Radovan_eu Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 (editat) Revin pe doua roti dupa o pauza de mai bine de 14 ani. Permisul il am din 94 si pana in 2004 am adunat cateva zeci de mii km cu Jawa si IJ. Acum, intr-o zi, de ziua mea, stand pe treptele din fata casei, ma gandeam la un cadou, asa ca pana dupaamiaza am cumparat o Honda din 98, in anunt era trecuta ca fiind din 2000, dar na, pentru ca arata foarte bine si functioneaza la fel, am zis ca nu e bai. La prima vedere mi s-a parut masiva, ceva emotii au fost si la prima proba dar intr-un final, cat de cat m-am reobisnuit. Motorul in bord are 50000km, pare ingrijita, functioneaza bine si sper sa ramana tot asa. De cateva zile in care am mers putin mai mult, am intampinat doua situatii in care efectiv era sa fiu trantit de soferi ce schimba benzile fara sa se asigure. Editat August 20, 2018 de Radovan_eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 Bine ai (re)venit! E simpatic dullville-ul asta, si eu momentan tot asa ceva calaresc, e f. comoda si fun la drum. Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radovan_eu Postat August 20, 2018 Autor Share Postat August 20, 2018 Vechile motorete, 1997 Jawa si 2002 Ijul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un Om Bun Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 Poza din 1997 este epica !!! Ce vremuri ... » Post actualizat in 20 Aug 2018 22:38La Multi Ani Fericiti !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 Hai ca mie imi place si aia din 2002! Bond... Mobra pare intretinuta, dar nu strica sa o iei sa faci un schimb de consumabile. Uleiul, filtrele, antigelul, lichidul de frana, verifica placute. Vezi daca merge rotund, sa nu ramana turata. Nu ar strica sa arunci un ochi si pe la carburatoare. Sa te bucuri de ea fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat August 21, 2018 Share Postat August 21, 2018 Frumoasa! Mii de km de bucurii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefrusu Postat August 21, 2018 Share Postat August 21, 2018 Bine ai revenit! Multi kilometri fara evenimente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat August 21, 2018 Share Postat August 21, 2018 În cea de-a doua poză semeni cu Freddie Mercury! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 21, 2018 Share Postat August 21, 2018 Felicitari pentru revenire! Ochii in patru, si asfalt uscat! Legat de motoreta, cum spun colegii, ia la rand: anvelope-grad uzura, vechime, placute frana, cabluri de gresat, filtre, lichide, bujii, ca sa stii ca e totul pe partea de consumabile, ok. E un model fiabil, de regula nu prea ai probleme. A , si fiind honda, verifica si releul de incarcare, e boala la honda, pui aparat de masura pe borne baterie, inainte de cheie, apoi cheie, cu, fara far. Ar trebui cand ai cheie sa ai o cadere, apoi sa ramana constant peste 13, de regula 13.5. Turat, daca nu ma insel, maxim 14.5. daca ai ceva de genul ,sub 13, e pe duca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat August 21, 2018 Share Postat August 21, 2018 Bine ai revenit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore Dolghin Postat August 21, 2018 Share Postat August 21, 2018 Eu am avut una din '99. Modelul ala avea CBS - etrierul de pe dreapta fata avea doua pistoane, cel de pe stanga fata avea trei, unul din ele avea un circuit separat, si cand franezi cu spatele franeaza si fata, cu pistonul ala. Sa verifici daca functioneaza, ca e bun sistemul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat August 21, 2018 Share Postat August 21, 2018 Eu am avut una din '99. Modelul ala avea CBS - etrierul de pe dreapta fata avea doua pistoane, cel de pe stanga fata avea trei, unul din ele avea un circuit separat, si cand franezi cu spatele franeaza si fata, cu pistonul ala. Sa verifici daca functioneaza, ca e bun sistemul. Nu toate au, nici a mea nu are ( e din 2004) si se pare ca nici mobra initiatorului acestui topic. Asta daca nu cumva are aripa fata revopsita. La cele cu CBS scrie pe aripa fata asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radovan_eu Postat August 22, 2018 Autor Share Postat August 22, 2018 Multumesc pentru sfaturi si aprecieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noapte Postat August 22, 2018 Share Postat August 22, 2018 O mobra frumoasa! Sa te bucuri de ea multi km!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radovan_eu Postat Decembrie 10, 2018 Autor Share Postat Decembrie 10, 2018 La 21.08.2018 la 0:25, frankone a spus: Bine ai (re)venit! E simpatic dullville-ul asta, si eu momentan tot asa ceva calaresc, e f. comoda si fun la drum. Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km! Ce casca folosesti, este zgomotoasa la drum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radovan_eu Postat Ianuarie 23, 2019 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2019 Mi-am cumparat un parbriz original si un AGV K5S din Anglia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radovan_eu Postat Aprilie 22, 2019 Autor Share Postat Aprilie 22, 2019 La 21.08.2018 la 10:31, Adrian M. a spus: daca ai ceva de genul ,sub 13, e pe duca. Din pacate, am 11.5v cu farul aprins. Astept un releu din China sa vad daca se schimba problema. Pana sa inceapa sezonul, am mai schimbat placute frana fata, spate, bujii, reparat un filet la un port etrier fata, montat parbriz touring, inlocuit rulmenti jug, montat claxoane tip goarna, inlocuit oringuri termostat, set anvelope Micheline Road 5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 22, 2019 Share Postat Aprilie 22, 2019 Pe intrarea in releu ce tensiune are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radovan_eu Postat Aprilie 23, 2019 Autor Share Postat Aprilie 23, 2019 Nu am masurat pe intrare. Am montat un voltmetru permanent. In relantiu, fara consumatori, incarca cam 14.5v, cu pozitie aprinsa 13.5v iar cu farul aprins, scade la 11.5v. Becul de far este normal, am incercat si alt bec dar este la fel. In turatie cu toti consumatorii, nu trece de 13.5v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 23, 2019 Share Postat Aprilie 23, 2019 (editat) Masurat PE BATERIE sau pe vreun fir al instalației unde ai găsit tensiune? Pt că pot fi diferențe MARI! Măsurătoarea corectă se face la bornele bateriei. Editat Aprilie 23, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 23, 2019 Share Postat Aprilie 23, 2019 Cam putin 13.5V. De asemenea caderea de tensiune cu un bec este mult prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radovan_eu Postat Aprilie 23, 2019 Autor Share Postat Aprilie 23, 2019 (editat) Da, voltmetrul este legat la instalatia motocicletei, insa cand am tras cablul separat de la baterie pentru claxoane, am legat de acelasi cablu si voltmetrul, valorile fiind la fel, apoi am legat din nou la instalatia motorului deoarece voltmetrul se inchide la luarea contactului. Am desfacut cam tot ce am gasit mufe cu siguranta si fara, am verificat mufa releului de incarcare, nu am gasit nimic in neregula. Mai am o mica intrerupere a unui cilindru in momentul in care reduc din viteza, turatie, rar mi se opreste motorul cand reduc foarre mult la gropi, cale ferata, etc Editat Aprilie 23, 2019 de Radovan_eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 24, 2019 Share Postat Aprilie 24, 2019 (editat) Acum 8 ore, Radovan_eu a spus: Da, voltmetrul este legat la instalatia motocicletei, insa cand am tras cablul separat de la baterie pentru claxoane, am legat de acelasi cablu si voltmetrul, valorile fiind la fel, apoi am legat din nou la instalatia motorului deoarece voltmetrul se inchide la luarea contactului. Este că valorile erau la fel fără consumatori? Orice fir e o rezistență, mică dar tot rezistență, iar cu cât trece mai mult curent prin el cu atât va fi mai mare căderea de tensiune! Fizică de liceu (sau de șc generală?), Legea lu' Om: IxR=U. Cereți ajutor, vă spun oamenii ceva - chiar la obiect în cazul de față - dar voi îi dați înainte "batman - batman"! Dacă se trece pe caterincă vă ofuscați, dacă sunteți sfătuiți competent vă pălește aura, nicicum nu-i bine pe forumul ăsta... Editat Aprilie 24, 2019 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radovan_eu Postat Aprilie 26, 2019 Autor Share Postat Aprilie 26, 2019 (editat) Am schimbat releul cu unul din China si am legat voltmetrul din nou direct pe baterie dar printr-un releu, releul este alimentat din + (trece prin contact) ce alimenta inainte voltmetrul si care, intradevar, pierdea cam 0.7v fata de masurarea facuta in paralel pe baterie cu consumatori porniti. Acum voltmetrul arata exact ca masurarea directa pe baterie cu un ampermetru. La relantiu fara consumatori, acum am 14,8v iar cu toti consumatorii am 14.5v, chiar si cu faza lunga aprinsa din buton. Cu faza scurta aprinsa si releul vechi, cand dadeam flash cu faza lunga, scadea la 11.5v, (voltmeru legat la firul ce pierdea v) cu noul releu, (legat la baterie) scade la 13.5v dar daca aprind normal faza lunga, ramane la 14.5v dupa cum spuneam mai sus. John 17, in ceea ce priveste afirmatia ta cu ajutorul, nu ma regasesc si nu prea-ti inteleg nemultumirea. Multumesc pentru sfaturi. Azi am schimbat si kytul de reparatie al pompei de benzina, platina era foarte uzata si deformata. Editat Aprilie 26, 2019 de Radovan_eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.