Sari la conținut

Import moto din UE (acte, costuri etc)


raulus
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Prin germania e mai ieftin, nu te înșeli. Circuli in UE pt cat timp sunt valabile numerele si asigurarea. Pune mana pe telefon si suna la companiile transport.

 

Asigurarea din US sau asigurare locala?

 

O sa incerc sa merg pe repatriere asa ca o sa-l trimit in constanta ... sa vad daca reusesc o schema :D

 

Daca modelul s-ar gasi in romania nu m-ash mai complica ...

 

Oricum ma intorc prin iulie cred, mai am timp de contactat transportorii :)

 

Ma intreb daca merita sa aduc si masina cu repatrierea, un honda civic din 2001, daca nu e nevoie de omologare ar putea merita - depinde cat ma costa shipping per total masina + moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare. Vreau sa aduc o motocicleta din Italia si proprietarul mi-a zis ca ii trebuie o hartie de la o firma de export cum ca motocicleta va fi, intr-adevar exportata si ca abia atunci poate rezolva cu documentele. Am gasit o firma care face transportul cu 200 euro din Palermo, dar au zis ca nu imi pot da o astfel de hartie si mi-au inchis telefonul in nas. (Te-ai astepta ca macar daca vorbesti politicos pe limba ta sa ai parte de putin respect...) In fine, daca am inteles bine, legea este din aprilie 2014, si ma gandeam ca trebuie ca sa mai fi facut cineva transporturi de atunci. Trebuie totusi neaparat aceasta hartie? Daca da, imi puteti recomanda niste firme sau persoane care pot face transportul pana in 250-maxim 300 euro? Din pacate nu imi permit mai mult, dar vreau si ca motocicleta sa ajunga in siguranta. Sau aveti alte sugestii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Buna .Am gasit de vanzare un suzuki sv 650 si sunt tentat sa il cumpar .In anunt scrie ca motocicleta nu este inmatriculata, este precizata ca o data a primei inmatriculari :06/2001 , iar ca tara de origine este trecuta italia. Problema mea este ca nu cunosc pasii care trebuie urmati dupa ce achizitionez motocicleta pentru a fi in legalitate.Am cautat si pe alte topicuri dar nu am gasit un raspuns concret ,ci mai mult parerile au fost imparite .Poate cineva sa imi spuna ce acte ar trebui sa aiba vanzatorul pentru a fi in regula?Care ar fi pasii pe care ar trebui sa ii urmez dupa cumparere daca ma voi decide?Este cu mult mai complicata si costisitoare aceasta procedura decat una de transcriere a unei motociclete inmatriculate deja in RO?Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă nu este înmatriculata nu mai trebuie radiată ( scutinul-te de niște complicații de care n-ai nevoie ) . Apoi îți trebuie sa aibă talon , cartea de identitate a Mobrei si contractul de vânzare -cumpărare . .. In cazul meu doar de atât am avut nevoie sa înmatriculez o Mobra din Italia .. Poate între timp s-au produs câteva schimbări , dar in cazul radieri am înțeles .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e foarte complicat sa o inmatriculezi. Iti trebuie talon+ carte cu viza de radiere pentru export, contract de vanzare-cumparare intre italian si tu (sau intermediar). Se face RAR-ul (omologare individuala de circulatie- 350 lei), se traduc actele (cam 100 de lei) dupa care se baga motoreta la financiar. Cu toate astea (carte de Romania, fisa fiscala, asigurare, taxe de talon si inmatriculare- inca 150 de lei) te prezinti la politie- inmatriculari unde mai platesti doar numarul (68 preferential) si gata. (O sa intrebe de numarul de Italia dar dai o declaratie pe propria raspundere ca numarul a ramas in Italia si ca motocicleta a intrat in tara cu auto nr....).

Daca motoreta a avut nr rosu scos, la financiar o declara cel care a scos nr-ul rosu dupa care face cu tine contract de vanzare-cumparare si-ti da fisa fiscala cu viza pe ea.

Nu e mai complicat decat cu un motor inmatriculat deja in tara, e mai scump cu circa 200 de lei la RAR si nu faci traducerea (inca 100 de lei).

Acum tu hotarasti ce faci :)

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca iti mai trebuie o declaratie pe proprie raspundere, autentificata la notar, ca ai adus moto in tara pe remorca (italienii nu dau numere de "zoll"). Si actele iti trebuie traduse inainte sa mergi la RAR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e foarte complicat sa o inmatriculezi. Iti trebuie talon+ carte cu viza de radiere pentru export, contract de vanzare-cumparare intre italian si tu (sau intermediar). Se face RAR-ul (omologare individuala de circulatie- 350 lei), se traduc actele (cam 100 de lei) dupa care se baga motoreta la financiar. Cu toate astea (carte de Romania, fisa fiscala, asigurare, taxe de talon si inmatriculare- inca 150 de lei) te prezinti la politie- inmatriculari unde mai platesti doar numarul (68 preferential) si gata. (O sa intrebe de numarul de Italia dar dai o declaratie pe propria raspundere ca numarul a ramas in Italia si ca motocicleta a intrat in tara cu auto nr....).

Daca motoreta a avut nr rosu scos, la financiar o declara cel care a scos nr-ul rosu dupa care face cu tine contract de vanzare-cumparare si-ti da fisa fiscala cu viza pe ea.

Nu e mai complicat decat cu un motor inmatriculat deja in tara, e mai scump cu circa 200 de lei la RAR si nu faci traducerea (inca 100 de lei).

Acum tu hotarasti ce faci :)

Bafta

 

530 am dat la Rar acuma 2 sau 3 ani si nu cred sa se fi ieftinit.

Daca e adusa de afara, pana sa o vezi pe drum cu toate actele in regula vei lasa cca. 10 milioane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

530 am dat la Rar acuma 2 sau 3 ani si nu cred sa se fi ieftinit.

Daca e adusa de afara, pana sa o vezi pe drum cu toate actele in regula vei lasa cca. 10 milioane.

350 am dat la RAR acum o luna, nu ma bagam aiurea in seama doar sa comentez; 100 traducerile, 150 taxe talon+inmatriculare, 64 numarul preferential si 250 asigurarea pe un an. In total cam 1000 de lei duce toata distractia, depinde mult de asigurare totusi (la mine- 1000cmc, 37 de ani, permis din 98)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat costa toate actele pentru cumpararea unui motor din Germania si inmatricularea in romania, exceptand transportul?

Cat costa la nemti si cat costa la noi? Si macar o idee despre ce se face acolo si ce acte trebuie sa iau de la ei, la noi cam banuiesc eu.

 

Ma gandesc la doua variante, difera ceva la hartii?

1. adus pe roti, ma duc cu avionul pana acolo

2. adus de un transportator.

 

Nu in ultimul rand, cat dureaza sa-ti faca actele in Germania ca sa poti sa pleci, sa stiu ce avans de timp imi trebuie.

 

Am citit macar vreo 10pagini in urma pe topic, dar nu am gasit raspuns la cele de mai sus.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa vin cu motorul pe roti.

Cat timp dureaza sa faca actele sa pot pleca si cat ma va costa acolo?

 

Multumesc.

 

post-882-0-19305500-1427710727_thumb.jpg

Dupa cum se vede, ultima mea achizitie din Germania dateaza din 2013.

 

Totul se petrece foarte elegant, te prezinti cu motorul la serviciul inmatriculari din landul respectiv,

iti iei bon de ordine si in una-doua ore pleci pe roti cu revizia facuta si talon pe numele tau oriunde in Europa, in functie de cat vrei sa platesti Cartea Verde, pentru o saptamana sau o luna.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu intrebarea, mai scurta, poate am cerut eu prea multe deodata.

 

Vreau sa vin cu motorul pe roti.

Cat timp dureaza sa faca actele sa pot pleca si cat ma va costa acolo?

 

Ideal ar fi ca seara sa dormi in localitatea de unde vei lua motocicleta ca a doua zi dimineata sa rezolvi cu actele, chestie care dureaza putin.

Nu inteleg de ce a scris Dan mai sus cu revizia, este necesara doar daca vehiculul respectiv nu are "itp" valabil dar normal ar fi sa-l aiba deja. Iar tie sa-ti ramana de facut doar inmatricularea/asigurarea temporara pentru ca se presupune ca ai facut deja contractul de vanzare-cumparare cu vanzatorul.

Legat de costuri, ca sa ai o idee, la o masina, daca imi aduc bine aminte, am platit cam 170€ pt. 30 zile. Poti lua si pe 15 zile si ar fi mai ieftin.

 

Ai mare grija sa nu nimeresti cumva intr-o zi de sarbatoare legala, mai ales acum primavara sunt destule si risti sa fii nevoit sa stai cateva zile in plus ca nu poti face actele. Iar unele sarbatori difera de la un land la altul deci ideal ar fi sa lamuresti cu vanzatorul exact cand vii si cand puteti face actele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ATENTIE!

 

Daca vrei sa aduci motocicleta pe rotile ei din Germania

trebuie sa ai grija :

1. Motocicleta sa aibe TUV valabil, altfel, in loc de numere rosii (de tranzit)

primesti galbene, valabile doar 5 zile si poti sa o incurci graaav la prietenii unguri.

2. Cel mai bine: mergi impreuna cu proprietarul

(el radiaza, tu inscrii,Talon German si Carte Verde pe numele tau).

Succes!

:ok:

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturor. Prea multe de lamurit cu vanzatorul nu am, ca nu stiu germana, stiu vreo 5 limbi straine, tocmai germana lipseste, dar o rezolv eu.

O sa verific mobrele vizate cum stau cu tuv-ul, desi vad ca la multe scrie HU/AU new, altele 2016, banuiesc ca sunt valabile. O sa verific si daca vanzatorii "sprechenzesc" si alte limbi straine. :)

In principiu am ales cateva in aceeasi zona, cam in acelasi nivel de pret/dotari, toate de la dealeri honda, am exclus privatii. Sunt sanse mai mari sa vorbeasca macar unul de la dealer engleza.

O sa-mi notez cateva expresii, pasii de facut si denumirile exacte ale actelor cu care trebuie sa ma intorc.

Cel mai bine mi-ar conveni sa faca ei toate actele, chiar daca platesc.

 

Multumesc si pentru atentionarea cu sarbatorile, caut sa le descopar din timp.

 

Avertizarea cu numerele rosii vs galbene o citisem deja mai sus, dar nu strica niciodata de doua ori.

Drum intins cu bimmerul, Dan ! (nu imi place aia cu asfalt uscat, suna prea a stereotip)

 

Orice alte completari sunt extrem de apreciate, nu plec chiar zilele astea, e oribila vremea la noi, d-apoi altii care sunt mai la nord.

Astept niste grade cat de cat sa pot veni cca 1000km/zi. In weekend iar vad ninsoare.. ?!?!?

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai bine mi-ar conveni sa faca ei toate actele, chiar daca platesc.

 

 

Orice alte completari sunt extrem de apreciate, nu plec chiar zilele astea, e oribila vremea la noi, d-apoi altii care sunt mai la nord.

Astept niste grade cat de cat sa pot veni cca 1000km/zi. In weekend iar vad ninsoare.. ?!?!?

 

Nu cred ca ai ce plati, e jobul lor sa vanda, sa scrie un contract, sa te ajute cu actele. Nu e nimic complicat, ar trebui sa si mearga repede. Poti chiar sa le trimiti in avans copie de pe pasaport/buletin sa pregateasca actele etc. Dar asta ar presupune sa fii sigur ca iei motocicleta respectiva. Am impresia insa ca la asigurare/numere trebuie sa fii personal acolo sa semnezi.

 

Da, vremea inca nu este buna de asa ceva. Cred ca nu ar fi o idee rea o remorca, per total scapi cred cel mai ieftin (nici nu mai ai nevoie de numere/asigurare) si fiind cu masina poti sa te si duci lejer la mai multi dealeri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...