Jump to content
Sign in to follow this  
Radovan_eu

Honda Deauville 650

Recommended Posts

Revin pe doua roti dupa o pauza de mai bine de 14 ani. Permisul il am din 94 si pana in 2004 am adunat cateva zeci de mii km cu Jawa si IJ.

Acum, intr-o zi, de ziua mea, stand pe treptele din fata casei, ma gandeam la un cadou, asa ca pana dupaamiaza am cumparat o Honda din 98, in anunt era trecuta ca fiind din 2000, dar na, pentru ca arata foarte bine si functioneaza la fel, am zis ca nu e bai.

La prima vedere mi s-a parut masiva, ceva emotii au fost si la prima proba dar intr-un final, cat de cat m-am reobisnuit.

Motorul in bord are 50000km, pare ingrijita, functioneaza bine si sper sa ramana tot asa. De cateva zile in care am mers putin mai mult, am intampinat doua situatii in care efectiv era sa fiu trantit de soferi ce schimba benzile fara sa se asigure.

post-98921-0-49654900-1534799708_thumb.jpg

post-98921-0-30864500-1534799760_thumb.jpg

post-98921-0-82466800-1534799901_thumb.png

Edited by Radovan_eu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai (re)venit!

E simpatic dullville-ul asta, si eu momentan tot asa ceva calaresc, e f. comoda si fun la drum. Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca mie imi place si aia din 2002! :) Bond...

 

Mobra pare intretinuta, dar nu strica sa o iei sa faci un schimb de consumabile. Uleiul, filtrele, antigelul, lichidul de frana, verifica placute. Vezi daca merge rotund, sa nu ramana turata. Nu ar strica sa arunci un ochi si pe la carburatoare. Sa te bucuri de ea fara probleme!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasa! Mii de km de bucurii!!✌️

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai revenit! Multi kilometri fara evenimente!

Share this post


Link to post
Share on other sites

În cea de-a doua poză semeni cu Freddie Mercury!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felicitari pentru revenire! Ochii in patru, si asfalt uscat!

Legat de motoreta, cum spun colegii, ia la rand: anvelope-grad uzura, vechime, placute frana, cabluri de gresat, filtre, lichide, bujii, ca sa stii ca e totul pe partea de consumabile, ok. E un model fiabil, de regula nu prea ai probleme.

A , si fiind honda, verifica si releul de incarcare, e boala la honda, pui aparat de masura pe borne baterie, inainte de cheie, apoi cheie, cu, fara far. Ar trebui cand ai cheie sa ai o cadere, apoi sa ramana constant peste 13, de regula 13.5. Turat, daca nu ma insel, maxim 14.5. daca ai ceva de genul ,sub 13, e pe duca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut una din '99. Modelul ala avea CBS - etrierul de pe dreapta fata avea doua pistoane, cel de pe stanga fata avea trei, unul din ele avea un circuit separat, si cand franezi cu spatele franeaza si fata, cu pistonul ala. Sa verifici daca functioneaza, ca e bun sistemul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut una din '99. Modelul ala avea CBS - etrierul de pe dreapta fata avea doua pistoane, cel de pe stanga fata avea trei, unul din ele avea un circuit separat, si cand franezi cu spatele franeaza si fata, cu pistonul ala. Sa verifici daca functioneaza, ca e bun sistemul.

Nu toate au, nici a mea nu are ( e din 2004) si se pare ca nici mobra initiatorului acestui topic. Asta daca nu cumva are aripa fata revopsita. La cele cu CBS scrie pe aripa fata asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O mobra frumoasa! Sa te bucuri de ea multi km!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 21.08.2018 la 0:25, frankone a spus:

Bine ai (re)venit!

E simpatic dullville-ul asta, si eu momentan tot asa ceva calaresc, e f. comoda si fun la drum. Sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km!

Ce casca folosesti, este zgomotoasa la drum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-am cumparat un parbriz original si un AGV K5S din Anglia.

IMG_20190121_182141.jpg

IMG_20190118_190541.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 21.08.2018 la 10:31, Adrian M. a spus:

daca ai ceva de genul ,sub 13, e pe duca.

Din pacate, am 11.5v cu farul aprins. Astept un releu din China sa vad daca se schimba problema.

 

Pana sa inceapa sezonul, am mai schimbat placute frana fata, spate, bujii, reparat un filet la un port etrier fata, montat parbriz touring, inlocuit rulmenti jug, montat claxoane tip goarna, inlocuit oringuri termostat, set anvelope Micheline Road 5. 

57109865_2783592774990261_5680656571848196096_n.jpg

54523891_2757974014218804_6128080980273004544_n.jpg

57568454_2284131061853394_3723695985176608768_n.jpg

58419114_459148984824188_3668554218618224640_n.jpg

57541789_432968117507286_2958013512275722240_n (1).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am masurat pe intrare. Am montat un voltmetru permanent. In relantiu, fara consumatori, incarca cam 14.5v, cu pozitie aprinsa 13.5v iar cu farul aprins, scade la 11.5v. Becul de far este normal, am incercat si alt bec dar este la fel. In turatie cu toti consumatorii, nu trece de 13.5v.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Masurat PE BATERIE sau pe vreun fir al instalației unde ai găsit tensiune? Pt că pot fi diferențe MARI!

Măsurătoarea corectă se face la bornele bateriei.

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam putin 13.5V. De asemenea caderea de tensiune cu un bec este mult prea mare. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum a zis si John ...conteaza unde ai montat si voltmetrul. - De preferat pe baterie . Ca si exemplu ..daca-l montezi din soclu din far , poti avea mufa oxidata , si atunci masuratoarea este eronata .

Reia masuratorile cu un voltmetru pe baterie si apoi mai vezi . Daca ai diferenta asa mare cu consumatori , poti avea o legatura slabita / oxidata  , regulator pe duca ,...etc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Da, voltmetrul este legat la instalatia motocicletei, insa cand am tras cablul separat de la baterie pentru claxoane, am legat de acelasi cablu si voltmetrul, valorile fiind la fel, apoi am legat din nou la instalatia motorului deoarece voltmetrul se inchide la luarea contactului.

Am desfacut cam tot ce am gasit mufe cu siguranta si fara, am verificat mufa releului de incarcare, nu am gasit nimic in neregula. 

Mai am o mica intrerupere a unui cilindru in momentul in care reduc din viteza, turatie, rar mi se opreste motorul cand reduc foarre mult la gropi, cale ferata, etc

 

Edited by Radovan_eu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 8 ore, Radovan_eu a spus:

Da, voltmetrul este legat la instalatia motocicletei, insa cand am tras cablul separat de la baterie pentru claxoane, am legat de acelasi cablu si voltmetrul, valorile fiind la fel, apoi am legat din nou la instalatia motorului deoarece voltmetrul se inchide la luarea contactului.

Este că valorile erau la fel fără consumatori? Orice fir e o rezistență, mică dar tot rezistență, iar cu cât trece mai mult curent prin el cu atât va fi mai mare căderea de tensiune! Fizică de liceu (sau de șc generală?), Legea lu' Om: IxR=U.

Cereți ajutor, vă spun oamenii ceva - chiar la obiect în cazul de față - dar voi îi dați înainte "batman - batman"! Dacă se trece pe caterincă vă ofuscați, dacă sunteți sfătuiți competent vă pălește aura, nicicum nu-i bine pe forumul ăsta...🤬

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Am schimbat releul cu unul din China si am legat voltmetrul din nou direct pe baterie dar printr-un releu, releul este alimentat din + (trece prin contact) ce alimenta inainte voltmetrul si care, intradevar, pierdea cam 0.7v fata de masurarea facuta in paralel pe baterie cu consumatori porniti. Acum voltmetrul arata exact ca masurarea directa pe baterie cu un ampermetru. La relantiu fara consumatori, acum am 14,8v iar cu toti consumatorii am 14.5v, chiar si cu faza lunga aprinsa din buton. Cu faza scurta aprinsa si releul vechi, cand dadeam flash cu faza lunga, scadea la 11.5v, (voltmeru legat la firul ce pierdea v) cu noul releu, (legat la baterie) scade la 13.5v dar daca aprind normal faza lunga, ramane la 14.5v dupa cum spuneam mai sus.

John 17, in ceea ce priveste afirmatia ta cu ajutorul, nu ma regasesc si nu prea-ti inteleg nemultumirea.

Multumesc pentru sfaturi.

Azi am schimbat si kytul de reparatie al pompei de benzina, platina era foarte uzata si deformata.

Edited by Radovan_eu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...