King Of The Road Postat Septembrie 23, 2018 Share Postat Septembrie 23, 2018 Salutare! Am o problema la o Honda CBR 1000rr din 2007,am schimbat radiatorul pentru ca ala vechi era praf,verifica termostatul,pompa de apa,toate ok,in oras apa sta la 105 grade dar cand trag de el da antigelul afara pe supraplin. A mai avut careva problema asta la vreun motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 23, 2018 Admin Share Postat Septembrie 23, 2018 Verifica busonul radiator, poate fi infundat. Mai poate avea si radiatorulfagurii infundati pe interior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
King Of The Road Postat Septembrie 23, 2018 Autor Share Postat Septembrie 23, 2018 Verifica busonul radiator, poate fi infundat. Mai poate avea si radiatorulfagurii infundati pe interior. Am schimbat si busonul iar radiatorul ii nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dany_Tm Postat Septembrie 23, 2018 Share Postat Septembrie 23, 2018 Eu știu ca antigelul trebuie sa fie maxim un sfert (între semnele de minim și maxim), tocmai din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
King Of The Road Postat Septembrie 23, 2018 Autor Share Postat Septembrie 23, 2018 Eu știu ca antigelul trebuie sa fie maxim un sfert (între semnele de minim și maxim), tocmai din cauza asta. trebuie sa fie la minim cand il pornesti ca dupa aia face presiune si urca nivelul dar la mine urca pana il da afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Septembrie 23, 2018 Share Postat Septembrie 23, 2018 termocupla functioneaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
King Of The Road Postat Septembrie 23, 2018 Autor Share Postat Septembrie 23, 2018 termocupla functioneaza? da,porneste la 103 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Busonul de la radiatorul vechi il mai ai? Nu poti face o proba cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
King Of The Road Postat Septembrie 24, 2018 Autor Share Postat Septembrie 24, 2018 Busonul de la radiatorul vechi il mai ai? Nu poti face o proba cu el? il mai am da nu ii bun,scapa presiunea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 daca pui antigel ieftin sau de auto se poate sa patesti asta .. incearca motocool expert 133 de la motul are punctul de fierbere mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
King Of The Road Postat Septembrie 24, 2018 Autor Share Postat Septembrie 24, 2018 daca pui antigel ieftin sau de auto se poate sa patesti asta .. incearca motocool expert 133 de la motul are punctul de fierbere mai sus am pus in el Mannol Pro Cool -40/+135 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Esti sigur ca ai facut aerisirea corect si nu au ramas bule de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
King Of The Road Postat Septembrie 24, 2018 Autor Share Postat Septembrie 24, 2018 Esti sigur ca ai facut aerisirea corect si nu au ramas bule de aer? da,am strans de furtune pana nu au mai iesit bule.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Oricum, aerisirea se face singura. Eu la honde cand inlocuiam antigelul(anual), dadeam drumul la cel vechi, clateam o data instalatia cu apa distilata, dadeam drumul, puneam antigelul nou 50:50 si aia era. Porneam motorul, il lasam pana pornea ventilatorul dupa care il opream si il lasam sa se raceasca de tot. Verificam nivelul in vas, completam daca era nevoie si gata. Nu ai vreun furtun la instalatie strangulat, gatuit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
King Of The Road Postat Septembrie 24, 2018 Autor Share Postat Septembrie 24, 2018 Oricum, aerisirea se face singura. Eu la honde cand inlocuiam antigelul(anual), dadeam drumul la cel vechi, clateam o data instalatia cu apa distilata, dadeam drumul, puneam antigelul nou 50:50 si aia era. Porneam motorul, il lasam pana pornea ventilatorul dupa care il opream si il lasam sa se raceasca de tot. Verificam nivelul in vas, completam daca era nevoie si gata. Nu ai vreun furtun la instalatie strangulat, gatuit? nu,toate furtunele sunt in regula. dupa ce am strans de furtune sa iasa aerul i-am dat drumul si l-am lasat pana o pornit ventilatorul si dupa aia am mai complectat antigel,dar pe cand il las sa mearga asa in relantiu ii totul ii ok,problema ii cand trag de el,atunci da apa afara pe supraplin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Nu ai incercat sa pornesti motorul si sa dai o tura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
King Of The Road Postat Septembrie 24, 2018 Autor Share Postat Septembrie 24, 2018 Nu ai incercat sa pornesti motorul si sa dai o tura? pai am dat o tura,de aia am si zic ca atunci cand trag de el da apara afara,cand trec de 150+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChrisRR Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Si ce temp ai in bord dupa +150? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
King Of The Road Postat Septembrie 24, 2018 Autor Share Postat Septembrie 24, 2018 (editat) Si ce temp ai in bord dupa +150? intre 78-85,de aia imi da cu virgula si nu gasesc explicatia Editat Septembrie 24, 2018 de King Of The Road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 S-ar putea sa ai vreo problema mai grava gen garnitura de chiulasa sau fisuri in cilindri/chiulasa/bloc motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 24, 2018 Share Postat Septembrie 24, 2018 Un test de diagnoza sa vezi ce informatie primeste ECU si corelat cu o masurarea cu laser a temperaturi radiatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Honda cbr1000rr 2007 nicu Postat Iulie 14, 2022 Share Postat Iulie 14, 2022 La 24.09.2018 la 14:46, King Of The Road a spus: intre 78-85,de aia imi da cu virgula si nu gasesc explicatia Ai gasit problema? Ca am si eu aceeași problema si nu ii dau de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
King Of The Road Postat Aprilie 23, 2023 Autor Share Postat Aprilie 23, 2023 La 14.07.2022 la 17:05, Honda cbr1000rr 2007 nicu a spus: Ai gasit problema? Ca am si eu aceeași problema si nu ii dau de cap Scuze ca raspund asa tarziu dar nu am mai fost activ de ceva vreme. Problema a fost cu 4 surube de la chiuloasa,a fost dus filetul in bloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 23, 2023 Share Postat Aprilie 23, 2023 1 hour ago, King Of The Road said: surube de la chiuloasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
King Of The Road Postat Aprilie 25, 2023 Autor Share Postat Aprilie 25, 2023 La 24.04.2023 la 0:39, PzKpfW a spus: Pardon,suruburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.