit sa le scurtez pt ca nu imi permitea la upload. o fac altele mai clare.

Editat de andrei_pro89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima data am lucrat cu un amic de-al meu care este specializat pe Hard. Cu el am curatat carburatorul pt ca era foarte murdar dupa atatia ani. Dupa montaj nu i-am dat de cap... si am mers la Alex din carterul Noua.

Alex s-a ocupat mai mult de verificarea compresiei, tot el a

demontat carb’ul si m-a trimis la un tip de la Carfil pt curatare. Tipul rsp. chiar mi-a dat impresia ca se pricepe. A facut carb ul bucati, l-a curatat, a spus ca e ok sa-l pun sus ca merge.

Alex l-a montat, a zis ca e ceva mai bine dar tot nu sta, iar el nu se ocupa mai departe pt ca nu desface carb-uri. Am luat motorul acasa.

 

Intentionam sa merg la “John Service” dar nu mi-au rsp la telefon. tind sa cred ca sunt in concediu. Am inteles ca ei sunt cei mai buni.

 

Am spus de la inceput ca nu sunt priceput la carb uri pt ca toate mi-au mers pana acum. :(. De aceea am lucrat cu mecanici.

 

thxs.

» Post actualizat in 02 Aug 2018 20:33

Da este un surub pt toate 4.

 

Erau mai lungi clipurile dar a trebuit sa le scurtez pt ca nu imi permitea la upload. o fac altele mai clare.

Ai incercat sa reglezi din acel surub?

» Post actualizat in 02 Aug 2018 20:53

Daca urmezi pasii dati aici pe forum ii vei da de cap.Eu zic sa iei manualul si sa o rezolvi tu chiar daca nu ai mai reglat niciodata.Asa vei capata experienta si stapinire de sine atunci cind te va lasa in drum.

» Post actualizat in 02 Aug 2018 21:02

Ieri cand veneam spre casa un vecin se uita lung la masina, o scosese din garaj si nu mai pornea. Ii pusese intre timp 5l de benzina si tot dadea la automat. Schimbase bujiile si nimic. Am probat cu o bujie scoasa pe fisa si scanteia. Am scos turul de la rampa de injectoare, a zemuit nitel dar neconvingator. M-am dus in garaj, manometru, pus pe furtun - 0 presiune de benzina. Zic "pompa!". "Nuuuuu, ca bazaie!" zice el. "Omule, trebuia sa ai 4-5 bar aici, ta tine vine nici cat sa umple un carburator!" "Ntz". L-am lasat, pana la 8 seara a tot dat la bujii jos si n-a vrut neam sa dea bancheta jos sa extraga pompa. Intr-un tarziu a scos-o, a curatat soseta aia de la sorb, m-am dus iar cu manometrul, direct pe pompa, tot 0. Nimic, a montat-o la loc, a dat iar de nebun la automat pana a zapacit bateria. N-ai cu cine, dom'le! :D

Adevarul este ca atunci cind crezi ca le stii pe toate si ai dreptate cu greu accepti sfat.Este o pilda a lui Solomon parca care suna asa"Nebunul este drept in caile sale iar cel intelept cauta sfat"Asa suntem cu toti intr-o masura sau mai mica daca stai sa te gindesti la o analiza la rece.Trebuie sa te lovesti cu capul de pragul de sus o data,de doua ori de ...n ori unii toata viata ca sa iti dai seama ca ai gresit....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate au un singur surub din care ajustezi turatia de ralanti, practic deschiderea clapetelor, indiferent de nr de carburatoare sau throttle bodies!

Cautand bule cu sprayul de frane sunt convins ca NU ii vei da de cap, chiar daca unii colegi sustin contrarul.

Carburatoarele nu sunt rocket science dar nici o bujie la care bagi lera si gata! Vad ca se poarta specializarea, unul le da jos dar nu le desface, altul le face dar nu le monteaza si nu le regleaza, la sfarsit toti fericiti ca au luat de-o supa, pacientul e mort si fiecare zice ca nu-i de la el... Marfa! Singurul nemultumit e posesorul care incearca sa faca el ce n-au facut cei x mesteri mari, calfe si zidari. Ca daca ar fi fost mecanici acum ar fi avut macar un diagnostic.

Craciun am zis? Hmm, optimismul nu prea ma caracterizeaza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate au un singur surub din care ajustezi turatia de ralanti, practic deschiderea clapetelor, indiferent de nr de carburatoare sau throttle bodies!

Cautand bule cu sprayul de frane sunt convins ca NU ii vei da de cap, chiar daca unii colegi sustin contrarul.

Carburatoarele nu sunt rocket science dar nici o bujie la care bagi lera si gata! Vad ca se poarta specializarea, unul le da jos dar nu le desface, altul le face dar nu le monteaza si nu le regleaza, la sfarsit toti fericiti ca au luat de-o supa, pacientul e mort si fiecare zice ca nu-i de la el... Marfa! Singurul nemultumit e posesorul care incearca sa faca el ce n-au facut cei x mesteri mari, calfe si zidari. Ca daca ar fi fost mecanici acum ar fi avut macar un diagnostic.

Craciun am zis? Hmm, optimismul nu prea ma caracterizeaza...

Foarte bine spus,

 

!Nu sunt chiar asa pe langa cum ma credeti. :))

Imi schimbam singur setul la Enduro nu ca ar fi mare inginerie. Imi descheiam si incheiam motorul ca sa pot duce biela la depresat pt schimb.

Montam si demontam totul din si de pe chiuloasa, distributii. etc.

 

Dar niciodata nu am avut probleme cu un carburator. decat ceva foarte nesemnificativ... golirea vasului sau plutitor intepenit... etc.

Dar nu e vb despre mine ci despre motoreta asta la care inca nu i am dat de cap de 3 luni. 😳

 

recunosc, carburatia ma bate!

» Post actualizat in 02 Aug 2018 22:35

Ai incercat sa reglezi din acel surub?

» Post actualizat in 02 Aug 2018 20:53

 

Daca urmezi pasii dati aici pe forum ii vei da de cap.Eu zic sa iei manualul si sa o rezolvi tu chiar daca nu ai mai reglat niciodata.Asa vei capata experienta si stapinire de sine atunci cind te va lasa in drum.

» Post actualizat in 02 Aug 2018 21:02

 

Adevarul este ca atunci cind crezi ca le stii pe toate si ai dreptate cu greu accepti sfat.Este o pilda a lui Solomon parca care suna asa"Nebunul este drept in caile sale iar cel intelept cauta sfat"Asa suntem cu toti intr-o masura sau mai mica daca stai sa te gindesti la o analiza la rece.Trebuie sa te lovesti cu capul de pragul de sus o data,de doua ori de ...n ori unii toata viata ca sa iti dai seama ca ai gresit....

👍🏼

Iti dai seama ca acolo ajung daca nu dau de vreun salvator in scurt timp. Pt ca vara asta vreau sa merg pe ea! Sper sa si pot. :).

 

Am mai trecut prin genu si singur le am facut pana la urma. Nu ma simt prost.... doar ca stiu sigur ca imi manaca timp sa aflu ceea ce deja altii fac poate cu ochii inchisi. si de aceea intreb.

Editat de andrei_pro89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...