ahilepeleianul Postat August 28, 2018 Share Postat August 28, 2018 Vă salut, Vreau să schimb furtunele vechi de frână de pe al meu Suzuki Bandit cu un kit de furtune racing. Nu știu dacă să iau kit cu 3 furtune (cum e și configurația actuală pe motoretă, cu splitter) sau kit cu 2 furtune, direct din pompă la etrieri. Pe net nu găsesc opinii profesioniste, doar forumiști care spun că nu e nicio diferență ca performanțe de frânare. Voi ce credeți? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 28, 2018 Share Postat August 28, 2018 (editat) alti forumistii zic ca nu e nici o diferenta si o solutie mai ieftina utilizarea a doua furtune, mare atentie la lungime si la cum le pozitionezi. ca avantaj e mai usor de aerisit. si ca sa te convingi care e cea mai buna solutie te uiti la o trotineta de curse si vezi acolo daca aia folosesc sau nu splitter Editat August 28, 2018 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat August 28, 2018 Share Postat August 28, 2018 Nu o sa simti nici o diferenta de franare intre 2 sau 3 furtune.Presiunea lichidului va fi aceeiasi,so... Din cate stiu eu insa solutia cu splitter e folosita in competitii gen sbk si in anduranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 28, 2018 Share Postat August 28, 2018 Nu o sa simti nicio diferenta nici cu un singur disc. Decat daca esti pe pista si folosesti foarte des franarea de la viteze peste 200km/h. Practic nu e nicio diferenta nici cu legarea furtunelor. Pot fi si 3 daca vrei sa actioneze si spatele Estetic vorbind, ar fi tehnologie tipic romaneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 28, 2018 Share Postat August 28, 2018 Vă salut, Vreau să schimb furtunele vechi de frână de pe al meu Suzuki Bandit cu un kit de furtune racing. Nu știu dacă să iau kit cu 3 furtune (cum e și configurația actuală pe motoretă, cu splitter) sau kit cu 2 furtune, direct din pompă la etrieri. Pe net nu găsesc opinii profesioniste, doar forumiști care spun că nu e nicio diferență ca performanțe de frânare. Voi ce credeți? Merci. Daca tot le schimbi, macar sa simplifici circuitul. Asa ca, iti recomand: 2 furtunuri cu plecare din banjo bold dublu, direct din pompa. Daca ai nevoie de ajutor, mai departe, da-mi un semn. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat August 28, 2018 Autor Share Postat August 28, 2018 Daca tot le schimbi, macar sa simplifici circuitul. Asa ca, iti recomand: 2 furtunuri cu plecare din banjo bold dublu, direct din pompa. Daca ai nevoie de ajutor, mai departe, da-mi un semn. Cheers! Multumesc pentru opinie si disponibilitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 28, 2018 Share Postat August 28, 2018 *banjo bolt - scuze pt eroare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 28, 2018 Share Postat August 28, 2018 Am văzut la unele motoare furtun direct la unul din etrieri, apoi unul mai scurt de la un etrier la celălalt. Ar fi ok și așa? Afectează cu ceva buna funcționare a frânei față? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 29, 2018 Share Postat August 29, 2018 Am văzut inclusiv la z750. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat August 29, 2018 Share Postat August 29, 2018 Asa mi-am pus la fostul SV, cu banjo dublu in etrierul din dreapta din care pleca un furtun mai mic in celalalt etrier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 29, 2018 Share Postat August 29, 2018 Așa aș vrea și eu la Vstrom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat August 29, 2018 Share Postat August 29, 2018 Ma bag si eu aici cu o intrebare: rezolv vreuna din probemele de mai jos cu schimbarea furtunelor, sau trebuie schimbate si garniturile de la pompă si etrieri? Cand merg mai mult prin oraș simt că se inmoaie frână față si trebuie apăsată mai mult. Iar uneori, când frânez treptat mi se pare ca maneta se acționează in trepte. Lichidul pare ok, inca este galben. La mers in afara orașului unde se aeriseste mai bine nu se întâmplă asta. Motocicleta este un GSXF750 din '98, si presupun ca are acelasi sistem de franare ca al banditului de 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 29, 2018 Share Postat August 29, 2018 Ma bag si eu aici cu o intrebare: rezolv vreuna din probemele de mai jos cu schimbarea furtunelor, sau trebuie schimbate si garniturile de la pompă si etrieri? Cand merg mai mult prin oraș simt că se inmoaie frână față si trebuie apăsată mai mult. Iar uneori, când frânez treptat mi se pare ca maneta se acționează in trepte. Lichidul pare ok, inca este galben. La mers in afara orașului unde se aeriseste mai bine nu se întâmplă asta. Motocicleta este un GSXF750 din '98, si presupun ca are acelasi sistem de franare ca al banditului de 600. Serviseaza si pompa de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.